je vergeet de mannen in motorpak! Oehlalaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef JJH het volgende:
Zoveel macht, woest brulende pk's, onregelmatig vibrerend. Warmte, herrie
Geil hoor.
46pk, maar aan veel pk's heb je toch niks in Nederland.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef JJH het volgende:
Geil hoor.
Ah oke, geen idee van voor maat dit is. M'tje geloof ik, zal eens omtrek van het hoofd opzoeken.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb niet zo'n groot hoofd hoor vin
Ik post nu idd mobiel en das kut! Maar er zit vertraging in mijn levering en nu weet ik niet wanneer mn nieuwe laptop komt
Ohh.. Mjah das anders ja.. Mensen snappen dat van ons vaak ook niet omdat wij vaak bij echte bushaltes stoppen voor personeelsvervoer... "U bent toch een bus, maar dan kan ik niet instappen?"quote:
Heb je z'n adres? ff knokploegje langs sturen, hoe durft ie tegen een zwangere dame!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nogal. damn dat was een lawine aan goedgemikte scheldwoorden
VRRRROOOEMquote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef JJH het volgende:
Geil hoor.
DAT zijn nogeens PK's! Daar kunnen onze touringcars ook niet echt aan tippen met als sterkste eentje met 440pk..quote:Op woensdag 19 september 2012 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VRRRROOOEM
Monsterjam volgende week
Ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
DAT zijn nogeens PK's! Daar kunnen onze touringcars ook niet echt aan tippen met als sterkste eentje met 440pk..
dat is toch ook niet misquote:Op woensdag 19 september 2012 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
DAT zijn nogeens PK's! Daar kunnen onze touringcars ook niet echt aan tippen met als sterkste eentje met 440pk..
Ehm, uit m'n hoofd een ton of 16 ofzo? Weet 't niet helemaal zeker..quote:Op woensdag 19 september 2012 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch ook niet mis![]()
hoe zwaar is ie?
Waarom moet ik drie keer bevestigen dat ik m'n telefoon uit wil hebbenquote:
dan is 440 wel nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, uit m'n hoofd een ton of 16 ofzo? Weet 't niet helemaal zeker..
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet ik drie keer bevestigen dat ik m'n telefoon uit wil hebben?
Eerst moet ik op het uitknopje drukken. Dan krijg ik de keuze tussen verschillende standen waarvan ik eentje moet kiezen en dan krijg ik nog de vraag of de telefoon echt uit moetquote:
Oh zo, ja dat is krom jaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst moet ik op het uitknopje drukken. Dan krijg ik de keuze tussen verschillende standen waarvan ik eentje moet kiezen en dan krijg ik nog de vraag of de telefoon echt uit moet.
quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
Soms ben ik maar wat blij dat mijn ex mijn ex is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |