SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door DutchSL op 20-09-2012 13:44:39 ]
serieus?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Kut mijn mainaccount is gebandhad daar niet op getamperd
wel geld naar over gezet?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Samequote:Op donderdag 20 september 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Een vriend van mijn is ook gebannend en die heeft ook helemaal niks gedaan. Op geen 1 account. Echt raar/quote:Op donderdag 20 september 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
nieuwe gamertag aanmaken en fifa opstartenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe maak ik een nieuw account en activeer ik die via xbox voor fifa 12?
lol niet, of fifa 12 opnieuw kopen + xbox live goldquote:Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe maak ik een nieuw account en activeer ik die via xbox voor fifa 12?
Nee ik kon een half uur geleden nog inloggen. Ik ben net gebandquote:Op donderdag 20 september 2012 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus als je in kan signen en naar het creation centre kan zit je goed en ben je niet gebanned?
Misschien is dat systeem nu ook fucked up ofzo?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een vriend van mijn is ook gebannend en die heeft ook helemaal niks gedaan. Op geen 1 account. Echt raar/
Jup ik, maar alleen wat coins ontvangenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft iemand het eigenlijk overleefdt?
ma had je er veel coins naar gzet?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee ik kon een half uur geleden nog inloggen. Ik ben net geband
Ik had jou 28K ontvangen op mijn tamper account, die is nu geband. Main account is nog steeds in leven.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef Ajacied7 het volgende:
DTM en X1N2ition, leven jullie accounts nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |