+ laat eten, nog wat in die bar daar gedronken, enorm bad op de kamer dus dat moet ook gebruikt worden, dus laat naar bed, en dan je biologische-kinder-wekker-ritme... dus weer vroeg wakker.quote:
Ik zeg: doen. En wel verrassenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik wil ook een weekendje weg plannen met me vriendin
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik wil ook een weekendje weg plannen met me vriendin
Dat breekt je wel opquote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
+ laat eten, nog wat in die bar daar gedronken, enorm bad op de kamer dus dat moet ook gebruikt worden, dus laat naar bed, en dan je biologische-kinder-wekker-ritme... dus weer vroeg wakker.
hahahahaquote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
+ laat eten, nog wat in die bar daar gedronken, enorm bad op de kamer dus dat moet ook gebruikt worden, dus laat naar bed, en dan je biologische-kinder-wekker-ritme... dus weer vroeg wakker.
http://www.specialhotels.nl/quote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef MeneerLogica het volgende:
Ja ik wil haar ook verassen. Ze heeft nu helaas tijdelijk geen werk dus nu kan het wel. Alleen ze heeft wisselende school dagen. Iemand tips waarheen?
voor de dorst?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens naar school lopen.. met een appeltje in de hand
Doe dan eens origineel en boek een B&B op een boerderij, waar je nog bedstedes hebtquote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef MeneerLogica het volgende:
Ja ik wil haar ook verassen. Ze heeft nu helaas tijdelijk geen werk dus nu kan het wel. Alleen ze heeft wisselende school dagen. Iemand tips waarheen?
Eetsmakelijk, en neem een plu mee voor de zekerheidquote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
En die gooi je dan tegen een passeerende scooterrijder aan die je bijna van je sokken rijd?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
Had haar toen we 1 jaar hadden meegenomen naar apeldoorn en van alles gepland daar. Als we 2 jaar hebben in mei neem ik haar mee naar rome. Maar wil dit gewoon ff zomaar doenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Doe dan eens origineel en boek een B&B op een boerderij, waar je nog bedstedes hebt
Apeldoornquote:Op woensdag 19 september 2012 11:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had haar toen we 1 jaar hadden meegenomen naar apeldoorn en van alles gepland daar. Als we 2 jaar hebben in mei neem ik haar mee naar rome. Maar wil dit gewoon ff zomaar doenIs wel een goed idee
Of Seek & Destroyquote:Op woensdag 19 september 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik faal. Ik zie de hele tijd R&D voorbij komen en dan moet ik denken Research & Destroy oidTerwijl het Research & Development moet zijn
Doen!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had haar toen we 1 jaar hadden meegenomen naar apeldoorn en van alles gepland daar. Als we 2 jaar hebben in mei neem ik haar mee naar rome. Maar wil dit gewoon ff zomaar doenIs wel een goed idee
Nee, van COD paar jaar geledenquote:
Zoveel nog?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:57 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik zie wel hele leuke maar 500 euro voor een weekend is zo veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |