SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 0% gewijzigd door Lotusss op 19-09-2012 19:12:28 ]Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Buiten de hoorcolleges wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Er wordt niet zoveel genaaid tijdens de hoorcolleges anders hoor
Tijdens de werkcolleges wel?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Er wordt niet zoveel genaaid tijdens de hoorcolleges anders hoor
ALtijd weer zo...quote:
Jij kent mijn meningquote:
Wel leuk liedje erbij thoughquote:
Kutmuziek!!!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wel leuk liedje erbij though
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wel leuk liedje erbij though
paint it blackquote:
Sjagerijnquote:
dan wacht die vent mar tot morgenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik moet eigenlijk even langs het inloopuur van de fysio maar ik heb geen zin
Jawel, why?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je kent paint it black van de Rolling Stones niet?
Dan maak je maar zin.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik moet eigenlijk even langs het inloopuur van de fysio maar ik heb geen zin
Heerlijk nummer!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je kent paint it black van de Rolling Stones niet?
ongeschiktquote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dan wacht die vent mar tot morgen
geschiktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |