quote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
uft aan het lachen gemaakt, mijn dag is goed
doelde meer op dezequote:Op donderdag 20 september 2012 15:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
er zijn echt veel liedjes die zo gaan
gat in je hand? watquote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Even naar de dokter, kijken of hij het gat in mn hand kan dichten
Goede oplossing want ik heb het ook koud en dan samen weer warmquote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
flips kom knuffelen ik heb het koud
Wat.quote:
Ik denk niet dat de dokter iets aan je shop-verslaving kan doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Even naar de dokter, kijken of hij het gat in mn hand kan dichten
Veel vrienden van mij gaan er heenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
Er gaat echt wel wat gebeuren in Haren morgen avond/nacht. Project X party
Dat was toch van dat meisje die een feestje had en die link ging heel de wereld rond toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
Er gaat echt wel wat gebeuren in Haren morgen avond/nacht. Project X party
Hahaha geniaalquote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Veel vrienden van mij gaan er heenis toch vlakbij
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat was toch van dat meisje die een feestje had en die link ging heel de wereld rond toch?
Nog niet gedouched.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet je vandaag nog weg? zo ja> douchen, zo nee> niet gaan
Lachenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest nog lachen ook
heb zo hard gelachen om die filmquote:Op donderdag 20 september 2012 15:50 schreef Oceanview het volgende:
Al die project X evenementen op Facebook._
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |