Om jullie te motiverenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik vertel ook graag hoe goed m'n dagen lopen, maar ik verkap het altijd gewoon in een verhaaltje en een tipje eromheen zodat het informatief blijft
Als je alles door elkaar gooit in 1 account zal het sowieso minder aantrekkelijk zijn voor mensen om zich te abboneren op jou kanaal denk ik. Of kan je binnen je account verschillende kanalen aanmaken misschien?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef JortK het volgende:
Weet iemand hoe het op youtube zit als je verschillende soorten filmpjes door elkaar post, komt dat de ranking niet ten goede?
Dus stel op één account filmpjes over paarden en koffiezetapparaten?
Goed punt, en dit is een interessante vraag:quote:Op donderdag 20 september 2012 14:38 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Als je alles door elkaar gooit in 1 account zal het sowieso minder aantrekkelijk zijn voor mensen om zich te abboneren op jou kanaal denk ik. Of kan je binnen je account verschillende kanalen aanmaken misschien?
Een van de YouTube experts hier?quote:Of kan je binnen je account verschillende kanalen aanmaken misschien?
Ik heb meerdere youtube-accounts op 1 adsense account.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Goed punt, en dit is een interessante vraag:
[..]
Een van de YouTube experts hier?
Tja en dan een partner hebben die je niet aan het verstand kunt brengen dat zij beter de inkomsten kan ontvangen omdat zij in een lagere box zitquote:Op donderdag 20 september 2012 13:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Daar hebben we het net over gvd, lezen jullie niet ofzo![]()
Resultaat uit overige werkzaamheden = omzet - aftrekbare kosten = winst. Die winst geef je op en daar wordt belasting over geheven (hoogte is afhankelijk van je overige inkomen).
Ik weet het, laat ik haar de administratie doenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Theoretisch mag dat ook niet als jij de werkzaamheden doet en zij er eigenlijk niets mee te maken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dat hij te breed is, maar dat is voor latere zorg.Of saté?
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:39 schreef De-Hamster het volgende:
Jongens, zouden jullie eens willen kijken of de live stream het bij jullie doet?
In chrome doet hij het wel, bij mijn zusje niet, en bij mij op Firefox ook niet.In Chrome doet 'ie het, in Firefox blijft 'ie eindeloos laden (OS X).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dat hij te breed is, maar dat is voor latere zorg.
Hmm dat heb ik dus ook, iemand enig idee waar dat aan kan liggen?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
In Chrome doet 'ie het, in Firefox blijft 'ie eindeloos laden (OS X).
Ik heb het verhaal van Blester een beetje meegekregen en dacht dat daar het probleem lag, maar dat zal ook wel te maken hebben gehad met slechte positionering en/of content (al vond hij zelf van niet). Ik ben gewoon voorzichtigquote:Op donderdag 20 september 2012 17:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom zou dat voor google een probleem zijn dan? Er zijn toch miljoenen sites met merknamen erin die niet officiele sites zijn?
Mijn website rankt héél goed in Google. Ik sta op heel veel keywords bovenaan en heb ook heel veel bezoekers per dag. Google boeit het dus helemaal niets, alleen AdSense lijken er problemen mee te hebben. AdSense waren goed geplaatst en de website heeft heel veel goede contentquote:Op donderdag 20 september 2012 17:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal van Blester een beetje meegekregen en dacht dat daar het probleem lag, maar dat zal ook wel te maken hebben gehad met slechte positionering en/of content (al vond hij zelf van niet). Ik ben gewoon voorzichtig
Ik zal je beloven dat deze na de eventuele verkoop bekend wordt gemaaktquote:Op donderdag 20 september 2012 19:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou kan je toch wel even vertellen om welke domeinnaam het gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |