Nou en. Boeiend?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee dit is van iemand uit me vrienden lijst
Dat topic van mij heeft 41k views. Mag ik best wel trots op zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gaat het nou nog steeds over die fbshit?
Ik word zieker van die mannen die erover blijven zeiken dan van de vrouwen die het daadwerkelijk in hun status zetten.
Pesten en zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan een link doen?
Je moet die vrouwen bewust maken van deze nutteloze acties.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gaat het nou nog steeds over die fbshit?
Ik word zieker van die mannen die erover blijven zeiken dan van de vrouwen die het daadwerkelijk in hun status zetten.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet die vrouwen bewust maken van deze nutteloze acties.
Net als, als je dit niet door stuurt naar 30 mensen komt een geest vannacht bij je bed en verkracht hij je zowel in je flamoes als je poepert.
Eenzame lolquote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen like even mn nieuwe status update
ik moest om mezelf lachen
Ik moest ook lachenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen like even mn nieuwe status update
ik moest om mezelf lachen
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Oceanview het volgende:
pff, nog anderhalf uur les, en dat pokken end naar huis =( Vanavond is mn mannetje bij me & morgen begin ik gelukkig pas weer om 11 uur, en dan 1 uur uit =D
Jij bent zo verwarrend, ben je nou man of vrouw...quote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Oceanview het volgende:
pff, nog anderhalf uur les, en dat pokken end naar huis =( Vanavond is mn mannetje bij me & morgen begin ik gelukkig pas weer om 11 uur, en dan 1 uur uit =D
Ik ben een vrouw.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent zo verwarrend, ben je nou man of vrouw...
In het begin dacht ik een vrouw, en toen een man en toen vrouw/man en nu ben je weer vrouw....
Soms kan het zo zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok, en ik de laatste weken denken dat je toch een gozer was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |