je vergeet de mannen in motorpak! Oehlalaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef JJH het volgende:
Zoveel macht, woest brulende pk's, onregelmatig vibrerend. Warmte, herrie
Geil hoor.
46pk, maar aan veel pk's heb je toch niks in Nederland.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef JJH het volgende:
Geil hoor.
Ah oke, geen idee van voor maat dit is. M'tje geloof ik, zal eens omtrek van het hoofd opzoeken.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb niet zo'n groot hoofd hoor vin
Ik post nu idd mobiel en das kut! Maar er zit vertraging in mijn levering en nu weet ik niet wanneer mn nieuwe laptop komt
Ohh.. Mjah das anders ja.. Mensen snappen dat van ons vaak ook niet omdat wij vaak bij echte bushaltes stoppen voor personeelsvervoer... "U bent toch een bus, maar dan kan ik niet instappen?"quote:
Heb je z'n adres? ff knokploegje langs sturen, hoe durft ie tegen een zwangere dame!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nogal. damn dat was een lawine aan goedgemikte scheldwoorden
VRRRROOOEMquote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef JJH het volgende:
Geil hoor.
DAT zijn nogeens PK's! Daar kunnen onze touringcars ook niet echt aan tippen met als sterkste eentje met 440pk..quote:Op woensdag 19 september 2012 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VRRRROOOEM
Monsterjam volgende week
Ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
DAT zijn nogeens PK's! Daar kunnen onze touringcars ook niet echt aan tippen met als sterkste eentje met 440pk..
dat is toch ook niet misquote:Op woensdag 19 september 2012 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
DAT zijn nogeens PK's! Daar kunnen onze touringcars ook niet echt aan tippen met als sterkste eentje met 440pk..
Ehm, uit m'n hoofd een ton of 16 ofzo? Weet 't niet helemaal zeker..quote:Op woensdag 19 september 2012 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch ook niet mis![]()
hoe zwaar is ie?
Waarom moet ik drie keer bevestigen dat ik m'n telefoon uit wil hebbenquote:
dan is 440 wel nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, uit m'n hoofd een ton of 16 ofzo? Weet 't niet helemaal zeker..
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet ik drie keer bevestigen dat ik m'n telefoon uit wil hebben?
Eerst moet ik op het uitknopje drukken. Dan krijg ik de keuze tussen verschillende standen waarvan ik eentje moet kiezen en dan krijg ik nog de vraag of de telefoon echt uit moetquote:
Oh zo, ja dat is krom jaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst moet ik op het uitknopje drukken. Dan krijg ik de keuze tussen verschillende standen waarvan ik eentje moet kiezen en dan krijg ik nog de vraag of de telefoon echt uit moet.
quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
Soms ben ik maar wat blij dat mijn ex mijn ex is.
ik heb zelf 280 pk voor 19 ton geladen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis maar goed dat alles tegenwoordig digitaal geregeld is.. Anders zou hij geheid slecht van z'n plek komen
Joequote:
Omdat internet het niet meer deedquote:Op woensdag 19 september 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat is krom ja
Waarom wil je je telefoon uithebben
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
Soms ben ik maar wat blij dat mijn ex mijn ex is.
quote:
Verkapte "ik-ben-populair" postquote:Op woensdag 19 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joe.
[..]
Omdat internet het niet meer deed. Even aan en uitzetten en toen stroomden de WA'tjes binnen
.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verkapte "ik-ben-populair" post
Soms moet datquote:Op woensdag 19 september 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verkapte "ik-ben-populair" post
Ja, gezeik over de huishoudelijke taken. Hij heeft er maar wat moeite mee dat ik het nu ook druk heb en geen tijd heb om elk wissewasje te doen. Dan baalt hij weer vreselijk omdat hij dan wat meer moet doen ...quote:
Dat veranderd de zaakquote:Op woensdag 19 september 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms moet dat. Ik zeg er maar niet bij dat de berichtjes van m'n ma zijn.
Nou ja, ook eentje van m'n vriendin, m'n zusje en van lief. Maar dat maakt een mens niet populairquote:
Ik zou dat ook niet weten hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, gezeik over de huishoudelijke taken. Hij heeft er maar wat moeite mee dat ik het nu ook druk heb en geen tijd heb om elk wissewasje te doen. Dan baalt hij weer vreselijk omdat hij dan wat meer moet doen ...
Ik moest godverdomme met hem mee om wasmiddel te kopen ... Want hij wist niet wat hij moest halen.
Weet ikquote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ook eentje van m'n vriendin, m'n zusje en van lief. Maar dat maakt een mens niet populair.
ik heb 220 pk onder de motorkap bij de Volvoquote:Op woensdag 19 september 2012 20:15 schreef JJH het volgende:
Ik heb er maximaal 150, mijn vaste auto zelfs maar 125.
op 150 kg ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
46pk, maar aan veel pk's heb je toch niks in Nederland.
Al wil ik wel een dikke musclecar
[..]
Ah oke, geen idee van voor maat dit is. M'tje geloof ik, zal eens omtrek van het hoofd opzoeken.
AhwDas wel minder.
In belgië mag je ook maar 120.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb 220 pk onder de motorkap bij de Volvo
Rijklaar 170kg volgens mij.quote:
Vond het leuk om je te plagenquote:
PI, muppetquote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rijklaar 170kg volgens mij.
Er zijn motoren 60pk @ 110kg, dat is leuk spul
[..]
Vond het leuk om je te plagen
echtquote:
Ja, daar hebben we het meerdere keren over gehad. Toen had hij er geen problemen mee ... Maar nu puntje bij paaltje komt, moet ik een half uur mee naar de supermarkt om wasmiddel te kopen. Ik snap ook niet waarom hij dat bij de boodschappen niet ff aan iemand gevraagd heeft. Ik zei nog: wasmiddel, color. Het staat gewoon op de flessen ...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet weten hoorMaar ik heb dan ook nog nooit op mezelf gewoond
Mja, had ie kunnen verwachten toch als jij weer naar school zou gaan?
Post Icon, dat ding voor je post. Bij jou is dat een blauw lijstje, in deze post is dat bij mij een lachend poppetjequote:
je hebt een dikke wagen nodig om aan zon pk-gewichtsverhoufing te komen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rijklaar 170kg volgens mij.
Er zijn motoren 60pk @ 110kg, dat is leuk spul
[..]
Vond het leuk om je te plagenKrijg ik nu billenkoek?
Dan is het niet zo moeilijk nee. Vragen is nou ook weer niet de moeite, maar misschien schaamt ie zich daarvoor?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het meerdere keren over gehad. Toen had hij er geen problemen mee ... Maar nu puntje bij paaltje komt, moet ik een half uur mee naar de supermarkt om wasmiddel te kopen. Ik snap ook niet waarom hij dat bij de boodschappen niet ff aan iemand gevraagd heeft. Ik zei nog: wasmiddel, color. Het staat gewoon op de flessen ...
Euw dat ding, daar let ik eigenlijk niet zoveel opquote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Post Icon, dat ding voor je post. Bij jou is dat een blauw lijstje, in deze post is dat bij mij een lachend poppetje.
't Zou ook maar zo 200kg kunnen zijn hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef JJH het volgende:
[..]
je hebt een dikke wagen nodig om aan zon pk-gewichtsverhoufing te komen.
Daar is hij niet het type voor, maar het zou kunnen. Maar ik moet soms dingen voorkauwen waarvan ik denk: joh, probeer eens wat. Vogel het uit, je bent een volwassen vent nota bene.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het niet zo moeilijk nee. Vragen is nou ook weer niet de moeite, maar misschien schaamt ie zich daarvoor?
Ja inderdaad, en hij woonde toch al op zichzelf? Hoe deed ie dat toen?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar is hij niet het type voor, maar het zou kunnen. Maar ik moet soms dingen voorkauwen waarvan ik denk: joh, probeer eens wat. Vogel het uit, je bent een volwassen vent nota bene.
LOLquote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
mijn combo heeft 60 pk op 1075 kg
Nou, de was deed zijn moeder. Een magnetron had hij niet. Maar ja, toen ik bij hem kwam wonen kwam ik uit het ouderlijk huis en wist ik dat soort dingen gewoon ... Stukje opvoeding denk ik. Zijn moeder wilde nooit wat uit handen geven en ik moest het wel leren toen mijn ouders gingen scheiden en ik bij m'n vader bleef.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en hij woonde toch al op zichzelf? Hoe deed ie dat toen?
Ah oke dat verklaart wel het een en ander ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, de was deed zijn moeder. Een magnetron had hij niet. Maar ja, toen ik bij hem kwam wonen kwam ik uit het ouderlijk huis en wist ik dat soort dingen gewoon ... Stukje opvoeding denk ik. Zijn moeder wilde nooit wat uit handen geven en ik moest het wel leren toen mijn ouders gingen scheiden en ik bij m'n vader bleef.
maar dat ding is wel super snel weg bij de stoplichtenquote:
Het is maar net wat de visie van de ouders is. Zijn moeder dacht: mijn kinderen hoeven dat niet te doen zolang ze thuis wonen, die hebben al genoeg om handen. Maar aan de andere kant vergeten ze wel dat ze het huis uitgaan en dan zoiets hebben van: "Euh, wat nu?" Ik kon al koken, wassen, strijken, poetsen, etc. Ik deed dat ook gewoon toen ik thuis woonde.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke dat verklaart wel het een en ander ja.
Toch wel apart dat ie het nooit geleerd heeft.
Dat heet nou koppelquote:Op woensdag 19 september 2012 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dat ding is wel super snel weg bij de stoplichten![]()
en dan is het nog wel een dieseltje
preciesquote:
Dat is wel een groot voordeel ja. Ik moet wel bekennen dat ik het ook niet kan hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is maar net wat de visie van de ouders is. Zijn moeder dacht: mijn kinderen hoeven dat niet te doen zolang ze thuis wonen, die hebben al genoeg om handen. Maar aan de andere kant vergeten ze wel dat ze het huis uitgaan en dan zoiets hebben van: "Euh, wat nu?" Ik kon al koken, wassen, strijken, poetsen, etc. Ik deed dat ook gewoon toen ik thuis woonde.
Dat is het halve werk, het stelt op zich niet heel veel voor ... Maar je moet het net even weten en ook niet opgeven als je het niet meteen weet. Ik heb ook veel geleerd door het gewoon te proberen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel een groot voordeel ja. Ik moet wel bekennen dat ik het ook niet kan hoorMaar ik ben wel bereid om het te leren
Dat kan jij allemaal al? Nice.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is maar net wat de visie van de ouders is. Zijn moeder dacht: mijn kinderen hoeven dat niet te doen zolang ze thuis wonen, die hebben al genoeg om handen. Maar aan de andere kant vergeten ze wel dat ze het huis uitgaan en dan zoiets hebben van: "Euh, wat nu?" Ik kon al koken, wassen, strijken, poetsen, etc. Ik deed dat ook gewoon toen ik thuis woonde.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan het wel
Alleen de wasmachine is het vaak niet eens met mijn programmakeuzes
Niet dat een man ook maar kan denken dat hij dan op zijn luie gat mag zitten, maar inderdaad, het is wel fijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan jij allemaal al? Nice.
Het meeste kan ik wel, maar wassen echt nietquote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het halve werk, het stelt op zich niet heel veel voor ... Maar je moet het net even weten en ook niet opgeven als je het niet meteen weet. Ik heb ook veel geleerd door het gewoon te proberen.
Soms horen bij bepaalde programma's bepaalde instellingen qua graden, centrifugeren. Bij programma 10 op mn wasmachine mag de centrifugestand op 800 (ik heb meestal 1000) en max bij 30 graden.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan het wel
Alleen de wasmachine is het vaak niet eens met mijn programmakeuzes
Strijken heb ik alleen nog nooit gedaan. Dat deed mijn vriendin altijd voor me en sindsdien is mijn kleding niet meer gestreken.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet dat een man ook maar kan denken dat hij dan op zijn luie gat mag zitten, maar inderdaad, het is wel fijn.
Kleur bij kleur, donker bij donker en wit bij wit.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het meeste kan ik wel, maar wassen echt nietIk weet niet wat bij elkaar in mag etc. Koken kan ik, en daarbij is het ook wel gezegd
Niet om Fera af te vallen, maar een vrouw die dat niet kan... Of eigenlijk een persoon boven de 18 die dat niet kan...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan jij allemaal al? Nice.
Strijken is klote, maar ik vind m'n kleding er anders echt niet uitzien ...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Strijken heb ik alleen nog nooit gedaan. Dat deed mijn vriendin altijd voor me en sindsdien is mijn kleding niet meer gestreken.
Maar mijn verdere overlevingsskills zijn ok.
Ah kijk, dat is veel makkelijker dan bonte wasquote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleur bij kleur, donker bij donker en wit bij wit.
Ja, inderdaad ...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet om Fera af te vallen, maar een vrouw die dat niet kan... Of eigenlijk een persoon boven de 18 die dat niet kan...
Mijn wasmachine is het NOOIT met me eens als ik iets op 60 graden wil wassen..quote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms horen bij bepaalde programma's bepaalde instellingen qua graden, centrifugeren. Bij programma 10 op mn wasmachine mag de centrifugestand op 800 (ik heb meestal 1000) en max bij 30 graden.
Bont = kleur.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is veel makkelijker dan bonte was
Ik vind strijken wel lachequote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Strijken is klote, maar ik vind m'n kleding er anders echt niet uitzien ...
Ik hoef echt geen man die dat allemaal niet kan, soms werk ik 10 uur en dan wil ik niet nog koken of wassen of whatever.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad ...Zo zie ik dat eigenlijk ook.
Misschien is 'ie stuk? Lees anders de handleiding, dat helpt wel eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn wasmachine is het NOOIT met me eens als ik iets op 60 graden wil wassen..
RTFMquote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn wasmachine is het NOOIT met me eens als ik iets op 60 graden wil wassen..
Een echte man leest die nietquote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien is 'ie stuk? Lees anders de handleiding, dat helpt wel eens.
Ja. Hier ook. Hele dag op school gezeten, was van 9 tot 5 weg en nu nog aan het werk plus huiswerk ... En dan moest ik ook nog mee om wasmiddel te kopen en werd mij ook gevraagd om 'samen' de was af te halen ...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen man die dat allemaal niet kan, soms werk ik 10 uur en dan wil ik niet nog koken of wassen of whatever.
Nah niet stuk, ik doe vast iets foutquote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien is 'ie stuk? Lees anders de handleiding, dat helpt wel eens.
Je kan ook prutsen tot dat er iets werkt, maar dat duurt meestal langer.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een echte man leest die niet
Wat een dweeb..quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Hier ook. Hele dag op school gezeten, was van 9 tot 5 weg en nu nog aan het werk plus huiswerk ... En dan moest ik ook nog mee om wasmiddel te kopen en werd mij ook gevraagd om 'samen' de was af te halen ...Hij zit nu gewoon lekker TV te kijken, maar zich wel aangevallen voelen als ik zeg: "Joh, kun je dat niet even alleen doen?"
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah niet stuk, ik doe vast iets fout
Maar goed, dan doe ik het op 40 graden en wil ie opeens wel, stom ding..
Bitchquote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Hier ook. Hele dag op school gezeten, was van 9 tot 5 weg en nu nog aan het werk plus huiswerk ... En dan moest ik ook nog mee om wasmiddel te kopen en werd mij ook gevraagd om 'samen' de was af te halen ...Hij zit nu gewoon lekker TV te kijken, maar zich wel aangevallen voelen als ik zeg: "Joh, kun je dat niet even alleen doen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaat het niet samen met je wasprogramma, dus pak de handleiding erbij.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah niet stuk, ik doe vast iets fout
Maar goed, dan doe ik het op 40 graden en wil ie opeens wel, stom ding..
Ik heb de makkelijkste wasmachine ooit, kán je niet verkeerd doenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan ook prutsen tot dat er iets werkt, maar dat duurt meestal langer.
Nee, want dan gaat het stuk! Maar goed dat je wasmachine dat doet.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn wasmachine blokkeert bepaalde temperaturen bij bepaalde programma'sZo kan ik geen zijde wassen op 90 graden ofzo
Ik weet het, ik was, kook, strijk, ruim op en maak schoonquote:Op woensdag 19 september 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat het stuk! Maar goed dat je wasmachine dat doet.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bitch
Ex-bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet een nieuwe zoeken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Halloquote:Op woensdag 19 september 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ex-bitch.Ik moet een nieuwe zoeken.
Mij is geleerd: bij twijfel op 40 wassenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet nu al dat ik met de eerste paar wasbeurten mijn kleding verneuk
Kan bijna niet fout gaat als je op 30 graden wast en geen wit bij donker gooit.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet nu al dat ik met de eerste paar wasbeurten mijn kleding verneuk
Ik kon dat niet toen ik 18 was hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet om Fera af te vallen, maar een vrouw die dat niet kan... Of eigenlijk een persoon boven de 18 die dat niet kan...
Ik weet het, maar ik doe eigenlijk 2 studies, waar ik voor beiden een stage heb en sindskort nog maar 1 baan ernaast ipv 2.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Strijken is klote, maar ik vind m'n kleding er anders echt niet uitzien ...
Als jouw was klaar is knalt Slayer door het huis?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een wasjmasjien met een liedje
Fokking luv it
30 is beter.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mij is geleerd: bij twijfel op 40 wassen
Snap ik wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon dat niet toen ik 18 was hoor.
Ik hoefde niks te doen van mammie en het kwam allemaal later pas.
[..]
Ik weet het, maar ik doe eigenlijk 2 studies, waar ik voor beiden een stage heb en sindskort nog maar 1 baan ernaast ipv 2.
Dan ook nog schoonmaken, stofzuigen, wassen, afwassen etc. Ik heb er geen zin in om ook nog eens te gaan strijken terwijl ik behoefte heb om af en toe lekker wat te lezen.
of roodquote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan bijna niet fout gaat als je op 30 graden wast en geen wit bij donker gooit.
Fabel, niet met het wasmiddel van tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar met 40 beter schoon enzo
Wait, whut?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een wasjmasjien met een liedje
Fokking luv it
Standaard op 30 graden danquote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan bijna niet fout gaat als je op 30 graden wast en geen wit bij donker gooit.
Hallon Rokjonquote:
Ooh, ik zal oma eens aan haar oren meesleurenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Fabel, niet met het wasmiddel van tegenwoordig.
is goedquote:
Pfft, zou helemaal gek worden. Al ben ik momenteel zo als hij, maar dan werk ik wel en ruim ik mondjesmaat op.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
nee edgyquote:
hoi hoiquote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Standaard op 30 graden dan
[..]
Hallon Rokjon
Hoe was uw dag?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee edgy.. ik was bijna deaud vandaag
[..]
hoi hoi
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee edgy.. ik was bijna deaud vandaag
[..]
hoi hoi
Ik heb gelukkig geen kleding die echt kreukt. Mijn overhemden gewoon lekker ophangen een dag of 2 en dat kan het er weer mee door. Gelukkig hoef ik nooit echt net gekleed te zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik wel.Maar ik voel me zo pauper in gekreukte kleding.
Uhm neequote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als jouw was klaar is knalt Slayer door het huis?
Ik heb het zelf eens opgenomenquote:
Ik heb vanaf mijn 9de in het huishouden geholpen, ben er niks slechter van geworden.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon dat niet toen ik 18 was hoor.
Ik hoefde niks te doen van mammie en het kwam allemaal later pas.
[..]
Ik weet het, maar ik doe eigenlijk 2 studies, waar ik voor beiden een stage heb en sindskort nog maar 1 baan ernaast ipv 2.
Dan ook nog schoonmaken, stofzuigen, wassen, afwassen etc. Ik heb er geen zin in om ook nog eens te gaan strijken terwijl ik behoefte heb om af en toe lekker wat te lezen.
niet zo leuk dusquote:
ik niet.. een randdebiel die lekker met..nou.. 80 ofzo door rood scheurdequote:
Oh even gemistquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Ik was bijna dood"
Maar verder echt superfantastisch!
Mehhh, dat is altijd kutquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zo leuk dus
[..]
ik niet.. een randdebiel die lekker met..nou.. 80 ofzo door rood scheurde![]()
Zo'n randdebiel heb ik ook een keer gehadquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zo leuk dus
[..]
Ownee, wie moet er nu de algen eten?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
Meh, een van m'n Otocinclus affinis is dood.
Dat weet ik ook best. Ik hoefde alleen af en toe af te wassen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mijn 9de in het huishouden geholpen, ben er niks slechter van geworden.
Op je foon? App 't eens?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm neewant 1 ik hou niet van Slayer
Tis gewoon een melodietje al sony ericsson uit het stenen tijdperk
[..]
Ik heb het zelf eens opgenomenwant ik werd er zo blij van
ja behoorlijk jaquote:
ja en dat.. ik dus ook.. nja, op m'n gat danquote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n randdebiel heb ik ook een keer gehadGing bijna op mijn muil om te voorkomen om vliegles te krijgen
Al van de schrik bijgekomen?
Ja, dat zeg ik, alleen rechtop. De rest van de Oto's eten de algen wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ownee, wie moet er nu de algen eten?
En het is Otocinclus affinis
[..]
Dat weet ik ook best. Ik hoefde alleen af en toe af te wassen.
youtubequote:Op woensdag 19 september 2012 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op je foon? App 't eens?Of heb je eigenlijk uberhaupt mijn nummer wel?
Met de fiets?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja behoorlijk ja
[..]
ja en dat.. ik dus ook.. nja, op m'n gat dan
en mwah nog niet helemaal eigenlijk
Als je wetenschappelijke namen gaat gebruiken om wijs over te komen, moet je het wel goed doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, alleen rechtop. De rest van de Oto's eten de algen wel.
Sorry!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zo leuk dus
[..]
Tsja, is nog een ouderwetse gedachte. Tegenwoordig kun je ook op 15 graden wassen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik zal oma eens aan haar oren meesleuren![]()
geloof me.. beter kom ik er niet achter wie t wasquote:
staat niet gesharedquote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga zoekenS.W. gewoon toch hea ja hea?
Vrolijk met allemaal bloemetjes en felle kleurtjes?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen kleding die echt kreukt. Mijn overhemden gewoon lekker ophangen een dag of 2 en dat kan het er weer mee door. Gelukkig hoef ik nooit echt net gekleed te zijn.
En ik heb toch bijna alleen maar vrolijke overhemden.
Dat is niet om wijs over te komen, zo heet het visje gewoonquote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je wetenschappelijke namen gaat gebruiken om wijs over te komen, moet je het wel goed doen.
Van die hawai shirtsquote:Op woensdag 19 september 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrolijk met allemaal bloemetjes en felle kleurtjes?
Mwhehe, Koentjequote:Op woensdag 19 september 2012 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
staat niet geshared
ik stuur wel een dm
Ja, bloemetjes enzulks. En roze, groen, lichtblauw en dergelijke.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrolijk met allemaal bloemetjes en felle kleurtjes?
Hij heet dwerg-algeneter.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet om wijs over te komen, zo heet het visje gewoon.
Leerlingen, wut? Jij bent docent of iets?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, bloemetjes enzulks. En roze, groen, lichtblauw en dergelijke.
Op werk loopt iedereen te haten op die shirts. Maar haters zullen haten.
Vooral de leerlingen vinden het leuk als ik die aandoe.
[..]
Hij heet dwerg-algeneter.
In opleiding.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leerlingen, wut? Jij bent docent of iets?
Nee, dwergmeerval. En ik zeg Otocinclus affinis. En officieel is het zelfs een Macrotocinclus affinis (kijk, zelfs scheef), dus jij moet ook niet zo wijs doen, he?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het is mijn vak, ik moet wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dwergmeerval. En ik zeg Otocinclus affinis. En officieel is het zelfs een Macrotocinclus affinis (kijk, zelfs scheef), dus jij moet ook niet zo wijs doen, he?
Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceOm een of andere reden had ik dat niet verwacht
Welk(e) vak(ken) ?
Dan moet je wel zorgen dat wanneer je iemand verbetert, je info correct is. Meneer de bioloog.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is mijn vak, ik moet wel.
[..]
Wat had je dan verwacht?
Zie hierboven.
Jij geeft dus ook biologie les?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Algen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Meervallen eten heul geen planten.
Ah oke, biologie is wel vetquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is mijn vak, ik moet wel.
[..]
Wat had je dan verwacht?
Zie hierboven.
ga eens werken joquote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef JJH het volgende:
Avond, ik kom jullie nog even vervelen.
En dat eet mijn dwergmeerval. De grotere meervallen die lief in zijn aquarium heeft eten ook algen, overigens.quote:
Hallo meneer taxichauffeurquote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef JJH het volgende:
Meervallen zijn gewoon roofvissen toch? Die worden gevangen op karpers enzoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat eet mijn dwergmeerval. De grotere meervallen die lief in zijn aquarium heeft eten ook algen, overigens.
Er bestaan wel meer soorten meervallen dan de vissen die jij met je hengeltje opvist.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meervallen zijn gewoon roofvissen toch? Die worden gevangen op karpers enzo
Ik zie meerdere Nederlandse namen staan als ik zoek, dus zo gek vond ik het niet eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je wel zorgen dat wanneer je iemand verbetert, je info correct is. Meneer de bioloog.
Jazeker.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij geeft dus ook biologie les?Aan welk niveau/jaar?
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef JJH het volgende:
Ik heb het over de wetenschappelijke naam, die ik erbij gaf.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie meerdere Nederlandse namen staan als ik zoek, dus zo gek vond ik het niet eens.
Maar is iig een harnasmeerval, ja.
[..]
Jazeker.
In de serie River Monsters komen ze regelmatig voorquote:Op woensdag 19 september 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er bestaan wel meer soorten meervallen dan de vissen die jij met je hengeltje opvist.
Ja anders kon ik er niet mee thuiskomenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat las ik.
Inclusief oliefilterdekselding?
Kloptquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
In de serie River Monsters komen ze regelmatig voor
Kon ook zijn dat ze hem met een busje brachten met de medeling. "Zoek het lekker zelf uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja anders kon ik er niet mee thuiskomen
Haha nee ik heb hem opgehaaldquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Kon ook zijn dat ze hem met een busje brachten met de medeling. "Zoek het lekker zelf uit."
Allang en wat een leuke naam voor mijquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow het kitesurfmeisje zit ook hier?
Kloptquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
In de serie River Monsters komen ze regelmatig voor
Ik vind die tijgervis wel erg tofquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt
Dat soort beesten komen ook gewoon in Nederland voor
Helaas nog nooit gevangen
Edit: boven de 40 cm nooit gevangen
Vind je het heel raar dat ik niet bijhoud welk diertje er in een ander geslacht geplaatst wordt zolang het niet om mijn specialisatie gaat?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over de wetenschappelijke naam, die ik erbij gaf.
Ik zou echt bang wegrennen als ik zoiets vingquote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind die tijgervis wel erg tof
[ afbeelding ]
Haha sorry, ik heb dat een beetje opgepikt in een ander topic; <insert activiteit hier>-meisjequote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Allang en wat een leuke naam voor mij
Nee. Maar ga dan ook niet wijs lopen doen omdat je het zelf kennelijk niet wist.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind je het heel raar dat ik niet bijhoud welk diertje er in een ander geslacht geplaatst wordt zolang het niet om mijn specialisatie gaat?
Hapje?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind die tijgervis wel erg tof
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou echt bang wegrennen als ik zoiets ving
Daar moet je geen sorry voor zeggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha sorry, ik heb dat een beetje opgepikt in een ander topic; <insert activiteit hier>-meisje
Dus ik mag je niet op een fout wijzen omdat ik niet zie dat je nog een andere fout maakt?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ga dan ook niet wijs lopen doen omdat je het zelf kennelijk niet wist.
Oke dan nietquote:Op woensdag 19 september 2012 21:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
Daar moet je geen sorry voor zeggen.
Jawel, hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus ik mag je niet op een fout wijzen omdat ik niet zie dat je nog een andere fout maakt?
Euhm, wat jij wilt.
ik morgen weerquote:
Heb je niks aan, is van de vrouwenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow het kitesurfmeisje zit ook hier?
Hebben jullie maar één vrachtwagen ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik morgen weer![]()
dan kan ik mijn route van maandag gaan doen
Serieus?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je niks aan, is van de vrouwen
ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou echt bang wegrennen als ik zoiets ving
hoi daarbovenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef Cryothic het volgende:
Zo, ik zit ook weer eens achter een pc voor de verandering... goeieavond allen
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Hebben jullie maar één vrachtwagen ofzo?
Niet zo wanhopig overal op springen, Faxjequote:
Hij is kapoet?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar de bestellingen staan nog in mijn vrachtwagen![]()
en in de garage konden we dat niet gaan lossen en overladen
dat nietquote:
en weer gemaaktquote:
Wat een afzichtelijk lelijk ding.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]. Volgens mij klopt de tag niet, trouwens
.
Wat. De. Fuck.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]. Volgens mij klopt de tag niet, trouwens
.
*Vrrrooooeeeemmm* *Pffsscchhhh*quote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en weer gemaakt![]()
maandag de turbo eruit geblazen
Maak je geen zorgen, die zal jij nooit aan je haakje slaanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een afzichtelijk lelijk ding.
Nouja ik bedoel het gewoon quasi-grappig hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo wanhopig overal op springen, Faxje. Dat werkt niet.
Welke vraagquote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
Ik kreeg maar half antwoord op mijn vraag.
Dat is ook weer zo inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar de bestellingen staan nog in mijn vrachtwagen![]()
en in de garage konden we dat niet gaan lossen en overladen
Moet je de vraag 2x stellenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
Ik kreeg maar half antwoord op mijn vraag.
Weet ikquote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik bedoel het gewoon quasi-grappig hoor
Kon het toch proberen? ..
preciesquote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Vrrrooooeeeemmm* *Pffsscchhhh*
Whups.. Dat ging vast niet lang goedquote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
alleen was ik bezig een helling te beklimmen van 24 %
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik in het echt maar zo'n grote mond
dus morgen de route afwerken op 2 klanten na die hoeven ineens niet meerquote:
ik heb het gelukkig wel gehaaldquote:Op woensdag 19 september 2012 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whups.. Dat ging vast niet lang goed
die heb jij toch ookquote:
Ja, vind je het gek, 4 dagen later!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus morgen de route afwerken op 2 klanten na die hoeven ineens niet meer![]()
en vrijdag naar Brabant
Dat scheelt welquote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het gelukkig wel gehaald
Broabantse nachten zijn lang.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus morgen de route afwerken op 2 klanten na die hoeven ineens niet meer![]()
en vrijdag naar Brabant
Handrem!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef sararaats het volgende:
Als ik op een helling rijd, bol ik terug. Ik heb de helling bij m'n rijexamen maar half overleefd.
Maar jij hoeft dat ook nietquote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
Als ik wat op heb, heb ik wel een grote bakkes, trouwens. Maar niet als het op versieren aan komt, dat. Kan. Ik. Niet. Pertinent niet
.
Bouw ze uitquote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb m'n momenten wel hoor
Ik vraag me nog steeds af waar je in belgie met 24% omhoog gaat.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
alleen was ik bezig een helling te beklimmen van 24 %
Met alcohol op ben ik ook the man!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
Als ik wat op heb, heb ik wel een grote bakkes, trouwens. Maar niet als het op versieren aan komt, dat. Kan. Ik. Niet. Pertinent niet
.
Waarom nietquote:
Vlakbij Luik heb je toch zo'n fucking steile plek?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waar je in belgie met 24% omhoog gaat.
Fixed.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met alcohol op ben ik ook the woman!
de ene krijgt het vrijdag en de andere weet ik nog nietquote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek, 4 dagen later!![]()
![]()
vertel mij watquote:[..]
Dat scheelt wel
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met alcohol op ben ik ook the man!
maar ik zie maar een paar mensen hier die ik niet ook elders tegenkomquote:
Wehehehehe. Dat is wat ik zei voordat ik dit had gelezen. Nja, ik hou van intelligente mannen, dus les in whatever is allemaal prima. Politiek, bedrijfskunde, aandelen enz enz.quote:
Weet ik maar vergeet die dan af te zetten. Meestal probeer ik veel gas te geven. Vroem vroemquote:
Jij laat je versieren enzoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou het ook wel leuk vinden wanneer ik eens het initiatief durfde te nemen
.
wat dacht je van de E411 na Namen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waar je in belgie met 24% omhoog gaat.
Ja, of de Kennedytunnel uit. Dat is ook onmeunig steil.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vlakbij Luik heb je toch zo'n fucking steile plek?
Nou, bijna een fucked up woman.quote:
Schat, ik herken een versierpoging nog niet als het naakt voor me danst met een theemuts opquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik zie maar een paar mensen hier die ik niet ook elders tegenkom
kloptquote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vlakbij Luik heb je toch zo'n fucking steile plek?
Ik versier nooit.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ook. Maar niet op versieren gebied. Dan worden m'n zintuigen nogal blurrie.
Jij zou zo'n vrouw zijn waar ik NIET achter wil staan op een hellingquote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik maar vergeet die dan af te zetten. Meestal probeer ik veel gas te geven. Vroem vroem
herkenbaarquote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schat, ik herken een versierpoging nog niet als het naakt voor me danst met een theemuts op.
Ja, van de week leek het wel alsof de r&p sc weggelopen was hierheen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik zie maar een paar mensen hier die ik niet ook elders tegenkom
zo totally eensquote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik versier nooit.Complimentjes kan ik ook al nauwelijks verdragen. Altijd: GIGIGIGIHIHIHIHIHIHI dankje.
het lijkt een soort mix van het versieren topic en KSC wat dat betreftquote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, van de week leek het wel alsof de r&p sc weggelopen was hierheen.
Dus toch, maar ik vind het gewoon nog steeds véél klinken.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat dacht je van de E411 na Namen.
daar zitten er zelfs verschillende![]()
en kijk anders maar eens bij Luik
Zo fuck it, bied je je aan?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja als je nog een oefenpartner zoekt....
Fixed again...quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, bijna een knocked up woman.
En al die kerels dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schat, ik herken een versierpoging nog niet als het naakt voor me danst met een theemuts op.
dat zou wel een aparte vertoning zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik een compliment krijg dan volgen de volgende gezichtsuitdrukkingen:quote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik versier nooit.Complimentjes kan ik ook al nauwelijks verdragen. Altijd: GIGIGIGIHIHIHIHIHIHI dankje.
Techniek?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wehehehehe. Dat is wat ik zei voordat ik dit had gelezen. Nja, ik hou van intelligente mannen, dus les in whatever is allemaal prima. Politiek, bedrijfskunde, aandelen enz enz.
Kennedy, is dat die Tol tunnel of de graties tunnel?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, of de Kennedytunnel uit. Dat is ook onmeunig steil.
Maar 24%?
De Waaslandtunnel is naar het schijnt nog steiler dan de Kennedytunnel.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, of de Kennedytunnel uit. Dat is ook onmeunig steil.
Maar 24%?
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het lijkt een soort mix van het versieren topic en KSC wat dat betreft
Welke kerelsquote:
Nou! En zelfs dan zou ik de versierpoging niet herkennenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou wel een aparte vertoning zijn
het ergste is als je ervoor staatquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus toch, maar ik vind het gewoon nog steeds véél klinken.
Als je bedenkt dat de Alpe d'Huez op de het allersteilt 11,5% is...
Eerder woman locked up abroad.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fixed again...
Zeg, ik blijf niet bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |