SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
dopoquote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
Dit is zó geniaal. M'n moeder heeft vanmiddag d'r dure koffiezetapparaat al voor de 3e keer ter reparatie aangeboden. Nu heeft ze een leenapparaat, maar hij doet het niet en de gebruiksaanwijzing ontbreekt. Hoorde ik m'n moeder net roepen: KANKER KUT KOFFIEZETAPPARAAT!
Nou nu kan je me echt opvegen hoor.![]()
![]()
Deja vuquote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
Dit is zó geniaal. M'n moeder heeft vanmiddag d'r dure koffiezetapparaat al voor de 3e keer ter reparatie aangeboden. Nu heeft ze een leenapparaat, maar hij doet het niet en de gebruiksaanwijzing ontbreekt. Hoorde ik m'n moeder net roepen: KANKER KUT KOFFIEZETAPPARAAT!
![]()
You are falling in herhaeling.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
![]()
dat zag ik in het vorige topic ook al. Je maakt wat mee manquote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
![]()
dega vuquote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
![]()
goed werk klootzakken.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-09-2012 om 20:34:29To ensure we can fix these issues & provide a stable experience for all users, the Web App will remain offline for some time. Stay tuned. reageer retweet
Goed verhaal. Lekker kort.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
![]()
Waarom denken mensen dat dit iets was van FOK ofzo..die glitch werd uit alle hoeken van de wereld gebruikt hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Door jullie is heel EA gewoon naar de tering nu
slopookquote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
goed werk klootzakken.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-09-2012 om 20:34:29To ensure we can fix these issues & provide a stable experience for all users, the Web App will remain offline for some time. Stay tuned. reageer retweet
Dat is anders best goed, ook al weet ik niet hoeveel je had geopend.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef Longcat. het volgende:
[..]
EA heeft me fucking genaait zelfs met tampering was mijn beste speler aguero
Jank aub niet zo man.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Bron is toch echt ons Confetti, ofniet?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat dit iets was van FOK ofzo..die glitch werd uit alle hoeken van de wereld gebruikt hoor
Het is een gave.quote:
Rustig aanquote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan deze teringspam toch niet bijhouden
Ja, snap ik dus ook nietquote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat dit iets was van FOK ofzo..die glitch werd uit alle hoeken van de wereld gebruikt hoor
Weinig ervaring met logisch nadenkenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe Stoereboii in zijn topdagen?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij kan goed begrijpend lezen
Als je gewoon op tijd was geweest had je ook mee geprofiteerd dus niet zo huiliequote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dankzij oa jou kan ik de komende tijd dus niet op de webapp
PrideOfTheSouth is een prima user hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe Stoereboii in zijn topdagen?
Maar je hebt wel meer moneyz dan je anders zou hebben.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dankzij oa jou kan ik de komende tijd dus niet op de webapp
toch iets minder imoquote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
dat had ik niet eens gewild.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als je gewoon op tijd was geweest had je ook mee geprofiteerd dus niet zo huilie
Ik zie geen confetti?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Longcat. het volgende:
Confetti is opgepakt.
[ afbeelding ]
ik heb helemaal niks omdat ik niet op die tyfus app kan.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je hebt wel meer moneyz dan je anders zou hebben.
Ben een tijdje niet in dit topic geweest en hij komt gelijk lekker kinderachtig uit de hoek, vandaar mijn oordeel.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
PrideOfTheSouth is een prima user hoor
Heb je nog iets anders in huis dan Je moeder en racistische opmerkingen?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Anthony9219 het volgende:
Dan heeft je ma in ieder geval wel een beetje d'r hart gelucht haha
Ik dacht dat iemand je moneyz had gegeven, my badquote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks omdat ik niet op die tyfus app kan.
Aan jou de eer om mij zo te noemen, ik kan wel wat hebbenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks omdat ik niet op die tyfus app kan.
topuser jijquote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
OH DE IRONIE WANT IS HET NU FEEST OF CONFETTI RIP
[ afbeelding ]
Kan er nog steeds niet aan wennen dat die kwal bij Man Utd in de spits staat bij zo'n mooie club.quote:
Hoop ik ook, mooie club dat Man utdquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef baasvandemaffia het volgende:
en hopsakeee ik zit er weer in
Laat je IF Buttners zien dan??quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef baasvandemaffia het volgende:
[..]
Ik ben al 10 min bezig weer met tamperen, werkt gewoon nog
Dat was gewoon normaal bedoeld facking mongooltje dat je bent, of ken je de Nederlandse interpretaties niet zo goed?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je nog iets anders in huis dan Je moeder en racistische opmerkingen?
Hoi. Zou je weg willen gaan? Top dank.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Provocateur het volgende:
[ [url=http://http://gifsoup.com/webroot/animatedgifs3/1695661_o.gif]afbeelding[/url] ]
Heb schijt aan stoereboii
En nu pompen!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef baasvandemaffia het volgende:
en hopsakeee ik zit er weer in
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan er nog steeds niet aan wennen dat die kwal bij Man Utd in de spits staat bij zo'n mooie club.
Posts met veel toegevoegde waarde zijn echter ver te zoeken...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Toefjes het volgende:
En het bleef nog lang onrustig in het FUT forum.
nee ik heb mn team nog niet eens kunnen activerenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand je moneyz had gegeven, my bad
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi. Zou je weg willen gaan? Top dank.
Confetti is opgepakt.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
OH DE IRONIE WANT IS HET NU FEEST OF CONFETTI RIP
[ afbeelding ]
Nog niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:43 schreef JacobDubbel het volgende:
Negers zijn we gepakt ?Had een tussentoets op Uni
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
Confetti is opgepakt.
De politie nam dit mee:
[ afbeelding ]
Kan er niets aan doen mijn haat tegen RVP kent geen grenzen.quote:
EY FUCKING HOERENZOON, MOET IK JE BAKKES VERBOUWEN STOMME KLOOTZAK?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi. Zou je weg willen gaan? Top dank.
Oh dat is lullig iddquote:Op woensdag 19 september 2012 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik heb mn team nog niet eens kunnen activeren
oh oke. Het zal idd wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:43 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dat was gewoon normaal bedoeld facking mongooltje dat je bent, of ken je de Nederlandse interpretaties niet zo goed?
Dus focus je niet op mij maar op hetgeen waar je niet zonder kan, Fifaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
oh oke. Het zal idd wel aan mij liggen.
Sta jij nu voor Galatasary of Man utd?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef KrAlex het volgende:
Fok! is een ware nachtmerrie voor EA.
Rond half 1 vannacht denk ikquote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat we er weer op kunnen? Ik denk dat hij het morgenochtend nog niet doet, en dat is nog vrij optimistisch.
FUT 11 en FUT12 heb ik bijna 60 euro aan packs uitgegeven.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef zerokil het volgende:
EA gaat iedereen bannen die nog nooit met echtgeld een pakje heeft gekocht
We kunnen hier wel weer heenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat we er weer op kunnen? Ik denk dat hij het morgenochtend nog niet doet, en dat is nog vrij optimistisch.
Ja, dat zul je net zien. Dan kan ik er dus niet op want dan valt het internet weer uitquote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rond half 1 vannacht denk ik
Nou blijkbaar ben jij degene die op mij focust want jij denkt wel dat je me heel goed kent.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dus focus je niet op mij maar op hetgeen waar je niet zonder kan, Fifa
dat lek*quote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef Typisch het volgende:
Jullie denken dat die lek echt door Confetti is bedacht?
Heb geen voorkeur. Word niet warm of koud van een overwinning van ze. Ik vind de prestaties van mijn club veel belangrijker.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Sta jij nu voor Galatasary of Man utd?
TR gemaaktquote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef Provocateur het volgende:
KK KK KK
Kus mijn kloten eikels
Kerel, rot op ga ergens anders kutten. Hoeveel TR'en moeten er tegen jou gemaakt wordenquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat zul je net zien. Dan kan ik er dus niet op want dan valt het internet weer uit
Maar het komt wel goed, denk niet dat ze mensen gaan aanpakken, dus ze hoeven alleen die shit met die fifa points te fixen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat zul je net zien. Dan kan ik er dus niet op want dan valt het internet weer uit
Jij verandert vaker van Fifa 13 halen(ja of nee) dan je moeder van slipje, wat is deze?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou blijkbaar ben jij degene die op mij focust want jij denkt wel dat je me heel goed kent.
Overigens ga ik Fifa 13 niet eens halen
ik ben het echt niet he gastquote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er al vele gemaakt, alleen duurt het jammer genoeg even.
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Heb ik nog iets memorabels gemist de afgelopen 2 uur?
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ja, maar voor het Turkse voetbal bedoel ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb geen voorkeur. Word niet warm of koud van een overwinning van ze. Ik vind de prestaties van mijn club veel belangrijker.
alsof iemand dat denktquote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik ben het echt niet he gast
jmmr manquote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef Provocateur het volgende:
Oh ik ga een ban krijgen op zo'n schijtkanker kut kaulo schijt forum
Mijquote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb sowieso niks gedaan, maar als ze niks hier aan gaan doen hebben mensen hier dus gewoon heel veel coinsquote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar het komt wel goed, denk niet dat ze mensen gaan aanpakken, dus ze hoeven alleen die shit met die fifa points te fixen.
Na het voetbal zullen ze er wel mee bezig gaan
Zoek het uit, losertjequote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef Provocateur het volgende:
Oh ik ga een ban krijgen op zo'n schijtkanker kut kaulo schijt forum
Weinig. Alleen de webapp is down en EA is op de hoogte van de cheatactiviteiten.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
ze gaan alles resetten en alle user namen in OP bannenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als ze er niks aan doen gaan we hier leuke teams voorbij zien komen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks gedaan, maar als ze niks hier aan gaan doen hebben mensen hier dus gewoon heel veel coins
Hoezo SB??quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een gezeik weer.
SB gedraag je eens,teringhufter.
Nee jou al helemaal niet manquote:
Vooralsnog is het iemand anders dan SB, zal hopelijk wel een ip-check overheen gaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een gezeik weer.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als ze er niks aan doen gaan we hier leuke teams voorbij zien komen.
Je Benzema is alleen nog maar 500 c waardquote:
Oooh die gaat de komende jaren niet veel punten pakken. Leuke transfers altijd, maar komt tactisch altijd te kort Europees gezien. Soms een uitschieter, dat welquote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, maar voor het Turkse voetbal bedoel ik.
Vechtequote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee jou al helemaal niet man_____!
Omdat die ook maar wat aan het rondneuken is.quote:
fuck die championsleague ik bedoel komopquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
over anderhalf uur. want ik een dag zonder fifa een dag niet geleefd/....
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je Benzema is alleen nog maar 500 c waard![]()
Kerel, het is hier iemand die een hekel aan SB is. BDIL misschien, al denk ik dat niet, maar zo iemand.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een gezeik weer.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een gezeik weer.
Heb hem tot nu toe niks verkeerd zien doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Omdat die ook maar wat aan het rondneuken is.
Wel joh, lekker groot ook enzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Volgens mij is Lukaku niet zo'n goeie keeper.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Volgens mij is Lukaku niet zo'n goeie keeper.
Het is een wonderquote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou blijkbaar ben jij degene die op mij focust want jij denkt wel dat je me heel goed kent.
Overigens ga ik Fifa 13 niet eens halen
Nou excuses dan, dan was het die andere gozer.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb hem tot nu toe niks verkeerd zien doen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij verandert vaker van Fifa 13 halen(ja of nee) dan je moeder van slipje, wat is deze?
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Provocateur het volgende:
Fuck, ik moet toegeven ik ben Thibault Van Wynsberghe, aka Stoereboii
oké.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff, ik moet zeggen dat ik de afgelopen 1 à 2 maanden dit topic niet echt heb gemist. Jammer dat er altijd van die vervelende kinderen bij zitten. Maar dat zal wel bij de fifa achterban passen...
Die keeper 4 shoquote:
dat is pas sinds gister, vooral vandaag is de achteruitgang ingezetquote:Op woensdag 19 september 2012 20:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff, ik moet zeggen dat ik de afgelopen 1 à 2 maanden dit topic niet echt heb gemist. Jammer dat er altijd van die vervelende kinderen bij zitten. Maar dat zal wel bij de fifa achterban passen...
Klopt er moet een topic komen net als die ONZ idee, alleen voor de goeie usersquote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is pas sinds gister, vooral vandaag is de achteruitgang ingezet
Hmmm, ik zal wel een slechte dag hebben uitgekozen hebben.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is pas sinds gister, vooral vandaag is de achteruitgang ingezet
Ik heb nooit gezegd dat i khem bij de release ga halen misschien na 2 maanden ofzo pasquote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij verandert vaker van Fifa 13 halen(ja of nee) dan je moeder van slipje, wat is deze?
Al vaak gezegd, naar KPD verplaatsen, Dudeweiser uitzondering maken, en je bent van al het geouwehoer af. Paar tieten in de OP om het geil te maken, en klaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt er moet een topic komen net als die ONZ idee, alleen voor de goeie users
nogal ja. Zonde dat al die idioten het weer moeten verpesten.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, ik zal wel een slechte dag hebben uitgekozen hebben.
Oke, sorry verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat i khem bij de release ga halen misschien na 2 maanden ofzo pas
Van mij af willen he??quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al vaak gezegd, naar KPD verplaatsen, Dudeweiser uitzondering maken, en je bent van al het geouwehoer af. Paar tieten in de OP om het geil te maken, en klaar.
Eigenlijk is dit een goed idee, waarom gaat dit niet door?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al vaak gezegd, naar KPD verplaatsen, Dudeweiser uitzondering maken, en je bent van al het geouwehoer af. Paar tieten in de OP om het geil te maken, en klaar.
Reken daar maar niet op.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Maver24 het volgende:
Webapp komt denk ik vanavond niet meer online
Ik weet alleen niet of het dan nog wel over FUT gaat. En dan moet ik me alsnog aanmelden voor KPDquote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja toen ik wegging nog niet.quote:
Hebben jullie al meerdere keren gedaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is niet leuk. Zullen we jouw fotos ook gaan posten?
Dan hoef ik de fapfilmpjes niet meer via DM te doenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of het dan nog wel over FUT gaat. En dan moet ik me alsnog aanmelden voor KPD
Kerel, je loopt 3 min achterquote:
hodsonquote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoe heet die vent van EA ook alweer waar jullie gister de neptweets van gingen maken?
Rob (...)
Mwa, bij PSV bracht hij niks. Bloeit nu weer op ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef KrAlex het volgende:
Amrabat goeie voetballer, zo jammer dat Fener hem niet wilde betalen. En voor Krasic is gegaan die een miljoen goedkoper was.
Hodsonquote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoe heet die vent van EA ook alweer waar jullie gister de neptweets van gingen maken?
Rob (...)
En dan niks terugkrijgen. FYLquote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef JacobDubbel het volgende:
Als ik geband wordt ,ben ik blij als de andere met mijn 750k die weggeven is overleven
Juist. Thanks.quote:
Waar is Iwan eigenlijk?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef JacobDubbel het volgende:
Als ik geband wordt ,ben ik blij als de andere met mijn 750k die weggeven is overleven
En Krasic is over zn top heenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef KrAlex het volgende:
Amrabat goeie voetballer, zo jammer dat Fener hem niet wilde betalen. En voor Krasic is gegaan die een miljoen goedkoper was.
Omdat hij geen kans kreeg misschien??quote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mwa, bij PSV bracht hij niks. Bloeit nu weer op ja.
ben ik toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef stoereboii het volgende:
@DTM nee
Jou heb ik wel
[ afbeelding ]
Amrabat zou bij dit PSV gewoon in de basis staan. Is fysiek heel sterk geworden. Bijna niet van de bal te krijgen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat hij geen kans kreeg misschien??
Dat is bij een topclub?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat hij geen kans kreeg misschien??
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 15:45:52I am going to eat something, because I can't live on 5 cheeseburgers and 10 bigmacs. So I need to fill my belly, going to #KFC reageer retweet
Ja weet ik, toen bij PSV was die al heel sterk. Aleen het afmakenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Amrabat zou bij dit PSV gewoon in de basis staan. Is fysiek heel sterk geworden. Bijna niet van de bal te krijgen.
Gaan we pics posten?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef stoereboii het volgende:
@DTM nee
Jou heb ik wel
[ afbeelding ]
Jawohlquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Rijst het volgende:
Cr00k pascal thor, Jacob na de wedstrijd clubben?
Dat zou me niks verbazenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaan we pics posten?
Dit is stoereboii mensen.
[ afbeelding ]
Stoere boii!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaan we pics posten?
[ afbeelding ]
Hoeveel jaar geledenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaan we pics posten?
[ afbeelding ]
Als ik zn baas was zou die gast pas weer eten als die app weer in de lucht isquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 15:45:52I am going to eat something, because I can't live on 5 cheeseburgers and 10 bigmacs. So I need to fill my belly, going to #KFC reageer retweet
totaaaaaal nietquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaan we pics posten?
[ afbeelding ]
Waarom zit je op vandermar zijn twitter?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Het is ook geen echte spits, meer een winger die naar binnentrekt of buiten om gaat. Heeft de snelheid en de techniek. Zou het niet slechter als Lens of Narsingh doen, ookal vind ik die Lens best een goede voetballer.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja weet ik, toen bij PSV was die al heel sterk. Aleen het afmaken
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals stoereboii. Stoere boy wel.
Waar hebbie die foto's vandaan?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
#fapfapquote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
/?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
KrAlex for president fo sho hahaah
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
KrAlex for president fo sho hahaah
Toen ik vroeg of hij kesjmoney had vroeg hij aan mij of het een betaalde app wasquote:
Post dan meteen een link.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:04 schreef Provocateur het volgende:
Thibault Van Wynsberghe is ook op facebook mensen
Jij bent wel een beetje een provocateurquote:Op woensdag 19 september 2012 21:04 schreef Provocateur het volgende:
Thibault Van Wynsberghe is ook op facebook mensen
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja want Marcie heeft moeite met Google.
SB beukt hem in elkaar morgenquote:
provocateur blijft zitten in 3 economiequote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SB beukt hem in elkaar morgen
Kan hij een beetje vechten?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef Provocateur het volgende:
haha, doet hij wel vaker, zijn eigen snijden
nee, meer bitchslapjesquote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan hij een beetje vechten?
Hier ging het misquote:Op woensdag 19 september 2012 21:08 schreef Toefjes het volgende:
Goh, SB heeft facebook. Opzienbarend.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef poker4lifee het volgende:
sowieso bellen binnenkort. vragen of ze een zoon hebben die altijd loopt te kutten op een internet forum.
Nee, hij zit in het buso, je vergist je!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Neem het gevecht op morgen, 3 economie vs 4 vwo
Ja,toch welquote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef n0ir het volgende:
[..]
Is Thibault in de klas ook niet het slimste koekje uit de trommel?
duurt nog wel wat langer voordat de app weer online is gok ikquote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk gaan jullie morgen niet weer bughunten
Zou toch redelijk episch zijn als morgenavond de webapp er weer de hele avond uitligtquote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Webapp zal nog wel even down zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Da's belgisch, is dat bb hiero?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:10 schreef Provocateur het volgende:
[..]
Nee, hij zit in het buso, je vergist je!
Als we voor het wachten 2 packs extra krijgen dan dank ik julliequote:Op woensdag 19 september 2012 21:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou toch redelijk episch zijn als morgenavond de webapp er weer de hele avond uitligt!
Nee joh, ze gooien de hele fifa points functie er gewoon ff uit, is nu toch niet van nut.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
duurt nog wel wat langer voordat de app weer online is gok ik
Nou ik vind het wel mooi geweest. Heb nu een prima startkapitaal.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou toch redelijk episch zijn als morgenavond de webapp er weer de hele avond uitligt!
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel mooi geweest. Heb nu een prima startkapitaal.
Buitengewoon onderwijsquote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's belgisch, is dat bb hiero?
ik doe latijnquote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's belgisch, is dat bb hiero?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |