ja ze lijkt mij wel een heel aardig persoonquote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze heeft zo'n lief gezichtje
niet waarquote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij valt dan ookop ecto's
ze heeft een kind samen met orlando bloom, pure perfectiequote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja ze lijkt mij wel een heel aardig persoon
eet smakelijkquote:
quote:
wat een liefdequote:
ik las rollenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Snowbells het volgende:
Zaterdag met happy en hypo roddelen.
Over FOK!volk, niemand is veilig.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Snowbells het volgende:
Doen we ook, van de heuvels af en van trappen af fietsen.quote:
Ik ben God, ik kom niet uit een kut nee. Ik ben gebracht door een ooievaar.quote:
HAH GAAAAAAAAY!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Snowbells het volgende:
En hier was ik, denkend om te gaan afvallen. Ik wacht wel een week.quote:
Dus voor alles bestond was er al een oooievaar?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben God, ik kom niet uit een kut nee. Ik ben gebracht door een ooievaar.
Njet. Dat was alleen die dag.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb al gewonnen. Jij hebt het namelijk al opgegeven.
Beantwoord je mijn gebeden weleens?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben God, ik kom niet uit een kut nee. Ik ben gebracht door een ooievaar.
Juist, die heb ik geschapen om mij te brengen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus voor alles bestond was er al een oooievaar?
Je wordt wat?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik word helemaal kniftig van snow's ui
Je bent dan ook erg groot geschapen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist, die heb ik geschapen om mij te brengen.
Jij mastubeert, jij hebt geen recht op gebeden smerig jong!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beantwoord je mijn gebeden weleens?
Dit klinkt als een kip en ei verhaalquote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist, die heb ik geschapen om mij te brengen.
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een woord, google het maar eens
Oh, wat als ik ermee stop?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mastubeert, jij hebt geen recht op gebeden smerig jong!
Gaat heen en vermenigvuldigt u.
Maar mijn UI is leukquote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een woord, google het maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |