SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat is toch voor de zekerheid.. lijkt me niet heel raar aangezien je het op die accounts dan ook weer kan gaan herhalenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef Roypsv het volgende:
Vind het wel gaar dat ze ook de accounts bannen waar je niks mee hebt gedaan.
Dit. Want IP zou gay zijn. Wat nou als dat mn broertje is?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef Roypsv het volgende:
Vind het wel gaar dat ze ook de accounts bannen waar je niks mee hebt gedaan.
Dat lijkt me niet. Voor de zekerheid zou gewoon die cheat "dicht" gezet moeten worden, daar hoef je geen andere accounts voor te bannen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:50 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dat is toch voor de zekerheid.. lijkt me niet heel raar aangezien je het op die accounts dan ook weer kan gaan herhalen
nou ja mijn huisgenoot is nu ook gebanned dus.. terwijl die gewoon heeft zitten futten zonder hacksquote:Op donderdag 20 september 2012 13:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit. Want IP zou gay zijn. Wat nou als dat mn broertje is?
Ze doen IP hoor. PSN-account waarmee ik nooit wat gedaan heb bij EA kan ook niet op EA online.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit. Want IP zou gay zijn. Wat nou als dat mn broertje is?
Lach hem uitquote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nou ja mijn huisgenoot is nu ook gebanned dus.. terwijl die gewoon heeft zitten futten zonder hacks
nja is best wel lelijk.. vind dat ze daar wel beter over hadden mogen denken aangezien het hun eigen leak in het systeem isquote:
Ja maar is wel te begrijpen toch? EA probeert er dan natuurlijk alles aan te doen om het niet nog eens te laten gebeuren.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Voor de zekerheid zou gewoon die cheat "dicht" gezet moeten worden, daar hoef je geen andere accounts voor te bannen.
Heb je hem?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had een bod van 30k op Xavi staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |