abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 september 2012 @ 15:35:51 #226
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117275180
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:31 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb minder DPS en alles gaat best snel neer. ;)
Mijn echte DPS output is ongeveer 8x mijn "zichtbare" DPS. ;)
Ach, ieder zijn/haar manier van spelen. Ben op dit moment goed tevreden over mijn Wizzard, zie geen reden om snel zaken/gear te veranderen. Echt flinke upgrades zijn me nu toch te prijzig... Op termijn een nieuw wapen, heb deze destijds gevonden maar wat beters is echt flink duur.

Soms is het ook niet makkelijk om te zien via de AH of het nu echt een grote upgrade is. Voor 500DPS meer wil je ook geen 3 miljoen neerleggen, althans, ik niet.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_117275311
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:31 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb minder DPS en alles gaat best snel neer. ;)
Mijn echte DPS output is ongeveer 8x mijn "zichtbare" DPS. ;)
Voor ik jou built kopierde ging het bij mij ook nog wel redelijk, met een hogere all res als ik nu heb en bijna 9k armor inc. de armor spell gepaard met bijna 20k dps (zonder crit chance)

en dat overleefde ook wel, echt veel dmg deed ik echter niet :P
pi_117275484
quote:
99s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Egberts het volgende:

[..]

Ik ben dan gewoon lekker vriendelijk en doe mijn best om te zorgen dat deze mensen ook nog wat verder komen. Het zijn je lotgenoten, ze spelen dit spel voor hun plezier en niet iedereen heeft de kennis en kunde om een uitmuntende speler te zijn.

Vaak kom je na een tijdje spelen erachter dat ze zich uitstekend vermaken met je ook al sterven ze tig keer. ze waarderen je hulp en blijven altijd vriendelijk :)

Erger zijn de mensen die denken dat ze perfect zijn maar zelf waardeloos zijn .... en dan anderen in public games erbij willen naaien
Ik vind de mensen die niks zeggen in die games zo gaar, dan kan ik net zo goed alleen spelen
pi_117275492
quote:
99s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:39 schreef Egberts het volgende:

[..]

Voor ik jou built kopierde ging het bij mij ook nog wel redelijk, met een hogere all res als ik nu heb en bijna 9k armor inc. de armor spell gepaard met bijna 20k dps (zonder crit chance)

en dat overleefde ook wel, echt veel dmg deed ik echter niet :P
Sowieso is die Deep Freeze rune niet echt briljant. Daar waar je de freeze het meest nodig hebt, zijn te weinig targets (elites (4)/champs (3)/bosses (1)). En je hebt er minimaal 5 nodig, maar white trash mobs kun je ook al freezen zonder die extra crit chance.

Je kunt het beste de rune nemen waar die maar 9 seconden cool down heeft, dan kun je stukken sneller freezen. ;)
pi_117275564
quote:
Leuke build, speelde ik ook mee tot act 3, daarna ging dat niet meer :N
pi_117275694
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:44 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Sowieso is die Deep Freeze rune niet echt briljant. Daar waar je de freeze het meest nodig hebt, zijn te weinig targets (elites (4)/champs (3)/bosses (1)). En je hebt er minimaal 5 nodig, maar white trash mobs kun je ook al freezen zonder die extra crit chance.

Je kunt het beste de rune nemen waar die maar 9 seconden cool down heeft, dan kun je stukken sneller freezen. ;)
Dat is een optie idd,

ik had gedacht straks na mn werk wat runs te kunnen doen. Nu mag ik echter eerst mijn reservesleutel gaan brengen omdat vriendinlief de sleutel in het koffer heeft gelegd en vervolgens de koffer dicht gooide :')
pi_117275752
Ik hoop straks ook nog wat te kunnen spelen. Eerst even een iMac ergens helemaal gaan inrichten. :P
  woensdag 26 september 2012 @ 17:32:34 #233
194233 Friday12
Originele kloon
pi_117279874
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik hoop straks ook nog wat te kunnen spelen. Eerst even een iMac ergens helemaal gaan inrichten. :P
mac :')
pi_117280150
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

mac :')
De eerste zielige reactie is al binnen. :')
pi_117280585
Momenteel speelt er niemand, servers geklapt. Zelfs de server status pagina is niet bereikbaar. Ik heb ook weer eens tijd om te gamen hoor :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_117280901
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Momenteel speelt er niemand, servers geklapt. Zelfs de server status pagina is niet bereikbaar. Ik heb ook weer eens tijd om te gamen hoor :')
Hier is die site gewoon bereikbaar. Misschien iets lokaal?
pi_117281756
quote:
99s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Egberts het volgende:

[..]

Ik ben dan gewoon lekker vriendelijk en doe mijn best om te zorgen dat deze mensen ook nog wat verder komen. Het zijn je lotgenoten, ze spelen dit spel voor hun plezier en niet iedereen heeft de kennis en kunde om een uitmuntende speler te zijn.

Vaak kom je na een tijdje spelen erachter dat ze zich uitstekend vermaken met je ook al sterven ze tig keer. ze waarderen je hulp en blijven altijd vriendelijk :)

Erger zijn de mensen die denken dat ze perfect zijn maar zelf waardeloos zijn .... en dan anderen in public games erbij willen naaien
Dat ligt eraan. Op moment dat je mensen probeert te helpen maar ze keer op keer gewoon niet luisteren, of nog erger, in 't frans tegen je gaan vloeken, dan heb ik ook zoiets van krijg lekker de tyfus dan.

Daarnaast, we hebben het hier over inferno act 3. Daar kom je niet zonder enige vorm van fatsoenlijk opgebouwd character en gear, houdt in dat ze echt wel er wat van begrepen hebben maar dat 't gewoon onwil is. Bijvoorbeeld als er net een nieuwe is niet direct assault breaker boss fight doen maar eerst ff snel een area clearen zodat hij z'n stacks heeft. Dan heb je vaak van die aso's die dat alsnog doen. Ga dan maar lekker in je eentje dood ofzo echt niet dat ik je dan ga helpen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_117281888
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:31 schreef Harlon het volgende:

[..]

Dat ligt eraan. Op moment dat je mensen probeert te helpen maar ze keer op keer gewoon niet luisteren, of nog erger, in 't frans tegen je gaan vloeken, dan heb ik ook zoiets van krijg lekker de tyfus dan.

Daarnaast, we hebben het hier over inferno act 3. Daar kom je niet zonder enige vorm van fatsoenlijk opgebouwd character en gear, houdt in dat ze echt wel er wat van begrepen hebben maar dat 't gewoon onwil is. Bijvoorbeeld als er net een nieuwe is niet direct assault breaker boss fight doen maar eerst ff snel een area clearen zodat hij z'n stacks heeft. Dan heb je vaak van die aso's die dat alsnog doen. Ga dan maar lekker in je eentje dood ofzo echt niet dat ik je dan ga helpen.
ja heel irritant is dat...of dat je met z'n 2en staat de wachten bij zo'n magic find power up...en dat de derde langs komt en deze gelijk activeert...terwijl de 4e net niet in de buurt is maar wel er aan komt.
Vici, Vidi, Veni!
pi_117281928
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

ja heel irritant is dat...of dat je met z'n 2en staat de wachten bij zo'n magic find power up...en dat de derde langs komt en deze gelijk activeert...terwijl de 4e net niet in de buurt is maar wel er aan komt.
Dat ook echt :( :( :( . Of gasten die alleen maar op een afstandje blijven staan zodat ze net wel de loot mee pakken maar geen klappen hoeven op te vangen of ook zelf maar iets uitdelen. Gelijk wegvoten }:|
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_117284925
Damn, windows opnieuw geinstalleerd, dus ik moest opnieuw inloggen.. Te vaak verkeerd gedaan, mijn voornaam klopt niet (?) dus ik kom er niet in, naam opvragen lukt niet want mijn naam klopt niet (?)...

En telefonisch lukt niet want de wachtrij zit vol... tuut tuut tuut..

Kut
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 26 september 2012 @ 20:57:59 #241
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117288880
quote:
99s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Leuke build, speelde ik ook mee tot act 3, daarna ging dat niet meer :N
Dank! Ging prima gister, dus ik heb geen klagen nog :)

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:46 schreef Miesjel het volgende:
Damn, windows opnieuw geinstalleerd, dus ik moest opnieuw inloggen.. Te vaak verkeerd gedaan, mijn voornaam klopt niet (?) dus ik kom er niet in, naam opvragen lukt niet want mijn naam klopt niet (?)...

En telefonisch lukt niet want de wachtrij zit vol... tuut tuut tuut..

Kut
Windows _O-
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 26 september 2012 @ 21:09:00 #242
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_117289622
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

mac :')
Speel alles vol open als een trein :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_117290042
Is mijn hero een beetje goed of niet?

http://tinypic.com/r/50jfa8/6

Vici, Vidi, Veni!
pi_117291338
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Is mijn hero een beetje goed of niet?

http://tinypic.com/r/50jfa8/6

[ afbeelding ]
Je kan dan beter een link naar de characters van je profiel geven, want nu kunnen we het belangrijkste niet zien, je items :)

Ben overigens geen monk speler, maar van wat ik er zo van kan zien ziet het er best goed uit.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 26 september 2012 @ 21:39:42 #245
194233 Friday12
Originele kloon
pi_117291429
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Is mijn hero een beetje goed of niet?

http://tinypic.com/r/50jfa8/6

[ afbeelding ]
voor inferno?
  woensdag 26 september 2012 @ 21:40:11 #246
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117291457
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Is mijn hero een beetje goed of niet?

http://tinypic.com/r/50jfa8/6

[ afbeelding ]
Lekker LoH en res. all. Niks mis mee dus :).... Je zal niet snel kapot gaan of wel?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_117291493
Siegie heeft 128m HP met MPL10 in een single player game. _O-
pi_117291592
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Is mijn hero een beetje goed of niet?

http://tinypic.com/r/50jfa8/6

[ afbeelding ]
Misschien iets meer CHC(+CHD) en VIT/Life%.
  woensdag 26 september 2012 @ 21:42:42 #249
194233 Friday12
Originele kloon
pi_117291597
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef jackson het volgende:

[..]

Lekker LoH en res. all. Niks mis mee dus :).... Je zal niet snel kapot gaan of wel?
hij niet en mobs ook niet :P ik ben zelf meer gericht op 700 res 30k hp max dps dat ik kan krijgen en dan life steal
pi_117291872
Goed, Meteor - Star Pact is dus geen goede vervanger van Energy Twister - Wicked Wind. :P
In ieder geval niet mijn mijn huidige gear. Dat wordt dus tijd om attack speed gear te gaan verzamelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')