abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_345363
Hoe leuker het is als die persoon NIET wordt weggestemd. Geen slappe hap overhouden in het huis en de mensen die irritaties opwekken naar huis sturen middels het stemmen, nee lekker in het huis laten, lekker laten stoken, lekker elkaar laten irriteren...lekker elkaar op de spits drijven, laat ze maar eens flink bekvechten etc.

Ik zie zo veel mensen die A: snel oordelen en B: diegene die irritant is meteen weg willen hebben dat ik me af vraag hoe saai je het programma wil hebben als je dat in de praktijk brengt.

Dus ik zeg, stem de meest ja en amenzeggende, de alles doen willende, zorgzaam zijnde, lief en zach tzijnde, overal in meegaande etc persoon lekker het huis uit, zodat het programma niet snel doodbloed van saaiheid doordat de wat apartere figuren al naar huis gestuurd zijn.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 17 september 2000 @ 05:48:03 #2
3767 Herald
Come get some
pi_345366
Tja, dat vinden de kijkers misschien leuk maar de bewoners niet. Op het forum worden irritante figuren ook altijd weggebanned, ehm weggestemd. Dus tis maar hoe je het bekijkt.
Als je zelf in het huis zit wil je niet elke dag bekvechten. Stel je voor je zet Harrie en Parasiet onder 1 dak voor 100 dagen. Na een week heeft onze eigen Hummie Roodbol Harrie uit het huis gehaald. Tja zo krijg je een saai forum, maar dan heb je geen klagende Fok!kers.
Hmmz de vergelijkingen zijn een beetje door elkaar gemixt maar je snapt het vast wel
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_345367
Of die bewoners dat wel of niet leuk vinden interesseerd me geen hol, ze hebben er zelf voor gekozen om dat huis in te gaan, en dan neem je het risico hele irritante personen om je heen te krijgen.

Het gaat toch om ons, als TV kijker? En wij willen actie, spanning, sex, ruzie etc zien, nou dan moet je de personen die daarvoor zorgen wel in dat huis laten zitten...

Overall beste user 2022 zondag 17 september 2000 @ 12:26:29 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_345517
de vervelendste persoon moet wnnen. Ali dus. Ik zie het liefst ook iemand a la Nasty Nick in het huis. Maar ik vrees dat Hummie cs. dat soort shit wel willen voorkomen
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 17 september 2000 @ 12:33:04 #5
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_345520
Ik ben voor een mix tussen superirritante lui zoals Ali en wat slimmere mensen (ik heb ze nog niet ontdekt in BB maar dat kan nog komen). Het lijkt me wel cool om te zien hoe een slimme bewoner zo'n domme lul als Ali er vet onderlult, en hoe deze zich vervolgens gaat (gaan) gedragen.

Vergelijk het met de Bus: daar zitten alleen maar debielen in en daar vindt niemand wat aan omdat het echt alleen maar dom gelul is.

pi_345526
Ik vraag me dan ook af waarom ze niet een enorme corpsbal in het huis doen. Eentje die iedereen af loopt te blaten en vraagt of er nog wat te zuipen is in het huis. Daar kan je je nog eens mee identificeren. Nu zijn het alleen maar paupers in het huis
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 september 2000 @ 13:22:21 #7
862 Arcee
Look closer
pi_345567
quote:
Op 17 september 2000 05:38 schreef DIGGER het volgende:
Dus ik zeg, stem de meest ja en amenzeggende, de alles doen willende, zorgzaam zijnde, lief en zach tzijnde, overal in meegaande etc persoon lekker het huis uit, zodat het programma niet snel doodbloed van saaiheid doordat de wat apartere figuren al naar huis gestuurd zijn.
Mee eens, dat wil zeggen, ik zou juist nietszeggende types er uitstemmen. Van die neutrale figuren. En dus niet een Kim, want die vind ik gewoon leuk. Maar dat men ruziemakers eruit wil hebben snap ik ook niet. Irritante mensen die verder niet voor onrust zorgen zou ik er juist WEL uitstemmen. Maar ruziemakers zeer zeker niet.

Zo begrijp ik nog altijd niet waarom Nederland vorig Sabine wegstemde. Wat een domme zet was dat zeg. Ten eerste vond ik haar niet eens irritant, maar bovenal zorgde zij voor spraakmakende TV. Echt een onruststoker dus, en DIE wil je er bij hebben. Dat het vertrek van Sabine uiteindelijk één van de mooiste stukjes televisie aller tijden opleverder maakt nu ff niet uit.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_345667
En na haar vertek liep iedereen te mekkeren dat het ineens zo saai was idd. Ja, daar had men zelf voor gezorgd door die arrogante zuigende trut uit het huis te stemmen!
Het gevolg was weken en weken van suf gelul, opvoedlesjes, kooklesjes, plakken en knutselen en dat soort slaapverwekkende shit. Geen grote ruzies, geen sex, geen zware partijvorming etc. En dat was doodzonde.
Laat dat dit seizoen dus niet weer gebeuren!
  vrijdag 22 september 2000 @ 14:06:37 #9
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_354812
... en omhoog.

Ik snap echt niet waarom iedereen Ali eruit gaat stemmen. Jullie willen zeker alleen maar saaaaaaaaiheid zien, net als vorig jaar. In het echte leven zou ik Ali ook niet kunnen uitstaan, maar hij levert heerlijke televisie op...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_354928
quote:
Op 22 september 2000 14:06 schreef Zanderrr het volgende:
... en omhoog.

Ik snap echt niet waarom iedereen Ali eruit gaat stemmen. Jullie willen zeker alleen maar saaaaaaaaiheid zien, net als vorig jaar. In het echte leven zou ik Ali ook niet kunnen uitstaan, maar hij levert heerlijke televisie op...

Vin je? 't is anders regelmatig tot 10 tellen als hij in beeld is. Lijkt me voor de streamers al helemaal geen pretje. Vooral als hij z'n strot opentrekt, om ons ongevraagd te trakteren op een passage uit één of andere verlopen musical. 't Is helemaal tenenkrommend als hij z'n riedeltjes weer eens herhaalt (daar heb ik respect voor, kom je aan hem dan kom je aan mij)

Of toen hij voor de spiegel z'n manen stond te rossen. Toen z'n bakkebaardjes kammen , en later z'n wenkbrouwen in de plooi vegen. Ongelooflijk...

Heerlijke televisie???

pi_354933
Sorry, dubbelklik

[Dit bericht is gewijzigd door Maverick op 25-09-2000 11:14]

vrijdag 22 september 2000 @ 14:59:41 #12
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_354940
Vind ik wel. Ik lag echt in een deuk toen ik Ali's ochtendritueel zag. Ik vind het weer vreemd dat mensen zo nodig moeten sympathiseren met hun favoriet. Wat mij betreft mag de irritantste eikel (Ali dus) zelfs winnen...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  vrijdag 22 september 2000 @ 15:02:13 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_354948
Niet om het een of ander maar er toch niets saaiers dan voorspelbare mensen waarvan je weet wat er gaat komen als de mond wordt opengetrokken?

Die Gordon wannabee valt volgens mij in de categorie voorspelbare mensen. Dodelijk saai dus zo'n vent.
Bovendien overschreeuwt hij iedere andere BB'er dusdanig dat we niet eens kunnen uitvinden of zij wel zo saai zijn.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 22 september 2000 @ 15:02:16 #14
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_354949
Het is toch raar dat mensen in hun eigen leven streven naar rust en evenwicht en het vermijden van onnodige ruzies, en dat ze op tv juist het tegenovergestelde willen zien.
Van mij moeten ze elkaar de hersens niet inslaan. Dat kan bij sommigen trouwens al helemaal niet.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_354955
quote:
Op 22 september 2000 14:58 schreef Maverick het volgende:
Vin je? 't is anders regelmatig tot 10 tellen als hij in beeld is. Lijkt me voor de streamers al helemaal geen pretje. Vooral als hij z'n strot opentrekt, om ons ongevraagd te trakteren op een passage uit één of andere verlopen musical. 't Is helemaal tenenkrommend als hij z'n riedeltjes weer eens herhaalt (daar heb ik respect voor, kom je aan hem dan kom je aan mij)

Of toen hij voor de spiegel z'n manen stond te rossen. Toen z'n bakkebaardjes kammen , en later z'n wenkbrouwen in de plooi vegen. Ongelooflijk...

Heerlijke televisie???

Ja, lache is dat. Die gast zet zichzelf te kijk. Daar wil ik nog wel een tijdje van genieten. Zou niet weten wat er zo leuk aan het programma wordt wanneer ie weg is. Sluit me dus bij de bovenstaande meningen aan dat het dan wel eens behoorlijk saai kan worden. En wie zit daar nu op te wachten.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_356298
Ikkuh niet, dus gewoon omhoog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')