Echt he.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
Die merthe moet zoiets hebben van mijn leven stort in
moeilijk te herkennen op het internet aangezien ik neit wist waar het over gingquote:
die is zo moeilijk bang nu hequote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
Gaat niks gebeuren man. Elk kansloos figuur die daar naartoe gaat word door de politie weer weg gestuurd.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
ga er dan ook niet op in xquote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moeilijk te herkennen op het internet aangezien ik neit wist waar het over ging
jawel xxquote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga er dan ook niet op in x
ja tuurlijk, gewoon gebruik maken van de situatiequote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Ro-ald het volgende:
Cafe's hebben zelfs al afterparty's geregeld
Volgens mij gaan er genoeg figuren naartoequote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat niks gebeuren man. Elk kansloos figuur die daar naartoe gaat word door de politie weer weg gestuurd.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog een x erbij en dan heb je prono![]()
![]()
![]()
lolz
Dan gaat het sowieso gekkenhuis worden daar. Gekkenhuisquote:Op donderdag 20 september 2012 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja tuurlijk, gewoon gebruik maken van de situatie
Ook dit trekt mensen aan.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat niks gebeuren man. Elk kansloos figuur die daar naartoe gaat word door de politie weer weg gestuurd.
zo jammer dat ik dan in leiden zitquote:Op donderdag 20 september 2012 16:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan gaat het sowieso gekkenhuis worden daar. Gekkenhuis
Sneu wel als je niks anders te doen hebt, maar dat zal wel aan mij liggen. Die eindigen allemaal gewoon in een random café, op het bureau of terug in de trein hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij gaan er genoeg figuren naartoe
Best wel jaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sneu wel als je niks anders te doen hebt, maar dat zal wel aan mij liggen. Die eindigen allemaal gewoon in een random café, op het bureau of terug in de trein hoor.
ja, jmr welquote:Op donderdag 20 september 2012 16:01 schreef 2Happy4U het volgende:
deevee schatje heb je mn dm nog gelezen? $:$::$$
Ik heb sowieso geen geld om te reizenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo jammer dat ik dan in leiden zitanders kon ik ook heen
Ik nodig eigenlijk nooit iemand uit.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
Daarom nodig ik iedereen uit via DM WA op wat dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |