Ik zie zo veel mensen die A: snel oordelen en B: diegene die irritant is meteen weg willen hebben dat ik me af vraag hoe saai je het programma wil hebben als je dat in de praktijk brengt.
Dus ik zeg, stem de meest ja en amenzeggende, de alles doen willende, zorgzaam zijnde, lief en zach tzijnde, overal in meegaande etc persoon lekker het huis uit, zodat het programma niet snel doodbloed van saaiheid doordat de wat apartere figuren al naar huis gestuurd zijn.
Het gaat toch om ons, als TV kijker? En wij willen actie, spanning, sex, ruzie etc zien, nou dan moet je de personen die daarvoor zorgen wel in dat huis laten zitten...
Vergelijk het met de Bus: daar zitten alleen maar debielen in en daar vindt niemand wat aan omdat het echt alleen maar dom gelul is.
quote:Mee eens, dat wil zeggen, ik zou juist nietszeggende types er uitstemmen. Van die neutrale figuren. En dus niet een Kim, want die vind ik gewoon leuk. Maar dat men ruziemakers eruit wil hebben snap ik ook niet. Irritante mensen die verder niet voor onrust zorgen zou ik er juist WEL uitstemmen. Maar ruziemakers zeer zeker niet.
Op 17 september 2000 05:38 schreef DIGGER het volgende:
Dus ik zeg, stem de meest ja en amenzeggende, de alles doen willende, zorgzaam zijnde, lief en zach tzijnde, overal in meegaande etc persoon lekker het huis uit, zodat het programma niet snel doodbloed van saaiheid doordat de wat apartere figuren al naar huis gestuurd zijn.
Zo begrijp ik nog altijd niet waarom Nederland vorig Sabine wegstemde. Wat een domme zet was dat zeg. Ten eerste vond ik haar niet eens irritant, maar bovenal zorgde zij voor spraakmakende TV. Echt een onruststoker dus, en DIE wil je er bij hebben. Dat het vertrek van Sabine uiteindelijk één van de mooiste stukjes televisie aller tijden opleverder maakt nu ff niet uit.
Ik snap echt niet waarom iedereen Ali eruit gaat stemmen. Jullie willen zeker alleen maar saaaaaaaaiheid zien, net als vorig jaar. In het echte leven zou ik Ali ook niet kunnen uitstaan, maar hij levert heerlijke televisie op...
quote:Vin je? 't is anders regelmatig tot 10 tellen als hij in beeld is. Lijkt me voor de streamers al helemaal geen pretje. Vooral als hij z'n strot opentrekt, om ons ongevraagd te trakteren op een passage uit één of andere verlopen musical. 't Is helemaal tenenkrommend als hij z'n riedeltjes weer eens herhaalt (daar heb ik respect voor, kom je aan hem dan kom je aan mij)
Op 22 september 2000 14:06 schreef Zanderrr het volgende:
... en omhoog.Ik snap echt niet waarom iedereen Ali eruit gaat stemmen. Jullie willen zeker alleen maar saaaaaaaaiheid zien, net als vorig jaar. In het echte leven zou ik Ali ook niet kunnen uitstaan, maar hij levert heerlijke televisie op...
Of toen hij voor de spiegel z'n manen stond te rossen. Toen z'n bakkebaardjes kammen
, en later z'n wenkbrouwen in de plooi vegen
. Ongelooflijk...
Heerlijke televisie???
Die Gordon wannabee valt volgens mij in de categorie voorspelbare mensen. Dodelijk saai dus zo'n vent.
Bovendien overschreeuwt hij iedere andere BB'er dusdanig dat we niet eens kunnen uitvinden of zij wel zo saai zijn.
quote:Ja, lache is dat. Die gast zet zichzelf te kijk. Daar wil ik nog wel een tijdje van genieten. Zou niet weten wat er zo leuk aan het programma wordt wanneer ie weg is. Sluit me dus bij de bovenstaande meningen aan dat het dan wel eens behoorlijk saai kan worden. En wie zit daar nu op te wachten.
Op 22 september 2000 14:58 schreef Maverick het volgende:
Vin je? 't is anders regelmatig tot 10 tellen als hij in beeld is. Lijkt me voor de streamers al helemaal geen pretje. Vooral als hij z'n strot opentrekt, om ons ongevraagd te trakteren op een passage uit één of andere verlopen musical. 't Is helemaal tenenkrommend als hij z'n riedeltjes weer eens herhaalt (daar heb ik respect voor, kom je aan hem dan kom je aan mij)Of toen hij voor de spiegel z'n manen stond te rossen
. Toen z'n bakkebaardjes kammen
, en later z'n wenkbrouwen in de plooi vegen
. Ongelooflijk...
Heerlijke televisie???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |