http://www.bnr.nl/program(...)feestje-wereldnieuwsquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:49 schreef JDx het volgende:
Kan vandaag helaas weinig doen, hele dag werken, daarna 3 uur in de trein, dan feest, wel benieuwd hoe m'n nieuwe banners het doen. Aantal dingen veranderd aan mijn bestaande sites, na een anonieme tip
Haha wellicht, ik woon in Den Haag, maar mijn moeder was jarig en die woont in Drenthe. Daar moet ik even langs en 's avonds stappen met vrienden, dus het ligt in de buurt!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:10 schreef McCandless het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/program(...)feestje-wereldnieuws
Ja inderdaad. Heeft Wordpress niet zon plugin? Ijdele hoop maargoed.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:11 schreef CasB het volgende:
Ja, herkenbaar. Er zijn 1000en plug-ins die kut zijn (maar wel gratis), en voor degene waar je voor moet dokken is geen fatsoenlijke demo, of een eenvoudige demo die niet alle functies laat zien.
Ik hou het wel bij Wordpress.
Ik kwam net dit tegen: http://www.prospress.orgquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Heeft Wordpress niet zon plugin? Ijdele hoop maargoed.
Anders probeer ik Magento wel, misschien dat je hier ook zoiets voor elkaar kan krijgen/
Ben wel benieuwd naar de anonieme tip, DM mag natuurlijk ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef JDx het volgende:
Haha, dat had je niet eens hoeven proberenmet een RPM van 28 euro deze ochtend, lijken de nieuwe banners best aan te slaan, lol!
Sommige sites die nu goed lopen heb ik 3 jaar geleden in een middagje gemaakt zonder bij na te denken. Had een idee en maakte het gewoon, zonder er te lang over na te denken. En opeens, wtf... heb allemaal bezoekers op die site...quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:26 schreef CasB het volgende:
Ik ben allang blij dat ik deze maand al evenveel heb verdiend als vorige maand.
Misschien moet ik per site maar een actielijst maken zodat ik niet elke keer als ik een brainfart heb aan de slag te gaan en daardoor andere dingen laat liggen.
Vandaag begint verdacht goed.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Gisteren onverwachts een recorddag gehad jippievandaag is het ook alweer goed begonnen!
Er zijn op dit moment geen berichten voor u. Als u iets wilt lezen, raden we u de officiële Google AdSense Blog aan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Vandaag begint verdacht goed.
Btw, lees deze pagina af en toe:
https://www.google.com/adsense/v3/app#messages
Daar staan tips, gericht op jouw website.
Ik zit er al overheen sinds gisteren. Stiekem hoop ik op gemiddeld 2 euro per dag de rest van de maand, want dan bereik ik voor het eerst de uitbetalingsgrensquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:26 schreef CasB het volgende:
Ik ben allang blij dat ik deze maand al evenveel heb verdiend als vorige maand.
Ik zit deze maand gemiddeld op 2 euro per dag. Geen vetpot, maar wel leuk. Amazon levert mij momenteel ook niks op, er wordt ook weinig op geklikt. Ik denk dat het bij mij pas kan gaan lopen als ik meer dan 100 bezoekers per dag daarop krijg, en ik veel producten heb waar ik naar Amazon link.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit er al overheen sinds gisteren. Stiekem hoop ik op gemiddeld 2 euro per dag de rest van de maand, want dan bereik ik voor het eerst de uitbetalingsgrens.
Na ruim twee maanden heeft Amazon nog niks opgeleverd, trouwens. Dus ik heb één Amazonbanner gisteren vervangen door Adsense en die heeft meteen al wat opgeleverd. Verder nog als test op een paar pagina's een ander bannertype neergezet. Eens kijken of dat wat oplevert.
Als het goed is krijg je wel mailtjes met hoe het beter kanquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:43 schreef Drawer het volgende:
Ik heb nog NOOIT berichten gezien op AdSense.
Hmm, krijg vrij veel spam van Google. Wat is de afzender dan precies?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je wel mailtjes met hoe het beter kan
Ik vandaag nog, maar dat zijn generale tips..quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hoe vaak krijg je die dan? Ik werk nu zo'n 3 maanden met Adsense, maar heb nog niet zo'n mailtje gezienquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Probleem is dat die Amazon banners er niet uit zien; tenzij je zelf de links plaatst plus product informatie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit er al overheen sinds gisteren. Stiekem hoop ik op gemiddeld 2 euro per dag de rest van de maand, want dan bereik ik voor het eerst de uitbetalingsgrens.
Na ruim twee maanden heeft Amazon nog niks opgeleverd, trouwens. Dus ik heb één Amazonbanner gisteren vervangen door Adsense en die heeft meteen al wat opgeleverd. Verder nog als test op een paar pagina's een ander bannertype neergezet. Eens kijken of dat wat oplevert.
Worden Adsensebanners op pagina's met links naar gerelateerde websites trouwens gewaardeerd, of kan Adsense daarover moeilijk gaan doen omdat het bijvoorbeeld content is die niet uniek genoeg is of zo?
Heeeeeeeeel af en toe maar. Maar de laatste was vorige maand nog. Het zijn ook mailtjes speciaal gericht voor jouw website. Dus misschien is het voor jou niet van toepassing?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe vaak krijg je die dan? Ik werk nu zo'n 3 maanden met Adsense, maar heb nog niet zo'n mailtje gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |