Helemaal tofquote:Op woensdag 19 september 2012 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Zet mij toch eens even op de Misschienlijst FL
Ga jij dan met het OV? Dan pik ik namelijk Steven opquote:Op woensdag 19 september 2012 14:52 schreef Nestalgie het volgende:
En ik neem wiet en kip mee, zit nu op mn mobiel dus kan hem helaas niet eenvoudig overnemen
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga jij dan met het OV? Dan pik ik namelijk Steven op
Oh dan begreep ik je post verkeerd, omdat je wiet en kip mee nam dacht ik aan twee usersquote:
Ik woon toch niet in amsterdamquote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dan begreep ik je post verkeerd, omdat je wiet en kip mee nam dacht ik aan twee users
Move along nothing to see here!
Hahaquote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dan begreep ik je post verkeerd, omdat je wiet en kip mee nam dacht ik aan twee users
Move along nothing to see here!
Wat snap jij niet aan de lijst overnemen en jezelf erop zetten? Het wordt zo vaak gezegdquote:Op woensdag 19 september 2012 14:52 schreef Nestalgie het volgende:
En ik neem wiet en kip mee, zit nu op mn mobiel dus kan hem helaas niet eenvoudig overnemen
Lees de zin na de komma eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de lijst overnemen en jezelf erop zetten? Het wordt zo vaak gezegd
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Zet mij toch eens even op de Misschienlijst FL
Ik ga niemand bij username noemenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Fopje het volgende:
Hoe noemen jullie elkaar nou op zo'n meeting? Gewoon met echte naam of de username?
Ik praat in het echt niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Fopje het volgende:
Hoe noemen jullie elkaar nou op zo'n meeting? Gewoon met echte naam of de username?
Je gitaar gaat het vuur in als je dat doet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 05:04 schreef smitjew het volgende:
ik neem mijn gitaar mee en gaan we met zijn allen wonder one rond het kampvuur zingen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Je gitaar gaat het vuur in als je dat doet. [ afbeelding ]
tbh vind ik de laatste optie beter. Gewoon zelf geld meenemen voor pizza oid, en dan gewoon 1 grote pot maken en een mega bestelling doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar is het nou de bedoeling dat we wel eten meenemen of geld inleggen om te bestellen?
Persoonlijk vind ik dit een beetje suf, de een neemt drinken mee en de ander neemt eten mee en als je dan alleen drinken meeneemt moet je ook nog eens geld meenemen voor eten, je kan beter gewoon een grote barbecue houden Oid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tbh vind ik de laatste optie beter. Gewoon zelf geld meenemen voor pizza oid, en dan gewoon 1 grote pot maken en een mega bestelling doen
Je hebt wel een punt, maar als iedereen gewoon voor zichzelf zorgt weten we iig zeker dat er genoeg eten/drinken is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit een beetje suf, de een neemt drinken mee en de ander neemt eten mee en als je dan alleen drinken meeneemt moet je ook nog eens geld meenemen voor eten, je kan beter gewoon een grote barbecue houden Oid.
Kijk weetje waar het is, niet iedereen heeft een groot budget (lees arme studenten enzovoorts) en een paar hamburgers zijn net zo duur als pizza, en in principe is het nu wel goed gebalanceerd, de een neemt broodjes mee de ander vlees de ander bier of drankquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar als iedereen gewoon voor zichzelf zorgt weten we iig zeker dat er genoeg eten/drinken is.
Maar ik vind BBQ'en ook niet erg, alleen het leek me gewoon gezelliger om met z'n allen pizza te eten oid
Ik dacht niet na over het geldquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kijk weetje waar het is, niet iedereen heeft een groot budget (lees arme studenten enzovoorts) en een paar hamburgers zijn net zo duur als pizza, en in principe is het nu wel goed gebalanceerd, de een neemt broodjes mee de ander vlees de ander bier of drank
Vriendje/vriendin wil ik nog wel overwegen, maar verder liever geen mensen die niks met FOK! te maken hebben.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Denk het wel, zolang je niet heel je voetbalteam meeneemt.
Vriendje/vriendin wil ik nog wel overwegen, maar verder liever geen mensen die niks met FOK! te maken hebben.quote:
Begrijpelijk!quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
Vriendje/vriendin wil ik nog wel overwegen, maar verder liever geen mensen die niks met FOK! te maken hebben.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef Monopoly het volgende:
Komers:
- Smitjew
- Dromenvangertje
- F7
- Snowbells
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Beach
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- SV
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- stevenmac26
- 2Happy4You
- Oceanview
- Nestalgie
- Monopoly
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- Dimens
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj![]()
wat is deze beachquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef Monopoly het volgende:
Komers:
- Smitjew
- Dromenvangertje
- F7
- Snowbells
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Beach
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- SV
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- stevenmac26
- 2Happy4You
- Oceanview
- Nestalgie
- Monopoly
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- Dimens
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj![]()
waarom zou je gaan willen gamen op een meetquote:Op zondag 23 september 2012 18:29 schreef Amoeba het volgende:
Dit is in de buurt. Ik slaap bij Flips in de slaapzak, reeds beklonken.
Wat is er aan gameshit aanwezig? Deze baas kan een '24 inch scherm en een PS3 met 2 controllers meenemen eventueel? Alleen ik heb slechts:
Call of Duty Black Ops
Battlefield 3
Far Cry 2
Nog drinken/food nodig?
zie maar wat je zelf denkt dat handig is, denk zelf dat stokbrood en kruidenkaas of nog wat vlees erg welkom isquote:FL_Freak: Paar kratjes bier, fris en wat broodjes in de ochtend
wietparkietje: Kratje en wat bolletjes voor de volgende ochtend
Dromenvangertje: 2 flessen wijn, cosmopolitan en frikandellen
LompeHork: Twee kratjes pils en fris voor hemzelf (de fris dus, niet die kratten )
Heatseeker: Kratje beugels, flesje rum en cannabis.
Uft - Intronic: Wijn, hamburgers, bolletjes en frisdrank.
Danger.Mouse: Rum/wodka/whisky en fris. Doosje partysnacks voor de gezamelijke munchies.
Ga.aguyim: Fris (Cola) en biefstuk of kip.
Flippiee: Wodka, cassis
Spaghettivreter: paar sixpacks bier, zakken chips en plastic bekertjes.
Blaat.Papegaai: Fust bier Bavaria , Condooms(Durex), Chips (Doritos), Mayonaise en Curry + uitjes!
Plastic_zak: Kratje bier (of sixpacks, ligt eraan hoe ik kom), wat kanon en wat eten voor op de bbq
Stevenmac26: fles whisky
smitjew: 2 flessen jonge jenever en een vlees mix.
Nestalgie: Kip en smokeware
je ging toch niet meer meeten blauwe ruknichtquote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef Monopoly het volgende:
Komers:
- Smitjew
- Dromenvangertje
- F7
- Snowbells
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Beach
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- SV
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- stevenmac26
- 2Happy4You
- Oceanview
- Nestalgie
- Monopoly
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- Dimens
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj![]()
Ik heb hem gedwongen door hem te slaan met de achterkant van mijn hand, nadat ik deze had bewerkt met babypoeder.quote:Op maandag 24 september 2012 10:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
je ging toch niet meer meeten blauwe ruknicht
zo moet je die nare jongen ook wel behandelen inderdaad. tof dat jij ook komtquote:Op maandag 24 september 2012 10:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb hem gedwongen door hem te slaan met de achterkant van mijn hand, nadat ik deze had bewerkt met babypoeder.
Tijd niet gezien, tijd voor pils jeweet.quote:Op maandag 24 september 2012 10:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
zo moet je die nare jongen ook wel behandelen inderdaad. tof dat jij ook komt
Just asking schatquote:Op maandag 24 september 2012 07:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom zou je gaan willen gamen op een meetik weet dat praten met andere mensen lastig is maar sommige mensen willen het wel proberen ipv autistisch in een hoekje te gaan gamen
en wat betreft drinken eten.. ik neem aan dat we nog steeds gaan bbq'en?
het handigste lijkt me dat dat er een paar mensen af en toe naar buiten gaan om het vlees te controleren en dan alles binnen op eten ivm het weer.
[..]
zie maar wat je zelf denkt dat handig is, denk zelf dat stokbrood en kruidenkaas of nog wat vlees erg welkom is
Je mag het van mij gerust meenemen en wil het gerust mee opzetten, maar op eigen risico.quote:Op zondag 23 september 2012 18:29 schreef Amoeba het volgende:
Dit is in de buurt. Ik slaap bij Flips in de slaapzak, reeds beklonken.
Wat is er aan gameshit aanwezig? Deze baas kan een '24 inch scherm en een PS3 met 2 controllers meenemen eventueel? Alleen ik heb slechts:
Call of Duty Black Ops
Battlefield 3
Far Cry 2
Nog drinken/food nodig?
Doe dat tweede maar.quote:Op maandag 24 september 2012 15:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik neem minderjarigen mee
Of paar flessen drinken
Zitten er broodjes bij die minderjarigen?quote:Op maandag 24 september 2012 15:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik neem minderjarigen mee
Of paar flessen drinken
dus 15-25 mensen, hoeveel zou adequaat zijn denk je?quote:
Fles de manquote:Op maandag 24 september 2012 15:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dus 15-25 mensen, hoeveel zou adequaat zijn denk je?
Geen idee.quote:Op maandag 24 september 2012 15:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dus 15-25 mensen, hoeveel zou adequaat zijn denk je?
weenie of dat in de auto zou passen waar nog 4-5 andere mee meerijdenquote:
Ik zie de schroeiplekken in de tafels/tuinmeubels nu alquote:
oke daarom vroeg ik hetquote:
je komt.helemaal niet meer?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:35 schreef Dimens het volgende:
Komers:
- Smitjew
- Dromenvangertje
- F7
- Snowbells
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- SV
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- stevenmac26
- 2Happy4You
- Oceanview
- Nestalgie
- Monopoly
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj
- Beach
- Ro-ald
Zonder geld en zonder werk om geld te krijgen, kan ik er niet komen. Tevens ben ik dan waarschijnlijk in Engeland om mijn broer te helpen op zijn bedrijf.quote:
balen manquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zonder geld en zonder werk om geld te krijgen, kan ik er niet komen. Tevens ben ik dan waarschijnlijk in Engeland om mijn broer te helpen op zijn bedrijf.
Ik verschaf liever wat duidelijkheid over het feit dat ik kom of niet. In plaats van het een beetje vaag te houdenquote:Op dinsdag 25 september 2012 03:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Had je eigenlijk net zo goed niet hoeven posten.
Je gaat ook naar Engeland? Leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik verschaf liever wat duidelijkheid over het feit dat ik kom of niet. In plaats van het een beetje vaag te houden.
En verder: wat Dimens zegt.
Vakkenvullen/poetsen/frietbakken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Helaas wel ja... Had ik maar werk.
Ik denk niet dat ze het willen, maar misschien nemen ze de kilo worst aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Afstand lijkt te doen, hmmm zal wel eens langskomen met een kilo worst
Neem de goede lijst overquote:Op woensdag 26 september 2012 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komers:
- Ro-ald.
- Smitjew
- Dromenvangertje
- F7
- Snowbells
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Beach
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- SV
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- stevenmac26
- 2Happy4You
- Oceanview
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- Dimens
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- Nestalgie
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj
-Capuchon_jongen
Nu nog nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:22 schreef FL_Freak het volgende:
Kunnen mensen op de 'misschien' lijst mij wat meer informeren of ze gaan komen of niet?
Broederquote:
Ik ben je bèta.quote:
Godverdomme Steven.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Komers:
- Ro-ald.
- Smitjew
- Dromenvangertje
- Snowbells
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- Spaghettivreter
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- 2Happy4You
- Oceanview
- Monopoly
- Dastan
-Nestalgie
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj
- Capuchon_jongen
- Beach
-Stevenmac26
toch misschien maar wel?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Komers:
- Ro-ald.
- Smitjew
- Dromenvangertje
- Snowbells
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- Spaghettivreter
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- 2Happy4You
- Oceanview
- Monopoly
- Dastan
-Nestalgie
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj
- Capuchon_jongen
- Beach
-Stevenmac26
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:35 schreef Snowbells het volgende:
Komers:
- Ro-ald.
- Smitjew
- Dromenvangertje
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- Spaghettivreter
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- 2Happy4You
- Oceanview
- Monopoly
- Dastan
-Nestalgie
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- Snowbells
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj
- Capuchon_jongen
- Beach
-Stevenmac26
Ik heb waarschijnlijk iets anders en dat krijgt sowieso de voorkeurquote:
IK QUOTEquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk iets anders en dat krijgt sowieso de voorkeur
mijn wss was terecht. Once again.quote:Op 17-09-2012 21:51 schreef stevenmac26
[..]
Hoezo wss?
als het goed is ben ik er gewoon bij
En wordt wel weer tijd dat we elkaar zien ja
Morgen ga ik naar dortmund, ik ben zenuwachtig![]()
Tja, nogmaals grote kans dat ik iets heb en dat heeft gewoon echt voorrangquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IK QUOTE
[..]
mijn wss was terecht. Once again.
Jaja ik vind het weer gesnedenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja, nogmaals grote kans dat ik iets heb en dat heeft gewoon echt voorrang
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk iets anders en dat krijgt sowieso de voorkeur
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaja ik vind het weer gesneden
Tja sorryquote:
Terecht welquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Tja sorry
Maar ik ga een keer aan mijzelf denken
Je hebt zelfwaarde gekregen en laat haar groeien?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Tja sorry
Mmkayquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Tja sorry
why?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:35 schreef Snowbells het volgende:
Komers:
- Ro-ald.
- Smitjew
- Dromenvangertje
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- Spaghettivreter
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- 2Happy4You
- Oceanview
- Monopoly
- Dastan
-Nestalgie
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- Snowbells
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj
- Capuchon_jongen
- Beach
-Stevenmac26
Echte bazen blijven over.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op een gemiddelde meet blijven er toch maar 10 man over
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:35 schreef Snowbells het volgende:
Komers:
- Ro-ald.
- Smitjew
- Dromenvangertje
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- Spaghettivreter
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- 2Happy4You
- Oceanview
- Monopoly
- Dastan
-Nestalgie
-haan33
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- Snowbells
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj
- Capuchon_jongen
- Beach
-Stevenmac26
Ik kom echt hoor!quote:
Niet vergeten zelf iets mee te nemen ipv de meegebrachte alcoholische versnaperingen van andere mensen overmatig te consumeren.quote:
Gieruug!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo, nu klopt ie weer.
FL_Freak: Paar kratjes bier, fris en wat broodjes in de ochtend
wietparkietje: Kratje en wat bolletjes voor de volgende ochtend
Dromenvangertje: 2 flessen wijn, cosmopolitan
LompeHork: Twee kratjes pils en fris voor hemzelf (de fris dus, niet die kratten )
Heatseeker: Kratje beugels, flesje rum en cannabis.
Uft - Intronic: Wijn, hamburgers, bolletjes en frisdrank.
Danger.Mouse: Rum/wodka/whisky en fris. Doosje partysnacks voor de gezamelijke munchies.
Flippiee: Wodka, cassis
Spaghettivreter: paar sixpacks bier, zakken chips en plastic bekertjes.
Blaat.Papegaai: Fust bier Bavaria , Condooms(Durex), Chips (Doritos), Mayonaise en Curry + uitjes!
Plastic_zak: Kratje bier (of sixpacks, ligt eraan hoe ik kom), wat kanon en wat eten voor op de bbq
smitjew: 2 flessen jonge jenever en een vlees mix.
Nestalgie: Kip en smokewaren
Ro-ald: Sixpacks bier
quote:
Tevens heb ik steven er ook uit gehaald omdat hij niet meer komtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga tevens rond 5u even naar de plaatselijke supermarkt om een diepvries pizza te kopen als avondetenpersoonlijk vind ik bbq'en te lastig
En ook ik haal mijn eten bij de supermarkt of snackbar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga tevens rond 5u even naar de plaatselijke supermarkt om een diepvries pizza te kopen als avondetenpersoonlijk vind ik bbq'en te lastig
Oh zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Omdat ze frikandellen weghaalde en.ik de daarop volgende post nog niet had gelezen
thee waarom kom jij nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vergeten zelf iets mee te nemen ipv de meegebrachte alcoholische versnaperingen van andere mensen overmatig te consumeren.
BACKSTABBERquote:Op woensdag 3 oktober 2012 05:04 schreef Beach het volgende:
Komers:
- Ro-ald.
- Smitjew
- Dromenvangertje
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- Spaghettivreter
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- 2Happy4You
- Oceanview
- Monopoly
- Dastan
- Nestalgie
- haan33
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- Snowbells
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj
- Capuchon_jongen
- Stevenmac26
Ja ik zag verder niet echt dat mensen dingen meenemen voor de bbq. Maar dan is het goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
Snap niet waarom het barbecueën niet door zou gaan
Reken daar wel op trouwens
Tevens gaat nu ook iemand anders in jouw plek mee dus mocht je je bedenken heb je ander vervoer nodigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:00 schreef leeell het volgende:
Jammer beach, stuur de sigaretten dan maar via de post
deze baksteen heeft gelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef smitjew het volgende:
Zit net te bedenken, waarom zou ik vlees meenemen als daar ook een supermarkt is
Inderdaad,daarom haal ik daar een kratje bier in plaats van sixpacks bier mee te nemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef smitjew het volgende:
Zit net te bedenken, waarom zou ik vlees meenemen als daar ook een supermarkt is
Denk dat ik dat ook ga doen dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Inderdaad,daarom haal ik daar een kratje bier in plaats van sixpacks bier mee te nemen.
Ik ook maar je moet ook zuipen hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik enkel wiet, ff de lijst overnemen.
1 momentjr
Jij neemt wiet mee?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:15 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik ook maar je moet ook zuipen hebben
Op zaterdag toch meestal tot 20.00 ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
Supermarkt is tot 18.00 open
En de snackbars natuurlijk een stuk langer
Bij ons helaas nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:28 schreef smitjew het volgende:
[..]
Op zaterdag toch meestal tot 20.00 ofzo
Bij ons zelfs tot 21.00
Geef jij volgende week ergens even je tel door en waar ik naartoe moet rijdenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik enkel wiet, ff de lijst overnemen.
1 momentjr
Komt goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geef jij volgende week ergens even je tel door en waar ik naartoe moet rijden
Noord-Hollanders in Brabant
Dat bepalen de mensen op de meet zelf wel denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
Naast een lijst met mensen die komen ook een lijst maken van mensen die samen willen bbq'en of zelf eten gaan verzorgen?
Precies, gewoon dit, niet te moeilijk doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat bepalen de mensen op de meet zelf wel denk ik.
Ik kan zelf nu niet beslissen of ik dan zin in barbecue heb of wat van de snackbar![]()
Maar FL zet sowieso de barbecue aan volgens mij.
Doen we dat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, gewoon dit, niet te moeilijk doen.
Mensen die willen BBQ'en nemen zelf hun eetwerk gewoon mee dus opgelost.
Damn niggah, u trippin'?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Godverdomme zeg ik anderhalve maand van te voren 'de 13e ga ik weg, kan ik de auto lenen?' 'ja is goed' krijg ik nu te horen dat mijn ouders dat weekend op vakantie gaan en de auto meenemenIk zou opzich nog wel kunnen maar de mensen die met mij zouden meereizen moeten dan helaas een andere manier vinden.
Wou dat het zo was.quote:
Mja, het is niet dat ik dit nu met plezier afzegquote:
OV had al geld problemen en het zou net uitkomen met auto maar nu niet, krul heeft ook geen geld en flips zei dat ze liever niet alleen reist.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voor mij is het niet zo'n heel groot probleem, wel jammer want het scheelde veel geld.
Ik kan sowieso nog steeds komen, weet niet hoe dat zit met flips, faaluser, krul en OV.
En ik neem aan dat het voor leell ook geen probleem is.
Dat heb ik ook nooit gezegd, vind het ook jammer dat er menschen moeten afzeggen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja, het is niet dat ik dit nu met plezier afzegIk kan waarschijnlijk nog wel komen maar ligt er nu ook aan wie er nog meer komt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:33 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan niet vrij krijgen dus haal mij er ook maar af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
:/quote:
Ik neem hun rol wel over door nog meer kabaal te maken en zuip voor hun plaats mee.quote:
25 maarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:31 schreef leeell het volgende:
Ze is al achterop geweest niks aan de hand
En het is een eind hoor, +-25 ekkies benzine
Ik wil je gerust in de middag wel ff ophalen in den bosch of oss, net wat je uitkomtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag geen drugs meer gebruiken van mijn moeder
Volgende week is die meeet al, ik kom uit Den Haag Ik heb weekend OV dus iemand kan mee reizen met een kortingskaart in de trein. Iemand die mij van het dichtsbijzijnste station kan oppikken?
PM/DM/rooksignalen
Als je met de tomos gaat welquote:
Koud, regen, mensen met losse handjesquote:
en wie is er nou de mietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:44 schreef leeell het volgende:
[..]
Koud, regen, mensen met losse handjes
Ohja opgehaald worden zou tof zijn
Deze is niet labielquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:49 schreef leeell het volgende:
je heb zeker weer een of ander labiel wijf aan de haak geslagen dat je op misschien staat
Ik vermaak mijn vrienden gewoon graagquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef leeell het volgende:
Maar kom op he, niet afhaken dat wijf zie je over een half jaar nooit meer, je fok braddas zijn voor eeuwig
Je weet toch waar ik mee bezig benquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:57 schreef Monopoly het volgende:
Steven mag dat
Ondanks dar ik hem niet mag. Wel komen Steven, ik ga ook, ik heb nog wel een plek op mijn 2 persoonsluchtbed.
Dus vanaf 13 oktober mogen we je Stephanie noemen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet toch waar ik mee bezig ben
Dat heb k dus waarschijnlijk die dag
Mag je nu al doen hoor als je wilquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dus vanaf 13 oktober mogen we je Stephanie noemen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mag je nu al doen hoor als je wil
Ja daar zit ik ook over te twijfelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik kom denk ik niet, want ik weet niet voor gasten ik daar tegenkom en weet niet of ONZ mensen de ideale mensen zijn om te ontmoeten.
verstandigquote:
Meh, de meeste mensen vinden mij wel ok als ze me kennen en kunnen ook wel soms om dingen die ik zeg lachen, alleen snap ik mensen niet altijd goed op sociaal gebied, dus bij ONZ mensen loop je al helemaal het risico tussen randdebielen rond te lopen die je voor lul gaan zetten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook over te twijfelen
je hoeft niet onzeker te zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Meh, de meeste mensen vinden mij wel ok als ze me kennen en kunnen ook wel soms om dingen die ik zeg lachen, alleen snap ik mensen niet altijd goed op sociaal gebied, dus bij ONZ mensen loop je al helemaal het risico tussen randdebielen rond te lopen die je voor lul gaan zetten.
Het is eerder zeker zijn in letterlijke zin.quote:
Boh zo vroeg.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef FL_Freak het volgende:
Even een kleine wijziging. Zondag moet iedereen rond 13.00 weg zijn. Hogere macht heeft dit verzaakt.
Wat is dezequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Komers:
- Ro-ald.
- Smitjew
- Dromenvangertje
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- Spaghettivreter
- LompeHork + LompeVrouw
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- Monopoly
- Dastan
- Nestalgie
- haan33
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj
- Capuchon_jongen
- Stevenmac26
- 2happy4u
- UFT + Intronic
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoezo zou dat te jong zijn? ik ben 15
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoezo zou dat te jong zijn? ik ben 13.
Je kiest er zelf voor, maar toch tof dat je komtquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef smitjew het volgende:
moet 2 verjaardagen afzeggen en vroeg me nest uit, ik hoop dat het het waard is.
Moet je het zelf ook leuk maken he, niet als een zoutzak met je mobiel erbij gaan zittenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef smitjew het volgende:
moet 2 verjaardagen afzeggen en vroeg me nest uit, ik hoop dat het het waard is.
Ah.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die twijfelden om te komen ivm geld te kort
er zijn weer kruidvat ns dagkaarten te koop
http://www.kruidvat.nl/do(...)artjesactie&token=-1
geldig na afstempelen tot 04:00.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet je het zelf ook leuk maken he, niet als een zoutzak met je mobiel erbij gaan zitten
Dit wil ik ook wel weten ja, ook omdat ik op zaterdag nog m'n gewone dingen heb (lekker burgerlijk boodschappen doen enzo)quote:
In de OP staat 13u.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel weten ja, ook omdat ik op zaterdag nog m'n gewone dingen heb (lekker burgerlijk boodschappen doen enzo)
ga jij ook danquote:
quote:
quote:
Ik betwijfel het. De meet is in Nuland hé.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:10 schreef Woelrat het volgende:
Blijven slapen? Welnee, ik ben niet gek, treinen gaan de hele nacht terug.
Als de supermarkt al om 18uur dicht gaat dan denk ik dat de laatste trein al om 21uur gaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. De meet is in Nuland hé.
Dan zou je de laatste bus naar de dichtsbijzijnde grote stad moeten nemen, en ik gok dat de laatste treinen rondom 1/2u zijn.
ja, en een bank van happy eventueelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:17 schreef leeell het volgende:
er is nog een matras vrij van Krullenbolletje toch FL ?
Ik heb de matras gekaapt van Typisch ,want die komt niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:17 schreef leeell het volgende:
Dat is mijn matras want ik had die aan typisch gegeven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb de matras gekaapt van Typisch ,want die komt niet.
het gros (zoals het er nu naar uitziet) blijft volgens mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:21 schreef Dastan het volgende:
Hoe gaan de anderen dan überhaupt naar huis?
De volgende dag tegen 13:30 met het OVquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:21 schreef Dastan het volgende:
Hoe gaan de anderen dan überhaupt naar huis?
Haha ja hoor FL heeft toch nog een luchtbed voor mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is mijn matras want ik had die aan typisch gegeven.
Mag ik m weer terug?![]()
Definieer wequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:22 schreef Dastan het volgende:
Anders huren we een OV-fiets.Half uurtje fietsen.
blijf gewoon, ik zie geen reden om moeilijk te doenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De volgende dag tegen 13:30 met het OV
quote:
quote:
Alleen die 2e valt onder SC geef ik toequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het was toch geen SC?
Dan moet je er zelf ook niet aan mee doen
Andere waren ook aan het overleggen hoe en watquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen die 2e valt onder SC geef ik toedie eerste quote is gewoon duidelijkheid geven over hoe en wat.
Ik zal wel via DM antw geven hoor
srysry
ja hallo, straks word ik misbruikt en gedood in mijn slaap door zulk een doorgeslagen FOK!'er.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:24 schreef leeell het volgende:
[..]
blijf gewoon, ik zie geen reden om moeilijk te doen
faaluser weet ik niet, maar die zal niet klagen
eventueel heb ik zelfs een tent voor jullie
ik zal leel in de gaten houden, geen probleem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja hallo, straks word ik misbruikt en gedood in mijn slaap door zulk een doorgeslagen FOK!'er.
Had ik al gekaaptquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:17 schreef leeell het volgende:
Neem je die zelf mee?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had ik al gekaapt![]()
Maar ik denk dat ik toch luchtbed meeneem,
Volgens mij wilde DV haar matras terug en ging Ro-ald op het luchtbed van jou, maar misschien bemoei ik me nu met zaken waar ik niks mee te maken hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
Gezien het feit dat er mensen af hebben gezegd en wijzigingen zijn doorgebracht is de lijst nu zo. Als ik een fout heb gemaakt ff zeggen:
Matras 1: Dromenvangertje + leeell
Matras 2: Nestalgie
Matras 3: SV
Matras 4:P_Z
Matras 5: Ro-ald
Bank: 2happy4u (als hij komt)
Luchtbed: Moet ik nog ff naar op zoek
De rest: Zelf meenemen!
Hoeveelheid dekens/kussens ga ik nog uitzoeken en ga ik nog doorgeven hier.
oh? Dan heb ik dat gemist sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij wilde DV haar matras terug en ging Ro-ald op het luchtbed van jou, maar misschien bemoei ik me nu met zaken waar ik niks mee te maken heb
Ik kan ook prima slapen op een luchtbed dus mij maakt het niets uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij wilde DV haar matras terug en ging Ro-ald op het luchtbed van jou, maar misschien bemoei ik me nu met zaken waar ik niks mee te maken heb
Ja, ik wou hier niks van zeggen omdat ik anders hebberig klonk ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Tevens:
Komers:
- Ro-ald.
- Smitjew
- Dromenvangertje
- Plastic_Zak
- UFT + Intronic
- leeell
- Wietparkiet
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand