SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
ruim je het zelf even op?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef stoereboii het volgende:
Ik wil in de webapp komen!!!!!!!!!!
wil je wat doneren aan deze arme boii?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:05 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:05 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe duur was leite?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er aardig wat van Persies voor moeten discarden, maar de basis staat er
Hardop lachenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er aardig wat van Persies voor moeten discarden, maar de basis staat er
Ben jij net bezig geweest?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:05 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet als er een banhammer komtquote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
JaFF iemand blijgemaakt denk ik
Die gozer is nu keihard aan het fappen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
JaFF iemand blijgemaakt denk ik
ja hierquote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Meer mensen die niet in de WebApp kunnen komen?
Behalve vanochtend is het een groot drama.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Meer mensen die niet in de WebApp kunnen komen?
Was ook maar een grapje. Hopelijk voor je vind je nog een rijke PS3'ert.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dus niet huilen
Doe je vanavond ook mee met clubs?
90K op Xbox en Kelvin nog veel goedkoper die naar binnen kan kuttenquote:
Tering.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Onder de radar. Hoop ik. Straks even op Buttner IF jacht als het nog werkt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje. Hopelijk voor je vind je nog een rijke PS3'ert.
Nee, heb FIFA bij een vriend liggen helaas
Zelfde. Dan komt er te staan: Maximum FUT users oid.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef stoereboii het volgende:
hij vraagt mn security question maar wil niet verdergaan als ik op continue click..............
Hoezo geef je alles weg dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 900k over !
Puush hier spelers, geen DM!
Jij zit op de PS3 toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Onder de radar. Hoop ik. Straks even op Buttner IF jacht als het nog werkt.
STquote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 900k over !
Calderoniquote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 900k over !
http://puu.sh/16Dwzquote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 900k over !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer er in te komen, hou even wat vast.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 900k over !
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 900k over !
Nog 900k over !
IK DRUK TOCH OP INVOEREN DAT BEDOEL JE TOCHquote:Op woensdag 19 september 2012 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
Wat snappen jullie niet aan Puush?
Nog 900k over !
Nog 900k over !
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
Niemand die mij wil doneren??
@PS3Ja ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een onzin.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is echt fantastisch. Ik kom thuis en ik denk dat ik eindelijk wat kan traden, is de web app down. Om 1 of andere reden denk ik dat jullie er iets mee te maken hebben.
Je lult volgens mij zwaar maar goed. Kan nooit kwaadquote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 900k over !
Dat heb je heel goed gedacht.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is echt fantastisch. Ik kom thuis en ik denk dat ik eindelijk wat kan traden, is de web app down. Om 1 of andere reden denk ik dat jullie er iets mee te maken hebben.
Dat is wel lullig voor mensen die een speler er voor 100k op hebben staan en hier niets mee te maken hebben, maar die gekocht werden door mensen die van coins afmoestenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mensen die nu 100k krijgen ofzo worden als eerste geband wss
heb meer het idee dat het komt omdat het nu prime time is en de servers de load niet aan kunnen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je krijgt van mij 450 coins okequote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is wel lullig voor mensen die een speler er voor 100k op hebben staan en hier niets mee te maken hebben, maar die gekocht werden door mensen die van coins afmoesten
Echt hypocriet jijquote:
Thanks.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
{"packId":406,"usePreOrder":true,"useCredits":0}
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Maver24 het volgende:
Kamikazie, heb je die van mij gezien
Ik heb helaas geen Puush
wat? Ik heb nog niet eens mijn account kunnen activeren op de appquote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt hypocriet jij
Eerst over hackende flikkers praten, maar wel coins willen
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Meer puushjes!!
Ben nu aan het opkopen!!
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Meer puushjes!!
Ben nu aan het opkopen!!
FC KKBALquote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Meer puushjes!!
Ben nu aan het opkopen!!
Die van mij nog nietquote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
Oke heb ze gekocht.
Geen dank gr gr
UHHH..... nee.....quote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
Oke heb ze gekocht.
Geen dank gr gr
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
Oke heb ze gekocht.
Geen dank gr gr
Kan ik er nog 1tje opzetten? zit er nu opquote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
Oke heb ze gekocht.
Geen dank gr gr
Toe maar!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Kan ik er nog 1tje opzetten? zit er nu op
heb je die van mij ook gekocht ????quote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
Oke heb ze gekocht.
Geen dank gr gr
We worden beroemd in canadaquote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat deze actie onderwerp van gesprek zal zijn in Canada
Idd durf gewoon kanker te zeggen pfffquote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef OmniRocket het volgende:
wat is dat met iedereen die kk gebruikt?
quote:
Ethernet kabeltje er in? Dat doet bij mij altijd wonderen!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik word om de zoveel tijd door FIFA van de servers af gegooid
Daardoor verlies ik bijna al mn potjes, terwijl mn internet echt dikke prima is en de router letterlijk naast de PS3 staat
Weet iemand of dit op een bepaalde manier te fixen is, want zo gaat de lol er snel af
De schade valt wel te overzien, vorig jaar was het veel en veel erger!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit is eigenlijk wel belachelijk. Hele market is nu verneukt. Hopelijk resetten ze het.
Niemand verteld mij hoequote:Op woensdag 19 september 2012 18:22 schreef Thorb het volgende:
Heb de ballen om het zelf te doen of vraag ook niet om coins, man man man
Als het niet werkt in firefox en mensen bieden het aanquote:Op woensdag 19 september 2012 18:22 schreef Thorb het volgende:
Heb de ballen om het zelf te doen of vraag ook niet om coins, man man man
Is toch raar, alles gaat vlekkeloos, geen lag geen niks, maar dan ineens is het poofquote:Op woensdag 19 september 2012 18:22 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ethernet kabeltje er in? Dat doet bij mij altijd wonderen!
vind je het gek met die overload aan shit van fifa 13 nuquote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is toch raar, alles gaat vlekkeloos, geen lag geen niks, maar dan ineens is het poof
Waarom zou het niet werken dan? Je kan gewoon met FF op de webapp..quote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als het niet werkt in firefox en mensen bieden het aan![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef pascal08 het volgende:
Glitch werkt weer! We kunnen weer los!
Hoe?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef pascal08 het volgende:
Is dat wel zo'n goed idee??quote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef pascal08 het volgende:
Heb net ff geupdate en nu welquote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zou het niet werken dan? Je kan gewoon met FF op de webapp..
@GekkeZuiden in een van die topics staat een hele handleiding
Ik zit er al heel de dag in, niks aan het handje:)quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef diedjuh het volgende:
Kunnen jullie echt allemaal gewoon de webapp in? Ik kom er niet in.
Ja ben pas uurtje thuis en de topics gaan zo snelquote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zou het niet werken dan? Je kan gewoon met FF op de webapp..
@GekkeZuiden in een van die topics staat een hele handleiding
Iedereen heeft 0 coins hoor. Dus doe maar niet stoer dat "jij wel even de coins hebt".quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Maks0s het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe het werkt, heb er denk ik wel de coins voor om het te doen.
Dat moet je niet willen, want dan kan je meteen al bijna geen winst meer maken met gold packs.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Maver24 het volgende:
Als het zo doorgaat blijven de prijzen wel lekker laag want meer spelers op de markt
Koop die van mij danquote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Kamikazie het volgende:
Gas op die lollie en hacken maar!
Ik geef coins weg, DM me maar met info van spelers!!
Denk het niet... Is te riskant niet waarquote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef Confetti het volgende:
Nog niemand aangedurfd die FIFA points te doen?
Dat was overduidelijk mijn bedoeling om stoer te doen, natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Iedereen heeft 0 coins hoor. Dus doe maar niet stoer dat "jij wel even de coins hebt".
ik welquote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet gedm't?
ja, doeiquote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk mijn bedoeling om stoer te doen, natuurlijk
Net al een paar x:Pquote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet gedm't?
Die kan je gewoon voor 50k+ verkopen straksquote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Suarez
Liverpool
5-3-2
sp 36000
bin37500
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef Rijst het volgende:
confetti help me. Het lukt bij mij niet
Ik heb tamper aangezet
Ik lik op buy
En dan vink ik continue tamper uit en voer ik de code in maar dan geeftie aan dati k gniet genoeg coins heb
welke code en hoe en wat?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Nickskuh het volgende:
Yes zit erin op firefox!
Moet ik nu die code intikken en dan op start klikken?
Waar voer jij de code in? Als het goed is staat er een oude code en die moet je vervangen met {"packId":406,"usePreOrder":true,"useCredits":0}quote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef Rijst het volgende:
confetti help me. Het lukt bij mij niet
Ik heb tamper aangezet
Ik lik op buy
En dan vink ik continue tamper uit en voer ik de code in maar dan geeftie aan dati k gniet genoeg coins heb
Oh dat wist ik niet. Ik probeer het zo weer. was er weer uitgegooidquote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Waar voer jij de code in? Als het goed is staat er een oude code en die moet je vervangen met {"packId":406,"usePreOrder":true,"useCredits":0}
Lama dan, haal ik hem er vanaf!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die kan je gewoon voor 50k+ verkopen straks
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef stoereboii het volgende:
ik kom er dus werkelijk niet meer in he
Hoe kom je erin? Ben het nu al 10 minuten aan het proberen, maar hij zegt telkens dat ze bezig zijn het te verbeteren.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
zit er nu weer in, maar werd er net ook direct uitgegooid. nu hopen op een messi
Opbokken.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:31 schreef baswijchen het volgende:
KieBling
ST
German
Bundesliga
Bayern 04 leverkusen
4-4-2
79 Rated
Team name: nimma united
bieden AUB! heb het nodig aangezien al die hackers hier en ik weet de trick niettamper data?
Wie ben jij dan???quote:Op woensdag 19 september 2012 18:31 schreef baswijchen het volgende:
KieBling
ST
German
Bundesliga
Bayern 04 leverkusen
4-4-2
79 Rated
Team name: nimma united
bieden AUB! heb het nodig aangezien al die hackers hier en ik weet de trick niettamper data?
Gewoon blijven proberen. Nu loopt mn pc vastquote:Op woensdag 19 september 2012 18:31 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hoe kom je erin? Ben het nu al 10 minuten aan het proberen, maar hij zegt telkens dat ze bezig zijn het te verbeteren.
Tim86 staat verdacht hoog op xbox!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dus bij jou werken de leaderboards wel?
Staat er geen tutorial op google?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die mij kan helpen met tamper??
Google die code en je vindt een handleiding voor FUT12. Dit werkt ook voor 13.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die mij kan helpen met tamper??
zo'n 7.5k pack?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef Neraice het volgende:
Pirlo Modric Higuain Terry in 1 pakje!
Echt , trieste figurenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ineens al die lurkers accounts aanmaken en bedelen
24 spelers volgens mijquote:Op woensdag 19 september 2012 18:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar dat zijn 7.5k's toch?
Nee man, 25k xDquote:Op woensdag 19 september 2012 18:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar dat zijn 7.5k's toch?
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Google die code en je vindt een handleiding voor FUT12. Dit werkt ook voor 13.
Het downloaden lukt al nietquote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Staat er geen tutorial op google?
Very naisquote:
Maak dat de kat maar wijs.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:36 schreef over_hedge het volgende:
koop ik een normaal pakje van 7500 coins. Met coins betaald. Heb ik een xavi
![]()
Staat nog open. Kan screen maken als je het echt graag wiltquote:
oei oeiquote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit hebben jullie vast al gelezen: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1929415.page
The Beasts is roykkbal dacht ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef lordteddybeer het volgende:
Staan er Fokkers tussen?
[ afbeelding ]
2 accounts van mij.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef lordteddybeer het volgende:
Staan er Fokkers tussen?
[ afbeelding ]
Ik had daar gisteravond ook al moeite mee, was ik er eindelijk kon ik niet tussen pagina's heen en weer switchen enzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik kan al niet eens op de 59e minuut komen voor spelers.
Als ik deze code pak, dan wordt ik eraf geknaldquote:Op woensdag 19 september 2012 18:31 schreef baasvandemaffia het volgende:
Waar moet deze code dan?
{"packId":406,"usePreOrder":true,"useCredits":0}
Als je terug inlogt heb je je spelersquote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Als ik deze code pak, dan wordt ik eraf geknald
Je doet het verkeerd. Je moet altijd een code vervangen he. Er moet een oude code staan die je vervangt met de cheat code.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef Rijst het volgende:
Het is me 1x gelukt. en nu krijg ik weer de melding dat ik te weinig coinsh eb. hoe kan dit?
Je had effe op moeten letten toen je het een keertje goed deed, slomequote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef Rijst het volgende:
Het is me 1x gelukt. en nu krijg ik weer de melding dat ik te weinig coinsh eb. hoe kan dit?
Ik vergeet soms de code goed te plakken en dan krijg ik een bronze pack natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd. Je moet altijd een code vervangen he. Er moet een oude code staan die je vervangt met de cheat code.
Als er niets staat zit je op het verkeerde scherm.
ik vervang hem ook altijd.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd. Je moet altijd een code vervangen he. Er moet een oude code staan die je vervangt met de cheat code.
Als er niets staat zit je op het verkeerde scherm.
Wat is ziek veel voor jou?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef KrAlex het volgende:
Heb nu de meeste verkocht of meteen discardheb nu alleen ziek veel coins.
Voor sommige hier wel ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef Nickskuh het volgende:
FUT 13 is na 2 dagen alweer voorbij denk ik..
Mag ik watquote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef KrAlex het volgende:
Heb nu de meeste verkocht of meteen discardheb nu alleen ziek veel coins.
Moet ie weer cool doen met z'n eigen codequote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik vervang hem ook altijd.
ik gebruik deze
{"currency":"COINS","usePreOrder":false,"packId":300,"useCredits":0}
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Moet ie weer cool doen met z'n eigen code
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Moet ie weer cool doen met z'n eigen code
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
Mijn club value is 0 en heb 5k trade profit
Ik ben het met je eens, dit verpest heel FUT13quote:Op woensdag 19 september 2012 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie verpesten het toch voor de rest door dit te doen. Dan nog ga ik dit jaar (hopelijk) wel rijk worden zonder zo'n glitch te gebruiken.
-quote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?!
Lekker voor jequote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef baasvandemaffia het volgende:
hoezo kan ik tamper date niet downloaden? ik heb al verschillende versies geprobeerd met firefox maar bij geen een lukt het
ik heb maar een paar spelersquote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?!
Je moet meeposten sinds FUT12 slowchatquote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef baasvandemaffia het volgende:
hoezo kan ik tamper date niet downloaden? ik heb al verschillende versies geprobeerd met firefox maar bij geen een lukt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |