abonnement Unibet Coolblue
pi_117306683
Haha Twinkle, goh, dat is een bescheiden buik! O-)

Maar wel een hartstikke zwangere! Je ziet er goed uit hoor O+
pi_117306750
Whaha, nu schaam ik me :@
pi_117306902
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:36 schreef bellelena het volgende:
Whaha, nu schaam ik me :@
Haha nee joh is helemaal niet erg ~:) maar ik herken het gewoon, dat iedereen -zonder uitzondering- dat antwoord geeft als ik zeg hoe ver ik ben. En misschien is dat helemaal niet zo hoor, maar als ik de foto van Twinkle zie dan gok ik dat zij dat ook vaak hoort. Maar zolang de beeb goed groeit is dat helemaal niet erg :)
  donderdag 27 september 2012 @ 11:41:51 #204
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117306942
Twink wat een mooi buikje O+ Wat een verschil tussen buiken zo he, zeker als je ons vergelijkt! :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117307093
Mooi buikje hoor Twink! Lekker praktisch toch zo O+
pi_117307162
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:40 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Haha nee joh is helemaal niet erg ~:) maar ik herken het gewoon, dat iedereen -zonder uitzondering- dat antwoord geeft als ik zeg hoe ver ik ben. En misschien is dat helemaal niet zo hoor, maar als ik de foto van Twinkle zie dan gok ik dat zij dat ook vaak hoort. Maar zolang de beeb goed groeit is dat helemaal niet erg :)
Gelukkig, ik heb (nog) niet zoveel verstand van dikke buiken, dus het was niet raar bedoelt ;) Kan me voorstellen als je dat vaak hoort dat het je neus uitkomt op een gegeven moment :)
pi_117307272
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef bellelena het volgende:

[..]

Gelukkig, ik heb (nog) niet zoveel verstand van dikke buiken, dus het was niet raar bedoelt ;) Kan me voorstellen als je dat vaak hoort dat het je neus uitkomt op een gegeven moment :)
Nee hoor, ben je gek. Ik denk dat mensen die je spreekt en vragen hoe ver je bent altijd daarna automatisch een mening over je buik geven, beetje een logisch gevolg van zo'n gesprek. De één zal wel steeds horen 'zo dat is een flinke buik!' of nog erger 'weet je zeker dat het er geen twee zijn?' en de ander het tegenovergestelde. En dan nog de mensen die altijd een verschillend antwoord krijgen. Hoe dan ook, je zult nog wel merken straks dat iedereen een mening heeft over je omvang :+ en eigenlijk is dat best leuk.
  donderdag 27 september 2012 @ 11:55:56 #208
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117307438
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:51 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nee hoor, ben je gek. Ik denk dat mensen die je spreekt en vragen hoe ver je bent altijd daarna automatisch een mening over je buik geven, beetje een logisch gevolg van zo'n gesprek. De één zal wel steeds horen 'zo dat is een flinke buik!' of nog erger 'weet je zeker dat het er geen twee zijn?' en de ander het tegenovergestelde. En dan nog de mensen die altijd een verschillend antwoord krijgen. Hoe dan ook, je zult nog wel merken straks dat iedereen een mening heeft over je omvang :+ en eigenlijk is dat best leuk.
Oh, zeker, daar ben ik ook van overtuigd. Mensen hebben een bepaald idee over hoe een buik hoort te zijn en zijn daar ook zeer duidelijk in met hun commentaar.
Ik sta blijkbaar al op springen zeg maar, het kan elk moment komen. Nou is dat ook wel ongeveer zo (ben iets meer dan 36 weken), maargoed, de opmerking 'weet je zeker dat het er geen 2 zijn' is idd ook al langsgekomen.. :+
Ik heb inmiddels gewoon maar een hele gladde rug ontwikkeld :7 :s)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117307499
Ach, ik kreeg gisteren de opmerking 'als ik je nu zo zie, zie je nog bijna niks hè', waarbij een volgende collega nog geen 3 minuten later zei 'zo dame, je gaat aardig zo!'
11 weken gisteren, dus het is wachten op de vraag of het er geen twee zijn.
pi_117307742
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh, zeker, daar ben ik ook van overtuigd. Mensen hebben een bepaald idee over hoe een buik hoort te zijn en zijn daar ook zeer duidelijk in met hun commentaar.
Ik sta blijkbaar al op springen zeg maar, het kan elk moment komen. Nou is dat ook wel ongeveer zo (ben iets meer dan 36 weken), maargoed, de opmerking 'weet je zeker dat het er geen 2 zijn' is idd ook al langsgekomen.. :+
Ik heb inmiddels gewoon maar een hele gladde rug ontwikkeld :7 :s)
Misschien omdat jij verder nog zo slank/smal bent. Dan is het echt alleen maar een opgeplakte bol. Maar als ik je foto terug zoek dan zie ik eigenlijk gewoon een hoogzwangere buik zoals je die verwacht

En zie je, daar heb je wéér een mening over de grootte oO< :7
  donderdag 27 september 2012 @ 12:10:08 #211
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117307890
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:05 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Misschien omdat jij verder nog zo slank/smal bent. Dan is het echt alleen maar een opgeplakte bol. Maar als ik je foto terug zoek dan zie ik eigenlijk gewoon een hoogzwangere buik zoals je die verwacht

En zie je, daar heb je wéér een mening over de grootte oO< :7
Haha ja :+ Ja joh, het geeft ook allemaal niet! :P Ik snap ook wel dat mensen er iets over willen zeggen, en dat is ook helemaal prima. Alleen soms realiseren ze zich niet hoe het over kan komen denk ik.. :) Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat ze het goed bedoelen, dus ik zeg dankjewel of lach gewoon lief... Hehe :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117308605
O nee joh Belle je beledigt mij er echt niet mee hoor! :D

Krijg het inderdaad van heel veel mensen te horen :) .. En da''s heul niet erg. Wil niet zeggen dat ik zelf af en toe het gevoel heb dat ik echt HUGE ben :@ .. Maar dat komt omdat ik van mezelf altijd dun en petit ben geweest.

En inderdaad, iedereen heeft er een mening over.. Maar dat maakt niks! :)

Ja en wat een verschil er in een buik kan zijn joh! Sowieso is het ons eerste kindje he, ik denk dat dat ook wel scheelt ;)
pi_117309279
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:46 schreef L0t.. het volgende:
Mooi buikje hoor Twink! Lekker praktisch toch zo O+
Dat dus, incusief alle bescheiden-opmerkingen. Herkenbaar!

Ik vind het zelf ook wel praktisch, niet zo'n enorme bollo. Mooi bij anderen, dat vooral, maar mijn buikomvang vind ik wel prima zo, schoenen en sokken zijn al lastig genoeg. Denk wel dat anderen meer hadden verwacht bij mij omdat ik dus juist niet echt klein/dun/petit ben. En hoewel ik héél trots ben op mijn skippyballetje vind ik mezelf toch ook best wel massive in de badkamerspiegel. Steeds opnieuw dat besef dat ik écht wel zwanger ben, zeg maar. Het blijft intrigerend, zo'n bolle buik :+
  donderdag 27 september 2012 @ 17:22:16 #214
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117318812
Mooie buiken Kyara en Twinkle! O+

Groot, klein whatever.... gewoon mooi! O+
Da's tegenwoordig ook mijn standaard reactie als ik anderen vraag hoe ver ze zijn. Wat het antwoord ook is, ik zeg meestal: Mooie buik, je ziet er goed uit! (tenzij dat echt niet zo is, maar dan zeg ik liefst zo weinig mogelijk :X )
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117318932
Zal ik ook maar weer eens dan.

36 weken en 2 dagen
  donderdag 27 september 2012 @ 17:26:18 #216
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117318966
Mooi FTA O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117319083
Mooie tweelingbuik zag ik voorbij komen!

Twinkle mooi klein buikje!

Enfermera dankje! Stiekem vergelijk ik die van ons altijd :)
  donderdag 27 september 2012 @ 17:46:03 #218
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117319646
Mooi FTA! O+
Hopelijk geniet je ondanks alles van je zwangerschap!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 27 september 2012 @ 17:48:34 #219
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117319737
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Mooie tweelingbuik zag ik voorbij komen!

Twinkle mooi klein buikje!

Enfermera dankje! Stiekem vergelijk ik die van ons altijd :)
Haha ja snap ik meid.. Maar er zitten zoveel verschillen in buiken! En in onze situaties ook nog :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117320120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:48 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha ja snap ik meid.. Maar er zitten zoveel verschillen in buiken! En in onze situaties ook nog :)
Is ook zo, maar vind het gewoon leuk om te zien met iemand die precies gelijk loopt
  donderdag 27 september 2012 @ 18:01:08 #221
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117320210
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:58 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Is ook zo, maar vind het gewoon leuk om te zien met iemand die precies gelijk loopt
True :Y
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117336686
Mooie buik fta!!

Net even een foto gemaakt. nog even snel omgekleed, want ik had nog een 30w6d foto van 2 jaar terug.

*poef* nu is het weg
pi_117337193
Mooi om te zien al die buiken en buikjes! Ben zo blij dat ik er zelf ook eentje heb ;).
En al die verschillende reacties zijn inderdaad wel grappig soms, het ene moment horen dat je toch wel een grote buik hebt en de volgende vindt 'm net heel bescheiden.
Nu ziet het er naar uit dat ik weer een +4kg baby aan 't afbakken ben, dus ik ben zelf wel best tevreden met mijn tonnetje, hier 30 weken:

pi_117338553
Mooi!! En het thema is streepjes :)
pi_117341874
Mooie buiken weer!

En ja, opmerkingen.... ik kreeg ze vooral vorig jaar heel veel. "zo dat duurt niet lang meer.... nou nog een week of 18". Ik wacht nu vooral op de opmerkingen over tweelingen maar die heb ik nu weer niet gehad :D

Duidelijk verschil KJ, echt volgens het boekje: meisje rond dragen, jongen meer naar voren :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')