iPhone 4 kopen voor ¤250?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik werk niet en heb maar 160 euro voor 2 maand wat ik liever besteed een kleding. Ik wil hooguit 50 euro bij betalen dus mijn budget is 250 euro.
Deal with it
Moet je niet doen als je lapo hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja ik was aan het bellen sry
Misschien ooit.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja is best
Maar pap gaat zo even kijken of er htc's liggen dus word zo weer gebeld
had niet door dat ik lapo had en werd ineens terug gebeld door pap dus SRYquote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je niet doen als je lapo hebt.
Heeft je pa meer verstand van telefoons dan jij? Want ik er persoonlijk zelf liever een uitzoeken dan het laten doen door mijn vader.. Of ga op ze minst mee zou ik zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wou ik eerst doenpap gaat zo kijken wat er nog allemaal is en dan belt hij terug
Koopje.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:04 schreef Snowbells het volgende:
4.190,50 voor een ov jaarkaart. Wat een mongols.
nee heeft ie nietquote:Op donderdag 20 september 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft je pa meer verstand van telefoons dan jij? Want ik er persoonlijk zelf liever een uitzoeken dan het laten doen door mijn vader.. Of ga op ze minst mee zou ik zeggen
De teringquote:Op donderdag 20 september 2012 15:04 schreef Snowbells het volgende:
4.190,50 voor een ov jaarkaart. Wat een mongols.
En terecht.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahaha ze gaan morgen politie en het leger inschakelen voor project x haren
iedereen die erheen gaat wordt teruggestuurd op gearresteerd
treinen en bussen stoppen ook niet meer in haren
shit got serious
Omdat het buiten koud is. Het is bijna herfst.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom is mijn kamer zo koud
Omdat je verwarming niet aan staat?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom is mijn kamer zo koud
Het is weer net zoiets kansloos als met de staking van de 1040 uren norm. Het gaat niet meer om de staking of het feest, maar puur om het dwarszitten en het klieren.quote:
Ze woont in het noorden.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je verwarming niet aan staat?
Je raam open staat?
Je enkel glas hebt?
Inderdaad dat 'Had je bij moeten zijn' gevoelquote:Op donderdag 20 september 2012 15:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is weer net zoiets kansloos als met de staking van de 1040 uren norm. Het gaat niet meer om de staking of het feest, maar puur om het dwarszitten en het klieren.
Omdat het puur gaat om het dwarszitten en klieren. Typisch iets voor de jeugd.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad dat 'Had je bij moeten zijn' gevoel
Maarja kan goed met een sisser aflopen, waarom zou je ook gaan reizen naar een dorpje of stadje waar je niemand kent, de mensen die het feest geven niet kent en de drank toch snel op is..
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je verwarming niet aan staat?
Je raam open staat?
Je enkel glas hebt?
Zou wel lief zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt hij langs met een reep chocolade
computers en laptops reparerenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En wat ga je daar doen, borduren? Punniken?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heel Nederland doorrijden om een reep chocolade af te geven.
ahhhh zwart handeltjequote:Op donderdag 20 september 2012 15:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
computers en laptops repareren
Waarom gek?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan zou je echt gek zijnmaar wel leuk!
Heb je gelijk in. Ik zou het dan ook niet doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is ver, duur, je kent mij niet in het echt.
Wel ok, leraar had commentaar dat de hoofdstukken niet goed in elkaar zaten maar dan zou ik het hele sectorwerkstuk opnieuw moeten doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
Snow hoe gaat het met je project?
Ik koop zelf wel een reep chocolade en beeld mij in dat die van jou is.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik zou het dan ook niet doen.
Oke succes!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel ok, leraar had commentaar dat de hoofdstukken niet goed in elkaar zaten maar dan zou ik het hele sectorwerkstuk opnieuw moeten doen.Maarja we nemen maar het risico en dan hopen dat de presentatie helemaal goed gaat.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik koop zelf wel een reep chocolade en beeld mij in dat die van jou is.
En je oplossing was naar huis gaan?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik was iemand kwijt paniek alles.
tering, hoezo zoveel viewsquote:Op donderdag 20 september 2012 15:34 schreef Dimens het volgende:
Vrouwen en borstkanker
41k views. Mensen delen het op Facebook.
Nee maar ik vond hem wel en we zijn samen naar huis gegaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En je oplossing was naar huis gaan?
Mensen delen het op Facebook. Ik kreeg het net ook van iemand die niet eens een FOK!ker is. Of ik weet niet dat het een FOK!ker is.quote:
Ik zit aan de COGNAC met een hele flinke scheut COINTREAU en een vleugje SAFARI, mmmmmmm ;-)quote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen delen het op Facebook. Ik kreeg het net ook van iemand die niet eens een FOK!ker is. Of ik weet niet dat het een FOK!ker is.
Post linkje naar dat topic. Of een linkje naar pink ribbon.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zit aan de COGNAC met een hele flinke scheut COINTREAU en een vleugje SAFARI, mmmmmmm ;-)__
Status van een of ander wijf
Nee dit is van iemand uit me vrienden lijstquote:Op donderdag 20 september 2012 15:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Post linkje naar dat topic. Of een linkje naar pink ribbon.
Nou en. Boeiend?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee dit is van iemand uit me vrienden lijst
Dat topic van mij heeft 41k views. Mag ik best wel trots op zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gaat het nou nog steeds over die fbshit?
Ik word zieker van die mannen die erover blijven zeiken dan van de vrouwen die het daadwerkelijk in hun status zetten.
Pesten en zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan een link doen?
Je moet die vrouwen bewust maken van deze nutteloze acties.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gaat het nou nog steeds over die fbshit?
Ik word zieker van die mannen die erover blijven zeiken dan van de vrouwen die het daadwerkelijk in hun status zetten.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet die vrouwen bewust maken van deze nutteloze acties.
Net als, als je dit niet door stuurt naar 30 mensen komt een geest vannacht bij je bed en verkracht hij je zowel in je flamoes als je poepert.
Eenzame lolquote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen like even mn nieuwe status update
ik moest om mezelf lachen
Ik moest ook lachenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen like even mn nieuwe status update
ik moest om mezelf lachen
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Oceanview het volgende:
pff, nog anderhalf uur les, en dat pokken end naar huis =( Vanavond is mn mannetje bij me & morgen begin ik gelukkig pas weer om 11 uur, en dan 1 uur uit =D
Jij bent zo verwarrend, ben je nou man of vrouw...quote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Oceanview het volgende:
pff, nog anderhalf uur les, en dat pokken end naar huis =( Vanavond is mn mannetje bij me & morgen begin ik gelukkig pas weer om 11 uur, en dan 1 uur uit =D
Ik ben een vrouw.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent zo verwarrend, ben je nou man of vrouw...
In het begin dacht ik een vrouw, en toen een man en toen vrouw/man en nu ben je weer vrouw....
Soms kan het zo zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok, en ik de laatste weken denken dat je toch een gozer was
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
uft aan het lachen gemaakt, mijn dag is goed
doelde meer op dezequote:Op donderdag 20 september 2012 15:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
er zijn echt veel liedjes die zo gaan
gat in je hand? watquote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Even naar de dokter, kijken of hij het gat in mn hand kan dichten
Goede oplossing want ik heb het ook koud en dan samen weer warmquote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
flips kom knuffelen ik heb het koud
Wat.quote:
Ik denk niet dat de dokter iets aan je shop-verslaving kan doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Even naar de dokter, kijken of hij het gat in mn hand kan dichten
Veel vrienden van mij gaan er heenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
Er gaat echt wel wat gebeuren in Haren morgen avond/nacht. Project X party
Dat was toch van dat meisje die een feestje had en die link ging heel de wereld rond toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
Er gaat echt wel wat gebeuren in Haren morgen avond/nacht. Project X party
Hahaha geniaalquote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Veel vrienden van mij gaan er heenis toch vlakbij
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat was toch van dat meisje die een feestje had en die link ging heel de wereld rond toch?
Nog niet gedouched.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet je vandaag nog weg? zo ja> douchen, zo nee> niet gaan
Lachenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest nog lachen ook
heb zo hard gelachen om die filmquote:Op donderdag 20 september 2012 15:50 schreef Oceanview het volgende:
Al die project X evenementen op Facebook._
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet je vandaag nog weg? zo ja> douchen, zo nee> niet gaan
wel een goed idee met je kale kopquote:Op donderdag 20 september 2012 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
Even kijken of ik morgen ook naar haren kan
Vast niet want geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je alle /mu/-essentials geluisterd?
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vast niet want geen idee waar je het over hebt.
/mu/ zit vol met kkhipsters met kutmuziek smaakquote:Op donderdag 20 september 2012 15:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je alle /mu/-essentials geluisterd?
het was sarcasmequote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
/mu/ zit vol met kkhipsters met kutmuziek smaak
Echt he.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
Die merthe moet zoiets hebben van mijn leven stort in
moeilijk te herkennen op het internet aangezien ik neit wist waar het over gingquote:
die is zo moeilijk bang nu hequote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
Gaat niks gebeuren man. Elk kansloos figuur die daar naartoe gaat word door de politie weer weg gestuurd.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
ga er dan ook niet op in xquote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moeilijk te herkennen op het internet aangezien ik neit wist waar het over ging
jawel xxquote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga er dan ook niet op in x
ja tuurlijk, gewoon gebruik maken van de situatiequote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Ro-ald het volgende:
Cafe's hebben zelfs al afterparty's geregeld
Volgens mij gaan er genoeg figuren naartoequote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat niks gebeuren man. Elk kansloos figuur die daar naartoe gaat word door de politie weer weg gestuurd.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog een x erbij en dan heb je prono![]()
![]()
![]()
lolz
Dan gaat het sowieso gekkenhuis worden daar. Gekkenhuisquote:Op donderdag 20 september 2012 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja tuurlijk, gewoon gebruik maken van de situatie
Ook dit trekt mensen aan.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat niks gebeuren man. Elk kansloos figuur die daar naartoe gaat word door de politie weer weg gestuurd.
zo jammer dat ik dan in leiden zitquote:Op donderdag 20 september 2012 16:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan gaat het sowieso gekkenhuis worden daar. Gekkenhuis
Sneu wel als je niks anders te doen hebt, maar dat zal wel aan mij liggen. Die eindigen allemaal gewoon in een random café, op het bureau of terug in de trein hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij gaan er genoeg figuren naartoe
Best wel jaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sneu wel als je niks anders te doen hebt, maar dat zal wel aan mij liggen. Die eindigen allemaal gewoon in een random café, op het bureau of terug in de trein hoor.
ja, jmr welquote:Op donderdag 20 september 2012 16:01 schreef 2Happy4U het volgende:
deevee schatje heb je mn dm nog gelezen? $:$::$$
Ik heb sowieso geen geld om te reizenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo jammer dat ik dan in leiden zitanders kon ik ook heen
Ik nodig eigenlijk nooit iemand uit.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
Daarom nodig ik iedereen uit via DM WA op wat dan ook
staat van half 9 tot 5 opgeschreven, lijkt mij erg sterk dat het zo lang duurt, cursus scanstratenquote:
mag geen naaktfoto's postenquote:
je hebt dmquote:Op donderdag 20 september 2012 16:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar je mag wel doordmen.
Ik had afgelopen weekend een feestje en ik had tegen een gozer gezegd dat ik een feestje had en die weet wie hij wel en niet uit moet nodigenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik nodig eigenlijk nooit iemand uit.Houd nu 3 jaar een feest en nog geen uitnodiging of iets gestuurd en toch waren er elke keer rond de 50 man. En de mensen die niet welkom zijn komen ook gewoon niet, zoveel autoriteit heb ik. Als een baas.
o kut per ongeluk via tr verstuurt ipv dm ;squote:
Ik niet thanksquote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit lied zou ik gaan beluisteren thanks
quote:
Dat nummer is zó satanistisch hé.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef Snowbells het volgende:
Please, stop, just let me go. Alejandro, just let me go
F5quote:Op donderdag 20 september 2012 16:10 schreef Dimens het volgende:
Shit. 1 view per seconde dat topic.
Welke?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:10 schreef Dimens het volgende:
Shit. 1 view per seconde dat topic.
gedoendquote:Op donderdag 20 september 2012 16:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
steek die ding in dat spleetje van je leptop dan
Wat zijn de cijfers van de mensen die komen dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:13 schreef FL_Freak het volgende:
Gemeente Haren overweegt alternatief feest
HAREN - De gemeente Haren overweegt de bezoekers die vrijdag van plan zijn af te reizen naar het dorp voor het bezoeken van het vermeende Project X-feest een alternatief aan te bieden.
Ze zeggen 23000, maar ik denk dat minstens 60% bullshit is.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat zijn de cijfers van de mensen die komen dan?
21000.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat zijn de cijfers van de mensen die komen dan?
Alsnog, als het waar is dat 40% komt best wel fuckd up...quote:Op donderdag 20 september 2012 16:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze zeggen 23000, maar ik denk dat minstens 60% bullshit is.
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noodverordening Die nieuwste_!
Mensen die bang worden van 1 dag celquote:Op donderdag 20 september 2012 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
En het feit dat er politie is schrikt een hoop mensen alweer af.
Gewoon een arrestatieteam rondom dat huis neer zetten.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
En het feit dat er politie is schrikt een hoop mensen alweer af.
Ga je wel serieus kijken daar?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon een arrestatieteam rondom dat huis neer zetten.
Nee treinreis is te duur voor mij.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga je wel serieus kijken daar?
Gewoon van alle dorpen in de buurt.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
Stel er komen daadwerkelijk 21000 mensen hoe wil je dan een arrestatieteam gaan neerzetten rondom dat huis
Dan nog kom je op 500 man max uitquote:Op donderdag 20 september 2012 16:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon van alle dorpen in de buurt.
Ja en dat dorp afsluiten gaat ook niet echt lukken.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan nog kom je op 500 man max uit
Heel misschien als er hier mensen gaan ga ik wel meequote:Op donderdag 20 september 2012 16:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja en dat dorp afsluiten gaat ook niet echt lukken.
FOK! meet in harenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heel misschien als er hier mensen gaan ga ik wel mee
Hey.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Vanavond misschien voor het eerst kapsalon eten
baasquote:Op donderdag 20 september 2012 16:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Is wel lekker joah.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:21 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Is goedquote:Op donderdag 20 september 2012 16:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sorrymijn tweede kapsalon ervaring beloof ik met jou te delen
Ik maak wel een topic in onzquote:Op donderdag 20 september 2012 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
Krul maak je wel een uitgebreid FB verslag en foto van het kapsalon?
Ik wil weten of de hype terecht isquote:Op donderdag 20 september 2012 16:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kapsalon is niet zo interessant. Gewoon döner kebab kip nemen.
ook goedquote:Op donderdag 20 september 2012 16:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik maak wel een topic in onz
Dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil weten of de hype terecht is
Waar ga je hem halen? De eckte eckte kun je alleen in Rotterdam krijgen he, de rest is namaak.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil weten of de hype terecht is
vliegtuigen kapen?quote:
Gewoon hier ergens in de buurtquote:Op donderdag 20 september 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar ga je hem halen? De eckte eckte kun je alleen in Rotterdam krijgen he, de rest is namaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |