SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.
Pascal heeft cr7 en xavi en torres enzoquote:Op woensdag 19 september 2012 15:51 schreef Fuszy het volgende:
Zijn jullie nou allemaal aan het cheaten?
goedemiddag trouwens
KRAlex kan je ff helpen ofniet?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:52 schreef KrAlex het volgende:
Wat een gekke mensen hierik kan er nie mee stoppen heerlijk!
Webapp offline en gewoon alles op blanco gooien hopelijkquote:Op woensdag 19 september 2012 15:52 schreef TheFastOne het volgende:
Wat zou Rob Hodson's reactie zijn
En consolebansquote:Op woensdag 19 september 2012 15:52 schreef diedjuh het volgende:
Ik hoop dat jullie hiervoor geband gaan worden, kunnen ze ook ip bans geven?
Doei Benzemaquote:Op woensdag 19 september 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Webapp offline en gewoon alles op blanco gooien hopelijk
Alles openbaarquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-09-2012 om 14:56:44We have just noticed that some people are buying free packs using 3rd party software. Currently we are investigating how to prevent this. Players who have used this cheat will see their account banned. reageer retweet
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef OmniRocket het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-09-2012 om 14:56:44We have just noticed that some people are buying free packs using 3rd party software. Currently we are investigating how to prevent this. Players who have used this cheat will see their account banned. reageer retweet
200 tekensquote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef OmniRocket het volgende:
Als dat getweet word dan ga ik echt helemaal stukquote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef OmniRocket het volgende:
Alle cheaters mogen mijn behaarde ballen aflikkenquote:
CheatEngine gebruiken ze daarvoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:57 schreef Baje het volgende:
hoe komen jullie ingodsnaam bij de 59ste minuut?
Forwards staan iets meer naar binnen dan wingers.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:57 schreef Fuszy het volgende:
WAt zijn die kaartjes RF -> RW en LF -> LW?
Lef forward to left winger? Alleen wat is dan een left forward. Kan je strikers daar nu neer zetten dan of hebben ze nieuwe posities gecreëerd?
Net als in FUT 11.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:57 schreef Fuszy het volgende:
WAt zijn die kaartjes RF -> RW en LF -> LW?
Lef forward to left winger? Alleen wat is dan een left forward. Kan je strikers daar nu neer zetten dan of hebben ze nieuwe posities gecreëerd?
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
Waaraan kunnen ze zien dat je dit gebruikt hebt? Als je club value laag is en je coins ook, zit je toch goed?
Hahaha.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef OmniRocket het volgende:
14quote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Xbox. Getal onder de 50.
Ingekomen requests?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
Waaraan kunnen ze zien dat je dit gebruikt hebt? Als je club value laag is en je coins ook, zit je toch goed?
Als ze verder gaan inspecteren kunnen ze er achter komen, maar dat doen ze volgens mij nietquote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
27quote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
42quote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tellen spelers op je TP mee voor je club value?
49quote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon niet aan meedoen, joh.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
Bij mij blijft hij vastlopen op het moment dat ik het vinkje uit moet zetten. En het is goed zo
Hoeveel coins heb je voor mij?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zet er maar wat op. Dan koop ik het wel, mag je de coins hebben.
wat zit op de bank?quote:
oh thanksquote:Op woensdag 19 september 2012 16:01 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)w-off#bgHxWymSpV:360
En Webapp-link.
Niet zo smeken. Ga naar youtube. Tik in cheatengine 59th minute en een aardige meneer heeft een mooi filmpje er over gemaakt. Meerdere meneren zelfs.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:00 schreef Baje het volgende:
wie kan mij uitleggen hoe het werkt met cheat engine en 59ste minuut?
alsjeblieft!?
Ik nietquote:
Altidoreeeeequote:Op woensdag 19 september 2012 16:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
wat zit op de bank?
[..]
oh thanks
Ik heb 3k coins, maar ik ga ook niet doen wat ze hier allemaal aan het doen zijn. Maakt het spel niet leuker tbhquote:
5k, ben zo terug.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Voor hoeveel moet ik iemand erop zetten?
diskaart waarde, 5 van inkopen ofzo en die is in december wel wat waardquote:
Dat idee heb ik ook een beetje..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb 3k coins, maar ik ga ook niet doen wat ze hier allemaal aan het doen zijn. Maakt het spel niet leuker tbh
Dit is trouwens fake, voor degenen die het niet door hadden.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef OmniRocket het volgende:
Fuszy sluit zich aan bij Vandermar's handelsgildequote:Op woensdag 19 september 2012 16:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb 3k coins, maar ik ga ook niet doen wat ze hier allemaal aan het doen zijn. Maakt het spel niet leuker tbh
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:05 schreef JacobDubbel het volgende:
Heeft iemand coins nodig ? Xbox ? Zet een speler erop voor 50k en pussh hier snel
Hulk is beter en linksbenig!quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:05 schreef JacobDubbel het volgende:
Heeft iemand coins nodig ? Xbox ? Zet een speler erop voor 50k en pussh hier snel
Dat denkenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:06 schreef DutchSL het volgende:
Straks zijn alleen GJE, Fuszy en ik nog over van de PS3'ers, dan ben ik de beste
Zonder condoom als het even kan.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:06 schreef DutchSL het volgende:
Straks zijn alleen GJE, Fuszy en ik nog over van de PS3'ers, dan ben ik de beste
http://puu.sh/16C4hquote:Op woensdag 19 september 2012 16:05 schreef JacobDubbel het volgende:
Geen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:07 schreef Joodnl het volgende:
Kost dit je wel of geen coins via de Confetti move?
Bij mij lukt het niet. Ik krijg dit:quote:Op woensdag 19 september 2012 16:09 schreef Confetti het volgende:
Die andere mongool vindt dat ik het niet bekend had moeten maken terwijl die idioot vandaag was begonnen met de verkoop van miljoenen coins
Zou dit ook bij brons moeten werken?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
{"packId":406,"usePreOrder":true,"useCredits":0}
Confetti heeft een hack uitgelegd voor gratis packs.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:11 schreef RavioliPunch het volgende:
Kom net thuis en wat de fuck is er aan de hand
Het werkt bij elk pakje maar je moet het wel goed doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:11 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Zou dit ook bij brons moeten werken?
Want daar gingen net coins af
Playstation of Xbox?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:12 schreef seeewpaall het volgende:
pascal
SPL
BRONZE
BUYNOW: 5000
name scott
Nou verdorie ik zei het eerderquote:
Ik heb dat ook met FF daarom gebruik ik chrome voor de webappquote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan me helpen heb gewoon flash
Ik heb Burnet voor je?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef Typisch het volgende:
Wie heeft er goede Eredivise silvers op de 360? Stuur even een dm dan regelen we wat.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:12 schreef Baje het volgende:
Higuain voor 4300 gekocht opstelling 4411
goede deal?
Hoe kun je dat zien?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef Longcat. het volgende:
Oke ik ben uit de top 100. Ben dus nu veilig
Of Dijks?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef Typisch het volgende:
Wie heeft er goede Eredivise silvers op de 360? Stuur even een dm dan regelen we wat.
Ja maar ik wil confetti ding doen :Squote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met FF daarom gebruik ik chrome voor de webapp
Doet het niet. Krijg steeds een foutmelding als ik naar leaderboards ga.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Gewoon leaderbords en dan all time, En club value
Leuk manquote:
Van Rhijn?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dijks heb ik al en Burnett is niet echt een goede op zijn positie of wel?
xbox of ps3?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand die mij wat coins wil gunnen want ik kan het niet op deze pc
xbox?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:16 schreef JacobDubbel het volgende:
Wie puush stuur met BIN 50K krijgt coins via DM
Kan je misschien de laatste stapjes ff dm sturen? Vraag me af wat ik fout doe.... Ik start tamper pas zodra ik bij packs ben...quote:Op woensdag 19 september 2012 16:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het werkt bij elk pakje maar je moet het wel goed doen.
Nee, erafquote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Kan je misschien de laatste stapjes ff dm sturen? Vraag me af wat ik fout doe.... Ik start tamper pas zodra ik bij packs ben...
Maar moet ik vinkje laten staan of niet?
Christianenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Momentje. DM even welke speler precies, dus ook club formatie en positie.
Heb je die tutorial al gevolgd die ik je heb geDmed.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Kan je misschien de laatste stapjes ff dm sturen? Vraag me af wat ik fout doe.... Ik start tamper pas zodra ik bij packs ben...
Maar moet ik vinkje laten staan of niet?
Het is toch Willem II en niet Willem 4222?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Christianen
Eredivisie
Willem 4-2-2-2
GK
Die heb ik nog niet voorbij zien komen...zal er ff heen gaan !!!! Thanxsssssssssssssssquote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je die tutorial al gevolgd die ik je heb geDmed.
Nice!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het is toch Willem II en niet Willem 4222?![]()
Lol idd, check die leaderbords, dit gaat niet onopgemerkt blijvenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is echt sick. Ik hoop dat de meesten zich een beetje inhouden.
Ik ook, complete chaos...quote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is echt sick. Ik hoop dat de meesten zich een beetje inhouden.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol idd, check die leaderbords, dit gaat niet onopgemerkt blijven
Ik kan de leaderboards niet zien..quote:
Kun je die mij ook ff dm'en? Te verleidelijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je die tutorial al gevolgd die ik je heb geDmed.
Xbox onlyquote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik kan de leaderboards niet zien..
zsesser is KSI toch LOLquote:
Wat kan je er mee? word je er voor gebanned>quote:
Ja klopt!quote:
Packs openen. Ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat kan je er mee? word je er voor gebanned>
Dikke kansquote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat kan je er mee? word je er voor gebanned>
Wie zijn dit allemaal aan het doen ?quote:
Toefjes, zet er maar wat op voor 20k.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:22 schreef Toefjes het volgende:
Nee, ik ga er ook geen energie in steken om mee te doen. Het werkt niet, en dat is een teken dat het zo moet zijn. Iemand die voor een vriendenprijsje coins wilt verkopen mag me natuurlijk wel DM'en
PS3?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:22 schreef pascal08 het volgende:
Wie mij nu DM'ed met een speler, krijgt 15k!
Ik wil ook nog wel een aantal coins bijkopen voor een vriendenprijsjequote:Op woensdag 19 september 2012 16:22 schreef Toefjes het volgende:
Nee, ik ga er ook geen energie in steken om mee te doen. Het werkt niet, en dat is een teken dat het zo moet zijn. Iemand die voor een vriendenprijsje coins wilt verkopen mag me natuurlijk wel DM'en
Ga ik doen, tnx, DM je zo welke spelerquote:Op woensdag 19 september 2012 16:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Toefjes, zet er maar wat op voor 20k.
HOE DENK JE DAT DAT KOMTquote:
Vorig jaar was er toch precies hetzelfde?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:23 schreef diedjuh het volgende:
Jullie verneuken zo wel de hele markt en het plezier van heel veel mensen he.
Weet niet, heb het niet gevolgdquote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
HOE DENK JE DAT DAT KOMT
Mensen kunnen gratis packs kopenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Weet niet, heb het niet gevolgd
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand die mij een leuk bedragje wil overmaken voor de xbox is altijd welkom natuurlijk
Natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Doen meer mensen het dan alleen hier?
Wat een fout weer van EAquote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mensen kunnen gratis packs kopen.
Vast welquote:Op woensdag 19 september 2012 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Doen meer mensen het dan alleen hier?
vast wel, maar ik vind het vrij triest om zo aan coins te komen. Ieder zo zijn ding, maar goed.quote:
Weet ie er ook al van?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
KSI doet nog het hardst van allemaal LOL
Hij staat op nummer 2 met 1 Miljoen trade profitquote:
Pascal, heb je heel toevallig nog 50k voor me? :$quote:
Kaartjes voor de Champions League.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
Pascalheld
Als je ooit iets nodig hebt
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas, iedereen die je kan geven heb je uit de OP gehaald.
ps3?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef JacobDubbel het volgende:
IK BEN ROBIN HOOD IK HELP DE ARME #ONELOVE
Ook PS3?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef JacobDubbel het volgende:
IK BEN ROBIN HOOD IK HELP DE ARME #ONELOVE
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas, iedereen die je kan geven heb je uit de OP gehaald.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kaartjes voor de Champions League.
Hij staat bovenaan bij xboxquote:
Ik heb ze naar je opgestuurdquote:
googlen, en anders giveaways gieren.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pascal, heb je even een linkje hoe dit moet oid?
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef Gramulanion het volgende:
Is het nog gevaarlijk om ongeveer 50k trade profit te hebben?
Kun je neit 1 kopen van de TP?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef JacobDubbel het volgende:
IK WIL RONALDO OF MESSI DAN STOP IK GOD AUB
donequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |