quote:Op woensdag 19 september 2012 14:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben dah powahHaha, je geeft dus toe dat mijn TT beter wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Beste heer Janssen,
Hartelijk dank voor uw bericht.
De HUNT duurt dit keer ook 48 uur, het is gebruikelijk (op de laatste keer na dan) dan een hunt 24 uur duurt daarom is dat daar gemeld.
Er worden geen boxen verkocht tijdens de hunt daarom staat deze informatie ook niet gemeld.
Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan adviseren wij u te reageren op dit bericht (voor een snellere afhandeling).
Wij wensen u een prettige dag!
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Ditquote:Op woensdag 19 september 2012 14:40 schreef Onufriev het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel kut, maar stiekem is het ook wel leuk om 2 dagen wat op fok! en iBood te zitten
Zie KLBquote:Op woensdag 19 september 2012 14:41 schreef OhNoes het volgende:
Beste Klant,
U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor Borderlands 2 voor de PC inclusief de Premiere club pre-order bonus.
Take Two heeft ons laten weten door een groot te kort maar een klein gedeelte van de Borderlands 2 PC inclusief de pre order te kunnen leveren.
Ondanks dat onze bestelling al enkele maanden in bestellingen stond hebben wij dus niet voldoende Premiere Club DLC exemplaren ontvangen.
Helaas moeten wij uw mededelen dat het dus voor ons niet mogelijk is om Borderlands 2 voor de PC inclusief de DLC te leveren aan u.
Onze excuses voor het ongemak.
Een Borderlands 2 PC exemplaar exclusief de DLC content is wel voor u gereserveerd en kan vandaag of morgen voor u digitaal of fysiek verzonden worden.
station Haren, ik ga opruimen en misschien zo nog ff op tel online.... buh byequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |