Het maakt vooral uit met wie het verstuurd is. Bij het postkantoor afgegeven is het er meestal binnen een dag of 4 of 5. Andere bedrijven weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:33 schreef LookAtMe het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat een pakketje vanuit België in Nederland wordt bezorgd.
Geen idee of het iets uitmaakt maar het is verstuurd vanuit Wallonië redelijk dicht bij de grens.
Ben ik ongeduldig of is er iets mis gegaan? aangezien 't nu al langer dan een dag duurt en de bezorging binnen 24h zou zijnquote:Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
Bedankt voor het snelle antwoord. Hier was ik al bang voor. En als ik hem dubbel vouw zodat ik hem in ieder geval in de brievenbus krijg?quote:Op maandag 19 november 2012 17:43 schreef dennistd het volgende:
A2 gaat nooit in een brievenbus passen dus dat wordt gewoon een pakketje van ¤6,75 volgens mij
Bedankt voor je infoquote:Op maandag 19 november 2012 18:34 schreef dennistd het volgende:
A3 past net zo goed niet in een brievenbus, dus dan zul je ze al 2x dubbel moeten vouwen. En dan gewoon in een A4-envelop, dat kan wel.
Van de site van PostNL:
- maximaal 38 x 26.5 x 3.2 cm en niet zwaarder dan 2 kg
volgens mij is het enige wat je kan is met enige regelmaat checken op de site waar je pakje zich bevindt. Meer dacht ik niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:29 schreef Guidetti het volgende:
Via mijnpakket.postnl.nl is te zien dat ze mijn pakket morgen komen bezorgen. Er staat bij dat dit tussen 08:00 en 16:00 uur zal gebeuren. Zullen deze tijden morgenvroeg wat specificeer zijn? Of blijf dit gewoon op tussen 08:00 en 16:00 uur staan?
Ik woon nog niet zo lang op dit adres.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Guidetti nooit eerder postnl pakketen ontvangen?
Ze komen altijd wel rond hetzelfde tijdstip. Dus als je ze eerder op 2 uur hebt gehad zullen ze nu ook wel rond 2 uur komen.
Dat lijkt mij wel. De enige manier waarop de zending zich nu in het bezorgcentrum kan bevinden is doordat deze gisteren is aangeboden bij PostNL of eerder is gepoogd te bezorgen maar niet gelukt.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik woon nog niet zo lang op dit adres.
Er staat inmiddels wel het volgende:
Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.
Er staat dus nog niet dat het pakket in de auto van de bezorger ligt. Maar er staat wel dat hij vandaag voor 16:00 uur bezorgt wordt. Kan ik daar dan vanuit gaan?
Het is een pakket van de H en M.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:19 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel. De enige manier waarop de zending zich nu in het bezorgcentrum kan bevinden is doordat deze gisteren is aangeboden bij PostNL of eerder is gepoogd te bezorgen maar niet gelukt.
Aangezien PostNL de volgende werkdag levert zou die vandaag gewoon bezorgd moeten worden ja.
Tenzij het iets is uit china oid.
Zal wel bezorgd worden vandaag.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het is een pakket van de H en M.
volgens mij vertrekken de laatste bezorgers pas na 12u van het distributie centrumquote:Op woensdag 28 november 2012 11:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het is een pakket van de H en M.
Hij zou dan nu toch in de auto van de bezorger moeten liggen?
Oftewel, de bezorger zou onderweg moeten zijn.quote:Der Zustellfahrer hat das Paket in sein Fahrzeug verladen und es mittels Handscanner erfasst. Die Zustellung erfolgt voraussichtlich im Laufe des Tages, sofern keine Zustellhindernisse auftreten (Stau, Glätte, fehlende Namensschilder an der Tür, etc.).
is die wel laat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:51 schreef dennistd het volgende:
Even gegoogled waarbij ik op deze Duitse site kwam die meldt:
[..]
Oftewel, de bezorger zou onderweg moeten zijn.
Hier in voeren voor betere gegevens:quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:43 schreef Opaas het volgende:
Gisteren een pakket verstuurd naar Engeland via postnl. Alles dikke prima maar nu staat er het volgende: pakketbezorger is onderweg.
Dit lijkt mij stug?? Iemand hier ervaring mee?
Binnen schengen, om precies te zijn. Zo is er bijvoorbeeld tussen Engeland en Nederland geen open grens ( als je vliegt op Engeland moet je langs de paspoortcontrole, als je vliegt op bijvoorbeeld Spanje niet.)quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:56 schreef thenxero het volgende:
Binnen Europa heb je geen invoerbelasting voor zover ik weet.
Dat is wel erg negatief wanneer het aflevertijdvak van 12:00 tot 14:00 zou zijn nog niet eens in de buurt komt en het pakketje zondag is opgestuurd waarbij het al een dag eerder wordt geleverd dan verwacht.quote:Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:04 schreef pazara het volgende:
bij online traceren staat dat mijn pakket afgeleverd is, maar ik heb niks ontvangen?
hoe kan dat?
Je kan gewoon een andere bezorgdatum/tijdstip aanvinken via mijn pakket.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:57 schreef Xetran het volgende:
Ik heb wat aangekend laten verzenden naar mij, maar nu moet ik morgen dus per sé de hele dag thuis zijn omdat hij anders retour gaat?
Nee dat kan nietquote:Op woensdag 19 december 2012 20:23 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Je kan gewoon een andere bezorgdatum/tijdstip aanvinken via mijn pakket.
bah dan komt mijn pakket dus bij de supermarkt te liggen waar het gewoon open en bloot ligt en iedereen het zo kan pakkenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:01 schreef dennistd het volgende:
Normaal gesproken gaat het naar het postkantoor als je niet thuis bent, tenzij anders aangegeven
http://webtrack.dhlglobalmail.comquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:01 schreef M.e.r.l.e. het volgende:
Hallo Fokkers,
Heeft iemand hier verstand van/ervaring met DHL (global mail)? Ik heb namelijk een pakketje besteld vanuit de US van A en heb daarbij netjes een tracking nummer ontvangen, maar als ik dit desbetreffende tracking nummer intik bij de site van DHL, staat er dat mijn zoekopdracht niet gevonden kon worden.
Als hier al een forum over is, verwijs me dan even door. Ik ben nieuw hier, dus ik weet nog niet zoveel
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |