Ik vind je helemaal niet bagger.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, jij mag mij dan wel bagger vinden maar ik vind je toch nog lief..
Welkom bij de puber en tiener slowchat!quote:
1e 2 uur vrijquote:
Good for you!quote:Op donderdag 20 september 2012 09:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
1e 2 uur vrij
Morgen ook plus 5e uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
je beertje xxquote:
ik bedoelde hequote:
nouwja seg > : Squote:Op donderdag 20 september 2012 10:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik bedoelde he
Ik doe gewoon aardig ;s
wat kom jij nou weer mengen ;Squote:
wrm.gemeen dan : (quote:Op donderdag 20 september 2012 10:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nouwja seg > : S
[..]
wat kom jij nou weer mengen ;S
eng viesquote:
ik.ben jaloersquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar nog steeds ziek en alles.
Dat.. is ook wel kut.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]![]()
Ik voel je. Ik moet dadelijk arbeiden maar ik heb kramp in mijn motivatiespier.
Lekker muziekje aan natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat.. is ook wel kut.
Ik ga zo een beetje in huis prutsen en me bagger voelen. En hopelijk aan het einde van de dag boodschappen doen.
Sowieso. Maar eerst even zwelgen in zelfmedelijden. Mijn keel, hoofd en buik doen zo een pijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:54 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekker muziekje aan natuurlijk.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sowieso. Maar eerst even zwelgen in zelfmedelijden. Mijn keel, hoofd en buik doen zo een pijn.
Dit vind ik wel heel lief.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer kan ik momenteel niet voor je doen.
Jezelf in de weg zitten is zwaar irritant ja. En dat het goed komt dat geloof ik ook wel, je hebt een sterk karakter volgens mij dus je slaat je er wel doorheen.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit vind ik wel heel lief.
T komt allemaal wel goed. Ik ben er alleen slecht in. Ik haat het als je zo niet ziek genoeg bent om je nest niet meer uit te komen zeg maar. Dan ga ik mezelf in de weg zitten.
Succes, je kan hetquote:Op donderdag 20 september 2012 12:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jezelf in de weg zitten is zwaar irritant ja. En dat het goed komt dat geloof ik ook wel, je hebt een sterk karakter volgens mij dus je slaat je er wel doorheen.
Maar nu ga ik werken, tot vanavond of zo.
geen idee, was van de persquote:
Hoe weet je dan dat het fokkers zijn?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen idee, was van de perscollega liet ze.binnen
'van wie zijn jullie?' 'fok'quote:Op donderdag 20 september 2012 13:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het fokkers zijn?
welk pers bureau zeg maarquote:
yepquote:
Sunchaser.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:05 schreef Beach het volgende:
Was er ook een gezette Molukker met een bril bij>?
wel een dunnequote:Op donderdag 20 september 2012 13:05 schreef Beach het volgende:
Was er ook een gezette Molukker met een bril bij>?
Tram is naast mijn huis en tram dropt mij precies voor school.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er gaat geen Ov. naar mijn school
Hoezo onzin?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er staat wel een bus pal achter mijn huis maar is onzin als ik met de bus ooit ga.
School is ook 10 minuten fietsen voor mij, soms toch neigingen naar de tram.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
School is 10 minuten fietsen en meh anders ben ik wel heel lui.
Ik ga echt nooit met de bus.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
School is ook 10 minuten fietsen voor mij, soms toch neigingen naar de tram.
Goed bezig, maar aangezien tijd relatief is hoe ver is jouw school?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit met de bus.
Pfoe geen idee?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Goed bezig, maar aangezien tijd relatief is hoe ver is jouw school?
Wat is deze? Gooi je mij eruit? En ik betaal elke maand nog wel netjes de huur en zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:39 schreef Oceanview het volgende:
Snow wil je onder in mijn bed wonen, dan leef je tenminste in de bewoonde wereld.
je wilt wel iets maar ook weer niet, vrouwenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je wilt wel iets maar ook weer niet, vrouwen
Ik wilde jullie koppelen...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is deze? Gooi je mij eruit? En ik betaal elke maand nog wel netjes de huur en zo.
Jaaaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je wilt wel iets maar ook weer niet, vrouwen
met ons?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaaaik heb trouwens truien nodig dus ik ga zaterdag op kledingjacht.
1persoonsbed was toch 70?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Da's best smalnouja. Lekker knus en zo.
samen omkleden?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee in mijn eentje dan laat ik jullie achter.ja tuurlijk dommie.
Is gewoon 90. Hoeslakens zijn ook altijd 90 centimeter breed.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat het altijd 70 was.
Ik ben geen 90 cm breed ik ben dus geen hoeslakenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is gewoon 90. Hoeslakens zijn ook altijd 90 centimeter breed.
Ja ja ja ik was even in de war ik heb nooit een bed gekocht dat ik dit allemaal moet weten.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is gewoon 90. Hoeslakens zijn ook altijd 90 centimeter breed.
Maar 15 centimeter verschil. Dat verschil zou ik alleen merken als ik net wakker word.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:59 schreef Snowbells het volgende:
Mensen die niet 140 breed hebben.
jij bent veel breder.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben geen 90 cm breed ik ben dus geen hoeslaken
Come at me.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef Dimens het volgende:
Vrouwen die niet van passen houden.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar 15 centimeter verschil. Dat verschil zou ik alleen merken als ik net wakker word.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar 15 centimeter verschil. Dat verschil zou ik alleen merken als ik net wakker word.
quote:
Ik moest hier even over nadenken.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen grapje.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moest hier even over nadenken.
Waar staat dat?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:02 schreef Oceanview het volgende:
haha dimens heeft een piemel van 15cm
Ver beneden het FOK! gemiddelde inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2012 14:02 schreef Oceanview het volgende:
haha dimens heeft een piemel van 15cm
impuls kopersquote:
Alleen in de ochtend ja. Dan is die 15 centimeter langer.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat je dat verschil opmerkt.
Ja dus is het 15cmquote:Op donderdag 20 september 2012 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen in de ochtend ja. Dan is die 15 centimeter langer.
Juist nietquote:
ja maar dan richt ie niet vooruit.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus als ik een slappe piemel heb, is die 0 centimeter?
Oh?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar dan richt ie niet vooruit.
Nou liever niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Let your love rain down on meeeeeee.
Beetje smerig ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:07 schreef Oceanview het volgende:
Klinkt best wel fout met die quote.
Wat dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef Snowbells het volgende:
Ik snap iets niet. Kan iemand mij helpen
Met wat deernequote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef Snowbells het volgende:
Ik snap iets niet. Kan iemand mij helpen
quote:
.quote:Beste Snow,
Voor alle bacheloropleidingen heb je minimaal MBO-4 of HAVO/VWO nodig
Nee.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
.
Kan ik nou wel of niet een opleiding doen daar met een TL diploma?
TL is MBO4 tochquote:Op donderdag 20 september 2012 14:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
.
Kan ik nou wel of niet een opleiding doen daar met een TL diploma?
TL kan je mbo4 mee gaan doen ja. Maar voor bachelor moet je, om het zo maar even te zeggen, een start kwalificatie hebben.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
TL kan je mbo4 mee gaan doen ja. Maar voor bachelor moet je, om het zo maar even te zeggen, een start kwalificatie hebben.
quote:
Havo.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:14 schreef Snowbells het volgende:
Ik weet nu echt niet meer wat voor studie ik moet doen.
Dan zit je waarschijnlijk met allemaal ouderen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Snowbells het volgende:
Dus als ik dit http://www.ncoi.nl/opleid(...)eurarchitectuur.html doe kan ik doorstromen naar de kunstacademie?
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zit je waarschijnlijk met allemaal ouderen.
Waarom is alles zo ver weg van hierquote:Op donderdag 20 september 2012 14:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
En waarschijnlijk krijg je heel veel thuis studie.
Handarbeid ofzoiets?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan moet ik Duits of Frans kiezen.
Ik heb GLR gedaan. Gaat uiteindelijk het eerste jaar maar 50% door.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil in Rotterdam wonenhttp://www.glr.nl/opleidingen/mbo/studierichting/visualiseren/2
Dat zie ik dan wel weer.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb GLR gedaan. Gaat uiteindelijk het eerste jaar maar 50% door.
De meeste mensen zijn toch niet zo creatief als ze verwacht hadden en halen het niet.
maar zomaar iets kopen zonder te passenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Juist nietben toen naar Utrecht en Rotterdam gegaan enige waar ik mijn geld aan heb uitgegeven was eten
. Ik denk altijd van 'misschien is hij ergens anders goedkoper' als ik iets leuks zie en dan vind ik het nooit meer.
Verdomme. Kuttoekomst.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tevens krijg je daar ook wiskunde. Doe MOET je halen. Anders haal je het jaar sowieso niet.
Bijna alle MBO scholen krijg je wiskunde en die moet je halen. Anders krijg je gewoon geen diploma.quote:
Duik onderquote:Op donderdag 20 september 2012 14:38 schreef Snowbells het volgende:
Leerplicht tot mijn 18e dus moet wel eerst een kutstudie doen hmpf
Sowieso moet je een startkwalificatie hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:38 schreef Snowbells het volgende:
Leerplicht tot mijn 18e dus moet wel eerst een kutstudie doen hmpf
mbo 2 niveau jaquote:Op donderdag 20 september 2012 14:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sowieso moet je een startkwalificatie hebben.
Geen idee wat dat is.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:46 schreef Snowbells het volgende:
En het is heel dichtbij de velperpoort in arnhem. Ik zeg doen. [ afbeelding ]
Het was echt lelijk ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat paarse deed pijn aan mijn ogen.
Galaxy ace, ik had zijn broertje.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa zou vanmiddag mijn mobiel meenemen, bleek dat ze geen samsung ace meer haddennu moet ik wachten tot maandag asdfghjk wachten duurt zo lang
Ja. Als je dat dan hebt, moet je verder studeren.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die studie duurt maar 1 jaar
is voor opleiding om te kijken of je goed genoeg bent, daarna moet je nog 3/4 jaar doenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die studie duurt maar 1 jaar
Wees blij. Die telefoon moet je niet willen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa zou vanmiddag mijn mobiel meenemen, bleek dat ze geen samsung ace meer haddennu moet ik wachten tot maandag asdfghjk wachten duurt zo lang
Maar dan heb ik dus mbo 4 geval?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Als je dat dan hebt, moet je verder studeren.
Oh.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is voor opleiding om te kijken of je goed genoeg bent, daarna moet je nog 3/4 jaar doen
waarom nietquote:Op donderdag 20 september 2012 14:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wees blij. Die telefoon moet je niet willen.
Dit dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
DV je vader moet de HTC one V halen. Is ook een goedkope telefoon, maar wel een stuk nieuwer en sneller dan die ace.
Beide niet nemen. Troep.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom nietik wil een nieuwe mobiel maar mag geen abo. Dit is dan de beste optie
ik kon ooknog kiezen voor een samsung gio
Samsung gio.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom nietik wil een nieuwe mobiel maar mag geen abo. Dit is dan de beste optie
ik kon ooknog kiezen voor een samsung gio
goedkoop? is 290. dan moet ik 90 euro bij betalenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
DV je vader moet de HTC one V halen. Is ook een goedkope telefoon, maar wel een stuk nieuwer en sneller dan die ace.
One V staat gelijk aan mijn Desire S.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goedkoop? is 290. dan moet ik 90 euro bij betalen
hij wil maar 200 euro besteden
moek hiermee? prijs is 290 dus wordt m nietquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
One V staat gelijk aan mijn Desire S.
Je zou maar moeten betalen voor iets.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga geen 90 euro bij betalen
Ik werk niet en heb maar 160 euro voor 2 maand wat ik liever besteed een kleding. Ik wil hooguit 50 euro bij betalen dus mijn budget is 250 euro.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je zou maar moeten betalen voor iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |