SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat vroegen wij ons ook af.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Zou die link van gisteren werken?
EA houd het stil denk ik. Hoe dom lijken (zijn) zij als uitkomt dat mensen exact dezelfde glitch als vorig jaar konden gebruiken.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat ondanks al dat gezeik over die hackertz, ze in de openingspost alleen die minor problems neerzetten als waar aan gewerkt wordt
Dat weet nu toch al wel iedereenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
EA houd het stil denk ik. Hoe dom lijken (zijn) zij als uitkomt dat mensen exact dezelfde glitch als vorig jaar konden gebruiken.
Ze geloven ons nog steeds nietquote:Op woensdag 19 september 2012 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat weet nu toch al wel iedereen?
Ik denk dat echt maar een paar procent van de fifa community het weet.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat weet nu toch al wel iedereen?
Nog geen 1 %quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat echt maar een paar procent van de fifa community het weet.
Kijk het EA forum. En het gaat ook rond twitterquote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat echt maar een paar procent van de fifa community het weet.
Ofcourse, het meerendeel kan niet eens op de webapp omdat ze dat nooit deden.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dat is nog steeds een klein percentage van wat FUT speelt
Zijn genoeg fokkers die wel weten hoe maar het niet gedaan hebben hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef over_hedge het volgende:
Al die mensen die op reset roepenWeet zeker dat 95% de "hack" ook zouden gebruikt hebben als ze wisten hoe.
Lijkt me sterk dat daar al 5% van de mensen zit.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kijk het EA forum. En het gaat ook rond twitter
Meeste mensen willen het omdat ze niks uit hun starter packs hadden.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef over_hedge het volgende:
Al die mensen die op reset roepenWeet zeker dat 95% de "hack" ook zouden gebruikt hebben als ze wisten hoe.
- verkeerd begrepenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Meeste mensen willen het omdat ze niks uit hun starter packs hadden.
Oh zoquote:Op donderdag 20 september 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Iedereen die #RESETTHEWEBAPP Tweet, doet dat omdat ze slechte spelers gehad hebben.Ze snappen het hele verhaal niet.
True.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Iedereen die #RESETTHEWEBAPP Tweet, doet dat omdat ze slechte spelers gehad hebben.Ze snappen het hele verhaal niet.
niet mee eensquote:Op donderdag 20 september 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef over_hedge het volgende:
Hoe post je eigenlijk een tweet?
ik kon Rekik en Ake ook niet vinden..quote:Op donderdag 20 september 2012 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die topic over Ligeon is wel interessant want het lijkt erop dat hij 0 weight is.
quote:
Weer wat geleerdtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 00:02:37We're still working to ensure that we can provide a stable experience for all users on the web app. Stay tuned and thanks for your patience. reageer retweet
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja jij bent boos omdat je te laat was
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 september 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik kon Rekik en Ake ook niet vinden..
En Piazon, de Arsenal bronzes en nog vele anderen ook niet. Dus ik denk dat ze 0 weight zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik kon Rekik en Ake ook niet vinden..
quote:EA hired a Microsoft security expert to help combat the chances of future loopholes from within games, Gibeau said, adding that it's a battle that can't be won, but it is that EA has to "continuously stay on top of."
Asked whether FIFA players should feel more confident in the game's security this year Gibeau added:
"I hope that they do, and I think our performance will have to make them feel that way. We can promise it, but we have to actually show it."
Ik heb alleen maar silvers/bronzes die ik gekocht heb. Zouden ze dat ook zien als cheatkaarten? Want voor zover ik weet opende iedereen die 24 Gold Players Packs.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:07 schreef Confetti het volgende:
Ik vrees dat ze de WebApp niet open gaan gooien totdat ze in ieder geval een groot deel van die cheat kaarten hebben verwijderd.
Dat worden bans of een reset.
Ik heb alles op de TP staan. Zolang ze naar club value etc kijken is er niets aan de hand. Gaan ze naar geopende packs kijken.. tsja.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar silvers/bronzes die ik gekocht heb. Zouden ze dat ook zien als cheatkaarten? Want voor zover ik weet opende iedereen die 24 Gold Players Packs.
