abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117033636
Nou ja, ik ben zelf blij als ik 1 avond in de week "vrij" ben, maar het meeste wordt vrij last minute gepland. Dus voor een leuke date heb ik echt wel tijd en die leg ik dan ook graag maar gewoon vast.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 20 september 2012 @ 18:53:00 #27
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117033665
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja, ik ben zelf blij als ik 1 avond in de week "vrij" ben, maar het meeste wordt vrij last minute gepland. Dus voor een leuke date heb ik echt wel tijd en die leg ik dan ook graag maar gewoon vast.
Jij vat het beter samen wat ik bedoelde ;)
  donderdag 20 september 2012 @ 19:02:15 #28
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117034132
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Komt eraan. Maar qua data loopt iedereen nog niet heel erg warm ervoor. ;)
Misschien moet je anders gewoon een datum prikken, hebben Perzephone en ik toen ook gedaan. Er komt altijd wel weer een andere gelegenheid voor een meet voor mensen die niet kunnen komen. (sorry beetje offtopic)
pi_117035599
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Rare gasten dan, afspreken als het je niet uitkomt. Dan liever langer wachten met een afspraak, toch? Gewoon lekker verder kijken. En als deze graag nog een nieuwe afspraak wil maken zie je dat wel weer.

Over dat plannen van tweede dates enzo; ik heb vrienden met wie ik zo omga als ook_gek beschrijft maar ik ben bij dates wel redelijk concreet daarin. Hoeft niet meteen gepland te worden maar het helemaal in het midden laten geeft ook alleen maar misverstanden op den duur.

Denk dat dit ook wel een beetje afhangt van je leven, werk je of studeer je, wat voor uren etc. Moet je dan toch meer rekening mee houden.
Ja, ik heb al even met die van vanavond gesproken. Denk dat ik gewoon nog maar eens een datumpje prik en dan kijk hoe en wat. Sowieso gaat het hele gedoe niet door als hij nog een afzegt. Ik laat het voor wat het is, en meneer geeft maar een gil als hij nog een date wil.

Ik heb verder nooit gezegd dat de tweede date op de eerste date gepland moet worden, dus snap ook niet waar dat ineens vandaan komt, maar goed. Zo plan ik mijn dingen negen van de tien keer ook in. Ik mag ook blij zijn als ik een dag of twee per week een avond voor mezelf heb en de komende periode al helemaal ivm met stage wat nog bovenop twee baantjes en school komt. Het is ook geen ramp om last minute te plannen, maar merk wel dat het daar vaker mis gaat dan dat het vlekkeloos verloopt.

Klopt. Maar ik kijk wel altijd even twee keer of ik op die middag/avond/of wat dan ook, ook daadwerkelijk tijd heb om af te spreken met iemand. Dat ik dan vandaag een paar uur van tevoren krijg te horen dat hij er gister even niet bij was met zijn hoofd en dus te snel gepland heeft, vind ik een domper. En die van twee dagen terug liet helemaal niks horen :')
  donderdag 20 september 2012 @ 19:54:55 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117036834
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke ja ik denk ook wel wat zoals jij wat dat betreft, heb me ook niks om me echt druk over te maken, dat draagt daar ook wel aan bij :P
Ik heb wel wat dingen waar ik me druk om kan maken. En er zijn dingen geweest en soms nu nog waar ik nachten van wakker blijf liggen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 20 september 2012 @ 19:57:43 #31
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117036999
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:29 schreef DolOpKoekjes het volgende:

[..]

Ja, ik heb al even met die van vanavond gesproken. Denk dat ik gewoon nog maar eens een datumpje prik en dan kijk hoe en wat. Sowieso gaat het hele gedoe niet door als hij nog een afzegt. Ik laat het voor wat het is, en meneer geeft maar een gil als hij nog een date wil.

Ik heb verder nooit gezegd dat de tweede date op de eerste date gepland moet worden, dus snap ook niet waar dat ineens vandaan komt, maar goed. Zo plan ik mijn dingen negen van de tien keer ook in. Ik mag ook blij zijn als ik een dag of twee per week een avond voor mezelf heb en de komende periode al helemaal ivm met stage wat nog bovenop twee baantjes en school komt. Het is ook geen ramp om last minute te plannen, maar merk wel dat het daar vaker mis gaat dan dat het vlekkeloos verloopt.

Klopt. Maar ik kijk wel altijd even twee keer of ik op die middag/avond/of wat dan ook, ook daadwerkelijk tijd heb om af te spreken met iemand. Dat ik dan vandaag een paar uur van tevoren krijg te horen dat hij er gister even niet bij was met zijn hoofd en dus te snel gepland heeft, vind ik een domper. En die van twee dagen terug liet helemaal niks horen :')
Eigenlijk was ook alleen de bovenste alinea aan jou gericht ;) Had ik er even bij moeten zetten. Ik snapte ook al niet waar dat planverhaal opeens door ontstond. Ze klinken niet als de beste catches, zo uit je verhalen, eerlijk gezegd. Beetje onverschillig. Maar dat kan ik mis hebben hoor.
pi_117037318
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eigenlijk was ook alleen de bovenste alinea aan jou gericht ;) Had ik er even bij moeten zetten. Ik snapte ook al niet waar dat planverhaal opeens door ontstond. Ze klinken niet als de beste catches, zo uit je verhalen, eerlijk gezegd. Beetje onverschillig. Maar dat kan ik mis hebben hoor.
Haha, okay. Nee ik dus ook al niet. Dat idee had ik ook al.. Die ene van dinsdag leek wel erg heel erg geinteresseerd en ik had die date eigenlijk ook gezet, omdat hij heel graag wilde en het klikte toen wel en we hadden aardig wat gemeen, dus waarom geen kans geven? Maar als je het op die manier laat afweten, is het goed. Zoals ik al zei zie ik wel wat die jongen van vandaag nog doet. Ik pak voor de komende dagen (weken missschien wel) even veel tijd voor mezelf, want ik zit er weer helemaal doorheen. Daten past nu toch even niet in mijn schema. Of ja, niet heel erg actief daten. Dus dan liever gewoon even helemaal niet. :)
pi_117037352
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb wel wat dingen waar ik me druk om kan maken. En er zijn dingen geweest en soms nu nog waar ik nachten van wakker blijf liggen.
:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 20 september 2012 @ 20:06:52 #34
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117037490
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef DolOpKoekjes het volgende:

[..]

Haha, okay. Nee ik dus ook al niet. Dat idee had ik ook al.. Die ene van dinsdag leek wel erg heel erg geinteresseerd en ik had die date eigenlijk ook gezet, omdat hij heel graag wilde en het klikte toen wel en we hadden aardig wat gemeen, dus waarom geen kans geven? Maar als je het op die manier laat afweten, is het goed. Zoals ik al zei zie ik wel wat die jongen van vandaag nog doet. Ik pak voor de komende dagen (weken missschien wel) even veel tijd voor mezelf, want ik zit er weer helemaal doorheen. Daten past nu toch even niet in mijn schema. Of ja, niet heel erg actief daten. Dus dan liever gewoon even helemaal niet. :)
Inderdaad, gewoon steeds van jezelf uitgaan. Soms ga je ook wel eens op date omdat iemand zo graag wil en dan loopt het toch uiteindelijk op niks uit want je moet het zelf ook graag willen :) Geloof me, dat heb ik ook wel eens gedaan ;)
Succes en hou ons op de hoogte!
pi_117037748
Wat ik echt wel kut vind aan dat hele internetdaten is dat iemand zich dus volledig buiten je eigen kring bevindt.

Zo is het eens misgelopen met een date die ik heel leuk vond en ik weet bijna zeker dat waneer ik hem bijvoorbeeld eens in de kroeg zou tegenkomen het even awkward zou zijn, maar het daarna weer good old fashioned hilariteit zou zijn.
pi_117037825
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:06 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Inderdaad, gewoon steeds van jezelf uitgaan. Soms ga je ook wel eens op date omdat iemand zo graag wil en dan loopt het toch uiteindelijk op niks uit want je moet het zelf ook graag willen :) Geloof me, dat heb ik ook wel eens gedaan ;)
Succes en hou ons op de hoogte!
Yep.

Bedankt :) Het zal vast nog moeilijk worden, maar het zal uiteindelijk vast wel goed komen.
  donderdag 20 september 2012 @ 20:15:20 #37
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117037935
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik echt wel kut vind aan dat hele internetdaten is dat iemand zich dus volledig buiten je eigen kring bevindt.

Zo is het eens misgelopen met een date die ik heel leuk vond en ik weet bijna zeker dat waneer ik hem bijvoorbeeld eens in de kroeg zou tegenkomen het even awkward zou zijn, maar het daarna weer good old fashioned hilariteit zou zijn.
Herkenbaar. Had het er gister nog met iemand over dat het zo raar is dat iemand dan ook zo je leven weer uit kan wandelen terwijl het contact verder misschien hartstikke leuk was geweest om als vriendschap of inderdaad in de kroeg voort te zetten.
  donderdag 20 september 2012 @ 20:29:47 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117038790
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:*
Oh ja, ik had het je verteld he :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_117038837
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh ja, ik had het je verteld he :o
Zal ik het vergeten?
pi_117038973
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:15 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Herkenbaar. Had het er gister nog met iemand over dat het zo raar is dat iemand dan ook zo je leven weer uit kan wandelen terwijl het contact verder misschien hartstikke leuk was geweest om als vriendschap of inderdaad in de kroeg voort te zetten.
Niet alleen als je uitsluitend gedate hebt, overigens.
pi_117055808
Het stikt op Badoo weer eens van de wanhopige vrouwen. Hebben niks op hun profiel ingevuld, dus dat zijn voornamelijk vrouwen met kinderen en die shag roken (8 out of 10 is mijn ervaring tot dusver) :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:43:38 #42
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117056408
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

HOE KOM JIJ INEENS AAN EEN VRIENDIN?! :o
Hoe komt het dat jij opeens zwanger bent? Zoals ik al aangaf. Het begon onschuldig eigenlijk (ken haar via iets anders als internet daten), maar groeide en groeide. Tot op het moment dat je spullen al bij haar liggen en haar make-up e.d. bij jou ligt. En je meerdere malen per week samen bent/slaapt. Op een gegeven moment moet je het dan maar toegeven dat je het niet meer rommelen kan noemen. En wat kan een bed leeg zijn als je wakker wordt zonder haar. (ze zit in het buitenland voor een paar dagen voor haar werk)

Zo dus....

(toegegeven het ging snel de afgelopen twee weken en de relatie is pas officieel sinds eergisteren, best pril dus)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Splash- op 21-09-2012 10:49:14 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:53:27 #43
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117056677
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat zei ik niet :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 21 september 2012 @ 11:26:06 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117057753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zal ik het vergeten?
Nee hoor :*
pi_117058729
Meld me hier ook maar, heb namelijk een vraag. Heb een tijdje via Paiq met een leuke dame gesproken. Echter, sinds een paar dagen is het contact ineens veel minder geworden. Ik heb haar gisteravond gevraagd hoe dat komt. Blijkt dat ze ineens het heel druk heeft en met d'r zelf in de knoop zit. Dat kan altijd natuurlijk, maar toch blijft het knagen dat dit een zachte manier van het contact verbreken is. Wat zijn jullie ervaringen hierbij?
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:01:40 #46
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_117058798
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:43 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hoe komt het dat jij opeens zwanger bent? Zoals ik al aangaf. Het begon onschuldig eigenlijk (ken haar via iets anders als internet daten), maar groeide en groeide. Tot op het moment dat je spullen al bij haar liggen en haar make-up e.d. bij jou ligt. En je meerdere malen per week samen bent/slaapt. Op een gegeven moment moet je het dan maar toegeven dat je het niet meer rommelen kan noemen. En wat kan een bed leeg zijn als je wakker wordt zonder haar. (ze zit in het buitenland voor een paar dagen voor haar werk)

Zo dus....

(toegegeven het ging snel de afgelopen twee weken en de relatie is pas officieel sinds eergisteren, best pril dus)
Heel erg tof ^O^
En herkenbaar... Alhoewel ze gister niet bleef slapen -O-
Maar eergister wel :9

Bed is idd leeg zonder haar (maar slaapt wel wat lekkerder :P). Dit weekend ben ik er niet dus zie haar waarschijnlijk pas eind volgende week.... :(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:13:28 #47
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117059193
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:59 schreef DavetheNL het volgende:
Meld me hier ook maar, heb namelijk een vraag. Heb een tijdje via Paiq met een leuke dame gesproken. Echter, sinds een paar dagen is het contact ineens veel minder geworden. Ik heb haar gisteravond gevraagd hoe dat komt. Blijkt dat ze ineens het heel druk heeft en met d'r zelf in de knoop zit. Dat kan altijd natuurlijk, maar toch blijft het knagen dat dit een zachte manier van het contact verbreken is. Wat zijn jullie ervaringen hierbij?
Minder hechten aan zulke dingen totdat je écht met haar hebt afgesproken. Het kan de waarheid zijn... of het kan jou waarheid zijn. Laat het maar dobberen en zien waar het strand, maar kijk vooral verder in de zee.
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:17:22 #48
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117059322
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:01 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Heel erg tof ^O^
En herkenbaar... Alhoewel ze gister niet bleef slapen -O-
Maar eergister wel :9

Bed is idd leeg zonder haar (maar slaapt wel wat lekkerder :P). Dit weekend ben ik er niet dus zie haar waarschijnlijk pas eind volgende week.... :(
Leuk! We wonen maar 20 km van elkaar vandaan en ze woont vlak bij mijn werk, dus afspreken is niet zo moeilijk als er tijd is. :)
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:18:03 #49
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_117059340
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Leuk! We wonen maar 20 km van elkaar vandaan en ze woont vlak bij mijn werk, dus afspreken is niet zo moeilijk als er tijd is. :)
Klopt, voor mij is het 20 minuten fietsen :D of 15 minuten met de auto (ze woont midden in de stad dus vandaar :P). Ideaal!
Maar we hebben het allebei erg druk :(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_117060709
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Minder hechten aan zulke dingen totdat je écht met haar hebt afgesproken. Het kan de waarheid zijn... of het kan jou waarheid zijn. Laat het maar dobberen en zien waar het strand, maar kijk vooral verder in de zee.
Oke. Dat zal ik dan maar doen ja. Bedankt voor je snelle reactie in ieder geval!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')