SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat vroegen wij ons ook af.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Zou die link van gisteren werken?
EA houd het stil denk ik. Hoe dom lijken (zijn) zij als uitkomt dat mensen exact dezelfde glitch als vorig jaar konden gebruiken.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat ondanks al dat gezeik over die hackertz, ze in de openingspost alleen die minor problems neerzetten als waar aan gewerkt wordt
Dat weet nu toch al wel iedereenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
EA houd het stil denk ik. Hoe dom lijken (zijn) zij als uitkomt dat mensen exact dezelfde glitch als vorig jaar konden gebruiken.
Ze geloven ons nog steeds nietquote:Op woensdag 19 september 2012 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat weet nu toch al wel iedereen?
Ik denk dat echt maar een paar procent van de fifa community het weet.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat weet nu toch al wel iedereen?
Nog geen 1 %quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat echt maar een paar procent van de fifa community het weet.
Kijk het EA forum. En het gaat ook rond twitterquote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat echt maar een paar procent van de fifa community het weet.
Ofcourse, het meerendeel kan niet eens op de webapp omdat ze dat nooit deden.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dat is nog steeds een klein percentage van wat FUT speelt
Zijn genoeg fokkers die wel weten hoe maar het niet gedaan hebben hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef over_hedge het volgende:
Al die mensen die op reset roepenWeet zeker dat 95% de "hack" ook zouden gebruikt hebben als ze wisten hoe.
Lijkt me sterk dat daar al 5% van de mensen zit.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kijk het EA forum. En het gaat ook rond twitter
Meeste mensen willen het omdat ze niks uit hun starter packs hadden.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef over_hedge het volgende:
Al die mensen die op reset roepenWeet zeker dat 95% de "hack" ook zouden gebruikt hebben als ze wisten hoe.
- verkeerd begrepenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Meeste mensen willen het omdat ze niks uit hun starter packs hadden.
Oh zoquote:Op donderdag 20 september 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Iedereen die #RESETTHEWEBAPP Tweet, doet dat omdat ze slechte spelers gehad hebben.Ze snappen het hele verhaal niet.
True.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Iedereen die #RESETTHEWEBAPP Tweet, doet dat omdat ze slechte spelers gehad hebben.Ze snappen het hele verhaal niet.
niet mee eensquote:Op donderdag 20 september 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef over_hedge het volgende:
Hoe post je eigenlijk een tweet?
ik kon Rekik en Ake ook niet vinden..quote:Op donderdag 20 september 2012 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die topic over Ligeon is wel interessant want het lijkt erop dat hij 0 weight is.
quote:
Weer wat geleerdtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 00:02:37We're still working to ensure that we can provide a stable experience for all users on the web app. Stay tuned and thanks for your patience. reageer retweet
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja jij bent boos omdat je te laat was
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 september 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik kon Rekik en Ake ook niet vinden..
En Piazon, de Arsenal bronzes en nog vele anderen ook niet. Dus ik denk dat ze 0 weight zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik kon Rekik en Ake ook niet vinden..
quote:EA hired a Microsoft security expert to help combat the chances of future loopholes from within games, Gibeau said, adding that it's a battle that can't be won, but it is that EA has to "continuously stay on top of."
Asked whether FIFA players should feel more confident in the game's security this year Gibeau added:
"I hope that they do, and I think our performance will have to make them feel that way. We can promise it, but we have to actually show it."
Ik heb alleen maar silvers/bronzes die ik gekocht heb. Zouden ze dat ook zien als cheatkaarten? Want voor zover ik weet opende iedereen die 24 Gold Players Packs.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:07 schreef Confetti het volgende:
Ik vrees dat ze de WebApp niet open gaan gooien totdat ze in ieder geval een groot deel van die cheat kaarten hebben verwijderd.
Dat worden bans of een reset.
Ik heb alles op de TP staan. Zolang ze naar club value etc kijken is er niets aan de hand. Gaan ze naar geopende packs kijken.. tsja.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar silvers/bronzes die ik gekocht heb. Zouden ze dat ook zien als cheatkaarten? Want voor zover ik weet opende iedereen die 24 Gold Players Packs.
Ach dan heb ik een account minder, jammer danquote:Op donderdag 20 september 2012 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb alles op de TP staan. Zolang ze naar club value etc kijken is er niets aan de hand. Gaan ze naar geopende packs kijken.. tsja.
Zit je ons af te luisteren?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb er zelfs aan gedacht dat het expres zou kunnen zijn.![]()
Om de markt wat op gang te brengen.
__
[ afbeelding ]![]()
Ben het er wel mee eens. Ik speel gewoon wat mij boeit en als Ultimate Team verneukt is ga ik misschien wel weer Gears of War hardcore spelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb er zelfs aan gedacht dat het expres zou kunnen zijn.![]()
Om de markt wat op gang te brengen.
__
[ afbeelding ]![]()
Ik gok pas morgen of overmorgen. Voordat dit is opgelost, helemaal, ben je gauw een paar uurtjes verder.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef Roypsv het volgende:
Ben benieuwd wanneer de web app weer online komt
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 00:17:37The web app will be back up at 0:29, then DarkSonic2 can get on it for 1 minute before his internet times out. reageer retweet
Echt he vorig jaar is hetzelfde gebeurt met waarschijnlijk meer packs over langere tijd.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef vandermar het volgende:
Wat een achterlijke mongolen op EA forum. Een klein aantal mensen heeft de glitch gebruikt en daardoor zouden alle spelers als bakstenen gaan dalen
Ze snappen niets van marktwerking die bloedirritanten kut kinderen.
Maar vorig jaar hebben ze toch exact hetzelfde gehad? Issie toen ook 2 dagen offline geweest?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gok pas morgen of overmorgen. Voordat dit is opgelost, helemaal, ben je gauw een paar uurtjes verder.
Toen kwamen ze er pas na een paar weken achter en hebben ze het gewoon onder het tapijt gemoffeld.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar vorig jaar hebben ze toch exact hetzelfde gehad? Issie toen ook 2 dagen offline geweest?
Vorig jaar duurde het wel een week en gebruikten veel meer mensen het en was het spel al een heel tijd uit.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt he vorig jaar is hetzelfde gebeurt met waarschijnlijk meer packs over langere tijd.
Slechts 1.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:21 schreef over_hedge het volgende:
hebben fokkers het vorig jaar ook gebruikt?
Confetti.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:21 schreef over_hedge het volgende:
hebben fokkers het vorig jaar ook gebruikt?
Dat doen ze het liefst, maar toen werd het niet zo bekend als nu.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Toen kwamen ze er pas na een paar weken achter en hebben ze het gewoon onder het tapijt gemoffeld.
Pascal?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:
Hoho!!
Ik had wel een handlanger die ook hier zit
undercover sneakquote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:
Hoho!!
Wie danquote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:
Hoho!!
Zeg het maar. Ik vind het niet erg.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef Confetti het volgende:
Daar kan ik niets over zeggen. Heb het gezworen.
Je hebt niet eens een UI manquote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef Confetti het volgende:
Ze gaan denk ik niemand bannen en zeker niet resettenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat ze gaan bannen
Ja misschien die ene idioot die die shit op zijn twitter had
Maar wat dan wel?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze gaan denk ik niemand bannen en zeker niet resetten
Shit fixen en verder laten. Maar een Reset zou wel kunnen, als dat uberhaupt mogelijk isquote:
Ze fixen de bug en flikkeren alles weer online. Net alsof de markt in het echte leven wel altijd fair is.quote:
Ik weet heus wel dat het GJE wasquote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef Confetti het volgende:
ikquote:Op donderdag 20 september 2012 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als ie toen had geweten wat we nu weten, wie had alsnog hetzelfde gedaan als vanmiddag?
quote:
Sorry dat we je dag hebben verpestquote:Op donderdag 20 september 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, hij doet het nog steeds niet en het is nu 0:29. Dus over 1 minuut ben ik weg
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net alsof de markt in het echte leven wel altijd fair is.
Ik, maar dat heb ik hier eerder ook al wel gepostquote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:
Hoho!!
Je hebt mijn post uit je sig gehaald.........quote:
Ja, een ander was eens aan de beurt. Neemt niet weg dat het een bazenpost was.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt mijn post uit je sig gehaald.........
Erkenningquote:Op donderdag 20 september 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, een ander was eens aan de beurt. Neemt niet weg dat het een bazenpost was.
Ze zullen de toprated clubs wel bannen rest gaat gewoon door.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:32 schreef pascal08 het volgende:
Poll: Wat gaat er gebeuren met de WebApp denk jij?
• Glitch is gepatched, niemand gebanned.
• WebApp wordt re-released, alles is gereset.
• Paar random bans, WebApp gaat gewoon verder
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Denk ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zullen de toprated clubs wel bannen rest gaat gewoon door.
Die staat er toch niet tussen?quote:
Ik denk 1000 max.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
Hoeveel mensen denken jullie dat de glitch gebruikt hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |