SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Klopt. Echt beestquote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Ik heb zeker 750k coins weggeven
Dan oplaten vullen door Confetti!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef Thorb het volgende:
Kijken of er straks bij EA een nieuwe vacature is
Jordania zeker!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:34 schreef TJV het volgende:
Ik heb 600K doorgesluisd naar een buitenlandse kennis.
Insgelijks. Zit er niet meer in vermoed ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:34 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil ook wel wat coins hebben, xbox hiero,
Jij hebt natuurlijk 1000 packs geopendquote:
ze weten het allang.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:34 schreef Nickskuh het volgende:
Zou wat zijn als die webapp het straks weer gewoon doet en het nog steeds lukt en ea er niet achter komt
quote:
Jij bent ook bezig of om startkapitaal te krijgenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:35 schreef poker4lifee het volgende:
blehh weet niet wie ik moet discarden
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Roy had verdomme David Silva en Lavezzi al uit zijn starterpack![]()
{"packId":406,"usePreOrder":true,"useCredits":0}quote:Op woensdag 19 september 2012 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
Hey jongens, wat was die code nou?
quote:
En jijzelf?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes heb je wel niet geopend?
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:36 schreef UltimateTeam het volgende:
ik wil nog wel coins als mensen niet willen ps3
http://forum.ea.com/uk/posts/list/45/1928402.pagequote:Youll be happy to know its a good reason its been took down.
Theres a new tamper glitch where you get free 24 rare player packs for free so be happy there taking it away and not just letting people use it
1e, maar al lang klaar, niet veel kunnen doen omdat elke keer browser crashte en ik erna nie meer op webapp kon.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent ook bezig of om startkapitaal te krijgen?
quote:
Stuk of 20. heb alles gediscard en maar 4 spelers in me club gehouden en heb nu nog 7.5k coinsquote:Op woensdag 19 september 2012 17:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes heb je wel niet geopend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |