Da's een sticker, ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:30 schreef AppleOcean het volgende:
Is die wnius eig gesoept of een originele?
Zo ja, netjes gesoept.
Het laden uit de store duurt een flinke tijd.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Crientj het volgende:
Beetje jammer dat de panorama functie niet werkt op de iPhone 4. Daarnaast geen 10.8.2 beschikbaar hier, even afwachten.
Kan wel met JBquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Crientj het volgende:
Beetje jammer dat de panorama functie niet werkt op de iPhone 4. Daarnaast geen 10.8.2 beschikbaar hier, even afwachten.
Ik ben nu aan het restorenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hey dit is interessant. Ik moest mijn iPad restoren omdat de update faalde. Vooruit, komt vast door de jailbreak ofzo. Daarna een backup van iCloud teruggezet, en na de initiele set-up brengt hij je naar het homescreen en begint alle apps te downloaden.
Maar nu is er net een update van de officiële Twitterapp uitgekomen, die ik nog niet geïnstalleerd had. Blijkt dus dat hij ergens de versie vandaan plukt die ik geïnstalleerd had en die terugzet, en niet de allernieuwste erop knalt.
Yeah, zie t inmiddels.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Het laden uit de store duurt een flinke tijd.
Ah, vind ik alleen niet de moeite waard. Gewoon jammer van Apple dat ze de 4 er overal buiten laten. Geen Siri mogelijkheid, nu ook dit niet.quote:
Duurde bij mij ook lang, maar de battery gaat nu beter meequote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yeah, zie t inmiddels.
Ook xcode heeft een leuke updateEen van ruim 1.50 gb. like, what?
[..]
Ah, vind ik alleen niet de moeite waard. Gewoon jammer van Apple dat ze de 4 er overal buiten laten. Geen Siri mogelijkheid, nu ook dit niet.
Ze willen natuurlijk dat je de 5 haaltquote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yeah, zie t inmiddels.
Ook xcode heeft een leuke updateEen van ruim 1.50 gb. like, what?
[..]
Ah, vind ik alleen niet de moeite waard. Gewoon jammer van Apple dat ze de 4 er overal buiten laten. Geen Siri mogelijkheid, nu ook dit niet.
Vind de iOS5 Maps perfectquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Great. Maps faalt hard in Den Haag door je in het centrum door een recent voetgangersgebied te sturen met de auto.
Of de 4squote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk dat je de 5 haalt
Dat is wel de essentie.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In ios 7 ( over een jaar dus) valt de 4s op veel gebieden ook buiten de boot.quote:
Ain't gonna happen. Ik ben tevreden zo;quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoezo is het logisch dat je een perfect werkend toestel na een x-periode jaar vervangt voor een nieuw model?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:49 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dat is wel de essentie.
Ze willen dat je na 2 jaar iets nieuws koopt, wat ook vrij logisch is, en dit begrijp ik ook gewoon van apple.
Bij android mag je blij zijn als je na 3 maanden nog updates krijgt.
Omdat de meeste abo's 2 jaar duren.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo is het logisch dat je een perfect werkend toestel na een x-periode jaar vervangt voor een nieuw model?
Maakt het ongebreideld consumeren nog niet logisch.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Omdat de meeste abo's 2 jaar duren.
Maar voor apple is het wel logisch, en apple maakt wat ze willen maken, en de consument koopt wat hij wil kopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maakt het ongebreideld consumeren nog niet logisch.
Bijna. De consument koopt wat hem verteld wordt te kopen. Men is ondertussen zo gehersenspoeld dat consumeren zonder enkele bewuste overweging gaat. Alles moet maar nieuw zijn en achterlopen mag niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Maar voor apple is het wel logisch, en apple maakt wat ze willen maken, en de consument koopt wat hij wil kopen.
Ik ook een beetje, ik denk iedereen wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bijna. De consument koopt wat hem verteld wordt te kopen. Men is ondertussen zo gehersenspoeld dat consumeren zonder enkele bewuste overweging gaat. Alles moet maar nieuw zijn en achterlopen mag niet.
Ikzelf doe er ook aan mee natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |