abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117022270
Ik heb al een eenmanszaak sinds 2004 en heb eigenlijk altijd al de internet en hostingkosten en de kosten van m'n computer van de winst afgehaald. Ook na laten kijken door een accountant.

Ook kan je als het minder is dan 8000 ofzo nog alle betaalde BTW terugkrijgen aan het einde van het jaar.

Maar goed, dit heeft niets met AdSense te maken, moet iedereen zelf maar uitvogelen :P
pi_117022697
Ja :P

Weet iemand trouwens hoe je een emailadres kan wijzigen bij adsense/analytics. Staan nu namelijk op aparte email accounts maar zie dat je dit zelfs kan koppelen. Maar als ik mn email wil wijzigen dan lukt dat niet....
Facts don't care about your feelings
pi_117023474
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:53 schreef JDx het volgende:

[..]

;)

Ik vertel ook graag hoe goed m'n dagen lopen, maar ik verkap het altijd gewoon in een verhaaltje en een tipje eromheen zodat het informatief blijft :P
Om jullie te motiveren ;)
  donderdag 20 september 2012 @ 14:26:55 #54
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_117023569
Weet iemand hoe het op youtube zit als je verschillende soorten filmpjes door elkaar post, komt dat de ranking niet ten goede?

Dus stel op één account filmpjes over paarden en koffiezetapparaten?
pi_117023963
quote:
5s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef JortK het volgende:
Weet iemand hoe het op youtube zit als je verschillende soorten filmpjes door elkaar post, komt dat de ranking niet ten goede?

Dus stel op één account filmpjes over paarden en koffiezetapparaten?
Als je alles door elkaar gooit in 1 account zal het sowieso minder aantrekkelijk zijn voor mensen om zich te abboneren op jou kanaal denk ik. Of kan je binnen je account verschillende kanalen aanmaken misschien?
  donderdag 20 september 2012 @ 14:39:32 #56
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_117023986
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:38 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Als je alles door elkaar gooit in 1 account zal het sowieso minder aantrekkelijk zijn voor mensen om zich te abboneren op jou kanaal denk ik. Of kan je binnen je account verschillende kanalen aanmaken misschien?
Goed punt, en dit is een interessante vraag:

quote:
Of kan je binnen je account verschillende kanalen aanmaken misschien?
Een van de YouTube experts hier?
pi_117024166
Kan niet, je hebt dan een nieuw account nodig. Best kut. Qua ranking maakt het volgens mij niet uit (alleen het bezoekersaspect dus).
pi_117024250
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:39 schreef JortK het volgende:

[..]

Goed punt, en dit is een interessante vraag:

[..]

Een van de YouTube experts hier?
Ik heb meerdere youtube-accounts op 1 adsense account. :)
pi_117026503
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Daar hebben we het net over gvd, lezen jullie niet ofzo :')

Resultaat uit overige werkzaamheden = omzet - aftrekbare kosten = winst. Die winst geef je op en daar wordt belasting over geheven (hoogte is afhankelijk van je overige inkomen).
Tja en dan een partner hebben die je niet aan het verstand kunt brengen dat zij beter de inkomsten kan ontvangen omdat zij in een lagere box zit :( grr (vrouwen).
pi_117029023
Theoretisch mag dat ook niet als jij de werkzaamheden doet en zij er eigenlijk niets mee te maken heeft :P
pi_117029579
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Theoretisch mag dat ook niet als jij de werkzaamheden doet en zij er eigenlijk niets mee te maken heeft :P
Ik weet het, laat ik haar de administratie doen ;) maar volgens mij scheelt het nogal op een jaar. Ik heb haar ook proberen over te halen om een project te beginnen maar nee dat zit er niet in :(

Verder hier een prima dag, veel bezoekers en dus pageviews, een RPM van -mag ik die van Google noemen? - en hard op weg naar een dagrecord en waarschijnlijk ook een maandrecord. Tot nu toe is er elke maand met één project steeds verbetering in geweest :)
pi_117029823
Nee, RPM mag niet noemen, vinden ze niet zo leuk.
pi_117030908
Jongens, zouden jullie eens willen kijken of de live stream het bij jullie doet?
In chrome doet hij het wel, bij mijn zusje niet, en bij mij op Firefox ook niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat hij te breed is, maar dat is voor latere zorg.
Of saté?
pi_117031025
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:39 schreef De-Hamster het volgende:
Jongens, zouden jullie eens willen kijken of de live stream het bij jullie doet?
In chrome doet hij het wel, bij mijn zusje niet, en bij mij op Firefox ook niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat hij te breed is, maar dat is voor latere zorg.
In Chrome doet 'ie het, in Firefox blijft 'ie eindeloos laden (OS X).
pi_117031059
Weet iemand hoe Google omspringt met domeinnamen die een merknaam bevatten? Ik heb gisteren onder meer htc-8x.com geregistreerd, en ik denk dat HTC daar niet moeilijk over doet (zo'n unieke domeinnaam is het nou ook weer niet), maar als je naast ads gewoon voor goede en relevante content zorgt moet dat toch ook voor Adsense geen probleem zijn?
pi_117031093
Waarom zou dat voor google een probleem zijn dan? Er zijn toch miljoenen sites met merknamen erin die niet officiele sites zijn?
pi_117031122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:42 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

In Chrome doet 'ie het, in Firefox blijft 'ie eindeloos laden (OS X).
Hmm dat heb ik dus ook, iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Of saté?
pi_117031321
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom zou dat voor google een probleem zijn dan? Er zijn toch miljoenen sites met merknamen erin die niet officiele sites zijn?
Ik heb het verhaal van Blester een beetje meegekregen en dacht dat daar het probleem lag, maar dat zal ook wel te maken hebben gehad met slechte positionering en/of content (al vond hij zelf van niet). Ik ben gewoon voorzichtig :P
pi_117031770
Misschien als je domein fuck-google-adsense.com is dat ze moeilijk gaan doen, maar anders niet :P
  donderdag 20 september 2012 @ 18:18:37 #70
131603 Afwazig
Serious business
pi_117032272
Google zelf heeft geen problemen met merknamen of zo. Dat is iets tussen jou en dat bedrijf als ze moeilijk gaan doen. Het kan wel zijn dat het bedrijf eist dat je het domeinnaam afstaat.
pi_117034523
Ik heb zelf ook wat merknamen. Zolang je maar duidelijk vermeldt dat je geen banden hebt o.i.d. zie ik niet zoveel problemen. Iedereen doet het tegenwoordig dus ik ben niet zo bang. Ben 1 keer benaderd en ze vroegen of ik de website offline wilde halen. No problemo.
  donderdag 20 september 2012 @ 19:11:04 #72
340341 Blester
Membre très utile
pi_117034555
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:50 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Ik heb het verhaal van Blester een beetje meegekregen en dacht dat daar het probleem lag, maar dat zal ook wel te maken hebben gehad met slechte positionering en/of content (al vond hij zelf van niet). Ik ben gewoon voorzichtig :P
Mijn website rankt héél goed in Google. Ik sta op heel veel keywords bovenaan en heb ook heel veel bezoekers per dag. Google boeit het dus helemaal niets, alleen AdSense lijken er problemen mee te hebben. AdSense waren goed geplaatst en de website heeft heel veel goede content ;)
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 20 september 2012 @ 19:12:22 #73
340341 Blester
Membre très utile
pi_117034615
Ben trouwens al enkele maanden in het bezit van een zeer premium domeinnaam, mogelijke koper nu gevonden. Gaat om heel leuk geld :)
pi_117035319
Nou kan je toch wel even vertellen om welke domeinnaam het gaat? :P
  donderdag 20 september 2012 @ 19:30:17 #75
340341 Blester
Membre très utile
pi_117035627
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou kan je toch wel even vertellen om welke domeinnaam het gaat? :P
Ik zal je beloven dat deze na de eventuele verkoop bekend wordt gemaakt :) Had gewoon héél veel geluk dat ik zo snel was met registreren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')