Ach dan heb ik een account minder, jammer danquote:Op donderdag 20 september 2012 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb alles op de TP staan. Zolang ze naar club value etc kijken is er niets aan de hand. Gaan ze naar geopende packs kijken.. tsja.
Zit je ons af te luisteren?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb er zelfs aan gedacht dat het expres zou kunnen zijn.![]()
Om de markt wat op gang te brengen.
__
[ afbeelding ]![]()
Ben het er wel mee eens. Ik speel gewoon wat mij boeit en als Ultimate Team verneukt is ga ik misschien wel weer Gears of War hardcore spelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb er zelfs aan gedacht dat het expres zou kunnen zijn.![]()
Om de markt wat op gang te brengen.
__
[ afbeelding ]![]()
Ik gok pas morgen of overmorgen. Voordat dit is opgelost, helemaal, ben je gauw een paar uurtjes verder.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef Roypsv het volgende:
Ben benieuwd wanneer de web app weer online komt
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 00:17:37The web app will be back up at 0:29, then DarkSonic2 can get on it for 1 minute before his internet times out. reageer retweet
Echt he vorig jaar is hetzelfde gebeurt met waarschijnlijk meer packs over langere tijd.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef vandermar het volgende:
Wat een achterlijke mongolen op EA forum. Een klein aantal mensen heeft de glitch gebruikt en daardoor zouden alle spelers als bakstenen gaan dalen
Ze snappen niets van marktwerking die bloedirritanten kut kinderen.
Maar vorig jaar hebben ze toch exact hetzelfde gehad? Issie toen ook 2 dagen offline geweest?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gok pas morgen of overmorgen. Voordat dit is opgelost, helemaal, ben je gauw een paar uurtjes verder.
Toen kwamen ze er pas na een paar weken achter en hebben ze het gewoon onder het tapijt gemoffeld.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar vorig jaar hebben ze toch exact hetzelfde gehad? Issie toen ook 2 dagen offline geweest?
Vorig jaar duurde het wel een week en gebruikten veel meer mensen het en was het spel al een heel tijd uit.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt he vorig jaar is hetzelfde gebeurt met waarschijnlijk meer packs over langere tijd.
Slechts 1.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:21 schreef over_hedge het volgende:
hebben fokkers het vorig jaar ook gebruikt?
Confetti.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:21 schreef over_hedge het volgende:
hebben fokkers het vorig jaar ook gebruikt?
Dat doen ze het liefst, maar toen werd het niet zo bekend als nu.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Toen kwamen ze er pas na een paar weken achter en hebben ze het gewoon onder het tapijt gemoffeld.
Pascal?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:
Hoho!!
Ik had wel een handlanger die ook hier zit
undercover sneakquote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:
Hoho!!
Wie danquote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:
Hoho!!
Zeg het maar. Ik vind het niet erg.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef Confetti het volgende:
Daar kan ik niets over zeggen. Heb het gezworen.
Je hebt niet eens een UI manquote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef Confetti het volgende:
Ze gaan denk ik niemand bannen en zeker niet resettenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat ze gaan bannen
Ja misschien die ene idioot die die shit op zijn twitter had
Maar wat dan wel?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze gaan denk ik niemand bannen en zeker niet resetten
Shit fixen en verder laten. Maar een Reset zou wel kunnen, als dat uberhaupt mogelijk isquote:
Ze fixen de bug en flikkeren alles weer online. Net alsof de markt in het echte leven wel altijd fair is.quote:
Ik weet heus wel dat het GJE wasquote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef Confetti het volgende:
ikquote:Op donderdag 20 september 2012 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als ie toen had geweten wat we nu weten, wie had alsnog hetzelfde gedaan als vanmiddag?
quote:
Sorry dat we je dag hebben verpestquote:Op donderdag 20 september 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, hij doet het nog steeds niet en het is nu 0:29. Dus over 1 minuut ben ik weg
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net alsof de markt in het echte leven wel altijd fair is.
Ik, maar dat heb ik hier eerder ook al wel gepostquote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:
Hoho!!
Je hebt mijn post uit je sig gehaald.........quote:
Ja, een ander was eens aan de beurt. Neemt niet weg dat het een bazenpost was.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt mijn post uit je sig gehaald.........
Erkenningquote:Op donderdag 20 september 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, een ander was eens aan de beurt. Neemt niet weg dat het een bazenpost was.
Ze zullen de toprated clubs wel bannen rest gaat gewoon door.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:32 schreef pascal08 het volgende:
Poll: Wat gaat er gebeuren met de WebApp denk jij?
• Glitch is gepatched, niemand gebanned.
• WebApp wordt re-released, alles is gereset.
• Paar random bans, WebApp gaat gewoon verder
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Denk ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zullen de toprated clubs wel bannen rest gaat gewoon door.
Die staat er toch niet tussen?quote:
Ik denk 1000 max.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
Hoeveel mensen denken jullie dat de glitch gebruikt hebben?
Duizendquote:Op donderdag 20 september 2012 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
Hoeveel mensen denken jullie dat de glitch gebruikt hebben?
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die staat er toch niet tussen?
valt idd een beetje tegen jaquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg nu steeds het loadingscherm. Ik denk dat ze 'm weer online zetten.
twitter:EASPORTSFEEFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 00:01:50Everybody the #FUT13 Web App is now up and working, and the Coins you have won't be reset, same as the players. Find those #TOTW players reageer retweet
Ik heb nog steeds maintenencequote:Op donderdag 20 september 2012 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg nu steeds het loadingscherm. Ik denk dat ze 'm weer online zetten.
Nog legit ookquote:Op donderdag 20 september 2012 00:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFEEFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 00:01:50Everybody the #FUT13 Web App is now up and working, and the Coins you have won't be reset, same as the players. Find those #TOTW players reageer retweet
I love Feefaquote:Op donderdag 20 september 2012 00:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFEEFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 00:01:50Everybody the #FUT13 Web App is now up and working, and the Coins you have won't be reset, same as the players. Find those #TOTW players reageer retweet
quote:
quote:
ik deed het niet expresquote:
weer?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rijst koop gewoon FIFA 13 bij de release zemmel ik wil je weer batta geven
ach gossie, kereltje tochquote:
Kom ik weer vragen stellen over lol_hbo.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwam jij maar vaker langs altijd een waar genoegen om je in onze SC te ontvangen
Nou dan kom je daar toch weer vragen over stellen?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kom ik weer vragen stellen over lol_hbo.
Volgend jaar uni
Okquote:Op donderdag 20 september 2012 00:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou dan kom je daar toch weer vragen over stellen?
twitter:3ASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 00:48:42MAJOR UPDATE: #FUT13 Web app expecting to be running smoothly by mid December reageer retweet
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
twitter:3ASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 00:48:42MAJOR UPDATE: #FUT13 Web app expecting to be running smoothly by mid December reageer retweet
![]()
Het kan nooit slechter zijn dan vorige keerquote:Op donderdag 20 september 2012 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weer een mini bronze pack?
IW en Treyarch krijgen het nog veel erger te voordurenquote:Op donderdag 20 september 2012 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou maar werken bij EA jonge, ik denk niet dat er een bedrijf is wat elke keer weer zoveel stront over zich heen krijgt geflikkerd
Wat?quote:Op donderdag 20 september 2012 01:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vandermar toe zhe reskoe op EA forum
Ik zag een reactie van jou rob's prive topicquote:
Ach se mutte niet su jankenquote:Op donderdag 20 september 2012 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zag een reactie van jou rob's prive topic
Jaloezie. Het zijn erg weinig in verhouding tot het aantal fut spelers die goede spelers hebben. En net alsof de markt in het echt wel altijd eerlijk is. Homo's zijn hetquote:Op donderdag 20 september 2012 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel bullshit kun je zeggen in een paar zinnetjes.
Rustugquote:Op donderdag 20 september 2012 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga pitten. Dit duurt me te lang. We zien 't morgen wel.
De WebApp doet het hier niet eensquote:Op donderdag 20 september 2012 06:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.se7ensins.com/(...)ht-or-escape.786523/
Hier al iemand gebanned?
Je moet ook redelijk dom zijn om je coins weg te gevenquote:Op donderdag 20 september 2012 06:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
De WebApp doet het hier niet eens
E: Oh ze gaan via CreationCentre
Als ik het zo lees zijn er waarschijnlijk wel mensen geband hier die het gedaan hebben, en alle watjes die het niet durfden maar wel coins gingen vragen gaan natuurlijk vrij uit
Je kan via CreationCentre checken of je een ban hebt, ik kan er gewoon in, maar deed dan ook niets...quote:
Mijn inloggegevens werken niet meer....quote:Op donderdag 20 september 2012 06:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan via CreationCentre checken of je een ban hebt, ik kan er gewoon in, maar deed dan ook niets...
The account your attempting to access has been banned for inappropriate behavior, please contact customer support for more information.quote:Op donderdag 20 september 2012 06:43 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Mijn inloggegevens werken niet meer....
Was dat je hoofdaccount had je het zelf gebruikt?quote:Op donderdag 20 september 2012 06:44 schreef Joodnl het volgende:
[..]
The account your attempting to access has been banned for inappropriate behavior, please contact customer support for more information.
Heb jij het uiteindelijk wel gebruikt dan? Of alleen coins gekregen.quote:
Beide niet, maar wel die glitch voor eerder UTquote:Op donderdag 20 september 2012 06:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was dat je hoofdaccount had je het zelf gebruikt?
[..]
Heb jij het uiteindelijk wel gebruikt dan? Of alleen coins gekregen.
Die ban zal ook alleen voor het tamperen zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 06:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beide niet, maar wel die glitch voor eerder UT
Wel coins overgezet?quote:Op donderdag 20 september 2012 06:49 schreef Tim86 het volgende:
Mijn extra account kom ik niet meer in, de rest wel.
Oke dus inderdaad alleen mensen die het zelf hebben gedaan. Dan heb je alsnog mensen die er 1 miljoen mee hebben verdiend omdat ze het gewoon overgezet hebbenquote:Op donderdag 20 september 2012 06:49 schreef Tim86 het volgende:
Mijn extra account kom ik niet meer in, de rest wel.
Dat is wel lelijk ja, maar voor hun is alles toch al kut, dat gaat zo snel vervelenquote:Op donderdag 20 september 2012 06:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke dus inderdaad alleen mensen die het zelf hebben gedaan. Dan heb je alsnog mensen die er 1 miljoen mee hebben verdiend omdat ze het gewoon overgezet hebben
jup, maar kleine bedragen en dan ook nog eens via een andere account.quote:
Je bent wel erg dom als je dit met je main account hebt gedaan (waar je gold account aan is gekoppeld dus). Iedereen die snugger genoeg was om die app aan het werk te krijgen heeft de coins toch wel overgezetquote:Op donderdag 20 september 2012 06:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke dus inderdaad alleen mensen die het zelf hebben gedaan. Dan heb je alsnog mensen die er 1 miljoen mee hebben verdiend omdat ze het gewoon overgezet hebben
Mocht ik geen ban hebben dan verkoop ik al die gehacktr meuk en ga lekker spelen met mijn 150c per speler Eredivisie teamquote:Op donderdag 20 september 2012 06:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je al die Fokkers van gister eens zienquote:Op donderdag 20 september 2012 06:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent wel erg dom als je dit met je main account hebt gedaan (waar je gold account aan is gekoppeld dus). Iedereen die snugger genoeg was om die app aan het werk te krijgen heeft de coins toch wel overgezet
Ook bij CreationCentre? Daar staat volgens die ene site of je een ban hebt of niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 06:54 schreef Reemi het volgende:
Bij mijn tamper data account krijg ik nu "incorrect password".
Voor hoeveel ga je dan die Maikon Leite weer verkopen?quote:Op donderdag 20 september 2012 06:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mocht ik geen ban hebben dan verkoop ik al die gehacktr meuk en ga lekker spelen met mijn 150c per speler Eredivisie team
Hmmm dat is wel slim, als je in het begin al een paar mil kan fixen.. Voor 2/300 verkopen?quote:Op donderdag 20 september 2012 06:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mocht ik geen ban hebben dan verkoop ik al die gehacktr meuk en ga lekker spelen met mijn 150c per speler Eredivisie team
Ja, alsof het hele account is verwijderd.quote:Op donderdag 20 september 2012 06:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook bij CreationCentre? Daar staat volgens die ene site of je een ban hebt of niet.
Was gewoon je 2e account zeker?quote:Op donderdag 20 september 2012 06:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, alsof het hele account is verwijderd.
Dat doen ze ookquote:Op donderdag 20 september 2012 06:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, alsof het hele account is verwijderd.
Ja.quote:
Waar staat dat?quote:
Thanks, zelfde melding dus. Naja, ik heb er wel vrede mee zo. We moeten het sowieso allemaal maar zien als een gevalletje "alles wat je ermee pakt is mooi meegenomen".quote:Op donderdag 20 september 2012 07:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
https://profile.ea.com/login.do?ref=EASports&locale=en
EA is gewoon één groot faalbedrijfquote:Op donderdag 20 september 2012 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, EA neemt dus maatregelen![]()
Misschien is het wel aardig als ze volgende keer vooraf maatregelen nemenIedere zichzelf respecterende multinational heeft een incidentenprocedure waarin allerlei incidenten (hacks, glitches, overbelaste servers, etc etc) worden gemeld, gemonitord en geevalueerd. Ik heb zo maar het idee dat EA wat betreft dat laatste nog een aantal verbeterpuntjes heeft, want deze ezel stoot zich wel erg vaak aan dezelfde steen.
2
Jij was toch ook bezig of was dat fakequote:Op donderdag 20 september 2012 07:25 schreef stoereboii het volgende:
wel triest dat ze niet hele ip's bannen want er zijn nu al mensen met een paar miljoen... en dan maar stoefen met goede teams...
You can't blame them. Als dat forum je enige bron van informatie is, kan ik me voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet, en dus moeilijk kan bepalen wat de impact van dit alles op het spel is geweest. In dat geval zou ik ook op 'ja' klikken.quote:Op donderdag 20 september 2012 06:08 schreef Doublepain het volgende:
Do you want a reset? Just post a simple yes or no. Hopefully I can get an idea of what people want, and hopefully Robb or someone else will see this too.
Tally
Yes: 371
No:33
This seems pretty swayed so far. EA- Get the forkin message.
The nooers are the hackers obviously xD
This page has gotten plenty of responses in about 12 minutes. Come on EA, don't make yourself look worse
MY TWEET: @EASPORTSFIFA
Get your sh*t sorted. #RESETTHEWEPAPP
http://forum.ea.com/uk/posts/list/360/1928219.page#19664089
Wat een mongolen
kloptquote:Op donderdag 20 september 2012 07:25 schreef stoereboii het volgende:
wel triest dat ze niet hele ip's bannen want er zijn nu al mensen met een paar miljoen... en dan maar stoefen met goede teams...
quote:Op donderdag 20 september 2012 07:25 schreef stoereboii het volgende:
Zal je zoon blij mee zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 07:27 schreef Joodnl het volgende:
het was niet me hoofdaccount...het was die van me zoontje.....
Alleen me eigen hoofdaccount geeft aan dat FUT nog steeds in onderhoud is!
Maken we een nieuw account aanquote:Op donderdag 20 september 2012 07:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zal je zoon blij mee zijn.
Xbox of PS3? PS3 hé?quote:
het lukte nietquote:Op donderdag 20 september 2012 07:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij was toch ook bezig of was dat fake
Daarnaast hebben ook veel mensen coins gehad, zoals hier.
Link?quote:Op donderdag 20 september 2012 07:28 schreef KrAlex het volgende:
Er komt een reset volgens de twitter account van EA.
Linkje, zie het niet staan.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:28 schreef KrAlex het volgende:
Er komt een reset volgens de twitter account van EA. En ik ben bannedkan niet inloggen via dat linkje.
Dan maar wachten tot FIFA13 uit is en een nieuwe account aanmaken.
Dus met andere woorden: Het lukte jou niet, maar als het je wel lukte had je ook zulke spelers en zou je het niet erg vinden.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
het lukte niet
maar dit is eigenlijk niet leuk toch zo... kom je op de eerste dag tegen een 89 rated team...
zie niks over een reset op hun officiele twitter.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:28 schreef KrAlex het volgende:
Er komt een reset volgens de twitter account van EA. En ik ben bannedkan niet inloggen via dat linkje.
Dan maar wachten tot FIFA13 uit is en een nieuwe account aanmaken.
Fake.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik nu wel:
http://www.se7ensins.com/(...)g-everything.786550/
Ooh ben nu even terug op die twitter aan het kijken, maar zie er nu ook niks over staan. Was in ieder geval een tweet van een uur terug.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
zie niks over een reset op hun officiele twitter.
was het een medewerker dan?
Neem zulke dingen toch niet voor waarheid na en check gewoon de twitter account zelf..dikke photoshop dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik nu wel:
http://www.se7ensins.com/(...)g-everything.786550/
ja maar als een mens in een trein zit kijkt ie heel anders tegen de dingen aan. laten we zeggen: oppervlakigerquote:Op donderdag 20 september 2012 07:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: Het lukte jou niet, maar als het je wel lukte had je ook zulke spelers en zou je het niet erg vinden.
Jaloezie.
Jij stemt ook SP als je werkeloos bent?quote:Op donderdag 20 september 2012 07:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar als een mens in een trein zit kijkt ie heel anders tegen de dingen aan. laten we zeggen: oppervlakiger
Nee je kan niet inloggen en je krijgt blauw balkje met witte tekst.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:37 schreef GuRBuH het volgende:
Ik kom zonder problemen in de Creation CentreWanneer moet je zien dat je gebanned bent? Nadat dat balkje volgelopen is?
Hebben ze niet in Belgenland denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij stemt ook SP als je werkeloos bent?
ben 15 memangquote:Op donderdag 20 september 2012 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij stemt ook SP als je werkeloos bent?
Dus als ik gewoon in die Creation Centre kan omkutten heb ik (nog) geen ban?quote:Op donderdag 20 september 2012 07:38 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee je kan niet inloggen en je krijgt blauw balkje met witte tekst.
Als je uberhaubt in je account kunt inloggen heb je geen ban.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dus als ik gewoon in die Creation Centre kan omkutten heb ik (nog) geen ban?
Jawel, maar daar heet het Parti Socialiste...ik is half-Belgquote:Op donderdag 20 september 2012 07:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hebben ze niet in Belgenland denk ik.
Wrang gevoel? Kun je nagaan wat ik voor gevoel heb: ik heb mijn gift packs nog niet eens kunnen openen, dus heb alleen nog maar een rijtje bronzesquote:Op donderdag 20 september 2012 07:41 schreef stoereboii het volgende:
nee maar gun het jullie wel maar is gewoon jammer dat EA zn zaakjes niet op orde heeft. dan vind ik dat de consument daar gebruik mag van maken, maar zit wel met een wrang gevoel omdat ik maar 26k heb (die ik wel eerlijk heb verdiend)
dan ben je gebanned volgens mijquote:Op donderdag 20 september 2012 07:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik kan niet eens inloggen, gewoon een verkeerde naam/wachtwoord combinatie
Banquote:Op donderdag 20 september 2012 07:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Maakt me niet veel uit, als x2Nition maar overleefdquote:Op donderdag 20 september 2012 07:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan ben je gebanned volgens mij
Hoe heb je die UT editie voor 25 dan? DIe 3 spellen inruil actie?quote:Op donderdag 20 september 2012 07:44 schreef KrAlex het volgende:
Ondanks ik gebanned ben, kan ik er wel om lachen het hele gedoe
Ik maak op de release gewoon een nieuwe account aan. Heb de Ultimate Edition en stop er 40¤ in packs heb ik alsnog een goed begin. Ben ik alsnog maar 65¤ kwijt voor FIFA.
Banned dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Als je op de WebApp hebt gezeten, ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:46 schreef byah het volgende:
is je ea account gelinked aan je xbox gamertag?
Jaa, had ze in het weekend al ingeleverd. Dus bij de release betaal ik 25¤ en dan jaag ik er een week later pakjes door heen.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe heb je die UT editie voor 25 dan? DIe 3 spellen inruil actie?
Nee dat gaat niet. Ik heb et namelijk ook geprobeerd. Misschien moet je even naar de chat help gaan van EA. Die kunnen dat wel denk ik maar weet niet hoe het zit als je geband benquote:Op donderdag 20 september 2012 07:53 schreef byah het volgende:
anyway, kan ik met mijn huidige xbox gamertag nog een nieuw EA account aanmaken?
Okay, ik hoop dat Pradeep wat voor me kan doenquote:Op donderdag 20 september 2012 07:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet. Ik heb et namelijk ook geprobeerd. Misschien moet je even naar de chat help gaan van EA. Die kunnen dat wel denk ik maar weet niet hoe het zit als je geband ben
EA straft dus ook het kruimelwerk...quote:Op donderdag 20 september 2012 08:01 schreef OmniRocket het volgende:
op mijn 2e account kan ik niet meer inloggen, had hier 1 pakje met al die shiny spelers opgehaald. Stonden allemaal nog op de unassigned pile.
quote:Op donderdag 20 september 2012 08:01 schreef OmniRocket het volgende:
op mijn 2e account kan ik niet meer inloggen, had hier 1 pakje met al die shiny spelers opgehaald. Stonden allemaal nog op de unassigned pile.
Das dan wel triest. Ea pakt ook de kleintjes aan of je hebt gewoon domme pechquote:Op donderdag 20 september 2012 08:01 schreef OmniRocket het volgende:
op die link inloggen die Reemi hierboven postte, lukt dat, dan ben je veilig.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe kun je zien of je een ban te pakken hebt? Hij zegt bij mij dat hij: down is for maintenance.
Profile.ea.comquote:Op donderdag 20 september 2012 08:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe kun je zien of je een ban te pakken hebt? Hij zegt bij mij dat hij: down is for maintenance.
die dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
https://profile.ea.com/login.do?ref=EASports&locale=en
waarom deed je het dan ook niet op een secondary account?quote:Op donderdag 20 september 2012 08:07 schreef byah het volgende:
Godvertyfus, der zit dus nog 800 MS points, maand live en een Season Ticket op dat xbl account
Met een nieuw xbox live account wel natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 08:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Thx. Nee, geen ban.
Kunnen jullie wel gewoon een nieuw account aanmaken en daarop FIFA spelen?
Waarom doe je zulke dingen dan ook met je main account?quote:Op donderdag 20 september 2012 08:07 schreef byah het volgende:
Godvertyfus, der zit dus nog 800 MS points, maand live en een Season Ticket op dat xbl account
Beetje dom wel ja, dacht wel dat ik er weg mee zou komenquote:Op donderdag 20 september 2012 08:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom doe je zulke dingen dan ook met je main account?
Ben jij geband?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar silvers/bronzes die ik gekocht heb. Zouden ze dat ook zien als cheatkaarten? Want voor zover ik weet opende iedereen die 24 Gold Players Packs.
Dan had EA het door de vingers gezien denk je?quote:Op donderdag 20 september 2012 08:25 schreef zerokil het volgende:
Mensen die niet gebanned zijn en toch geld hebben gemaakt, eigenlijk had iedereen moeten stoppen bij 70/80k..
Ik denk dat je er op den duur niet veel meer plezier uit haalt als je nu al een KJ in je schoot geworpen krijgt...quote:Op donderdag 20 september 2012 08:29 schreef marcie216 het volgende:
Nu heb ik gewoon zieke spijt dat ik het niet gedaan hebIk wil ook beginnen met een Huntelaar oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |