abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:09:41 #101
131603 Afwazig
Serious business
pi_117055563
Ah nu weet ik weer waarom ik Joomla zo kut vond. Ik zoek een extension (plugin) waarmee gebruikers zelf spullen die in de weg staan op de site kunnen weggeven. Maar natuurlijk moet je voor alle extensions betalen zonder dat je ze eerst mag proberen :').

Alsof ik eerst 60$+ ga aftikken om er vervolgens achter te komen dat dit niet is wat ik zoek.
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:10:33 #102
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_117055582
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:49 schreef JDx het volgende:
Kan vandaag helaas weinig doen, hele dag werken, daarna 3 uur in de trein, dan feest, wel benieuwd hoe m'n nieuwe banners het doen. Aantal dingen veranderd aan mijn bestaande sites, na een anonieme tip ;)
http://www.bnr.nl/program(...)feestje-wereldnieuws
pi_117055602
Ja, herkenbaar. Er zijn 1000en plug-ins die kut zijn (maar wel gratis), en voor degene waar je voor moet dokken is geen fatsoenlijke demo, of een eenvoudige demo die niet alle functies laat zien.

Ik hou het wel bij Wordpress.
pi_117055663
quote:
Haha wellicht, ik woon in Den Haag, maar mijn moeder was jarig en die woont in Drenthe. Daar moet ik even langs en 's avonds stappen met vrienden, dus het ligt in de buurt! ;)
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:14:47 #105
131603 Afwazig
Serious business
pi_117055685
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:11 schreef CasB het volgende:
Ja, herkenbaar. Er zijn 1000en plug-ins die kut zijn (maar wel gratis), en voor degene waar je voor moet dokken is geen fatsoenlijke demo, of een eenvoudige demo die niet alle functies laat zien.

Ik hou het wel bij Wordpress.
Ja inderdaad. Heeft Wordpress niet zon plugin? Ijdele hoop maargoed.

Anders probeer ik Magento wel, misschien dat je hier ook zoiets voor elkaar kan krijgen/
pi_117055747
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:14 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Heeft Wordpress niet zon plugin? Ijdele hoop maargoed.

Anders probeer ik Magento wel, misschien dat je hier ook zoiets voor elkaar kan krijgen/
Ik kwam net dit tegen: http://www.prospress.org
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:18:15 #107
131603 Afwazig
Serious business
pi_117055769
Bedankt man, ga ermee aan de slag. Joomla flikker ik gelijk weer weg man man wat drama.
pi_117055789
Haha, dat had je niet eens hoeven proberen ;) met een RPM van 28 euro deze ochtend, lijken de nieuwe banners best aan te slaan, lol!
pi_117055848
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef JDx het volgende:
Haha, dat had je niet eens hoeven proberen ;) met een RPM van 28 euro deze ochtend, lijken de nieuwe banners best aan te slaan, lol!
Ben wel benieuwd naar de anonieme tip, DM mag natuurlijk ook :)

Gisteren een topdagje, één project heb ik maar en eindelijk een keer over de ¤25 dat was een kwestie van tijd maar ik zat al vaak er in de buurt, nu op naar de ¤30 :)
pi_117055963
Ik ben allang blij dat ik deze maand al evenveel heb verdiend als vorige maand. :)

Misschien moet ik per site maar een actielijst maken zodat ik niet elke keer als ik een brainfart heb aan de slag te gaan en daardoor andere dingen laat liggen. :')
pi_117055979
Lees je berichten op Google AdSense, links ergens staat wel een linkje "berichten". Ze geven je tips als ze denken dat het beter kan, volg die op, helpt meestal.

Heb wel een screenshot gemaakt van die tip, want het is een aardige overkill aan ads. Als ze zeggen dat het te ver gaat, heb ik een screenshot dat het hun eigen tip was.

Overigens lag die tip al een tijdje niks te doen, totdat iemand hier zei dat het wel een erg goed idee was om het te doen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:26 schreef CasB het volgende:
Ik ben allang blij dat ik deze maand al evenveel heb verdiend als vorige maand. :)

Misschien moet ik per site maar een actielijst maken zodat ik niet elke keer als ik een brainfart heb aan de slag te gaan en daardoor andere dingen laat liggen. :')
Sommige sites die nu goed lopen heb ik 3 jaar geleden in een middagje gemaakt zonder bij na te denken. Had een idee en maakte het gewoon, zonder er te lang over na te denken. En opeens, wtf... heb allemaal bezoekers op die site...

Idee -> uitvoeren -> afwachten.

Nja, niet afwachten, gewoon wat anders gaan doen en de stats in de gaten houden.
pi_117056047
Oh, zo werk ik momenteel ook. :P Gelukkig staat het weekend voor de deur, dus ik kan het huis niet uit en ben ik genoodzaakt aan mijn websites te werken.
pi_117056200
Gisteren onverwachts een recorddag gehad jippie :D vandaag is het ook alweer goed begonnen!
pi_117056422
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Gisteren onverwachts een recorddag gehad jippie :D vandaag is het ook alweer goed begonnen!
Vandaag begint verdacht goed.

Btw, lees deze pagina af en toe:
https://www.google.com/adsense/v3/app#messages

Daar staan tips, gericht op jouw website.
pi_117056513
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:44 schreef JDx het volgende:

[..]

Vandaag begint verdacht goed.

Btw, lees deze pagina af en toe:
https://www.google.com/adsense/v3/app#messages

Daar staan tips, gericht op jouw website.
Er zijn op dit moment geen berichten voor u. Als u iets wilt lezen, raden we u de officiële Google AdSense Blog aan.

Gaat dus goed ;) maar ik zat gisteren wel te speuren en kon toen ergens iets aanklikken dat Google Adsense dan iets kan met mijn RSS-feeds, we zien wel :)
  Moderator vrijdag 21 september 2012 @ 10:52:01 #116
42184 crew  DaMart
pi_117056628
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:26 schreef CasB het volgende:
Ik zit er al overheen sinds gisteren. Stiekem hoop ik op gemiddeld 2 euro per dag de rest van de maand, want dan bereik ik voor het eerst de uitbetalingsgrens :D.

Na ruim twee maanden heeft Amazon nog niks opgeleverd, trouwens. Dus ik heb één Amazonbanner gisteren vervangen door Adsense en die heeft meteen al wat opgeleverd. Verder nog als test op een paar pagina's een ander bannertype neergezet. Eens kijken of dat wat oplevert.

Worden Adsensebanners op pagina's met links naar gerelateerde websites trouwens gewaardeerd, of kan Adsense daarover moeilijk gaan doen omdat het bijvoorbeeld content is die niet uniek genoeg is of zo?
pi_117056953
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:52 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik zit er al overheen sinds gisteren. Stiekem hoop ik op gemiddeld 2 euro per dag de rest van de maand, want dan bereik ik voor het eerst de uitbetalingsgrens :D.

Na ruim twee maanden heeft Amazon nog niks opgeleverd, trouwens. Dus ik heb één Amazonbanner gisteren vervangen door Adsense en die heeft meteen al wat opgeleverd. Verder nog als test op een paar pagina's een ander bannertype neergezet. Eens kijken of dat wat oplevert.
Ik zit deze maand gemiddeld op 2 euro per dag. Geen vetpot, maar wel leuk. Amazon levert mij momenteel ook niks op, er wordt ook weinig op geklikt. Ik denk dat het bij mij pas kan gaan lopen als ik meer dan 100 bezoekers per dag daarop krijg, en ik veel producten heb waar ik naar Amazon link.

Mijn todo-list voor dit weekend:
- Content toevoegen op 1 site
- Uiterlijk van mijn blog aanpassen
- Producten/amazon links toevoegen aan een andere site
- Mijn 18+ domeinen goed doorlinken. :P
pi_117058292
Ik heb nog NOOIT berichten gezien op AdSense. :(
pi_117058797
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:43 schreef Drawer het volgende:
Ik heb nog NOOIT berichten gezien op AdSense. :(
Als het goed is krijg je wel mailtjes met hoe het beter kan ;)
pi_117058847
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Hmm, krijg vrij veel spam van Google. Wat is de afzender dan precies?
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:04:18 #121
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_117058890
quote:

[..]

Ik vandaag nog, maar dat zijn generale tips..
Afzender mail: inside-adsense-nl@googlegroups.com
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:13:47 #122
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_117059204
Zo, na actief twitter gedrag, nu een eerste facebook page gemaakt :)
  Moderator vrijdag 21 september 2012 @ 12:15:32 #123
42184 crew  DaMart
pi_117059261
quote:

[..]

Hoe vaak krijg je die dan? Ik werk nu zo'n 3 maanden met Adsense, maar heb nog niet zo'n mailtje gezien :P.
pi_117059274
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:52 schreef DaMart het volgende:

[..]

Worden Adsensebanners op pagina's met links naar gerelateerde websites trouwens gewaardeerd, of kan Adsense daarover moeilijk gaan doen omdat het bijvoorbeeld content is die niet uniek genoeg is of zo?
Probleem is dat die Amazon banners er niet uit zien; tenzij je zelf de links plaatst plus product informatie.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117059316
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:15 schreef DaMart het volgende:

[..]

Hoe vaak krijg je die dan? Ik werk nu zo'n 3 maanden met Adsense, maar heb nog niet zo'n mailtje gezien :P.
Heeeeeeeeel af en toe maar. Maar de laatste was vorige maand nog. Het zijn ook mailtjes speciaal gericht voor jouw website. Dus misschien is het voor jou niet van toepassing?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')