Die heb ik ook. Op het plaatje vind ik ze echt niet mooi maar aan zijn ze wel heel mooi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:24 schreef Myraela het volgende:
Nog één nachtje slapen, hopen dat ze dan niet uitverkocht zijn en dan heb ik tenminste weer geld voor deze kindjes.
[ afbeelding ]
13 euro maar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Op het plaatje vind ik ze echt niet mooi maar aan zijn ze wel heel mooi.
Want kosten ze nu op nelly? Ik heb ze in dit topic van iemand overgenomen.
Heb je geen 13 euro danquote:
Dan wordt het lastig idd. Maar kun je bij nelly niet op fractuur bestellen? Dan kun je ze in ieder geval vast kopen. En ondanks dat ze erg hoog zijn lopen ze echt heerlijk.quote:
Ja, dat kan. Daarmee had ik de vorige schoenen al besteld. En je mag blijkbaar maar 1 open fuctuur hebben staan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig idd. Maar kun je bij nelly niet op fractuur bestellen? Dan kun je ze in ieder geval vast kopen. En ondanks dat ze erg hoog zijn lopen ze echt heerlijk.
Waar heb je die vandaan? Uit de url word ik niks wijzer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:05 schreef HV het volgende:
Mijn nieuwste paar is net bezorgd
[ afbeelding ]
Had ze voor de zekerheid in 2 maten besteld..maar 37 past gewoon.
En nu wil ik ze ook wel in het zwart.
Uit het linkje kun je zien dat ze van Nelly komen. Die "http://nlyscandinavia.scene7.com" zijn allemaal Nelly, maar dat moet je maar toevallig weten.quote:Op zondag 4 november 2012 07:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Uit de url word ik niks wijzer.
Oeh!quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:20 schreef Lauren. het volgende:
Schoenen besteld in de Nelly sale. Zijn in t echt nog leuker dan op de foto!
[ afbeelding ]
Uitzitten en een voetmassage ontvangen.quote:Op zondag 4 november 2012 12:59 schreef 86jmt het volgende:
Heb ik weer, 2 avonden op hakken en nu een beknelde zenuw ofzo. Twee tenen compleet gevoelloos ... tips? Of kwestie van uitzitten en voorlopig geen hakken?
quote:Op zondag 4 november 2012 13:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Uitzitten en een voetmassage ontvangen.
Ik heb er een keer een week ofzo last van gehad. Lekker degelijke schoenen gedragen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:36 schreef 86jmt het volgende:
[..]echt een rotgevoel dit. Enige idee of zoiets lang duurt? Op internet lees ik alleen maar horrorverhalen ...
Hmm lastig, net nieuwe heels gekochtquote:Op zondag 4 november 2012 15:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een week ofzo last van gehad. Lekker degelijke schoenen gedragen.![]()
Die tweede, maar dan in beige/rood.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef Mardy_Bum het volgende:
Heb een paar weken geleden deze twee paren gekocht.
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |