SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)hallo dus dit noemen ze nou twitter
Wij misbruiken het ook dus ook onze schuld. Alleen wij ''gltichers'' kaarten een probleem aan die ander uitgebuit kon worden door een aantal ,ongezien.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:46 schreef Typisch het volgende:
Het is gewoon de schuld van EA zelf, als FOK! het niet (ook) deed waren andere er wel achter gekomen. Gewoon slechte beveiliging.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga weer lekker stoppen met posten hier.
De loet
ouchquote:Op woensdag 19 september 2012 21:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jij vind het nep dat er zoveel geglitched hebben, maar je stuurde wel een PM of je coins en spelers wilde. Vind dat je dan niet het recht hebt om mensen te wijzen op H2H.
Durf je toch niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef JacobDubbel het volgende:
Ooit post ik alle DM's via een kloon account , dan ziet iedereen het
Lijkt me wel een goed planquote:Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef JacobDubbel het volgende:
Je mag één gokje doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:50 schreef OmniRocket het volgende:
die 2 topics met nagenoeg zelfde titel.. wie is er hypocriet?
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef JacobDubbel het volgende:
Goed dat je het aankondigt, dan weten ze gelijk wie ze moeten bannen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef JacobDubbel het volgende:
Lekker man, je wint 100k coins af te halen bij een willekeurige ps3'er want ze hebben toch genoeg.quote:
Die zit lekker te bunkeren bij de KFC, twitterde hijquote:Op woensdag 19 september 2012 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar is Hodson vanavond met al zijn leuke tweets dat er niets aan de hand was
Licht toequote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het Fut topic is nu onderverdeeld in 2 groepen
Negers en blanken?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het Fut topic is nu onderverdeeld in 2 groepen
Ik heb 5 euro op United staanquote:
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zonder noemenswaardige gebeurtenissen
Het laatste nieuws is dat hij het niet doet....of wist je dat al?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Ook nog niks over de webapp?
Weet geen mensquote:
Dat had ik al doorquote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het laatste nieuws is dat hij het niet doet....of wist je dat al?
Nummer 29 is nu al op dag 2, waar gaat het heenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:02 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar werd topic #29 op 2 oktober geopend
Jij krijgt gewoon een ban man helaas maar het is niet anders.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
Hopen dat EA alleen naar gekke club values en rare trade profits gaat kijken. Dan word ik niet geband.
En iedereen die zit te lullen dat ze gaan resetten heeft ongelijk, dat kunnen ze niet maken
Haha hoe willen ze precies gaan uitzoeken wie het wel heeft gebruikt en wie niet?!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon een ban man helaas maar het is niet anders.
Allebei..wij zijn ook de enige reeks op FOK waar dit soort achterlijke dingen voorkomen volgens mij.quote:
Beetje zonde van al die posts in dat andere topicquote:Op woensdag 19 september 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allebei..wij zijn ook de enige reeks op FOK waar dit soort achterlijke dingen voorkomen volgens mij.
Nooitquote:Op woensdag 19 september 2012 22:14 schreef KrAlex het volgende:
Galatasaray verdiend echt minimaal een punt hier.
Al die kwalitatief goede posts idd.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beetje zonde van al die posts in dat andere topic
Soms is een beetje kwantiteit ook best wat waardquote:Op woensdag 19 september 2012 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die kwalitatief goede posts idd.
Ik zie United de hele tijd domineren, Gala countert viesquote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Zijn veel gevaarlijker man.United valt vies tegen.
Dat is hetzelfde als zeggen dat Ajax gisteren gevaarlijker was.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Zijn veel gevaarlijker man.United valt vies tegen.
verdient hier te staanquote:Op woensdag 19 september 2012 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer is weer aan het ragen. Hij speelt career mode en in de 90e en 120e minuut krijgt hij een goal tegen. Hij had nog kunnen winnen met penalties maar hij drukte de Xbox gewoon uit en hij gooide de controller (terwijl het nu mijn Xbox is dus ik ga hem even om 10 euro vragen)
Gala raakt 3x de paal/lat en laat De Gea flink zweten. Heb ik Ajax gister niet zien doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat Ajax gisteren gevaarlijker was.
Die gaat insane duur wordenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga trouwens proberen om IF Buttner te halen, wel jammer van 71, ik dacht dat hij al 71 was
Klopt dat is met elke 1ste IF zo, gewoon proberen om 1 IF te regelen danquote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat insane duur worden
Ik vind zijn stats tegenvallen iddquote:Op woensdag 19 september 2012 22:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga trouwens proberen om IF Buttner te halen, wel jammer van 71, ik dacht dat hij al 71 was
Gewoon op de seconde gelijk geopend, dan krijg je dit. Komt overal wel voor hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allebei..wij zijn ook de enige reeks op FOK waar dit soort achterlijke dingen voorkomen volgens mij.
Ligt eraan Honda, Henry,Hernanes enzo die zullen nog wel vrij snel een SI krijgen. Buttner zie ik dit niet doen dus die gaat mega coins opleveren als je die hebt. Ga ook kijken of ik er een kan vinden morgenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt dat is met elke 1ste IF zo, gewoon proberen om 1 IF te regelen dan
Ik denk dat ik gewoon wat pakjes open.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt dat is met elke 1ste IF zo, gewoon proberen om 1 IF te regelen dan
bij de FIFA 12 reeks niet hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon op de seconde gelijk geopend, dan krijg je dit. Komt overal wel voor hoor.
Had vandaag de neiging om het te doen, maar kon het weerstaanquote:Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon wat pakjes open. [ afbeelding ]
Elke 74 silver danquote:Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan Honda, Henry,Hernanes enzo die zullen nog wel vrij snel een SI krijgen. Buttner zie ik dit niet doen dus die gaat mega coins opleveren als je die hebt. Ga ook kijken of ik er een kan vinden morgen
Nu niet meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vind het hier wel lekker rustig zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |