Dat is prima te doen ja! Afstand is echt wel een ding vind ik dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, voor mij is het 20 minuten fietsenof 15 minuten met de auto (ze woont midden in de stad dus vandaar
). Ideaal!
Maar we hebben het allebei erg druk
mag die ook tegen rotterdam aanwonenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lijkt mij ook echt naar, dat je head over heels verliefd wordt op iemand die heel ver weg woont.... Ik zou er daarom denk ik niet mee gaan daten denk ik...
Het liefst wil gewoon eenrotterdammer
die me achter op de
fiets
meneemt naar de
kroeg
Op tijd aankomen op je datequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vanmiddag een datespannend
Iemand nog tips?
Ja leg eens even uit wat voor meisje het isquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:24 schreef Silenus het volgende:
Ja hallo, leg even uit wat voor meisje het is. Iedereen behoeft een andere benadering.
Galant zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is een goede inderdaad
Eefjuh heb jij nog tips voor mij?
Een uurtje maar, dat is niks. Tijden drie uur gereden voor een enkeltje, heel wat kilometers en erg korte weekenden. Dat heb ik ook wel gehad, dus maandag een date met een dame uit dezelfde stad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb afstand ratie gehad ruim een jaar. Uur heen uur terug. Nadeel is dat je alleen weekend bij elkaar kan zijn. En dat vond ik niks, ik wil soms ook door de weeks afspreken en alleen zijn in het weekend. Dat gaat op die manier erg lastig worden.
Kom je lekker op tijd meequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet swaffelen op date 1.
Alle vrouwen zijn anders, maar voor de meeste gaat deze stelregel wel op.
Je gaat daten met Eefjuh begrijp ik hier uit. Onderwerp !Fok vermeidenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is een goede inderdaad
Eefjuh heb jij nog tips voor mij?
3uur enkel je bent niet goed! Dat zou ik no way ooit doen zegquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:39 schreef tcr het volgende:
[..]
Een uurtje maar, dat is niks. Tijden drie uur gereden voor een enkeltje, heel wat kilometers en erg korte weekenden. Dat heb ik ook wel gehad, dus maandag een date met een dame uit dezelfde stad.
Maar ja soms kom je op vakantie wat leuks tegen.
Nu,ja, bij pakte het goed uit.toch..?quote:
oh my....quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
* gaat nog even snel naar de winkel om humor te kopen lols eins!1!1!!
Ja ach anders heb ik nog wel goede domme blondjes grapjes hier in de kast liggen, komt helemaal goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
oh my....
Hoop dat ze nog wat hebben liggen voor je dan
Wat ga jij doen om een goede eerste indruk te maken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
oh my....
Hoop dat ze nog wat hebben liggen voor je dan
Mezelf zijn en het niet over fok hebben. En niet teveel winnen bij het poolenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ga jij doen om een goede eerste indruk te maken?
Lijkt me onmogelijk. Je kent tenslotte elkaar van Fokquote:
Mij ook hoor, is juist handig als je even niks weet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Lijkt me onmogelijk. Je kent tenslotte elkaar van Fok
Stap in de auto danquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie gaat er naar Haren?
Genoeg potentieel date materiaal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |