Mag ik hier nog ff wat over vragen, waarom gebruik je Storm Chaser als je geen signature spell hebt? Wat is dan het voordeel van die Rune?quote:Op maandag 24 september 2012 11:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Diamond Skin heb ik al aangepast. Daar zit nu de rune in die damage doet als die uitgewerkt is. En dat werkt ook als je hem opnieuw speelt, dan zal de oude eerst uitwerken alvores de nieuwe op gaat.
Mijn huidige build:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#VOYXhg!Xfg!ccZccc
Meer damage en meer crits, dus ook meer freeze en alles sneller plat.
Momenteel heeft die een hogere proc rate dan de rest.quote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mag ik hier nog ff wat over vragen, waarom gebruik je Storm Chaser als je geen signature spell hebt? Wat is dan het voordeel van die Rune?
Edit; probeer m nu, best aardig die storm die je dan spawned, maar ik gebruik dus nog Spectral Blade erbij.
Proc van wat?quote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel heeft die een hogere proc rate dan de rest.
Dat is de enige reden dat ik die gebruik.
Achso...quote:
mwah niet eens nodig. Ik heb 'm maar ff vergeleken met anderen. De penalty die erop zit is lager dan de meeste, maar de dex bonus is dik lager en ook andere stats zijn niet echt boeiend. Ik hou 'm zelf denk ik, voor de collectiequote:
Als ik die boots zag, dan is zelfs een baggerroll nog tientallen miljoenen waard. Weet niet hoe dat met de gloves zit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:54 schreef Timm-E het volgende:
Gister ook eindelijk eens een set-item gevonden. Immortal King's Irons. Niet zo best denk ik, maar 98 str. Wel extra 150 armor, maar ook health globe bonus (3500)....
Proc rate is de kans dat iets 'processed'. D.w.z. dat je met een LoH proc rate van 0.1 bij een bepaalde skill 10% kans hebt dat je life on hit krijgt. Bij AoE skills (waarbij je dus meerdere targets raakt) geldt dat dan wel voor elke hit. Als een skill dus 10 hits maakt, dan heb je wel bij elke hit weer 10% kans op LoH.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:03 schreef Timm-E het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje naar aanleiding van die proc-discussie hierboven. Met DH, krijg je dan met bijvoorbeeld Bola Shot life voor elk monster die je in de ontploffing raakt (met LoH)? Of alleen van degene die je rechtstreeks schiet? En bij bijvoorbeeld Sentry krijg je dan ook life voor elk schot wat dat ding doet?
Gelukkig klopt dit nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je krijgt de sleutel voor die area trouwens door 4 beesten te killen met 5 NV stacks op MP10.
De locaties van die beesten staan in het commentaar onder het filmpje.
Ah, ok. Dat had ik dus verkeerd begrepen. My bad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:22 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Gelukkig klopt dit niet
Je moet wel die 4 beesten killen, maar dat hoeft niet met stacks of Monsterpower op 10. Waarschijnlijk is de dropkans van de keys/plans wel beter dan.
Ik begin me wel af te vragen of ik nog moeite moet doen om MF te nemen op items. MF maakt ze een stuk duurder (tenzij het een legend is waar het standaard op zit) en als alternatief zou je voor betere DPS stats en gewoon hogere monster power kunnen gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat had ik dus verkeerd begrepen. My bad.
Overigens:
Per monsterpowerlevel krijg je 25% MF cadeau en 7% - 19% XP Boost.
Ahh, maar dit geldt dus voor bepaalde skills die die proc rate hebben neem ik aan? Bij de meeste skills geldt toch dat LoH voor elke hit geldt? Althans voor de DH dan, voor andere classes ken ik de skills niet goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Proc rate is de kans dat iets 'processed'. D.w.z. dat je met een LoH proc rate van 0.1 bij een bepaalde skill 10% kans hebt dat je life on hit krijgt. Bij AoE skills (waarbij je dus meerdere targets raakt) geldt dat dan wel voor elke hit. Als een skill dus 10 hits maakt, dan heb je wel bij elke hit weer 10% kans op LoH.
Niet helemaal waar. Met de MF van de moster power levels kan je tot boven de 600% uitgaan. Die is niet gelimiteerd aan de max 300%.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik begin me wel af te vragen of ik nog moeite moet doen om MF te nemen op items. MF maakt ze een stuk duurder (tenzij het een legend is waar het standaard op zit) en als alternatief zou je voor betere DPS stats en gewoon hogere monster power kunnen gaan.
Nee. Evasive fire met 3 arrows zal maar voor 1/3 LoH raken per pijl.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:31 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Ahh, maar dit geldt dus voor bepaalde skills die die proc rate hebben neem ik aan? Bij de meeste skills geldt toch dat LoH voor elke hit geldt? Althans voor de DH dan, voor andere classes ken ik de skills niet goed.
Ik ben altijd zo langzaam in dit soort dingen... En dat na meer dan 200 uur spelen .
Ik heb het ook over een alternatief. Ik weet dat het samen stackt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Met de MF van de moster power levels kan je tot boven de 600% uitgaan. Die is niet gelimiteerd aan de max 300%.
300% gear + 75% NV + 250% MPL = 625% MF max.
Dus als ik het goed lees kun je de droprate van iLvl 63's in Act1 opkrikken naar die in act 3 /4. Dat kon nog wel eens interessant zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef Necrodeath het volgende:
Misschien handiger om op Monster Power 1 te runnen.
Schijnbaar is 1.0.4, hoe we het nu hebben, ongeveer vergelijkbaar met Monster Power 2 of 3 in 1.0.5.
Maar, als je inferno op MP1 of hoger speelt, dan zijn alle mobs lvl 63, en kunnen ilvl 63 items droppen zoals nu in act3 en 4 het geval is.
http://www.diablofans.com(...)-104-equivalent-too/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |