abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116980755
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:36 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Normaalste zaak van de wereld inderdaad, dat iemand niet inziet dat haar kind, welke ze geeneens een naam heeft kunnen geven, zelf met zijn eigen longen verse lucht in heeft geademd en de wereld niet heeft gezien, overleden is en derhalve niet meer bestaat. :') Er zijn ook geen gedachten aan dit kind, aangezien deze de gehele tijd in de buik heeft gezeten. Als er een montage zou kunnen komen van alle momenten dat ze met het kind heeft doorgebracht, zie je helemaal niks. De manier hoe deze vrouw omgaat met het verlies van het kind, is totaal onlogisch en ziekelijk.
Jij bent duidelijk nooit zwanger geweest en hebt geen kind. Dat maakt verder niet uit, maar als je een zwanger wordt, een kind verwacht, is dat kind niet pas belangrijk als het zelfstandig lucht ingeademd heeft. Vaak houden ouders, vooral moeders in wiens buik dat kind groeit, al veeeel eerder van dat kind, het heeft al een naam, er wordt al een toekomst gedroomd. En dan ineens heb je niets meer, behalve je dode baby. Nee, dat is niet iets om dan maar als onbelangrijk aan de kant te zetten, daar rouw je om. En tja, of dit een goede manier is, is niet aan mij, maar ziekelijk en onlogisch? Nee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_116980836
Gátverdamme. :r Gewoon een lijk. :r

Pasgeboren baby's zijn al niet smakelijk om te zien maar dit is gewoon ziek! :N
Say what?
  woensdag 19 september 2012 @ 14:48:38 #78
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116981003
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:04 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

GeDMt. Vertel de rest maar dat het echt is.
Wil je mij ook een dm sturen? Ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_116981220
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk nooit zwanger geweest en hebt geen kind. Dat maakt verder niet uit, maar als je een zwanger wordt, een kind verwacht, is dat kind niet pas belangrijk als het zelfstandig lucht ingeademd heeft. Vaak houden ouders, vooral moeders in wiens buik dat kind groeit, al veeeel eerder van dat kind, het heeft al een naam, er wordt al een toekomst gedroomd. En dan ineens heb je niets meer, behalve je dode baby. Nee, dat is niet iets om dan maar als onbelangrijk aan de kant te zetten, daar rouw je om. En tja, of dit een goede manier is, is niet aan mij, maar ziekelijk en onlogisch? Nee.
Ik heb ook geen kinderen (en niet gehad ook) ;) maar ik begrijp ook dat ouders verdriet kunnen hebben om een ongeboren kind. Mensen die het afwimpelen als zijnde nooit geboren dus je kunt er niets mee hebben zijn of aan het trollen of moeten eens goed bij zichzelf te rade gaan wat betreft hun medeleven met een andere persoon. Ik zelf zou het ook niet openbaar maken op deze manier maar kan het wel begrijpen, ieder mens is nou eenmaal anders en gaat anders met verdriet om.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_116981300
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb ook geen kinderen (en niet gehad ook) ;) maar ik begrijp ook dat ouders verdriet kunnen hebben om een ongeboren kind. Mensen die het afwimpelen als zijnde nooit geboren dus je kunt er niets mee hebben zijn of aan het trollen of moeten eens goed bij zichzelf te rade gaan wat betreft hun medeleven met een andere persoon. Ik zelf zou het ook niet openbaar maken op deze manier maar kan het wel begrijpen, ieder mens is nou eenmaal anders en gaat anders met verdriet om.
Ow, zo bedoelde ik het niet, hoor. Maar de manier waarop die user postte, maakte wel heel erg duidelijk dat hij totaal niets met kinderen heeft of heeft gehad. Waarschijnlijk omdat hij nog een puisterig pubertje is met de empathie van een deurklink ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_116981343
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, zo bedoelde ik het niet, hoor. Maar de manier waarop die user postte, maakte wel heel erg duidelijk dat hij totaal niets met kinderen heeft of heeft gehad. Waarschijnlijk omdat hij nog een puisterig pubertje is met de empathie van een deurklink ;)
Laten we het ergens houden op een puberende trol. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_116981512
Ook echt die zieke nicht in bescherming nemen die als een soort lijkenpikker emotionele roofbouw pleegt op haar complete sociale omgeving, want durf er eens iets van te zeggen en je bent een onmens, dus je hebt een vrijbrief om 260+ mensen te confronteren met beelden die ze waarschijnlijk niet willen zien.

Sorry, dan heb je wmb gewoon een gedachtenkronkel en dien je zoals hierboven vermeld tegen jezelf in bescherming genomen te worden.
Ga weg
pi_116981525
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:36 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Normaalste zaak van de wereld inderdaad, dat iemand niet inziet dat haar kind, welke ze geeneens een naam heeft kunnen geven, zelf met zijn eigen longen verse lucht in heeft geademd en de wereld niet heeft gezien, overleden is en derhalve niet meer bestaat. :') Er zijn ook geen gedachten aan dit kind, aangezien deze de gehele tijd in de buik heeft gezeten. Als er een montage zou kunnen komen van alle momenten dat ze met het kind heeft doorgebracht, zie je helemaal niks. De manier hoe deze vrouw omgaat met het verlies van het kind, is totaal onlogisch en ziekelijk.
Als het kind na meer dan 24 weken zwangerschap geboren is dan heeft het wel zeker een naam gekregen, moet je ook aangifte van de bevalling ( en het overlijden) doen, en valt het onder de wet op de lijkbezorging.
Het kind heeft dan dus zelfs voor de wet bestaan.

Neemt niet weg dat zo'n Facebook pagina niet mijn keuze zou zijn, en ik het ook niemand zou adviseren om op die manier haar verdriet te verwerken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116981581
Die pagina was al erg maar dat hier zelfs moeders dit gedrag goed komen praten.. :')
pi_116981597
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Woffel het volgende:
Die pagina was al erg maar dat hier zelfs moeders dit gedrag goed komen praten.. :')
Echt he? :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_116981610
heeft dehangui al gereageerd? :')

maar ff serieus reporten die hap dit is niet goed meer net als die filmpjes op youtube :r .
pi_116981632
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Woffel het volgende:
Dit dus :') Lekker jezelf wijsmaken dat je een 'goed mens' bent en heel empathisch bent en ondertussen keihard het punt voorbij schieten
Ga weg
pi_116981703
quote:
13s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Dit dus :') Lekker jezelf wijsmaken dat je een 'goed mens' bent en heel empathisch bent en ondertussen keihard het punt voorbij schieten
En het dan op trollende pubers gooien met de 'empatie van een deurklink' . :{
pi_116981718
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als het kind na meer dan 24 weken zwangerschap geboren is dan heeft het wel zeker een naam gekregen, moet je ook aangifte van de bevalling ( en het overlijden) doen, en valt het onder de wet op de lijkbezorging.
Het kind heeft dan dus zelfs voor de wet bestaan.

Neemt niet weg dat zo'n Facebook pagina niet mijn keuze zou zijn, en ik het ook niemand zou adviseren om op die manier haar verdriet te verwerken.
Ik wist niet dat het kind na 24 weken zelfs volgens de wet bestaat. Dat punt neem ik dan terug. Voor de rest blijf ik bij mijn standpunt.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik typte het misschien op zo'n manier dat het lijkt alsof ik het 100% belachelijk vind dat iemand zich kut kan voelen als diegene een ongeboren kind kwijtraakt, maar ik snap ook wel dat het pijnlijk kan zijn. Daarentegen is alles op Facebook zetten en termen gebruiken als 'ik had geen kind, ik HEB een kind', ziekelijk. Dat zinnetje geeft namelijk aan dat diegene geen afstand wil doen van het kind. Het kan een manier zijn om zichzelf te beschermen of een manier om om te gaan met de pijn, maar alsnog doe je het niet op zo'n manier. Facebook is wel een openbaar kanaal, maar niet iemands persoonlijke psychiater.

Daarnaast is het erg kortzichtig van je dat je mij maar meteen afschrijft als een troll omdat ik een andere mening heb dan jij. Althans, je dacht dat ik een andere mening had, maar dat valt ook best mee.
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.
pi_116981745
quote:
13s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:08 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En het dan op trollende pubers gooien met de 'empatie van een deurklink' . :{
Alsof je niet met iemand mee kunt voelen die een kind is verloren als je het ziek vindt dat ze er het internet mee vervuilt :')
Ga weg
pi_116981781
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef Nikmans het volgende:
Ook echt die zieke nicht in bescherming nemen die als een soort lijkenpikker emotionele roofbouw pleegt op haar complete sociale omgeving, want durf er eens iets van te zeggen en je bent een onmens, dus je hebt een vrijbrief om 260+ mensen te confronteren met beelden die ze waarschijnlijk niet willen zien.

Sorry, dan heb je wmb gewoon een gedachtenkronkel en dien je zoals hierboven vermeld tegen jezelf in bescherming genomen te worden.
Laat dat me nou helemaal niet vreemd voorkomen, als je tijdens de bevalling je kind verliest, dat je dan een gedachtenkronkel hebt, of denk je dat jij de volgende dag weer naar je werk gaat alsof er niets gebeurd is?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116981912
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laat dat me nou helemaal niet vreemd voorkomen, als je tijdens de bevalling je kind verliest, dat je dan een gedachtenkronkel hebt, of denk je dat jij de volgende dag weer naar je werk gaat alsof er niets gebeurd is?
Tussen vrolijk fluitend naar je werk en foto's van lijken posten op facebook zitten verder ook helemaal geen andere alternatieven, nee. :{w
pi_116981962
Dode mensen / baby's in sociale netwerken. Ik zal die fotos van het verkeersongeluk van mijn oom ook eens op facebook gooien om wat sympathie te krijgen, al zegt iets mij dat die foto's snel verwijderd zullen zijn.
  woensdag 19 september 2012 @ 15:16:20 #94
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_116982016
...as always
  woensdag 19 september 2012 @ 15:16:59 #95
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_116982049
Genoeg mensen optrommelen om die foto's te rapporteren.
pi_116982129
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:13 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Tussen vrolijk fluitend naar je werk en foto's van lijken posten op facebook zitten verder ook helemaal geen andere alternatieven, nee. :{w
Ik heb al eerder gezegd dat het mijn manier van verwerken niet zou zijn en dat ik het niemand zou adviseren, neemt niet weg dat het gedaan is door iemand die op dat moment een behoorlijke klap te verwerken heeft gehad en idd waarschijnlijk even niet in staat is te beslissen of dit nou wel zo handig is.

In tegenstelling tot TS, die weinig excuses heeft om het gedrag van z'n verwarde nichtje hier belachelijk te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116982246
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het komt op mij eerder over als het uitmelken van het overlijden van je kindje puur omdat je er zelf aandacht mee krijgt en zielig wordt gevonden, vluchtgedrag. En nee, ik zal daar nooit of te nimmer respect voor op kunnen brengen.

Mensen die de hele wereld willen laten zien hoe zielig ze zijn :') Steun zoeken bij dierbaren, soit, maar je hele facebook vriendenlijst confronteren met dode babies is wat mij betreft gewoon een stapje te ver en of je nu in rouw bent of niet, zoiets dien je zelf ook wel te kunnen realiseren.
Ga weg
pi_116982288
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Het komt op mij eerder over als het uitmelken van het overlijden van je kindje puur omdat je er zelf aandacht mee krijgt en zielig wordt gevonden, vluchtgedrag. En nee, ik zal daar nooit of te nimmer respect voor op kunnen brengen.

Mensen die de hele wereld willen laten zien hoe zielig ze zijn :') Steun zoeken bij dierbaren, soit, maar je hele facebook vriendenlijst confronteren met dode babies is wat mij betreft gewoon een stapje te ver en of je nu in rouw bent of niet, zoiets dien je je zelf ook wel te kunnen realiseren.
Helemaal mee eens _O_ dit hoort gewoon intiem en intern bij de famillie te blijven.
Geen interesse.
pi_116982331
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb al eerder gezegd dat het mijn manier van verwerken niet zou zijn en dat ik het niemand zou adviseren, neemt niet weg dat het gedaan is door iemand die op dat moment een behoorlijke klap te verwerken heeft gehad en idd waarschijnlijk even niet in staat is te beslissen of dit nou wel zo handig is.

In tegenstelling tot TS, die weinig excuses heeft om het gedrag van z'n verwarde nichtje hier belachelijk te maken.
Dan hoop ik dat er van die 250+ vrienden ook daadwerkelijke vrienden bij zitten die haar in bescherming nemen voor haar gedrag. Want hier heeft natuurlijk niemand wat aan.
  woensdag 19 september 2012 @ 15:23:36 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116982376
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat er van die 250+ vrienden ook daadwerkelijke vrienden bij zitten die haar in bescherming nemen voor haar gedrag. Want hier heeft natuurlijk niemand wat aan.
TS valt daar iig niet onder, zijn manier van helpen is er een topic over openen...
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')