ja da probleem heb ik ook, alleen heb ik totaal geen tijd vanavondquote:
Tijd heb ik wel maar geen vervoerquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:46 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja da probleem heb ik ook, alleen heb ik totaal geen tijd vanavond
twitter:TotalOV_Webcare twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 14:43:59#REISADVIES Gaat u naar #ProjectXHaren dan kunt u het beste reizen via Amersfoort <> Zwolle #NS reageer retweet
twitter:NSCommunicatie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 09:27:31Om de onverwachts grote groep reizigers richting #ProjectX af te schrikken overwegen wij de inzet van Nick&Simon op station #Haren. reageer retweet
Heeft de politie in Haren ook eens wat te doen...quote:
Ik ook. Gelukkig hoef ik maar een kwartier in die trein, want in Meppel ga ik er alweer uit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft de politie in Haren ook eens wat te doen...
Ik moet via Zwolle naar het noorden straks, zal dat eerste stuk wel weer kunnen staan door alle klapjosti's die naar Haren gaan
JOIN THE REBELLIONquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Kijk al die stoere mensen eens! Wat een rebelse tieners! Boh!
Lekker geloofwaardigquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Je zal als student lekker in het weekend naar je ouders in haren terug willen.
Even een serieuze reactie: als je er in Meppel uitmoet hou dan lekker je waffel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Kijk al die stoere mensen eens! Wat een rebelse tieners! Boh!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Even een serieuze reactie: als je er in Meppel uitmoet hou dan lekker je waffel.
OT: jodduuhhhhh!11
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Even een serieuze reactie: als je er in Meppel uitmoet hou dan lekker je waffel.
OT: jodduuhhhhh!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |