dat is wel de moeite, hopen dat ze het een beetje boeiend maken, zulke dagen kunnen nog wel eens slaapverwekkend zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
Het is voor mij een lange werkweek: 4 dagen ipv 3 dagen. Morgen medewerkersdag van 8:30 tot 20:00 uur in Dalfsen....
Ze zijn er al een hele tijd mee bezig. Ik heb begrepen dat het ook over de organisatieontwikkeling en -visie zal gaan. Met daarnaast gelegenheid voor vertier. Wel prachtige locatie:quote:Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is wel de moeite, hopen dat ze het een beetje boeiend maken, zulke dagen kunnen nog wel eens slaapverwekkend zijn.
geen zetpillen?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Welke gek maakt er antibioticapillen van een centimeter doorsnede voor katten?![]()
*aan gort gekauwde vingers heeft...
Locatie en omgeving zien er heel mooi uit inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zijn er al een hele tijd mee bezig. Ik heb begrepen dat het ook over de organisatieontwikkeling en -visie zal gaan. Met daarnaast gelegenheid voor vertier. Wel prachtige locatie:
www.mooirivier.nl
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nope, zou wel een hele nieuwe uitdaging zijn, voor de toeschouwers wel leuk me thinks![]()
Volgens mij zitten we niet veel in de vergaderzalen... maar wat er precies gaat gebeuren, nog geen idee.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Locatie en omgeving zien er heel mooi uit inderdaad, alleen jammer dat de vergaderzalen weer zo "standaard vergaderzalig" zijn zeg maar...
Daar trapt meneer al jaren niet meer in...quote:Op woensdag 19 september 2012 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je trouwens die ab niet door het voer doen?
Ze zijn gewoon te slim soms he? Irritant voor het baasje...quote:Op woensdag 19 september 2012 11:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar trapt meneer al jaren niet meer in...
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:40 schreef B.ertha het volgende:
Ha, de oorzaak voor de trillingen in het trilgebouw is gevonden!
Ik mag a.s. maandag zeiknat worden in Loosdrecht.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is wel de moeite, hopen dat ze het een beetje boeiend maken, zulke dagen kunnen nog wel eens slaapverwekkend zijn.
Ah, waar zat het hem in?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:40 schreef B.ertha het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:40 schreef B.ertha het volgende:
Hé, een PS'je...quote:Op woensdag 19 september 2012 11:43 schreef B.ertha het volgende:
Dat gebouw van RWS dat is ontruimd omdat de kopjes van de tafel vielen
Het wordt er voor mij niet veel duidelijker op moet ik bekennenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:46 schreef B.ertha het volgende:
De eigenfrequentie van de schoonmaakinstallatie is gelijk aan die van het gebouw zelf. Bij iedere trilling van die installatie werd de trilling dus versterkt door het gebouw. Ze gaan nu een andere installatie ophangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |