Halo, doe eens niet zo onvriendelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 12:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Denk dat je het beste voor het hoofdkantoor van postnl kan gaan slapen vanavond. Heb je morgen het snelst antwoord.
Dame aan de tel zij dat ik ff moest wachten tot maandag, en als ik het daarna nog niet heb, weer effe bellen, blijkt het gestolen te zijn, dan wordt ik boos,quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Even tweeten naar de klantenservice?
in iedergeal hartelijk danke voor je antwoorden.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef dennistd het volgende:
Sorry hoor, maar wij weten ook niet alles. Gewoon geduld hebben, als er iemand is die het weet meldt diegene het vanzelf wel. En voor de rest gewoon morgen de klantenservice bellen.
En dus NIET elke keer dit topic weer schoppen
Als het er maandag nog niet is en er geen duidelijke status op de site staat van de tt code gewoon wehkamp bellen. Sturen ze je wel een nieuwe op.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Dame aan de tel zij dat ik ff moest wachten tot maandag, en als ik het daarna nog niet heb, weer effe bellen, blijkt het gestolen te zijn, dan wordt ik boos,
men zal steelt simpelweg niet half-life van een man, dan breek je zijn eer en waardigheid
Tis een game, valt onder briefpostquote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als het er maandag nog niet is en er geen duidelijke status op de site staat van de tt code gewoon wehkamp bellen. Sturen ze je wel een nieuwe op.
Oh je hebt geen track ent trace gehad dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Tis een game, valt onder briefpost
nooit een track&trace gekregen bij een game die ik bestel, dus vind ik niet erg raar, ik heb veel te lang gewacht op de kans om orange box zó goedkoop te kunnen bestellen, het is voorheen nooit eerder fout gegaan,quote:Op zondag 20 januari 2013 13:51 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Oh je hebt geen track ent trace gehad dan?
Ik heb toevallig afgelopen dagen ook vreemd veel meer klachten van post die niet is aangekomen dan ooit ervoor. Ik zou haast denken dat het te maken heeft met het feit dat de bezorgers het beu zijn om in de sneeuw te lopen..
In sorteerprocessen kan haast niks fout gaan..
Sorry, beloof normaal te gaan doenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:28 schreef Klonk het volgende:
zo, nu kappen hier, allemaal een beetje normaal doen tegen elkaar
als het goed is staat er bij elke status ook een uitleg, klik daar nou eens op voor je hier in blinde (en ietwat domme) paniek binnen komt rennenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef sneeuwtje het volgende:
Mijn status staat op " discrubutie, word het vandaag nog bezorgd?
nu 3quote:Op zondag 20 januari 2013 00:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe ver is je pakje in het sorteerproces?
Hoeveel groene blokjes staan er op de trackingpagina?
Ik bedoel deze:
[ afbeelding ]
Jaha!!! Heb ik gelezen JA. Maar ik vraag me af, of het vandaag nog word bezorgd :squote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het goed is staat er bij elke status ook een uitleg, klik daar nou eens op voor je hier in blinde (en ietwat domme) paniek binnen komt rennen
als je door zo doorgaat kun je ff helemaal niets meer doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef sneeuwtje het volgende:
Ik wil gewoon een antwoord begrijpen jullie dat niet? Als er normaal word gereageerd dan spam ik niet!
Er is niet altijd iemand die binnen 1 minuut reageert.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef sneeuwtje het volgende:
Ik wil gewoon een antwoord begrijpen jullie dat niet? Als er normaal word gereageerd dan spam ik niet!
PostNL sowieso niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef igi0n het volgende:
Ik heb op marktplaats wat gekocht en heb als t&t 2 nummers gekregen namelijk 160653 en 4080420100022313. De koper heeft er echter niet bij gezegd met welke pakketservice het verstuurd is. Iemand die het weet?
Dat kun je aangeven na de eerste bezorgpogingquote:Op maandag 11 februari 2013 16:51 schreef Skv het volgende:
Paar vragen dus:
-Hoe kan ik regelen dat ze dit pakje gewoon op het postkantoor neerleggen in plaats van aanbieden bij mij thuis?
Ja, tenzij er 'Alleen huisadres' op het pakket staat of er voor getekend moet worden.quote:-Mogen postbezorgers pakjes bij de buren afgeven? Dit wil ik namelijk niet!
Kan met Pakjegemak dacht ikquote:-Kan ik in het vervolg pakjes ook naar een postkantoor laten versturen ipv naar mijn eigen adres? Afhalen heb ik liever dan dat de bezorger steeds voor een dichte deur staat.
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef Tokus het volgende:
worden pakketten met carnaval ook normaal bezorgd, ook in de gebieden waar er een optocht voorbij komt?
Zo goed en zo kwaad als het kan. Ik kan me voorstellen dat de bezorger geen honderden meters gaat lopen met zijn pakketten.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef Tokus het volgende:
worden pakketten met carnaval ook normaal bezorgd, ook in de gebieden waar er een optocht voorbij komt?
Ergo, de kans is 50 procent dat het morgen bij mijn buren ligt en 50 procent dat ie weer op het depot ligt? Onhandig, ik hoopte het op het postkantoor hiernaast te kunnen krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat kun je aangeven na de eerste bezorgpoging
[..]
Ja, tenzij er 'Alleen huisadres' op het pakket staat of er voor getekend moet worden
[..]
Kan met Pakjegemak dacht ik
[..]
[..]
Zo goed en zo kwaad als het kan. Ik kan me voorstellen dat de bezorger geen honderden meters gaat lopen met zijn pakketten.
Een groot deel van de mensen vindt het juist handig dat het bij de buren bezorgt wordt.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Vooral bij de buren zou kut zijn. Raar dat ze dat zomaar doen..
nou, track&trace geeft nu al aan (ja, om half 8 's ochtends, dus nog voordat de bezorger hier is) dat het toch morgen wordt, omdat het adres onbereikbaar is. Lekker dan.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef dennistd het volgende:
Zo goed en zo kwaad als het kan. Ik kan me voorstellen dat de bezorger geen honderden meters gaat lopen met zijn pakketten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |