quote:
Afgezien van alle stangen die in je buik zitten te porrenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wel vet idee. Poten inkorten, plaat erover en als tafel gebruiken in je woonkamer tussen je twee banken in. Als je dan met vrienden bent haal je die plaat er vanaf en kan je mooi spelen
Wanneer gaan we spelen?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Geen grapje
Beste Sjoerd,
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: xxxxxx
Klantnummer: xxxxxx
Je bestelling:
1x Kicker wedstrijdmodel voetbaltafel 90312 ¤ 149.95
Verzendkosten ¤ 8.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 158.90
Over een maand of 4, als iBoot em eindelijk verstuurdquote:Op woensdag 19 september 2012 12:51 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wanneer gaan we spelen?
Môguh allemaal
Zo had een vriend een pokertafel voor 10 personen die normaal met een speciaal gemaakte plaat dienst deed als eettafel.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wel vet idee. Poten inkorten, plaat erover en als tafel gebruiken in je woonkamer tussen je twee banken in. Als je dan met vrienden bent haal je die plaat er vanaf en kan je mooi spelen
Tegenwoordig zijn ze wel al een stuk sneller geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2012 12:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Over een maand of 4, als iBoot em eindelijk verstuurd
Ojaquote:Op woensdag 19 september 2012 12:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Afgezien van alle stangen die in je buik zitten te porren
hehe ja laten we het hopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:54 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze wel al een stuk sneller geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is alleen maar praktisch. Bij mijn ouders hebben we een pooltafel staan op zolder, met de plaat eroverheen is het een soort van zitbench-ding als we daar met zijn allen zitten te bieren.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef Onufriev het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:00 schreef OhNoes het volgende:
ik ben weer klaar voor de huntIk heb hetzelfde maar dan op 1 schermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok 1dk en Delano's dekbed - ibood en hotmailOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Wou je dat hebben?quote:
Was jij degene die die lampjes wilde van Philips?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:06 schreef OhNoes het volgende:
duo pack van die spotOn's van philips, voor 10tje. eerder hadden ze al 2x triple packs voor 10 -.-
waarom maken ze alles duurder? die xoom 2 ook al
Ik heb 1 meter laatst gekocht bij de ikea voor 30, en dan nu 5 meter voor 46. Rete groot verschil, maar wat ik ermee moet? Tja, verlichten? Led is gewoon leuk licht wat je alle kleurtjes kan maken, licht wat achter je kast wegkomt bijv. Of een rode gloed om je bed heenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Wou je dat hebben?
Wat moet je er mee?
Ik had het volgens mij wel gezegd een keer, maar twijfel eigenlijk nog steeds.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:07 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Was jij degene die die lampjes wilde van Philips?
Ander kleurtje misschien? Maar zie dat ze de triple pack ook al duurder hebben gemaakt (13 ipv 10)quote:Op woensdag 19 september 2012 13:07 schreef bambino het volgende:
Weet je zeker dat het dezelfde zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |