Eerst nog even werken tot 17.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Stap in de auto dan
Volgens collega's hier zijn er een paar mensen foto's aan het maken bij het huis en that's it
Wanneer is een date succesvol volgens jou?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef Fascination het volgende:
Ik zou een date met een fokker alleen vermelden als het succesvol was, anders wordt het zo awkward lijkt me.
Ze hebben de hele boel afgezet, en de straatnaam borden verwijderd. Ja want de TomTom leest die natuurlijk ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie gaat er naar Haren?
Genoeg potentieel date materiaal....
Hoge standaard...quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef Fascination het volgende:
Ik zou een date met een fokker alleen vermelden als het succesvol was, anders wordt het zo awkward lijkt me.
Als je elkaar allebei leuk vond.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wanneer is een date succesvol volgens jou?
Als ze op komt dagenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wanneer is een date succesvol volgens jou?
Dan kan ik wel eens stranden dus. Gelukkig dat er een nachtbus gaatquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze hebben de hele boel afgezet, en de straatnaam borden verwijderd. Ja want de TomTom leest die natuurlijk ook
Het is nog geen avond he, bij mij in de kroeg was er al een hele groep die wilde gaan. En wat ik net hoorde gaan die ook nog echt![]()
Zal me niks verbazen als het druk gaat worden vanavond
Ik heb een paar fok-dates gehad, niks raars aan hoor. Ook niet écht tussen wat ik zocht, maar dat maakte de avonden niet minder leuk hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef Fascination het volgende:
Oh, een fokdate an sich vind ik niet raar, hoor. Maar als je allebei in hetzelfde topic post en mensen vragen na afloop naar date, terwijl hij tegeviel, lijkt me wat ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb een paar fok-dates gehad, niks raars aan hoor. Ook niet écht tussen wat ik zocht, maar dat maakte de avonden niet minder leuk hoor.
Ha ha I seequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, een fokdate an sich vind ik niet raar, hoor. Maar als je allebei in hetzelfde topic post en mensen vragen na afloop naar date, terwijl hij tegeviel, lijkt me wat ongemakkelijk.
Maar het gaat vast een goede date worden.
Dat dus. Als ik een leuke avond heb, maar geen klik heb met die persoon... dan is het nog steeds een geslaagde date hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha I seeAch ik ben hier inmiddels ook al wat dates verder en ook fokdates dus dat vind ik niet zo erg. Maar is een date echt tegenvallend als je elkaar niet leuker dan gewoon leuk vindt? Misschien ben ik daar raar in maar dat vind ik dus niet.
Ik heb weleens gehoord van twee fokkers die met elkaar aan het daten waren, waarbij hij later thuis kwam van de date dan haar en een lyrisch verhaal postte, terwijl zij eerder die avond hem tot op zijn sokken afgebrand had in datzelfde topic. Weet alleen niet of dat in deze reeks was.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, een fokdate an sich vind ik niet raar, hoor. Maar als je allebei in hetzelfde topic post en mensen vragen na afloop naar date, terwijl hij tegeviel, lijkt me wat ongemakkelijk.
Maar het gaat vast een goede date worden.
Maar zorgen dat ik eerder dan haar weer thuis ben dan hehequote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord van twee fokkers die met elkaar aan het daten waren, waarbij hij later thuis kwam van de date dan haar en een lyrisch verhaal postte, terwijl zij eerder die avond hem tot op zijn sokken afgebrand had in datzelfde topic. Weet alleen niet of dat in deze reeks was.
Hmm, ik weet meestal wel van dit soort dingen af, maar dit zegt me niets. Valt natuurlijk ook niet meer te achterhalen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord van twee fokkers die met elkaar aan het daten waren, waarbij hij later thuis kwam van de date dan haar en een lyrisch verhaal postte, terwijl zij eerder die avond hem tot op zijn sokken afgebrand had in datzelfde topic. Weet alleen niet of dat in deze reeks was.
Hoe laat hebben jullie afgesproken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar zorgen dat ik eerder dan haar weer thuis ben dan hehe
Ik ben zo vrij en dan ga ik richting poolcentrumquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe laat hebben jullie afgesproken?
Ik zal Pien85 eens vragen wie en wat, die vertelde dat eens.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik weet meestal wel van dit soort dingen af, maar dit zegt me niets. Valt natuurlijk ook niet meer te achterhalen.
Have fun!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij en dan ga ik richting poolcentrum
Het is naar een voetbalveld verplaatst dus wordt vast een leuk feestje. Lekker dates scoren!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Eerst nog even werken tot 17.
Is natuurlijk altijd mogelijk dat het voor de ene wel geslaagd is en voor de andere niet. Soms kunnen mensen een totaal verkeerde indruk achterlaten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of iig de topichistory van de ander lezen. Dit is tevens een tip, maar waarschijnlijk te laat...quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef Cue_ het volgende:
beter niets zeggen van te voren als je een fokker date. Is mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |