Is mij zondag overkomen bij PSV.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn vader is ook echt in slaap gevallen
Advocaat: 'Als Waterman goed speelt, haal ik hem er niet zo snel weer uit'quote:Op donderdag 20 september 2012 19:37 schreef Caland het volgende:
Maar is Waterman nou de keeper voor Europa en beker of wat is er de bedoeling van, ik snap het niet zo.
Hij wil hem testen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:37 schreef Caland het volgende:
Maar is Waterman nou de keeper voor Europa en beker of wat is er de bedoeling van, ik snap het niet zo.
Geen vertrouwen meer in Tyton door de spelers oid volgens VI.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:37 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben op Samsom gestemd, niet op jou Emile!
Belachelijk. Die Waterman is echt een hele matige keeper.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Advocaat: 'Als Waterman goed speelt, haal ik hem er niet zo snel weer uit'
Gedegradeerd met de Graafschap en met Aachen spreekt niet echt voor je, inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2012 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Belachelijk. Die Waterman is echt een hele matige keeper.
Hij kwam als smoesje dat hij zelf wel goed speeldequote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Gedegradeerd met de Graafschap en met Aachen spreekt niet echt voor je, inderdaad
Had hij niet ook rood na 10 minuten ofzo in die 'kampioenswedstrijd' van AZ destijds?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kwam als smoesje dat hij zelf wel goed speelde![]()
Hij hoeft ook geen verstand van zaken te hebben zolang die maar de bal uit het netje weet te houdenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef Paxcon het volgende:
WatermanDaar zou ik dus echt niet op vertrouwen want die heeft 0,0 verstand van zaken en is überhaupt niet serieus te nemen.
Ja maar als hij z'n verdediging moet aansturen heeft hij volgens mij geen idee wat hij moet zeggen omdat hij geen spelinzicht heeft.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij hoeft ook geen verstand van zaken te hebben zolang die maar de bal uit het netje weet te houden
Valt volgens mij wel mee, al lijkt Tyton mij beter. Maar goed, Dickie zal wel z'n redenen hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar als hij z'n verdediging moet aansturen heeft hij volgens mij geen idee wat hij moet zeggen omdat hij geen spelinzicht heeft.
Maarja, nu laat 'ie Waterman staan. En die gaat een paar keer flink blunderen, linksom of rechtsom. Kan je Tyton er ook niet meer inzetten. En dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee, al lijkt Tyton mij beter. Maar goed, Dickie zal wel z'n redenen hebben.
Ruud Swinkels?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Maarja, nu laat 'ie Waterman staan. En die gaat een paar keer flink blunderen, linksom of rechtsom. Kan je Tyton er ook niet meer inzetten. En dan?
Zoet terughalen in de winterstopquote:Op donderdag 20 september 2012 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Maarja, nu laat 'ie Waterman staan. En die gaat een paar keer flink blunderen, linksom of rechtsom. Kan je Tyton er ook niet meer inzetten. En dan?
Moet je eens naar een wedstrijd van FC Groningen gaan. Dat is pas bagger.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een kutploeg hebben we toch. Waarom nooit lekker druk zetten en aanvallen. Waarom kunnen die kwalitatief veel mindere Feyenoorders dat altijd wel
Spelers als Clasie, daarom.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een kutploeg hebben we toch. Waarom nooit lekker druk zetten en aanvallen. Waarom kunnen die kwalitatief veel mindere Feyenoorders dat altijd wel
Zie ik ook nog wel gebeuren, ja. Riep ik trouwens al voordat Tyton gehaald werd. Waarom die jongen niet gewoon een kans geven? Maar er moest weer 5 miljoen weggegooid worden ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zoet terughalen in de winterstop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |