+ laat eten, nog wat in die bar daar gedronken, enorm bad op de kamer dus dat moet ook gebruikt worden, dus laat naar bed, en dan je biologische-kinder-wekker-ritme... dus weer vroeg wakker.quote:
Ik zeg: doen. En wel verrassenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik wil ook een weekendje weg plannen met me vriendin
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik wil ook een weekendje weg plannen met me vriendin
Dat breekt je wel opquote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
+ laat eten, nog wat in die bar daar gedronken, enorm bad op de kamer dus dat moet ook gebruikt worden, dus laat naar bed, en dan je biologische-kinder-wekker-ritme... dus weer vroeg wakker.
hahahahaquote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
+ laat eten, nog wat in die bar daar gedronken, enorm bad op de kamer dus dat moet ook gebruikt worden, dus laat naar bed, en dan je biologische-kinder-wekker-ritme... dus weer vroeg wakker.
http://www.specialhotels.nl/quote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef MeneerLogica het volgende:
Ja ik wil haar ook verassen. Ze heeft nu helaas tijdelijk geen werk dus nu kan het wel. Alleen ze heeft wisselende school dagen. Iemand tips waarheen?
voor de dorst?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens naar school lopen.. met een appeltje in de hand
Doe dan eens origineel en boek een B&B op een boerderij, waar je nog bedstedes hebtquote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef MeneerLogica het volgende:
Ja ik wil haar ook verassen. Ze heeft nu helaas tijdelijk geen werk dus nu kan het wel. Alleen ze heeft wisselende school dagen. Iemand tips waarheen?
Eetsmakelijk, en neem een plu mee voor de zekerheidquote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
En die gooi je dan tegen een passeerende scooterrijder aan die je bijna van je sokken rijd?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
Had haar toen we 1 jaar hadden meegenomen naar apeldoorn en van alles gepland daar. Als we 2 jaar hebben in mei neem ik haar mee naar rome. Maar wil dit gewoon ff zomaar doenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Doe dan eens origineel en boek een B&B op een boerderij, waar je nog bedstedes hebt
Apeldoornquote:Op woensdag 19 september 2012 11:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had haar toen we 1 jaar hadden meegenomen naar apeldoorn en van alles gepland daar. Als we 2 jaar hebben in mei neem ik haar mee naar rome. Maar wil dit gewoon ff zomaar doenIs wel een goed idee
Of Seek & Destroyquote:Op woensdag 19 september 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik faal. Ik zie de hele tijd R&D voorbij komen en dan moet ik denken Research & Destroy oidTerwijl het Research & Development moet zijn
Doen!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had haar toen we 1 jaar hadden meegenomen naar apeldoorn en van alles gepland daar. Als we 2 jaar hebben in mei neem ik haar mee naar rome. Maar wil dit gewoon ff zomaar doenIs wel een goed idee
Nee, van COD paar jaar geledenquote:
Zoveel nog?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:57 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik zie wel hele leuke maar 500 euro voor een weekend is zo veel
Kijk eens op vakantieveilingen, staan vak ook leuke dingen opquote:Op woensdag 19 september 2012 11:57 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik zie wel hele leuke maar 500 euro voor een weekend is zo veel
Een van de meest belachelijke nummers in mijn opinie. Maar smaken verschillen en ik respecteer je smaak.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:04 schreef Mistress_X het volgende:
Dit nummer vind ik zelf ook echt heerlijk
Goede tip thanksquote:Op woensdag 19 september 2012 12:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kijk eens op vakantieveilingen, staan vak ook leuke dingen op
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 12:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kijk eens op vakantieveilingen, staan vak ook leuke dingen op
Vind ik ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Een van de meest belachelijke nummers in mijn opinie. Maar smaken verschillen en ik respecteer je smaak.
Dat vind ik toch niet, de boodschap in dat lied is wel duidelijk als je een beetje door gaat denkenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Een van de meest belachelijke nummers in mijn opinie. Maar smaken verschillen en ik respecteer je smaak.
Geluidskwaliteit is wel baggerquote:
Excuus, ik heb geen geluid op mijn pc.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geluidskwaliteit is wel bagger
Bij lange na niet hun beste werk, maar sommige nummers zijn er gewoon voor de fun ... Zoals Pussy.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben je al eens met de touringcar over de Ring geweest?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Noem je bestemming en laad de bus maar vol, wil ik wel op de bonnefooi erbij blijven hoor!
Die is mooi ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:10 schreef Mistress_X het volgende:
Sabaton heb ik niet veel mee, maar deze clip vind ik wel erg goed:
Inderdaad, die clipquote:Op woensdag 19 september 2012 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij lange na niet hun beste werk, maar sommige nummers zijn er gewoon voor de fun ... Zoals Pussy.
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die is mooi ja.
Ik heb hier helemaal vooraan gestaan op een festival. ter hoogte van de boxen...
Dan is het echt 1 muur van geluid. Maar zo waanzinnig vet.
Dat vind ik dan weer helemaal niksquote:Op woensdag 19 september 2012 12:16 schreef Mistress_X het volgende:
Mijn vriend is echt een Slayer fan![]()
Die clips zijn sowieso awesome. Die van Haifisch vind ik ook geweldig.quote:
Sorry, maar dat vind ik dus echt niks:Pquote:Op woensdag 19 september 2012 12:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Hiphop, luister sinds me 11e al niks anders. Heel sporadisch r&b
BWehe, inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Die clips zijn sowieso awesome. Die van Haifisch vind ik ook geweldig.
Preciesquote:Op woensdag 19 september 2012 12:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik dus echt niks:P
Maar gelukkig verschillen smaken
moppie moppie moppiequote:Op woensdag 19 september 2012 12:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
PreciesLuister geen gangsta rap btw hoor. Het is niet nigger dit zus zo
Niet dusquote:Op woensdag 19 september 2012 12:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
PreciesLuister geen gangsta rap btw hoor. Het is niet nigger dit zus zo
Nee, dat zou me helemaal gaaf lijkenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je al eens met de touringcar over de Ring geweest?
Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 19 september 2012 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat zou me helemaal gaaf lijken
ik moest echt 3x lezen voor ik hem door hadquote:Op woensdag 19 september 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
leauleaa/Cryothic? Halestorm komt naar NLMaar is al uitverkocht
Gaat volgens mij nog best rap ook voor een touringcarquote:
LOL hehequote:Op woensdag 19 september 2012 12:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik moest echt 3x lezen voor ik hem door had
Tja, en in Tilburg, ook niet om de hoek voor ons.
Maar uitverkocht helpt ook niet nee.
ik weet alleen niet of het wel een touringcar vriendelijk Circuit is.. wat ik van fipjes van de ring weet is dat er wat aarxigr bochten met heftige positieve verkanting in zitten..quote:
Ja, kan inmiddels zelf zeggen dat het best hard gaat.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat volgens mij nog best rap ook voor een touringcar
[..]
LOL heheJa inderdaad, niet echt om de hoek. Maarja, toch uitverkocht
Halestorm , verdomme ik las het verkeerd hahaquote:Op woensdag 19 september 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
Die zitten er wel in ja, maar ik geloof dat je ook delen kunt rijden.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik weet alleen niet of het wel een touringcar vriendelijk Circuit is.. wat ik van fipjes van de ring weet is dat er wat aarxigr bochten met heftige positieve verkanting in zitten..
Lijkt me ook echt gaaf om te doenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, kan inmiddels zelf zeggen dat het best hard gaat.
Wel jammer dat het opzich vrij prijzig is om vaker te doen... had best nog een 2de of 3de rondje er achteraan willen plakken. Want ik maakte nog best een hoop slordige momentjes mee.
En aan die touringcar te zien gaat het best hard ja. Zeker dat stuk, dat gaat zo hard naar beneden.
Daar hebben we ook nog foto's gemaakt trouwens
Alestorm is ook geniaal jaquote:Op woensdag 19 september 2012 12:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Halestorm , verdomme ik las het verkeerd haha![]()
Ben wel een keer naar Alestorm geweestMuziek was wel oké, de sfeer was geweldig!
Ja. Pirate metal.![]()
Nu wil ik helemaalquote:
Ahwquote:Op woensdag 19 september 2012 12:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
Net wakker, mijn keel besloot vannacht even een feestje te gaan houden met mijn neus, dus met beide kon ik amper adem halen*snotter kuch kuch*
Gelukkig leef je nogquote:Op woensdag 19 september 2012 12:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
Net wakker, mijn keel besloot vannacht even een feestje te gaan houden met mijn neus, dus met beide kon ik amper adem halen*snotter kuch kuch*
Lijkt me een aardig beroerde combinatie, sterktequote:Op woensdag 19 september 2012 12:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
Goed bezigquote:Op woensdag 19 september 2012 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kreeg ineens een schoonmaakbui![]()
Kamer weer schoon
ik heb nog een touringcar in de aanbieding, vooral bij de achterbank ligt wat vuilquote:
Nee, mijn schoonmaakbui is overquote:Op woensdag 19 september 2012 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik heb nog een touringcar in de aanbieding, vooral bij de achterbank ligt wat vuil*insert onschuldig kikkende smiley*
Jij bent touring car chauffeur?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik heb nog een touringcar in de aanbieding, vooral bij de achterbank ligt wat vuil*insert onschuldig kikkende smiley*
Wat moet je anders met de rest van je dagquote:Op woensdag 19 september 2012 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, mijn schoonmaakbui is over
aww shoot..quote:Op woensdag 19 september 2012 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, mijn schoonmaakbui is over
WHUTTTTTTTTTTTquote:Op woensdag 19 september 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, en, euh, verhaaltjes zijn dat toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij bent touring car chauffeur?
hahaha nog wat leuke anektodes over
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en, euh, verhaaltjes zijn dat toch?
beterschapjesquote:Op woensdag 19 september 2012 12:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
Die ja haha, lekker nummerquote:
Genoeg te doen nogquote:Op woensdag 19 september 2012 12:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat moet je anders met de rest van je dag
Ahh, ja, zoiets ken ikquote:Op woensdag 19 september 2012 12:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja
Wij gingen eens met vriendinnen onder elkaar uit, wij hadden een bus gehuurd. Arme chauffeur
is goedquote:Op woensdag 19 september 2012 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ahh, ja, zoiets ken ik
En wel zat meegemaakt in de 2 jaar dat ik het nu doe, maar daar moet je vanavond nog eens naar vragen als ik thuis ben, nog 10 mi.uten pauze en mobiel lange verhalen typen is niet echt super..
DAT heb ik er niet voor over.....quote:Op woensdag 19 september 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben
Tis toch al uitverkochtquote:Op woensdag 19 september 2012 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DAT heb ik er niet voor over.....
Ja wat heb jij het slechtquote:Op woensdag 19 september 2012 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Genoeg te doen nog
Zo een afspraak, daarna even leuke dingetjes kopen voor mn kamer, en dan komt er nog iemand langs..
Wat een zwaar leven..
Wut?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Even met de knetterbiele , dat gaat wat sneller
Gebeurt mij dus nooit...quote:Op woensdag 19 september 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vreemdste dusver is wel een groepje meiden wegbrengen en een aantal slipjes/strings als fooi in een bakje krijgen
Zomers heb ik wel 16 knoopjes los, maar er gebeurt niets.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bovenste knoopje losdoen, laat zien dat je wild bent en de rest gaat vanzelfgraag gedaan
Luister je 3FM?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Knetter biele
Knetter bijl
Kettingzaag in het Drents ,
Waar in Drenthe?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Knetter biele
Knetter bijl
Kettingzaag in het Drents ,
Nee duh, vind je toch gekquote:Op woensdag 19 september 2012 13:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Zomers heb ik wel 16 knoopjes los, maar er gebeurt niets.
Hmm, misschien je taxi wat prettiger inrichten? Lekkere geurkaars, Bankbekleding wat zo lekker voelt dat je je rokje uit wilt doen. Ik weet het verder ook nietquote:Op woensdag 19 september 2012 13:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Zomers heb ik wel 16 knoopjes los, maar er gebeurt niets.
En goed dat ik ermee ben! Je kan het aan een user hier op fok navragenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
Wel ironisch eigenlijk, klein mannetje met een fucking touringcar
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm, misschien je taxi wat prettiger inrichten? Lekkere geurkaars, Bankbekleding wat zo lekker voelt dat je je rokje uit wilt doen. Ik weet het verder ook niet
Ja en een swift achteruit parkeren .... ho maarquote:Op woensdag 19 september 2012 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En goed dat ik ermee ben! Je kan het aan een user hier op fok navragen
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm, misschien je taxi wat prettiger inrichten? Lekkere geurkaars, Bankbekleding wat zo lekker voelt dat je je rokje uit wilt doen. Ik weet het verder ook niet
Ik woon in het veenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar in Drenthe?
En jouw UI doet me al de hele tijd aan Titt'n denken.
Dat was niet mijn schuldquote:Op woensdag 19 september 2012 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en een swift achteruit parkeren .... ho maar
Je plaatje is vet hard, die film ookquote:Op woensdag 19 september 2012 13:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik woon in het veenEn mijn UI is Fightclub, dussss dat is misschien een beetje rare vergelijking met Titt'n
Dan weet je niet wat ik bedoelquote:
En jij waarschijnlijk welquote:
Nicequote:Op woensdag 19 september 2012 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En goed dat ik ermee ben! Je kan het aan een user hier op fok navragen
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vreemdste dusver is wel een groepje meiden wegbrengen en een aantal slipjes/strings als fooi in een bakje krijgen
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat ik bedoel
[..]
En jij waarschijnlijk wel
[..]
NiceIk geloof ja
Ja, helaas mocht ie niet groter zijn dan 50kbquote:Op woensdag 19 september 2012 13:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je plaatje is vet hard, die film ook
Hmm, ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik woon in het veenEn mijn UI is Fightclub, dussss dat is misschien een beetje rare vergelijking met Titt'n
Ik zal weer eens een poging wagen, maar ook toen ik dagelijks in pak (panalon/hemd) liep weinig hoor.quote:
Nog niet, maar daar gaan ze vast ook wel komen jaquote:Op woensdag 19 september 2012 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt gaaf om te doen
Nice, @ Flickr?
[..]
Alestorm is ook geniaal jaEn toen ik het las dacht ik ook eerst wtf
Haha jaquote:Op woensdag 19 september 2012 13:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, ja.
Meer uit de buurt van Skik dus.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:08 schreef Mistress_X het volgende:
SMS van mijn vriend: "ik zit nu diep in de bosjes verscholen, uit"
Het ging nog verderquote:Op woensdag 19 september 2012 13:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
Dat maakt je dag toch weer helemaal goed zulke grappen.
Oja, je moest nog foto's van een half jaar geleden uitzoeken ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 13:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nog niet, maar daar gaan ze vast ook wel komen ja
Zal nog wel ff duren
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, je moest nog foto's van een half jaar geleden uitzoeken ofzo
nee hij is op oefening in Duitsland voor 3 weken. Voor mij is dat het code woord dat zijn mobieltje minstens 2 dagen echt uit is. Dus geen contact meer met elkaar hebben.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
En nu ? Moet je hem gaan zoeken of hoe moet ik me dat voorstellen ?
hij zit in ut legur.. stoer jeweetzquote:Op woensdag 19 september 2012 13:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
En nu ? Moet je hem gaan zoeken of hoe moet ik me dat voorstellen ?
Ach joh als het maar feest is en je mee kunt beulen als je goed aangeschoten bentquote:Op woensdag 19 september 2012 13:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En die zijn ook maar een beetje bekender dan Titt'n.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, je moest nog foto's van een half jaar geleden uitzoeken ofzo
En gelukt?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ging nog verder
ik moest ze ook weer halen, en als ik het juiste slipje aan de juiste meid terug gaf kreeg ik een beloning
quote:
kreng.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
sorry maar het blijft grappig
Niks stoers aan. enkel gemisquote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij zit in ut legur.. stoer jeweetz
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ach joh als het maar feest is en je mee kunt beulen als je goed aangeschoten bent
Hahahahah !quote:Op woensdag 19 september 2012 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ging nog verder
ik moest ze ook weer halen, en als ik het juiste slipje aan de juiste meid terug gaf kreeg ik een beloning
Oh ja natuurlijk , domquote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
nee hij is op oefening in Duitsland voor 3 weken. Voor mij is dat het code woord dat zijn mobieltje minstens 2 dagen echt uit is. Dus geen contact meer met elkaar hebben.
Ik ook met 2 jaartjes. Hopelijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij zit in ut legur.. stoer jeweetz
Seks met de kisten nog aanquote:Op woensdag 19 september 2012 13:12 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niks stoers aan. enkel gemis
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow, nou krijg ik opeens wel een kusje hè?
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
No way![]()
Hij mag zich eerst grondig gaan douchen, want anders weet ik het wel weer
Zand tussen de lakens, en camo-smink op het kussensloop?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
No way![]()
Hij mag zich eerst grondig gaan douchen, want anders weet ik het wel weer
*fingers crossed voor de gedachte die ik nu heb*quote:Op woensdag 19 september 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Like a boss
Wat voor beloning kreeg je dan?
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
*fingers crossed voor de gedachte die ik nu heb*
Hij heeft het er maar mee te doenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Je doet je Username wel eer aan
tongzoen van de eigenaresse van elk goed slipke:9quote:Op woensdag 19 september 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Like a boss
Wat voor beloning kreeg je dan?
Je kunt ook zo'n handen op de rug binden, op de knieen voor de bank zetten. Zelf wijdbeens op de bank gaan zitten eerst eens goed laten likken.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij heeft het er maar mee te doen
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, rijden, tot 15:00 maar weer.
Kom je net terug van 3 dagen modder happen/pijn lijdenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt ook zo'n handen op de rug binden, op de knieen voor de bank zetten. Zelf wijdbeens op de bank gaan zitten eerst eens goed laten likken.
dat soort dingen doen we dus ook, maar wel mits goed gedouched zijn, anders echt helemaal niks, dan mag hij mopperen en klagen, maar dan echt niksquote:Op woensdag 19 september 2012 13:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt ook zo'n handen op de rug binden, op de knieen voor de bank zetten. Zelf wijdbeens op de bank laten zitten eerst eens goed laten likken.
Nicequote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tongzoen van de eigenaresse van elk goed slipke:9
Nicceeeeeequote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tongzoen van de eigenaresse van elk goed slipke:9
Ik ben 12 en wat is ditquote:Op woensdag 19 september 2012 13:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat soort dingen doen we dus ook, maar wel mits goed gedouched zijn, anders echt helemaal niks, dan mag hij mopperen en klagen, maar dan echt niks
Hij en ik staan al een paar weken "droog".
Ik heb een tuigje, dat hem zijn polsen en enkels kan knevelen. Op zijn knieën dus. Mag hij me likken terwijl ik op de bank lig
Bij mijn genade pijp ik hem, of trek hem af.
Ohhh god, dit is niet voor kleine kinderen
mjummiequote:Op woensdag 19 september 2012 13:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat soort dingen doen we dus ook, maar wel mits goed gedouched zijn, anders echt helemaal niks, dan mag hij mopperen en klagen, maar dan echt niks
Ik heb een tuigje, dat hem zijn polsen en enkels kan knevelen. Op zijn knieën dus. Mag hij me likken terwijl ik op de bank lig
Oké.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
jammer dat ik hem niet bij zijn haar kan grijpen, want hij heeft gemillimeterd haarquote:
Oren?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
jammer dat ik hem niet bij zijn haar kan grijpen, want hij heeft gemillimeterd haar![]()
Als hij wat langer haar had kon ik hem zo dwingen zijn kop naar mijn kutje te brengen. gaat even niet
Nee, wij hebben daar afspraken over gemaakt, dat wil hij dus echt niet. Dat herinnerd hem aan zijn stiefmoeder door wie hij veelvuldig mishandeld was.quote:
quote:
Daar hebben ze vast ook wel tuigjes/maskers voorquote:Op woensdag 19 september 2012 13:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
jammer dat ik hem niet bij zijn haar kan grijpen, want hij heeft gemillimeterd haar![]()
Als hij wat langer haar had kon ik hem zo dwingen zijn kop naar mijn kutje te brengen. gaat even niet
Ok, dat wist ik niet en kon ik ook niet wetenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, wij hebben daar afspraken over gemaakt, dat wil hij dus echt niet. Dat herinnerd hem aan zijn stiefmoeder door wie hij veelvuldig mishandeld was.
Geen probleemquote:Op woensdag 19 september 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet en kon ik ook niet weten
Maar is dat niet tegenstrijdig met wat jij hem aandoet dan ?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, wij hebben daar afspraken over gemaakt, dat wil hij dus echt niet. Dat herinnerd hem aan zijn stiefmoeder door wie hij veelvuldig mishandeld was.
Nee, we hebben er over gepraat, en omdat hij juist een leidinggevende is, en dus orders moet uitdelen, vind hij het thuis juist fijn om de onderdanige te zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar is dat niet tegenstrijdig met wat jij hem aandoet dan ?
Ben ik met je eensquote:Op woensdag 19 september 2012 13:33 schreef JJH het volgende:
En ik denk dat dat heel goed te scheiden is, als je maar bij bepaalde triggers uit de buurt blijft.
Dat klopt, dat is dus samen ook goed communicerenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:33 schreef JJH het volgende:
En ik denk dat dat heel goed te scheiden is, als je maar bij bepaalde triggers uit de buurt blijft.
Op die manierquote:Op woensdag 19 september 2012 13:32 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, we hebben er over gepraat, en omdat hij juist een leidinggevende is, en dus orders moet uitdelen, vind hij het thuis juist fijn om de onderdanige te zijn.
en die werkt idd beterquote:Op woensdag 19 september 2012 07:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
pijnstillers werken niet![]()
kijken of whiskey een beetje helpt
Praten is bed is sowieso heel belangrijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is dus samen ook goed communiceren
Kan me trouwens ook wel voorstellen dat ie zijn werk juist niet "door wilt voeren" op seks gebied.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:32 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, we hebben er over gepraat, en omdat hij juist een leidinggevende is, en dus orders moet uitdelen, vind hij het thuis juist fijn om de onderdanige te zijn.
Praten is altijd belangrijk, over emoties, gevoelens etc etc. Als dat niet gebeurd in een relatie dan gaat het op den duur mis.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Praten is bed is sowieso heel belangrijk.
pffffff echt welquote:
Sterker nog, thuis wil hij gewoon "vrij" zijn, dus zichzelf zijn, zonder te moeten voldoen aan zijn taak als leidinggevende.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan me trouwens ook wel voorstellen dat ie zijn werk juist niet "door wilt voeren" op seks gebied.
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 18-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 312 Vinniiee
02 133 Fera
02 133 LovelyLady
04 128 -_Guitarist_-
04 128 MeneerLogica
06 115 Tamashii
07 096 Kaneelstokje
08 077 JJH
09 076 TheGirlNextDoor
10 066 Jofunu-kun
11 062 JijHebtGeenRokje
12 060 Cryothic
13 059 GSbrder
13 059 goldfinger1963
13 059 Knetterkrankjorum
16 050 heloef
17 046 Samzz
18 035 Nixx-
18 035 Myraela
20 033 Tally
21 025 Dr.Sexy
22 021 Royco1
23 014 magnetronkoffie
24 011 Toekito
24 011 Faxie
26 010 gewoonmezelf87
27 009 Lokasenna
28 007 DevilsWhore
29 006 sararaats
30 004 Braamyo
31 003 Grijsbaard
31 003 schrikbarend
33 001 Drizzt_DoUrden
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Jep.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Praten is altijd belangrijk, over emoties, gevoelens etc etc. Als dat niet gebeurd in een relatie dan gaat het op den duur mis.
Eng hè?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
En dat deed ik nooit, tot een jaar geleden. Vrouwen doen enge dingen met me.
Mijn eerste gedachte zou zijn. "Goh laat ik de dokter eens bellen, misschien heeft ie wat sterkers voor me.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pffffff echt wel![]()
maar was niet slim eigenlijk met al die medicijnen op
Dat is een grote last ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Sterker nog, thuis wil hij gewoon "vrij" zijn, dus zichzelf zijn, zonder te moeten voldoen aan zijn taak als leidinggevende.
Voor hem is dat dan een opluchting om niet meer verantwoordelijk te zijn voor 35 militairen. Dan kan hij zichzelf gewoon laten gaan.
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Sterker nog, thuis wil hij gewoon "vrij" zijn, dus zichzelf zijn, zonder te moeten voldoen aan zijn taak als leidinggevende.
Voor hem is dat dan een opluchting om niet meer verantwoordelijk te zijn voor 35 militairen. Dan kan hij zichzelf gewoon laten gaan.
Geen leven.nlquote:
Die jongen gaat als ene malle.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wow, Vinniiee![]()
Dan doe ik het nog netjes.
Mijn vriend, ik weet niet of je dat verhaal gelezen hebt, die kwam met zijn openbaring. En toen we samen op de bank zaten was ik best trots dat hij dat zo open en bloot tegen mij vertelde.quote:
Ik ken het topic ja, niet helemaal tot het eind meegelezen though.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend, ik weet niet of je dat verhaal gelezen hebt, die kwam met zijn openbaring. En toen we samen op de bank zaten was ik best trots dat hij dat zo open en bloot tegen mij vertelde.
ik dus nietquote:Op woensdag 19 september 2012 13:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte zou zijn. "Goh laat ik de dokter eens bellen, misschien heeft ie wat sterkers voor me."
dat topic inderdaad, ben maar gestopt met posten want ik kreeg wat nare reactiesquote:Op woensdag 19 september 2012 13:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken het topic ja, niet helemaal tot het eind meegelezen though.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wow, Vinniiee![]()
Dan doe ik het nog netjes.
Maar om nou overdag al aan de whiskey te zittenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dus niet![]()
maar ik liep du ook bijna door de muur van de pijn![]()
en ik moet zeggen de whiskey hielp wel
Internetheldjes...quote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat topic inderdaad, ben maar gestopt met posten want ik kreeg wat nare reacties
Fokkersquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat topic inderdaad, ben maar gestopt met posten want ik kreeg wat nare reacties
Ik moet trouwens ook niet te hard roepen. Vorige week had ik ook weer een paar dagen dat ik op 1 stond in de dagstats.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik had gisteren totaal 466 posts volgens mij
/edit: 488
ik ga nou eerst dadelijk maar een koffie drinkenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar om nou overdag al aan de whiskey te zitten
Ik trek me er niks van aan hoor, maar op den duur heeft het geen zin meer te gaan reageren op PM's.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Internetheldjes...
Titel en op trekken de aandacht nou eenmaal...
Irish koffie ?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga nou eerst dadelijk maar een koffie drinken
Ik ga 's avonds amper door, dus dat scheelt een hoop in mijn gevalquote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet trouwens ook niet te hard roepen. Vorige week had ik ook weer een paar dagen dat ik op 1 stond in de dagstats.
Via PM's ook nogquote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik trek me er niks van aan hoor, maar op den duur heeft het geen zin meer te gaan reageren op PM's.
Laat ze maar lekker hun bekrompen leventje lijden
Dat.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik trek me er niks van aan hoor, maar op den duur heeft het geen zin meer te gaan reageren op PM's.
Mwah, jah, als ik alleen op de bank zit...quote:Op woensdag 19 september 2012 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ga 's avonds amper door, dus dat scheelt een hoop in mijn geval
dat is inderdaad wat telt, laat de rest maar lullen, lust/sex is wat anders dan liefdequote:Op woensdag 19 september 2012 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
Ik hoor ook wel eens verhalen van mensen die helemaal niets snappen van een open relatie, en hoe dat in godsnaam kan werken.
Wij weten beter met z'n tweeen en dat is wat telt.
tussen 5 en half 9 ben ik hier sowieso amper. Daarna alleen als ik achter m'n pc zit. En aangezien m'n xbox weer verslavend werkt is dat ook niet elke dag.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, jah, als ik alleen op de bank zit...
Hoiquote:
quote:
PM's ook nogquote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wel goed hoor ... Alleen soms werk ik liever alleen dan in groepen, ik vind het zo vermoeiend. In m'n eentje was ik al een stuk verder geweest.quote:
Dat!quote:Op woensdag 19 september 2012 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
PM's ook nog
typische internethelden![]()
ik heb een club een open relatie en verschillende vriendinnen.
wij twee zijn daar tevreden mee en wat de rest er over vind zal me worst wezen
Dan kun je lekker op je eigen tempo doorwerken.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel goed hoor ... Alleen soms werk ik liever alleen dan in groepen, ik vind het zo vermoeiend. In m'n eentje was ik al een stuk verder geweest.
Juist, als je moet afgaan op wat de rest vind dan ben je net als hen een eenheidsworst.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
PM's ook nog
typische internethelden![]()
ik heb een club een open relatie en verschillende vriendinnen.
wij twee zijn daar tevreden mee en wat de rest er over vind zal me worst wezen
quote:
preciesquote:Op woensdag 19 september 2012 13:54 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Juist, als je moet afgaan op wat de rest vind dan ben je net als hen een eenheidsworst.
Gewoon lekker ieder zijn eigen leven, en de relatie, of die nu open is of anders (ik wil bewust geen open relatie) gewoon een ieder in zijn menselijke waarde laten.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:54 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Juist, als je moet afgaan op wat de rest vind dan ben je net als hen een eenheidsworst.
Gewoon lekker ieder zijn eigen leven, en de relatie, of die nu open is of anders (ik wil bewust geen open relatie) gewoon een ieder in zijn menselijke waarde laten.
Bisexueel jaquote:Op woensdag 19 september 2012 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
en stiekem zijn ze gewoon jaloers![]()
in je fobo staat anders iets anders
Idd, is veel fijner. En vaak snappen mensen het ook niet, zelfs niet na 5x uitleggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kun je lekker op je eigen tempo doorwerken.
Bisexuele vrouwen.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Bisexueel ja
Mijn vriend weet dat
dat hoort ookquote:Op woensdag 19 september 2012 13:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Bisexueel ja
Mijn vriend weet dat
Ik werk ook gewoon graag alleen, of met de touwtjes in handen. Dan gaat het lekker op mijn manier en moeten m'n collega's maar naar mij lusiteren.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, is veel fijner. En vaak snappen mensen het ook niet, zelfs niet na 5x uitleggen.
Ik heb het 1 keer gedaan. Mijn vriend moest toekijken hoe een vriendin en ik elkaar op bed met elkaar omgingenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Bisexuele vrouwen.
Dat is altijd leuk.
Oud, maar hij blijft geweldigtwitter:HermanxFinkers twitterde op woensdag 19-09-2012 om 13:48:44Op de afsluitdijk is een caravan van de weg geblazen. 68 mensen konden worden gearresteerd. #hermanfinkers reageer retweet
idem hierquote:Op woensdag 19 september 2012 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik werk ook gewoon graag alleen, of met de touwtjes in handen. Dan gaat het lekker op mijn manier en moeten m'n collega's maar naar mij lusiteren.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:03 schreef Cryothic het volgende:
Oud, maar hij blijft geweldigtwitter:HermanxFinkers twitterde op woensdag 19-09-2012 om 13:48:44Op de afsluitdijk is een caravan van de weg geblazen. 68 mensen konden worden gearresteerd. #hermanfinkers reageer retweet
Hehequote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet trouwens ook niet te hard roepen. Vorige week had ik ook weer een paar dagen dat ik op 1 stond in de dagstats.
Finkers.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:03 schreef Cryothic het volgende:
dat zou ik dus niet kunnenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gedaan. Mijn vriend moest toekijken hoe een vriendin en ik elkaar op bed met elkaar omgingen
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gedaan. Mijn vriend moest toekijken hoe een vriendin en ik elkaar op bed met elkaar omgingen
treffend iddquote:Op woensdag 19 september 2012 14:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
In groepjes werken vind ik niet erg, alleen op school gaat het altijd zo:
1. Neemt beslissingen / doet al het werk
2. Helpt 1 wel, maar vreet eigenlijk niet zo veel uit
3. Heeft niet de know-how, maar doet daar ook niks aan
4. Geeft de anderen de schuld dat hij/zij niks kan doen
5. Is een wonder als hij/zij al op school komt
Dit dus, ik snap niet dat hun het niet snappenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, is veel fijner. En vaak snappen mensen het ook niet, zelfs niet na 5x uitleggen.
Flauw.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk daar waar je hem het laatst tegen kwam
'Whatsappen' in Dikke Van Dalequote:Voor menig smartphonebezitter is het al een begrip, maar over een maand is het dan echt officieel. 'Whatsappen' wordt als werkwoord opgenomen in de Dikke Van Dale.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
'Whatsappen' in Dikke Van Dale
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
'Whatsappen' in Dikke Van Dale
Klopt, helaas weet vodafone dit ook en gooien ze internet prijzen omhoog met de aanbieding dat smsen gratis is.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nou ja het is min of meer de nieuwe standaard. Voor de smartphone gebruikers vervangt het sms'en / mms'en.
Dan moet je niet naar vodafone gaan als het alleen daar zo isquote:Op woensdag 19 september 2012 14:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klopt, helaas weet vodafone dit ook en gooien ze internet prijzen omhoog met de aanbieding dat smsen gratis is.
Meerde providers, en vodafone is prettigquote:Op woensdag 19 september 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar vodafone gaan als het alleen daar zo is
Vodafone vind ik ronduit kutquote:Op woensdag 19 september 2012 14:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Meerde providers, en vodafone is prettig
Ik heb ook geen klachten over Vodafone.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Meerde providers, en vodafone is prettig
Duur, kut bereik, storingen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Beargumenteer je standpunt.
wappen is ook iets heel andersquote:Op woensdag 19 september 2012 14:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Lol, het is ook echt een dom woord. Beter als 'wappen'. Ik zeg gewoon altijd pingen -.- pingen is online berichten verzenden.
Ja sex in een trance dat snap ik, maar zo noemen mensen whatsappen ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wappen is ook iets heel anders
In t oosten misschien...quote:
Ja, dat lijkt me ook wel wat ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
Gewoon een Ben abbo nemen. 12 a 15 euro in de maand heb je al 1Gb. Dat is voor whatsappen meer dan genoeg.
Zou kunnenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
In t oosten misschien...
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel wat ja.
Maar dan wel een leuk toestel zien te regelen
Bij een collega uit zijn bureauquote:Op woensdag 19 september 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar haal ik die vandaan op mijn werk.
Snoepjes zijn op, collega kwam al bij mij langsquote:Op woensdag 19 september 2012 14:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bij een collega uit zijn bureau
Dan moet je de dag maar gewoon uitzitten net als ikquote:Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snoepjes zijn op, collega kwam al bij mij langs
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snoepjes zijn op, collega kwam al bij mij langs
Ik heb over een kwartier nog een appel.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan moet je de dag maar gewoon uitzitten net als ik
Onbemande pompstation en de supermarkt is een half uur lopenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Geen supermarkt in de buurt? Pompstation?
Ik heb een snelle jellequote:Op woensdag 19 september 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb over een kwartier nog een appel.
[..]
Onbemande pompstation en de supermarkt is een half uur lopen
Hm, dat schiet niet op nee. ff op de motor naar de supermarktquote:Op woensdag 19 september 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb over een kwartier nog een appel.
[..]
Onbemande pompstation en de supermarkt is een half uur lopen
Die staat nog bij de dealer, weet je nogquote:Op woensdag 19 september 2012 14:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, dat schiet niet op nee. ff op de motor naar de supermarkt
samzzquote:
Ow, ik dacht dat je die gistere al weer mocht ophalenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die staat nog bij de dealer, weet je nog
Nopequote:Op woensdag 19 september 2012 14:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je die gistere al weer mocht ophalen![]()
Dan houdt het op ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |