Geslaagde date, posts na 2 uur 's nachts, even iets te lang geslowchat, sorry, maar moet een keer kunnen na zoiets. Genoeg normale vragen en reacties ook dus jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 06:37 schreef Cue_ het volgende:
Het is hier geen SC over welke film het al dan niet wordt
Er kwam een noodgeval tussen of wat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:23 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Altijd leuk om even bij te lezen als er gesproken wordt over een geslaagde date. Heel leuk![]()
Die mij dinsdag heeft laten zitten, is nu pissig op mij. Ik ken hem via paiq en had hem daar dus meteen maar geblokkeerd. Nu heeft hij mij gevonden op Badoo en daar vroeg hij of ik alsnog een keertje wilde afspreken. Gewoon nee gezegd, omdat ik het gewoon een lullige actie vond, en toen kreeg ik de wind van voren. Dat ik kortzichtig ben en dat hij dat niet achter mij had gezocht blablabla. Kerel..
Echt, het is wat allemaal
Het liep 'even' uit op zijn werk. Dat wist ik dan al, maar hij had mij verder niks meer laten weten die dag, daar kwam hij even bijna twee dagen later mee. Hij zei dat hij het mij dinsdag zelf niet kon vertellen, want allebei zijn telefoons waren leeg. Grapjurk, want ik heb, voordat mijn halfuurtje GTST begon, nog gekeken of meneer nog iets had laten weten en hij was niet vies veel daarvoor nog op de app geweest. Dat was zo'n vijf uur nadat hij mij vertelde dat het dus 'even wat uitloopt'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er kwam een noodgeval tussen of wat?
Haha, wat een idioot inderdaad. Ook al klinkt het kinderlijk, toch fijn dat je soort van gewonnen hebt. Hij heeft jou laten zitten en je daarmee een onprettig gevoel gegeven. Jij reageert daar adequaat op door hem te blokken. Dit geeft hem weer een onprettig gevoel en dit uit hij op zeer kinderlijke wijze. So long, sucker.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Het liep 'even' uit op zijn werk. Dat wist ik dan al, maar hij had mij verder niks meer laten weten die dag, daar kwam hij even bijna twee dagen later mee. Hij zei dat hij het mij dinsdag zelf niet kon vertellen, want allebei zijn telefoons waren leeg. Grapjurk, want ik heb, voordat mijn halfuurtje GTST begon, nog gekeken of meneer nog iets had laten weten en hij was niet vies veel daarvoor nog op de app geweest. Dat was zo'n vijf uur nadat hij mij vertelde dat het dus 'even wat uitloopt'.
En dan heb ik het natuurlijk allemaal gedaanIk maak me er verder niet druk om, maar vind het wel behoorlijk idioot.
Een echte datingsitestalkerd dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Het liep 'even' uit op zijn werk. Dat wist ik dan al, maar hij had mij verder niks meer laten weten die dag, daar kwam hij even bijna twee dagen later mee. Hij zei dat hij het mij dinsdag zelf niet kon vertellen, want allebei zijn telefoons waren leeg. Grapjurk, want ik heb, voordat mijn halfuurtje GTST begon, nog gekeken of meneer nog iets had laten weten en hij was niet vies veel daarvoor nog op de app geweest. Dat was zo'n vijf uur nadat hij mij vertelde dat het dus 'even wat uitloopt'.
En dan heb ik het natuurlijk allemaal gedaanIk maak me er verder niet druk om, maar vind het wel behoorlijk idioot.
hoezo niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:25 schreef -Splash- het volgende:
Ik had hier niet bij moeten lezen....
Succesverhaal?quote:
en hij wilt dat niet lezen omdat?quote:
Dunno, reflectie op zijn eigen non-succes? Ik durf het niet te zeggen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en hij wilt dat niet lezen omdat?
oh nou ja. Je moet maar zo denken, volgende keer beterquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dunno, reflectie op zijn eigen non-succes? Ik durf het niet te zeggen.
P.S.: Niet kut bedoeld overigens
Wat moet iemand met twee telefoons? Stereobellen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |