ik kan ook slecht tegen complimentjesquote:
daar moet je over denken? tssssssssssssssssssssss schaam je u_uquote:
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
De Waaslandtunnel is naar het schijnt nog steiler dan de Kennedytunnel.
Dat vertelde m'n broer want die liep erdoor met de Antwerp 10 Miles
ik zou liever zien dat Samzz dat doet howeverquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou wel een aparte vertoning zijn
Dat is lief. Hoe gaat het met mijn chickie?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan ook slecht tegen complimentjes
blosjes ditdat alles
[..]
daar moet je over denken? tssssssssssssssssssssss schaam je u_u
Nou die je gezoend hebt enzoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke kerels?
[..]
Nou! En zelfs dan zou ik de versierpoging niet herkennen. Ik moet eigenlijk op flirtcursus
.
gratis tunnelquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kennedy, is dat die Tol tunnel of de graties tunnel?
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef Tamashii het volgende:
Kut, had niet door dat ik de laatste was.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is lief. Hoe gaat het met mijn chickie?
Aii.. das kut jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ergste is als je ervoor staat![]()
in Leuven heb ik moeten lossen op een helling van 17 %
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eerder woman locked up abroad.
Ja, maar die kwamen op mij af en na wat kletsen vaak gewoon bamquote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou die je gezoend hebt enzo
Dat zijn toch versierpogingen zeker?
Waarom?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jup, mijn woensdagavond is in één klap fucked up
Volmondig (quote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan ook slecht tegen complimentjes
blosjes ditdat alles
[..]
daar moet je over denken? tssssssssssssssssssssss schaam je u_u
Ow, Tinypic lijkt dood... nevermind. Komt wel weer upquote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef Cryothic het volgende:
Ehm, waarom doet m'n banner het nou niet meer in de OP
Je banner doet het hier wel hoor.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jup, mijn woensdagavond is in één klap fucked up
Het duurde dan ook geen 5 minuten of langer..quote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef Tamashii het volgende:
Wel lief dat jullie niks geopend hebben.
Uiteraard. Topic kapen isquote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef Tamashii het volgende:
Wel lief dat jullie niks geopend hebben.
Kom maar hier huilen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, al iets beter, maar ik tril nog steeds en ik moest een beetje huilen eerder :$
en met mijn hersband?
ik zou het doen.. alleen ben ik geen eckte manquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volmondig () JA roepen staat ook weer zo stom
Nou danquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar die kwamen op mij af en na wat kletsen vaak gewoon bam. Nou ja, prima
. Uiteindelijk heb ik het ook wel door, maar het duurt toch wel eventjes en meestal heeft een vriendin me dan een por gegeven
.
vertel mij watquote:
Mijn banner?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je banner doet het hier wel hoor.
Whehehehe. Neuh hoor. Maar wel een beetje.quote:
Maar ik doe het niet zelf en met moeitequote:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Waaslandtunnelquote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Kennedy wel doorheengereden die niet.
mag ik m'n hoofd op je schouder leggen ja?quote:
Nouja ik dacht het wel hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou het doen.. alleen ben ik geen eckte man
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik dacht het wel hoor
(JAAAAAA!!!! )
Ik weet er alles vanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vertel mij wat![]()
en de pallets wegen maar een ton ofzo![]()
dan is het zwaar met een palletwagentje
Goed he!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het duurde dan ook geen 5 minuten of langer..
sowieso.. en net nu ik naar de wc moetquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n chickie zei nee, toen ik vroeg of we zaterdag nog gingen meeten
vertel mij watquote:
Fucking hell. Ik ben echt slecht.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn banner?
Ik ben niet zo goed met banners.
Ik ben er net.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En er is niemand in de TC
Is er een TC van deze?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Of wat lager.....quote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ik m'n hoofd op je schouder leggen ja?
weet niet waar ik heen moet stappenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik doe het niet zelf en met moeite. Nou ja, maakt ook niet uit.
Zoveel mannen stappen niet op me af.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fucking hell. Ik ben echt slecht.
wuuut weet niet eens dat er een SEX TC isquote:Op woensdag 19 september 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Logisch. Als iedereen in de TC zit, is het topic zo dood als een pier. Sowieso TCquote:Op woensdag 19 september 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou ja, op dit moment niet richting mijquote:Op woensdag 19 september 2012 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet niet waar ik heen moet stappen
Ben ik ook wel een beetje met je eensquote:Op woensdag 19 september 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch. Als iedereen in de TC zit, is het topic zo dood als een pier. Sowieso TC.
op dit moment wacht mijn baas op mequote:Op woensdag 19 september 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, op dit moment niet richting mij.
MKquote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb katje al een tijdje hier niet meer gezien
Just kidding, alleen troosten.quote:
Ik mis katje ...quote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb katje al een tijdje hier niet meer gezien
daarom moet je het ook niet altijd doenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook wel een beetje met je eens
bummerquote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Just kidding, alleen troosten.
Ja jwz, wijven denken anderrrrs dat ick ze all1 maar for de sex wil, jeweetttogg.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bummer
nou vooruitvind ik ook heel mooi
nee, da's idd niet te doenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
T gaat hard hier, niet te volgen op mobiel
Nu weet je hoe ik me vanmiddag voeldequote:Op woensdag 19 september 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
wollah seg jy meot da tog nix van aantrekn dushiquote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja jwz, wijven denken anderrrrs dat ick ze all1 maar for de sex wil, jeweetttogg.
Jij bent geen geoefende posterquote:Op woensdag 19 september 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja jwz, wijven denken anderrrrs dat ick ze all1 maar for de sex wil, jeweetttogg.
Dafuq?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wollah seg jy meot da tog nix van aantrekn dushi
si tog jou lefuh
Eensquote:Op woensdag 19 september 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
preciesquote:
Tering. Ik kan ook niks echt zo goed als jij.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wollah seg jy meot da tog nix van aantrekn dushi
si tog jou lefuh
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
sorry, account werd gehacked
hahaha whutquote:Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tering. Ik kan ook niks echt zo goed als jij.
Vanmiddag viel t nog meequote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu weet je hoe ik me vanmiddag voelde
TUUUUUUURLIJK.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
sorry, account werd gehacked
kerelquote:Op woensdag 19 september 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, Rokje en Tams worden eng, ik ga echt m'n bed in en schuilen voor ze..
Weltrusten mensen![]()
Heren
Dames
Ze hebben het toch niet tegen jouquote:Op woensdag 19 september 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weltrusten mensen![]()
Heren
Dames
schijterdquote:Op woensdag 19 september 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weltrusten mensen![]()
Heren
Dames
verraad me nou eens niet jongahquote:
Krijg je van die late reactie enzoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent geen geoefende poster. Ik houd het makkelijk bij op mobiel
.
Boeiendquote:Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijg je van die late reactie enzo
nou en dat valt toch ook wel meequote:Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijg je van die late reactie enzo
He kijk er gaan al een aantal mensen slapenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Het wordt vanzelf rustiger en dan kan je het weer volgen, ouwetje
.
trusten busquote:Op woensdag 19 september 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weltrusten mensen![]()
Heren
Dames
Jij bent eng.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weltrusten mensen![]()
Heren
Dames
Tijd voor een orgie, jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He kijk er gaan al een aantal mensen slapen
Boeit me ook niet echt. Alleen geen autorefresh is irritantquote:Op woensdag 19 september 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou en dat valt toch ook wel mee
wajooooooooooooooooooooooooquote:
Ik hou het eerst maar eens bij een trio als er meerdere mensen mee mogen doenquote:
denk dat je ogen dan helemaal gek worden. En klein scherm en vaak verspringenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeit me ook niet echt. Alleen geen autorefresh is irritant
*Tickles tummyquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi nu slaap ik vast wel lekker met warme kriebels in m'n buik
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
denk dat je ogen dan helemaal gek worden. En klein scherm en vaak verspringen
Watjequote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou het eerst maar eens bij een trio als er meerdere mensen mee mogen doen
Tenzij allemaal vrouwen
quote:
Watquote:
Oh.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doe het graag rustig aan, want ik heb nog maar 1 bedpartner gehad
whut O.oquote:Op woensdag 19 september 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
Krijg de touwtyfus, m'n pink begint opeens als een malle te branden. Als in, tintelen en heet aanvoelen en zo, niet echt in de fik.
Ja sorry, rokjon was even down underr.quote:
vandaar die tongtinteling.. het was dus niet de ananasquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry, rokjon was even down underr.
dat is wel freakyquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel raar. Het is ook alweer over.
Nee, misschien bloed met brokjes.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vandaar die tongtinteling.. het was dus niet de ananas
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, misschien bloed met brokjes.![]()
![]()
Vertel me meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, misschien bloed met brokjes.![]()
![]()
Oke oke, just kidding. MOE en boem.quote:
Wat bedoel jequote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mijn lichaam is ook in de war.. ik slik gewoon en toch.. i mean.. wat is oppp met dat
ik dacht ik deel dit even met jullie :$
Nee hoor, ik ben heel schoon van onderen. Wil je ook?quote:
ik vergeef het je *aai over je bol*quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke oke, just kidding. MOE en boem.
dat ik de pil slik (en nog niet in de stopweek zit) maar mijn lichaam snapt t niet :$quote:
Okequote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben heel schoon van onderen. Wil je ook?
Danku.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vergeef het je *aai over je bol*![]()
[..]
dat ik de pil slik (en nog niet in de stopweek zit) maar mijn lichaam snapt t niet :$
Oh, doorbraakbloeding. Heb je 'm doorgeslikt?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vergeef het je *aai over je bol*![]()
[..]
dat ik de pil slik (en nog niet in de stopweek zit) maar mijn lichaam snapt t niet :$
quote:
neinquote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, doorbraakbloeding. Heb je 'm doorgeslikt?
Ga slapen danquote:Op woensdag 19 september 2012 22:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]Whats up yo? Ik ben moe, dood en heb sinds gisteren rood haar!
Dat zou niet uit moeten maken...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nein.. nja. hoewel.. laatst was ik m wel een keer een dag vergeten
nee ik weet ook nie waarom nuquote:Op woensdag 19 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga slapen dan. Je mag mijn boezem als kussentje lenen
.
[..]
Dat zou niet uit moeten maken...
Klinkt heel verleidelijk, maar ik kan nog niet slapen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
[..]
Dat zou niet uit moeten maken...
Misselijk? Overgegeven?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee ik weet ook nie waarom nu.. miss stress.. kweenie
maar dan heb jij ze niet meerquote:Op woensdag 19 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
En hoequote:Op woensdag 19 september 2012 22:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]Whats up yo? Ik ben moe, dood en heb sinds gisteren rood haar!
Doe hetquote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt heel verleidelijk, maar ik kan nog niet slapen.Ik wil eigenlijk een rondje lopen buiten!
In het bos enzo. Misschien zijn er negers.
lolwutquote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt heel verleidelijk, maar ik kan nog niet slapen.Ik wil eigenlijk een rondje lopen buiten!
In het bos enzo. Misschien zijn er negers.
Ja hallo, ze krijgt mij er dan bij, hoorquote:
nee.. wel misselijk, maar dat komt door eerder vanavondquote:
ahhhhhhhquote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo, ze krijgt mij er dan bij, hoor.
de wonderen zijn de wereld niet uitquote:Op woensdag 19 september 2012 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee.. wel misselijk, maar dat komt door eerder vanavond
t lijkt me ook nogal sterk als je naar "dat ene" suggereert (ALS je daar op doelde iig)![]()
Wat is 'dat ene'quote:Op woensdag 19 september 2012 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee.. wel misselijk, maar dat komt door eerder vanavond
t lijkt me ook nogal sterk als je naar "dat ene" suggereert (ALS je daar op doelde iig)![]()
ja goh, virgin mary 2quote:Op woensdag 19 september 2012 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de wonderen zijn de wereld niet uit
nou.. zwangerquote:
Hmmm? Begrijp niks van jou vandaag!quote:
Ik snap er geen fuck meer vanquote:Op woensdag 19 september 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja goh, virgin mary 2
ok ik ben alleen geen maagd maar ja
[..]
nou.. zwanger
Dat van die neger was een grapje, maar buiten lopen in het donker is wel errrug tof.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lolwut
buiten lopen in het donker
ik help je evenquote:
daarom zei ik ook "ALS je daar op doelde"quote:Op woensdag 19 september 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck meer van.
Als je misselijk bent en moet overgeven dan heeft de pil geen of verminderde werking, vandaar de vraag.
Veenendaal.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmmm? Begrijp niks van jou vandaag!
mhm.. ik doe dat hier ook heel vaak.. zo heerlijk rustgevend en allesquote:Op woensdag 19 september 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat van die neger was een grapje, maar buiten lopen in het donker is wel errrug tof.
Yeah thanks. Ik las rimshot en dacht, wtf....quote:Op woensdag 19 september 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik help je even
http://instantrimshot.com/
[..]
daarom zei ik ook "ALS je daar op doelde"
maar dat is stom, want zo lang heb ik deze nog niet
ik klikte gelijkquote:Op woensdag 19 september 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yeah thanks. Ik las rimshot en dacht, wtf....
rimshot ja, geen rimjob, viezerdquote:Op woensdag 19 september 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yeah thanks. Ik las rimshot en dacht, wtf....
Klerereligieuzehoereboel! Ik woon in lieftalligemetbloemetjesenhartjesovergotentamtown.quote:
Ja en dan met muziek op.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mhm.. ik doe dat hier ook heel vaak.. zo heerlijk rustgevend en alles
Ja, ik weet niet. Gaatje in mijn hoofd.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rimshot ja, geen rimjob, viezerd
Ook als het regent?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat van die neger was een grapje, maar buiten lopen in het donker is wel errrug tof.
ik lees ook altijd de verkeerde dingenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Gaatje in mijn hoofd.
awwwwquote:Op woensdag 19 september 2012 22:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en dan met muziek op.![]()
Altijd als ik me kut voel luister ik 'set the fire to the third bar'.
Yourrrr words in my memory, are like music to meee.
Netjes! Ik kan niet hardlopen, buiten adem binnen minuut.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ook als het regent?
In de lente mag ik hardlopen. Ik heb voor Start to Run gekozen. Ik heb nu nog rood licht.
*steekt m'n vinger er in*quote:Op woensdag 19 september 2012 22:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Gaatje in mijn hoofd.
Ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lees ook altijd de verkeerde dingen
Kutbaasjes moet je dan zeggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
waarom, buurhond.. waaaaaaaaaaaaaaaarommm
[..]
awwww
mja nachtwandelen doe ik wel meestal zonder muziek.. mgoed, ook omdat ik dan "iemand ga opzoeken meestal"
Gescheurde enkelspieren in m'n rechtervoet maar ben in behandeling bij de fysioquote:Op woensdag 19 september 2012 22:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Netjes! Ik kan niet hardlopen, buiten adem binnen minuut.Waarom rood licht dan?
dat sowieso ja.. maar ik word er zo verdrietig van, ook al kan de hond er niks aan doenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kutbaasjes moet je dan zeggen.
Ik wandel nooit alleen hoor 'snachts. Watje ben ik dan.
Dat maakt niet uit. Je lichaam moet sowieso aan het nieuwe spul wennen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik help je even
http://instantrimshot.com/
[..]
daarom zei ik ook "ALS je daar op doelde"
maar dat is stom, want zo lang heb ik deze nog niet
Mmhh ok, maar ik ben echt een watje.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat sowieso ja.. maar ik word er zo verdrietig van, ook al kan de hond er niks aan doen
ga je een keer met mij mee?(serieuze vraag)
nja da's waar.. maar goed.. beter gewoon nog ff aanzien? of (alweer) om een andere pil vragen?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je lichaam moet sowieso aan het nieuwe spul wennen.
nja hier is de enige plaats waar ik dat durf (so far).. in arnhem deed ik dat ook nie thoor, mgoed, zo veilig was t daar ook nietquote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mmhh ok, maar ik ben echt een watje.
Hahhaha. Ja want ik gil bij een geluid van een uil.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja hier is de enige plaats waar ik dat durf (so far).. in arnhem deed ik dat ook nie thoor, mgoed, zo veilig was t daar ook niet
wel tof![]()
.. ik hou je handje wel vast
Kijk het even aanquote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja da's waar.. maar goed.. beter gewoon nog ff aanzien? of (alweer) om een andere pil vragen?
ik zal je wel gaggen dan :$quote:Op woensdag 19 september 2012 22:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahhaha. Ja want ik gil bij een geluid van een uil.
thnxquote:Op woensdag 19 september 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk het even aan. Ik had er in het begin ook last van.
Oeffff.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal je wel gaggen dan :$
BLACK SWAN!!!!quote:
in m'n hoofd nooitquote:
ADHD?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
BLACK SWAN!!!!
[..]
in m'n hoofd nooit
nope, wel bipolairquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
toedeltjes, leesze en slaap lekker voor straksquote:Op woensdag 19 september 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
Potverdrie, lekker warm in bed. Ik pak m'n boek erbij, even lezen en dan lekker slapen.
Toedeledokie.
Slaap lekker voor straksquote:Op woensdag 19 september 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
Potverdrie, lekker warm in bed. Ik pak m'n boek erbij, even lezen en dan lekker slapen.
Toedeledokie.
trustequote:Op woensdag 19 september 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
Toedeledokie.
uiteraardquote:Op woensdag 19 september 2012 22:27 schreef MeneerLogica het volgende:
Hallo! Ben weer terug, ben ik gemist?
Was je weg dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:27 schreef MeneerLogica het volgende:
Hallo! Ben weer terug, ben ik gemist?
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En bedanktGelukkig is je wederhelft wel lief.
Ik ken t probleem. En ik word er emotioneel vanquote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef sararaats het volgende:
Chaos in m'n hoofdMoet aan zoveel dingen tegelijk denken dat ik er gewoon zot van word
![]()
da'snieleukquote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef sararaats het volgende:
Chaos in m'n hoofdMoet aan zoveel dingen tegelijk denken dat ik er gewoon zot van word
![]()
Ik ben ook lief...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En bedanktGelukkig is je wederhelft wel lief.
Hmm, dat schiet niet zo opquote:Op woensdag 19 september 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas niet. Wel een losse snare en bassdrum
Ik kan het toch niet doorhebben als ik ook weg benquote:Op woensdag 19 september 2012 22:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben ook lief...![]()
Had je alleen niet gemist omdat ik zelf ook weg was... had je dat niet door dan?
nee dat weet ikquote:Op woensdag 19 september 2012 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, dat schiet niet zo op
Hi-hat er bij en je hebt een gemiddeld punk-rock-kitje hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas niet. Wel een losse snare en bassdrum
Punkquote:Op woensdag 19 september 2012 22:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hi-hat er bij en je hebt een gemiddeld punk-rock-kitje hoor
Meh, ik heb er liever nog wat meer shizzle aanquote:Op woensdag 19 september 2012 22:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hi-hat er bij en je hebt een gemiddeld punk-rock-kitje hoor
maruquote:
Wat is er mis mee?quote:
Zeker duur jaquote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil t wel trouwens, maar duuuur en geen plek voor.
En het maakt veel lawaaiquote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil t wel trouwens, maar duuuur en geen plek voor.
Is met alles (in de muziek) zoquote:Op woensdag 19 september 2012 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker duur jaHelemaal als je wat kwaliteit wilt
vanaf 0:50... ik vind NoFX geweldig.quote:
Klopt jaquote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is met alles (in de muziek) zo
't Is snel, dat welquote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
vanaf 0:50... ik vind NoFX geweldig.
En tja, elk genre heeft z'n eigen momentje bij mij hoor.
Metal gaat er ook wel in![]()
Maar afwisseling is fijn
Vanmorge nog een linkje gepost naar Strapping Young Lad (Relentless), is dat meer jouw straatje?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is snel, dat welMaar het is gewoon niet mijn ding, opzich
Ken ik zo niet, even opzoeken.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vanmorge nog een linkje gepost naar Strapping Young Lad (Relentless), is dat meer jouw straatje?
dat is namelijk wel (wat mij betreft) in de categorie "hard"quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ken ik zo niet, even opzoeken.
niet, jij hebt een bierdopjequote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Koen66 het volgende:
lol, ik heb ook nog zo'n South Park UI poppetje
Ja, dat vind ik wel lekker, wat ik tot nu toe hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat is namelijk wel (wat mij betreft) in de categorie "hard"
edit: of devildriver. ook erg lekker
Ik stond vooraan bij SYL, dan is het ook 1 muur van geluid hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel lekker, wat ik tot nu toe hoor
Devildriver is vet ja, heb ze eens live gezien, ook erg strak!
zo'n mooi beestjequote:
trustequote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
Nu ga ik wel pitten. Fijne avond en trusten
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
Nu ga ik wel pitten. Fijne avond en trusten
ik kreeg er vanmiddag of vanmorge toch een?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stiekem wilde je ook een kusje he?
quote:
Ja maar niet een echte van Vincentquote:Op woensdag 19 september 2012 22:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik kreeg er vanmiddag of vanmorge toch een?
Nee, niet een echtequote:Op woensdag 19 september 2012 22:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
[..]
Ja maar niet een echte van Vincent
Daar hoop ik opquote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, niet een echte
Die bewaart hij voor jou![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Nixx- het volgende:
LOL
Http://www.sigmund.nl/strips/sig120918.gif
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Als cry en lola gaan is de pret over voor vandaag. Slaap lekker allemaal![]()
voor iedereen!
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef MeneerLogica het volgende:
voor iedereen!
en bedankt..quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef MeneerLogica het volgende:
voor iedereen!
ik ken mijn plaats.. het geeft niet..quote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Sorry wist niet dat jij er was![]()
![]()
Jij staat in me topquote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ken mijn plaats.. het geeft niet..
top van wat?quote:
Hey lekkerdingquote:
Top favoriete users van moiquote:Op woensdag 19 september 2012 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
top van wat?
[..]
Hey lekkerding
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Top favoriete users van moi
knetterquote:Op woensdag 19 september 2012 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
top van wat?
[..]
Hey lekkerding
logicaquote:
kloptquote:
ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gewoon, leuke groep mensen altijd hier en jij hoort daarbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |