Wat is dezequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef Crimyclown het volgende:
14:20 uur - HEKKEN WORDEN GEBRACHT
De gemeente is zojuist begonnen met het plaatsen van hekken. De Stationsweg wordt compleet afgesloten.
Als ze hier slim op inspelen konden ze bakken met geld verdienen. Achterlijke zemmels!quote:
Beter wacht je tot de avond... Tegen deze rustieke achtergrond val je veel te veel op als je een paar ramen ingooit of iets aansteekt.quote:
Of nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:29 schreef Rodawa het volgende:
Welke baas gaat hier vannacht zijn shoarmatentje opzetten en goud geld verdienen?
Jij stoere boy! Lekker op Fok! je ei kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:28 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Beter wacht je tot de avond... Tegen deze rustieke achtergrond val je veel te veel op als je een paar ramen ingooit of iets aansteekt.
En hoe ga jij voorkomen dat ze je gewoon leegplunderen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef GekkePoes het volgende:
ik ga denk ik hamburgers halen bij de groothandel en broodjes, ik heb de gas bbq al aan de praat. Is 2 euro en schappelijk prijsje voor een broodje hamburger met curry en mayo ?
Gezien de samenstelling van het publiek is het ook weer om 22:30 afgelopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef Crimyclown het volgende:
Hoe laat zou het feest beginnen? 21:00?
Ik denk dat je beter 2,50 kan rekenenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef GekkePoes het volgende:
ik ga denk ik hamburgers halen bij de groothandel en broodjes, ik heb de gas bbq al aan de praat. Is 2 euro en schappelijk prijsje voor een broodje hamburger met curry en mayo ?
dan hebben ze rauwe hamburgers. haha. nee ik heb geen kar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe ga jij voorkomen dat ze je gewoon leegplunderen?.
Als iemand voor muziek kan zorgen scheelt dat al de helft. En weg met die fietsen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Gezien de samenstelling van het publiek is het ook weer om 22:30 afgelopen.
Ik doelde meer op de gemiddelde leeftijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als iemand voor muziek kan zorgen scheelt dat al de helft. En weg met die fietsen.
En interpunctie is een vreemd woord voor je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:34 schreef baasvandemaffia het volgende:
ik ben onderweg met de trein en ben al helemaal de weg kwijt ik ga echt ontzettend uit mijn dak en ik ben niet alleen
Flauw hoortwitter:Faabiennne twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 15:34:07Haren is gesloten. #projectXHaren
reageer retweet
Lijkt mij ook erg vreemd als je alleen in de trein zit, dat gebeurt echt zelden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:34 schreef baasvandemaffia het volgende:
ik ben onderweg met de trein en ben al helemaal de weg kwijt ik ga echt ontzettend uit mijn dak en ik ben niet alleen
En m'n 30 cm!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij stoere boy! Lekker op Fok! je ei kwijt kunnen.
Nou zeg, dat gaat mensen tegenhouden!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
Flauw hoortwitter:Faabiennne twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 15:34:07Haren is gesloten. #projectXHaren [ afbeelding ] reageer retweet
Onwetendequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:37 schreef FL_Freak het volgende:
Mja dan sta je daar allemaal, zonder muziek en alcohol.
Echte boys kunnen ook zonder alcohol plezier hebben jeweetquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:37 schreef FL_Freak het volgende:
Mja dan sta je daar allemaal, zonder muziek en alcohol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |