Helemaal tofquote:Op woensdag 19 september 2012 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Zet mij toch eens even op de Misschienlijst FL
Ga jij dan met het OV? Dan pik ik namelijk Steven opquote:Op woensdag 19 september 2012 14:52 schreef Nestalgie het volgende:
En ik neem wiet en kip mee, zit nu op mn mobiel dus kan hem helaas niet eenvoudig overnemen
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga jij dan met het OV? Dan pik ik namelijk Steven op
Oh dan begreep ik je post verkeerd, omdat je wiet en kip mee nam dacht ik aan twee usersquote:
Ik woon toch niet in amsterdamquote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dan begreep ik je post verkeerd, omdat je wiet en kip mee nam dacht ik aan twee users
Move along nothing to see here!
Hahaquote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dan begreep ik je post verkeerd, omdat je wiet en kip mee nam dacht ik aan twee users
Move along nothing to see here!
Wat snap jij niet aan de lijst overnemen en jezelf erop zetten? Het wordt zo vaak gezegdquote:Op woensdag 19 september 2012 14:52 schreef Nestalgie het volgende:
En ik neem wiet en kip mee, zit nu op mn mobiel dus kan hem helaas niet eenvoudig overnemen
Lees de zin na de komma eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de lijst overnemen en jezelf erop zetten? Het wordt zo vaak gezegd
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Zet mij toch eens even op de Misschienlijst FL
Ik ga niemand bij username noemenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Fopje het volgende:
Hoe noemen jullie elkaar nou op zo'n meeting? Gewoon met echte naam of de username?
Ik praat in het echt niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Fopje het volgende:
Hoe noemen jullie elkaar nou op zo'n meeting? Gewoon met echte naam of de username?
Je gitaar gaat het vuur in als je dat doet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 05:04 schreef smitjew het volgende:
ik neem mijn gitaar mee en gaan we met zijn allen wonder one rond het kampvuur zingen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Je gitaar gaat het vuur in als je dat doet. [ afbeelding ]
tbh vind ik de laatste optie beter. Gewoon zelf geld meenemen voor pizza oid, en dan gewoon 1 grote pot maken en een mega bestelling doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar is het nou de bedoeling dat we wel eten meenemen of geld inleggen om te bestellen?
Persoonlijk vind ik dit een beetje suf, de een neemt drinken mee en de ander neemt eten mee en als je dan alleen drinken meeneemt moet je ook nog eens geld meenemen voor eten, je kan beter gewoon een grote barbecue houden Oid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tbh vind ik de laatste optie beter. Gewoon zelf geld meenemen voor pizza oid, en dan gewoon 1 grote pot maken en een mega bestelling doen
Je hebt wel een punt, maar als iedereen gewoon voor zichzelf zorgt weten we iig zeker dat er genoeg eten/drinken is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit een beetje suf, de een neemt drinken mee en de ander neemt eten mee en als je dan alleen drinken meeneemt moet je ook nog eens geld meenemen voor eten, je kan beter gewoon een grote barbecue houden Oid.
Kijk weetje waar het is, niet iedereen heeft een groot budget (lees arme studenten enzovoorts) en een paar hamburgers zijn net zo duur als pizza, en in principe is het nu wel goed gebalanceerd, de een neemt broodjes mee de ander vlees de ander bier of drankquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar als iedereen gewoon voor zichzelf zorgt weten we iig zeker dat er genoeg eten/drinken is.
Maar ik vind BBQ'en ook niet erg, alleen het leek me gewoon gezelliger om met z'n allen pizza te eten oid
Ik dacht niet na over het geldquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kijk weetje waar het is, niet iedereen heeft een groot budget (lees arme studenten enzovoorts) en een paar hamburgers zijn net zo duur als pizza, en in principe is het nu wel goed gebalanceerd, de een neemt broodjes mee de ander vlees de ander bier of drank
Vriendje/vriendin wil ik nog wel overwegen, maar verder liever geen mensen die niks met FOK! te maken hebben.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Denk het wel, zolang je niet heel je voetbalteam meeneemt.
Vriendje/vriendin wil ik nog wel overwegen, maar verder liever geen mensen die niks met FOK! te maken hebben.quote:
Begrijpelijk!quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
Vriendje/vriendin wil ik nog wel overwegen, maar verder liever geen mensen die niks met FOK! te maken hebben.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef Monopoly het volgende:
Komers:
- Smitjew
- Dromenvangertje
- F7
- Snowbells
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Beach
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- SV
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- stevenmac26
- 2Happy4You
- Oceanview
- Nestalgie
- Monopoly
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- Dimens
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj![]()
wat is deze beachquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef Monopoly het volgende:
Komers:
- Smitjew
- Dromenvangertje
- F7
- Snowbells
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Beach
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- SV
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- stevenmac26
- 2Happy4You
- Oceanview
- Nestalgie
- Monopoly
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- Dimens
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj![]()
waarom zou je gaan willen gamen op een meetquote:Op zondag 23 september 2012 18:29 schreef Amoeba het volgende:
Dit is in de buurt. Ik slaap bij Flips in de slaapzak, reeds beklonken.
Wat is er aan gameshit aanwezig? Deze baas kan een '24 inch scherm en een PS3 met 2 controllers meenemen eventueel? Alleen ik heb slechts:
Call of Duty Black Ops
Battlefield 3
Far Cry 2
Nog drinken/food nodig?
zie maar wat je zelf denkt dat handig is, denk zelf dat stokbrood en kruidenkaas of nog wat vlees erg welkom isquote:FL_Freak: Paar kratjes bier, fris en wat broodjes in de ochtend
wietparkietje: Kratje en wat bolletjes voor de volgende ochtend
Dromenvangertje: 2 flessen wijn, cosmopolitan en frikandellen
LompeHork: Twee kratjes pils en fris voor hemzelf (de fris dus, niet die kratten )
Heatseeker: Kratje beugels, flesje rum en cannabis.
Uft - Intronic: Wijn, hamburgers, bolletjes en frisdrank.
Danger.Mouse: Rum/wodka/whisky en fris. Doosje partysnacks voor de gezamelijke munchies.
Ga.aguyim: Fris (Cola) en biefstuk of kip.
Flippiee: Wodka, cassis
Spaghettivreter: paar sixpacks bier, zakken chips en plastic bekertjes.
Blaat.Papegaai: Fust bier Bavaria , Condooms(Durex), Chips (Doritos), Mayonaise en Curry + uitjes!
Plastic_zak: Kratje bier (of sixpacks, ligt eraan hoe ik kom), wat kanon en wat eten voor op de bbq
Stevenmac26: fles whisky
smitjew: 2 flessen jonge jenever en een vlees mix.
Nestalgie: Kip en smokeware
je ging toch niet meer meeten blauwe ruknichtquote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef Monopoly het volgende:
Komers:
- Smitjew
- Dromenvangertje
- F7
- Snowbells
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Beach
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- SV
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- stevenmac26
- 2Happy4You
- Oceanview
- Nestalgie
- Monopoly
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- Dimens
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj![]()
Ik heb hem gedwongen door hem te slaan met de achterkant van mijn hand, nadat ik deze had bewerkt met babypoeder.quote:Op maandag 24 september 2012 10:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
je ging toch niet meer meeten blauwe ruknicht
zo moet je die nare jongen ook wel behandelen inderdaad. tof dat jij ook komtquote:Op maandag 24 september 2012 10:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb hem gedwongen door hem te slaan met de achterkant van mijn hand, nadat ik deze had bewerkt met babypoeder.
Tijd niet gezien, tijd voor pils jeweet.quote:Op maandag 24 september 2012 10:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
zo moet je die nare jongen ook wel behandelen inderdaad. tof dat jij ook komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |