SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 10:11:23Our team is still working on providing a stable experience for the #FUT13 Web App. Thanks for your patience. More details when we have them. reageer retweet
Whajo, dan heb je nog 5 over dus!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:12 schreef pascal08 het volgende:
Ik kan met 2/7 accounts niet meer inloggen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:13 schreef OmniRocket het volgende:
KrAlex krijgt nu ook op FOK! een ban
En alleen op die accounts getamperd neem ik aan?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:12 schreef pascal08 het volgende:
Ik kan met 2/7 accounts niet meer inloggen.
EDIT: 5/7quote:Op donderdag 20 september 2012 10:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Whajo, dan heb je nog 5 over dus!
Schiet ook niet op met die mensen hé....quote:Op donderdag 20 september 2012 10:13 schreef Fuszy het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 10:11:23Our team is still working on providing a stable experience for the #FUT13 Web App. Thanks for your patience. More details when we have them. reageer retweet
Ouch... Als je nog een werkende hebt, krijg je van mij je coins terugquote:
Iedereen, dus je kan best kijkenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Rijst het volgende:
ik durf niet te kijken. Hoeveel van zijn er al gebanned hier?
Allemaalquote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Rijst het volgende:
getamperd is geband. dus nu weet je of je geband bent.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Rijst het volgende:
Die getamperd hebben 100%quote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Rijst het volgende:
Nobody caresquote:
Haha! Ik zou pas gaan kijken als Fifa op de mat ligt!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Rijst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |