SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
know'm sayin?
word? word.![]()
Met Heitinga een keer in de basisPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Jammer dat ziggo sport 1 voetbal niet in HD uitzend.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Komt Swansea goed weg“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik heb met ziggo gewoon sport1 in HD hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Wilskracht het volgende:
Jammer dat ziggo sport 1 voetbal niet in HD uitzend.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Mooie wedstrijden morgen, wordt een kwart oog op de eredivisie en driekwart oog op de BPL.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Alleen Sport 1 select en Swansea -Everton wordt op sport 1 voetbal uitgezonden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb met ziggo gewoon sport1 in HD hoorGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ah soquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:02 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Alleen Sport 1 select en Swansea -Everton wordt op sport 1 voetbal uitgezonden.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ja prachtige wedstrijden alleen mijn neefje wordt 10 dus daar moet ik heen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mooie wedstrijden morgen, wordt een kwart oog op de eredivisie en driekwart oog op de BPL.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
0-1Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat was dus vol hands. Speelt die laatste pass gewoon met de elleboog.
Commentator zegt geen appèl, maar één verdediger steekt toch echt (zij het niet overtuigend) zijn arm omhoog.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Mooie counter.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Tja, Swansea had ondertussen ook al weer voor kunnen staan als ze maar een paar van de grote kansen erin hadden geschoten.![]()
iig een vermakelijke potquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:57 schreef TheGeneral het volgende:
Tja, Swansea had ondertussen ook al weer voor kunnen staan als ze maar een paar van de grote kansen erin hadden geschoten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: