Ik ook. Gelukkig hoef ik maar een kwartier in die trein, want in Meppel ga ik er alweer uit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft de politie in Haren ook eens wat te doen...
Ik moet via Zwolle naar het noorden straks, zal dat eerste stuk wel weer kunnen staan door alle klapjosti's die naar Haren gaan
JOIN THE REBELLIONquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Kijk al die stoere mensen eens! Wat een rebelse tieners! Boh!
Lekker geloofwaardigquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Je zal als student lekker in het weekend naar je ouders in haren terug willen.
Even een serieuze reactie: als je er in Meppel uitmoet hou dan lekker je waffel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Kijk al die stoere mensen eens! Wat een rebelse tieners! Boh!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Even een serieuze reactie: als je er in Meppel uitmoet hou dan lekker je waffel.
OT: jodduuhhhhh!11
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Even een serieuze reactie: als je er in Meppel uitmoet hou dan lekker je waffel.
OT: jodduuhhhhh!11
Wat is dat danquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Gemeente haalt bordjes al weg
Dan is Google Maps natuurlijk totaal de "weg kwijt" whehehehquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Gemeente haalt bordjes al weg
De gemeente Haren is blijkbaar in de 20e eeuw blijven steken, die weten nog niet dat mensen mobieltjes met google maps hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is Google Maps natuurlijk totaal de "weg kwijt" wheheheh.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:01 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Kunnen ze die dingen gelijk schoonmaken, de namen zijn toch al niet meer te lezen
MAASKANTJE!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Ze halen die dingen gewoon weg zodat niemand ze als souvenirs steelt.
Dat geeft niks, dan passen ze gewoon de kaart en GPS aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]![]()
Ik lach me dood als ze straks niet meer weten waar ze moeten worden opgehangen.
Zal je zien dat niemand komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |