Zover ik weet mogen ze je abonnement nooit zomaar voor een jaar verlengen. Je kunt het daarna telkens met een opzegtermijn van een maand stopzetten.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:53 schreef Hades24 het volgende:
Het incassobureau had via tmobile een afkoopsom gekregen vanwege de achterstand. Ik weet niet precies wat dit bedrag was maar dat liep ook tegen de 1000 euro geloof ik.
dus we kunnen niet aantonen dat het abonoment per maand is betaald. we kunnen alleen aantonen dat de afkoopsom is betaald.
het abonoment is ook nooit verlengd gweest. tmobile heeft die afkoopsom dik een jaar voordat abo afliep gemaakt.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zover ik weet mogen ze je abonnement nooit zomaar voor een jaar verlengen. Je kunt het daarna telkens met een opzegtermijn van een maand stopzetten.
Als je kunt aantonen dat je alles hebt betaald, zit je goed. Je rekent gewoon uit wat de kosten zijn van het abonnement + de incassokosten door middel van bewijspapieren. Daarna maak je dit sluitend door middel van bankafschriften.
Kerel, het is nu al een paar keer correct gespeld voor je. Is het werkelijk zoveel moeite om abonnement te spellen dan, in plaats van het afgrijselijke abonoment?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef Hades24 het volgende:
[..]
het abonoment is ook nooit verlengd gweest. tmobile heeft die afkoopsom dik een jaar voordat abo afliep gemaakt.
Als je kunt bewijzen dat je een afkoopsom bent overeengekomen met T-Mobile (brief) en dan het bedrag sluitend kunt maken door middel van bankafschriften. Dan zit je goed. In de afkoopsom zitten namelijk de abonnementsgelden + een bepaald bedrag voor het voortijdig stopzetten van je abonnement.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef Hades24 het volgende:
[..]
het abonoment is ook nooit verlengd gweest. tmobile heeft die afkoopsom dik een jaar voordat abo afliep gemaakt.
Om heel eerlijk te zijn heb ik daar nog niet eens naar gekeken. Ik ben eerst op onderzoek uit gegaan en ik ga morgen eerst contact opnemen met incasso en tmobile hoe het kan dat tmobile geen gegevens heeft van mij en die "openstaande rekeningen". En waarom het ik nooit info heb gehad van tmobile en incasso over deze rekeningen en ik meteen een deurwaarder op de stoep heb staan.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je kunt bewijzen dat je een afkoopsom bent overeengekomen met T-Mobile (brief) en dan het bedrag sluitend kunt maken door middel van bankafschriften. Dan zit je goed.
Wanneer moeten jullie verschijnen?
Succes, jongen. Het kan frustrerend zijn, maar zorg er wel voor dat je je zaakjes goed op orde hebt. Tevens is bellen wel een snelle communicatiemiddel, maar niet echt verstandig. Je kunt namelijk niet bewijzen wat jullie zijn overeengekomen. Het beste kun je ook communiceren door middel van mail, dan heb je het zwart op wit.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Hades24 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik daar nog niet eens naar gekeken. Ik ben eerst op onderzoek uit gegaan en ik ga morgen eerst contact opnemen met incasso en tmobile hoe het kan dat tmobile geen gegevens heeft van mij en die "openstaande rekeningen". En waarom het ik nooit info heb gehad van tmobile en incasso over deze rekeningen en ik meteen een deurwaarder op de stoep heb staan.
toch bedankt maar ik ben een vrouwquote:
Ah, sorry. Had er geen erg in. Graag gedaan. Hopelijk komt het allemaal uiteindelijk op zijn pootjes terecht.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:21 schreef Hades24 het volgende:
[..]
toch bedankt maar ik ben een vrouwmaar moet sowieso bellen aangezien op er op de papieren nergens een mail adres te vinden is. Dus dat moet ik morgen ook meteen na vragen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef Dzjonka het volgende:
Ik lees tussen de regels door dat je ouders geen abonnement op hun eigen naam konden krijgen ivm eerdere schulden en bkr codering? Waarom heb je door hen over laten halen? Ik snap dat het je ouders zijn, maar ik gok dat dit niet hun eerste akkefietje is met een deurwaarder...
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef Luxuria het volgende:
Jullie hebben alleen de afkoopsom betaald en niet de achterstallige maanden?
Nog mooier gewoon telefonisch zeggen dat alles van jou kant betaalt is (waarop T-Mobile zal zeggen dat jij het dan maar moet opsturen) en jij de Zitting vol vertrouwen tegemoet ziet. (uiteraard wel zorgen dat je alles in orde hebt)quote:Op woensdag 19 september 2012 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat je moet zeggen: Wie eist, bewijst. Dus laat die bewijsstukken maar zien.
Komen ze met stukken aan dan kan je T-mobile om de oren slaan als blijkt dat je die al betaald hebt
Dat vermoed ik ook, helaas.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:41 schreef Fer het volgende:
Ik ben bang dat TS de administratie hierover helemaal niet in orde heeft en dan nader je zo'n zitting toch met geknepen billen. Dit gezien het feit dat TS tmobile moet bellen om te vragen of alles betaald is of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |