Zo is dat. Je lichaam is een tempel en dat hoor je te eerbiedigen opdat dit op de huwelijksnacht geconsumeerd kan worden. Immersch, hebben wij niks geleerd van Sodom en Gomorra?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Sekhmet het volgende:
Want jij denkt dat het zo gemakkelijk gaat? Nette meisjes hebben geen seks op een tweede date
En Adam en Eva before thatquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo is dat. Je lichaam is een tempel en dat hoor je te eerbiedigen opdat dit op de huwelijksnacht geconsumeerd kan worden. Immersch, hebben wij niks geleerd van Sodom en Gomorra?
Hmm, dan hangt seksuele aantrekkingskracht voor jou erg samen met iemands innerlijk?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk: donkere krullen, mooie ogen, leuke humor. Kon ook aardig dansenLol ging om meest uiteenlopende dingen, was gewoon relaxte date en geen ongemakkelijke momenten.
Ehm, goede vraag. Volgens mij kwamen we beide met dat idee.
Ik kan je in alle eerlijkheid nee zeggen want volgens mij werkt dat juist andersom bij mannen zo. Bij mij werkt het in ieder geval niet zo dat ik dat binnen vijf minuten weet.
En hoef ik nu niet te zeggen waar de kookmeet is?
Ja toch Eefje?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dan hangt seksuele aantrekkingskracht voor jou erg samen met iemands innerlijk?
Nee, maar je bent wel meer dan alleen je sixpack hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat trouwens dus niet betekent dat ik lichamelijk afschuwelijk ben hoor!toch?
toch Eefje?
toch toch?
lolololoquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel meer dan alleen je sixpack hoor
Okay, next subject. Wat vond jij eigenlijk van Eefje? Je eerste indruk? Rook ze lekker en zat er een vlotte babbel in? Geen awkward moments? Kon ze poolen als een pro? Waar hebben jullie het allemaal over gehad? Beviel haar kledingkeuze je? Wat hebben jullie gegeten en wie heeft er afgerekend?quote:
Leuke meid, supergezellig en heel fijn in omgangquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, next subject. Wat vond jij eigenlijk van Eefje? Je eerste indruk? Rook ze lekker en zat er een vlotte babbel in? Geen awkward moments? Kon ze poolen als een pro? Waar hebben jullie het allemaal over gehad? Beviel haar kledingkeuze je? Wat hebben jullie gegeten en wie heeft er afgerekend?
Jouw huis of het hare, woensdag?
Met extra sausbakjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:41 schreef Sekhmet het volgende:
Bij de macJij weet hoe je een vrouw moet verwennen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Leuke meid, supergezellig en heel fijn in omgangEerste indruk gewoon goed, bedoel ken haar verder dan nog niet dus ja. Niet echt op gelet hoe ze rook
praten ging gemakkelijk en prettig de hele tijd. Vlot hoeft niet eens, maar we waren naast het poolen wel de hele tijd aan het praten. Geen awkward moments, ging leuk en relaxt. Ze poolde netjes maar ja uiteindelijk wint toch de winnaar he
Over heel veel dingen gehad, vriendengroep, fok, gedachtes van alles. Kledingkeuze goed, rokje is altijd een pré
We hebben bij de mac een menu gehad en ik betaalde. Het hare
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's nog geen antwoord. Hoe verliep het afscheid? Had jij bijvoorbeeld het idee dat het wel kon, een move maken?quote:
Ik dm je zo wel weer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:51 schreef Sekhmet het volgende:
Ik krijg mijn info van een bron die anoniem wenst te blijven.![]()
Maar je mag HJ zijn vragen best beantwoorden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eef en ik zitten wel op 1 lijn wat zoenen betreft enzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klinkt goedMaar er zijn dus nog geen tongen bij elkaar achterin de huig geduwd? Zo nee, waarom niet? Heb je het idee dat dat woensdag gaat gebeuren en heb je een plan van aanpak?
Wat voor saus had ze bij haar nuggets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |