abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117026665
IQ van 120 en dan zeggen dat andere mensen niet op het zelfde intelligentie niveau zitten als dat jij zit?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_117027753
quote:
16s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef Sheldorrr_ het volgende:
IQ van 120 en dan zeggen dat andere mensen niet op het zelfde intelligentie niveau zitten als dat jij zit?
ja, kdenk dat de meeste intelligente mensen niet in zo'n kut dorp blijven wonen.
pi_117028121
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:18 schreef pr0gressor het volgende:

[..]

ja, kdenk dat de meeste intelligente mensen niet in zo'n kut dorp blijven wonen.
Met zo'n instelling ga je nooit vrienden vinden in dat dorp.
pi_117028422
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:26 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Met zo'n instelling ga je nooit vrienden vinden in dat dorp.
Nee klopt. Intelligentie vind ik persoonlijk (als het op vrienden uitzoeken gaat) veel minder belangrijk dan iemands karakter. ;)
  donderdag 20 september 2012 @ 16:45:43 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117028873
quote:

[..]

Dat is ook wel zo, kun je eigenlijk nagaan wat voor loser je bent als jij daar in je eentje wel woont tussen al die bejaarden. En daarbij afgeeft op het intelligentieniveau van je dorpsgenootjes.
Gourmetten of steengrillen?
pi_117029070
Ik zou zeggen pap eens aan met die mensen die niet bij je passen.
Vaak is het slechts een eerste indruk.

En naar mate je deze mensen leert kennen zul je overeenkomsten zien.
Is dit niet het geval maar heb je het altijd naar je zin in de groep, is je probleem ook opgelost
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_117029271
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, kun je eigenlijk nagaan wat voor loser je bent als jij daar in je eentje wel woont tussen al die bejaarden. En daarbij afgeeft op het intelligentieniveau van je dorpsgenootjes.
tja moet er nog maar een tijdje blijven, heb er nu een stage gevonden, maar ontopic pls
pi_117031109
quote:

[..]

Lekkere redenatie weer |:(
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_117032638
quote:

[..]

Wat een zwets :')
  donderdag 20 september 2012 @ 19:21:50 #35
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_117035167
Idd zoek een hobby
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  donderdag 20 september 2012 @ 19:23:46 #36
378000 bananenjong
Celebrating what is possible
pi_117035280
Gewoon lekker dingen ondernemen en gezellig zijn en dan gaat ut vanzelf.
pi_117038081
Heb je in die drie jaar ook in groepstherapie voor mensen met sociale angst gezeten? Verschillende GGZ-klinieken bieden dat aan. Het leuke en handige is dat je meteen in een groepssituatie terechtkomt waarin je kunt oefenen met sociale interactie.
pi_117052574
en nu kom je er dus achter waarom mensen zovaak zeggen "zodra ik kan, ben ik weg uit dit gat!" TS;)
pi_117052780
dat is het nadeel van een dorp. je zal zien dat juist die vriendengroepen die elkaar jarenlang kennen zijn vastgeroest in een patroon, ze gaan elke week naar hetzelfde cafe en proberen niks nieuw meer zoals een event of een keertje in een andere stad stappen. best saai toch.
pi_117054200
Waarom ben je eigenlijk überhaupt in een dorp gaan wonen? Overigens scheelt het nogal of het dorp 20.000 of 500 inwoners heeft en of een stad 15 minuten fietsen of 45 minuten fietsen is. In een wat groter dorp heb je ruim keus wat betreft het type mensen. Maar in een heel klein dorp is de verscheidenheid natuurlijk minder.

Wat ik me ook afvraag is of jij je doelen wat vriendschap betreft niet te hoog stelt? Probeer eerst eens wat kennissen op te doen. Maak regelmatig een praatje met je buren, de bakker en wie je zoal maar toevallig tegen gaat komen. Echte goede vrienden kun je niet selecteren op basis van intelligentie of interesses, dat word je na verloop van tijd en door gedeelde ervaringen.

Daarnaast vind ik dat jij je nogal laat leiden door vooroordelen. Probeer dat eens los te laten en mensen wat opener tegemoet te treden, toon interesse.
pi_117057656
Waarom ga je ook in je uppie in een dorp wonen? Natuurlijk is het ene dorp het ander niet, maar zodra er geen Intercity meer stopt zegt dit vrij veel. De meeste hoogopgeleiden (waar jij zo naar op zoek bent) bevinden zich juist in de steden. Daar is ook een veel groter en diverser aanbod qua sociale activiteiten: van kleinkunst tot sport, van politiek tot interessante lezingen. Zeuren over een slecht vestigingsklimaat is wat mij betreft ook een kwestie van 'eigen schuld, dikke bult'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')